17.Свідок
« жоден із куркуляк Попового не допоміг діткам ні чим крім особисто сімя Волоських і Васюта. »
« жоден із куркуляк Попового не допоміг діткам ні чим крім особисто сімя Волоських і Васюта. »
А заслуг Михайла Васюти ніхто і не принижує. І підняті питання більше стосуються побудови відношення місцевої влади (районної і сільської) якраз до нас, і до Васюти. Зокрема, рівності і змагальності стосовно отримання земельних ділянок. Судячи з усього, ви добре знаєте і нас, і Васюту, і сім"ю нашу. Тож відомо, що у нас двоє дорослих синів. Які ніколи не повернуться в село Попове, хоча хотіли б. Не повернуться тому, що їхні батьки, колись думали, на щастя, виявилось.... не знаю, мають вищі освіти і працювали в школі. А, отже, землі як колгоспники не отримали. Вирішили взяти її під фермерське господарство. 12 га. Ось уже 5 років б"ємося, щоб укласти договір оренди. Зразу з РДА. (до 2013 року), тепер з геокадастром. Три суди на нашу користь з вимогою затвердити Проекти та укласти договори. Але ..... віз і нині там. Натомість: перевірки, перевірки, перевірки. ТИСК. Шалений: віддайте землю!!! Недостойні працювати на ній. Ноги ростуть знаєте звідки: КОМУСЬ дуже не хочеться конкуренції. Комусь такому, у кого є гроші, зв"язки і можливості. Хто це: додумуйте самі. А поряд з цим: ситуація, описана в статті. І ...... тиша. Все добре. Все правильно. Ніхто нікому нічого не винен. От і винесла я цю ситуацію на СУД ЛЮДСЬКИЙ. Судіть нас, ЛЮДИ..... Ви нам скажіть, має право вчитель-пенсіонер, який років з 26 діток учив на тракторі їздить та землю обробляти, у якого в дипломі, окрім основної спеціальності, написано: механізаця сільського господарств, обробляти землю, працювати на ній і просто нормально жити. В селі, де народився і виріс. Де поховані його прадіди, баби і мати (діди на війні загинули, батько живий, Слава Богу). Бо сільська рада в особі особисто сільського голови (БЕЗ ДЕПУТАТІВ), чітко сказала: не гідний...... Отакі пироги.....
Змінено 21.03.2018, 14:09
0 0
я не хочу торкатись земельних відносин у селі Попове але хотів би і свої п`ять копійок приткнути.При всіх (ключове можливих) недоліках Васюти він допомагає багатьом людям,а для мене головне дітям зокрема школі Великого Кобелячка,всі авральні ремонти водобашень в наших селах робить Васюта,поїздки дітей до Львова,Києва,Полтави -Васюта.Ви знаєте, Ольго Миколаївнна,що жоден із куркуляк Попового не допоміг діткам ні чим крім особисто сімя Волоських і Васюта. Ні разу я не чув щоб Михайло сказав це діти не моїх вайщиків -як це каже довбаний добробут і дукла які з наших сіл реально роблять пустелі дорогам кінець молодь покинула села хто бачить село Бечево Попівської с=р це 45рік відпочиває будуть діти вертатись у село можна буде з ким воювати за оті руїни Попівських ферм (0,99) а так як колись говорив голова РДА це словесний понос
0 0
7.микола козак
«Та тому , що виконують замовлення»
«Та тому , що виконують замовлення»
Це вже цікаво.Давайте факти,якщо ви себе поважаєте,і відповідаєте за свої слова.Буде цікаво,усім.
0 0
11.1juriy
«Оцінка землі має поновлятись через кожні 5 років.На сьогодня оцінку зроблено?»
«Оцінка землі має поновлятись через кожні 5 років.На сьогодня оцінку зроблено?»
Є такий чудовий вислів: "На час виникнення правовідносин. А правовідносини виникли 01.06.2012 року.
11.1juriy
«.В іншому разі то все від лукавого.»
«.В іншому разі то все від лукавого.»
від лукавого, користуватись безкоштовно землею. Майже безкоштовно. І не провести Дня села в селі, яке мільйонером людину зробило. Побудувати в цьому ж селі сушарку, і не укласти відповідного договору з сільською радою. Від лукавого розказувати людям про те, що вони ще й винні тобі за прогорнуту взимку двічі дорогу. Воістинну "Винні, як земля колгоспові".....
Змінено 21.03.2018, 09:20
0 0
13.Гнатович
« Для того, чтобы поднялся кипеш на селе,»
« Для того, чтобы поднялся кипеш на селе,»
Не прихильник я ні майданів, ні кіпешів. В перерахунку виходить близько 2000 на кожного жителя. Але!!!! А на який..... ми всю оту армію чиновників годуємо?! Як сільських, так і районних!!!!
13.Гнатович
«.Використання землі державної та комунальної власності без укладеного договору оренди землі, але після прийняття рішення органу влади про надання землі в оренду»
«.Використання землі державної та комунальної власності без укладеного договору оренди землі, але після прийняття рішення органу влади про надання землі в оренду»
Є рішення про затвердження Проектів і про зобов"язання укласти договір. Рішення про надання не було.
0 0
12.1juriy
«,не так все однозначно.»
«,не так все однозначно.»
Абсолютно однозначно. Викуплені майнові паї ще в 2004 році. У 2011 рішенням суду визнано право власності. Як Земельний, так і господарський кодекс передбачає, що до нового власника переходить право користування чи власності на землю під цими будівлями. В даному випадку по 0,06 га на кожну особу. Оскільки у нових власників реалізоване право власності на землю для обслуговування господарських будівель і споруд (власні оселі) - залишається тільки оренда....
0 0
1.Инициировать разбирательства может лишь лицо, чьи права были нарушены - в даном случае это Попивська с/р Н-Санжарская р/держадминистрация
2.Використання землі державної та комунальної власності без укладеного договору оренди землі, але після прийняття рішення органу влади про надання землі в оренду хоча і буде порушенням земельного законодавства, однак не може розглядатися як самовільне зайняття. Відповідно, такі дії не можна кваліфікувати за ст. 197-1 Кримінального кодексу та 53-1 Кодексу України про адміністративні правопорушення.
3. Для того, чтобы поднялся кипеш на селе, рекомендую перевести недополученные за аренду суммы в человеко_гривны, т.е. сколько гривен недополучил в карман лично каждый житель с этого гешефта.
2.Використання землі державної та комунальної власності без укладеного договору оренди землі, але після прийняття рішення органу влади про надання землі в оренду хоча і буде порушенням земельного законодавства, однак не може розглядатися як самовільне зайняття. Відповідно, такі дії не можна кваліфікувати за ст. 197-1 Кримінального кодексу та 53-1 Кодексу України про адміністративні правопорушення.
3. Для того, чтобы поднялся кипеш на селе, рекомендую перевести недополученные за аренду суммы в человеко_гривны, т.е. сколько гривен недополучил в карман лично каждый житель с этого гешефта.
0 0
Якщо виробничі двори колишніх ксп.,не так все однозначно.
0 0
Оцінка землі має поновлятись через кожні 5 років.На сьогодня оцінку зроблено? Ген план села є (межі села з координатами)? Якщо все це є, прикинути плату за користування можна за посиланням іншому разі то все від лукавого.
0 0
Що це за господарські двори?
0 0
8.1juriy
«.А що це за господарські двори?»
«.А що це за господарські двори?»
До 1 січня 2013 року ці землі перебували в розпорядженні сільських рад. Тоді ж розроблялися Проекти землеустрою (погоджені всіма без виключення службами). Тоді ж проводилася державна реєстрація цих земельних ділянок. Читайте уважно статтю - на земельній ділянці розташовані господарські будівлі. На які встановлене право власності. Далі - Земельний кодекс. Щодо права на користування земельними ділянками, на яких розташовані такі об"єкти. Щодо ціни. У 2012 році проведена грошова оцінка земель населених пунктів сільської ради. От згідно неї і робився розрахунок. Станом на 2013 рік. На даний час сума може бути більшою.
Змінено 20.03.2018, 21:22
0 0
(оскільки орієнтовна сума за користування земельною ділянкою під господарським двором земель комунальної форми власності на території Попівської сільської ради складає близько 17 000 гривень у рік).А що це за господарські двори?Якщо майно колишніх ксп,то це землі колективної власності.Розпорядником даної землі сільська рада не є. І звідки взялась сума 17000грн?
0 0
6.Vlada82
« Вона прийшла на крові Майдану,»
« Вона прийшла на крові Майдану,»
Прямо мої думки. І не тільки майдану. Кров ллється щодня...
6.Vlada82
« тепер нахабно дозволяє собі те, проти чого майданівці боролися. І думає шо все їй минеться.»
« тепер нахабно дозволяє собі те, проти чого майданівці боролися. І думає шо все їй минеться.»
Щойно дізналася, що в одній із сільських рад Новосанжарського району пройшов аукціон. І землю взяли орендарі, згодившись платити .... 12 000 га за 1га в рік. Як вам?!
Змінено 20.03.2018, 20:40
0 0
Все правильно, підтримую вас у цій справі й бажаю успіху. Бо нинішня влада вже так заїлася, шо януковичівські корупціонери біля неї й рядом не стояли. Вона прийшла на крові Майдану, але тепер нахабно дозволяє собі те, проти чого майданівці боролися. І думає шо все їй минеться.
0 0
4.Vlada82
« навіщо ігнорувати комунальну газету, коли йдеться про таку актуальну тему? »
« навіщо ігнорувати комунальну газету, коли йдеться про таку актуальну тему? »
Чесно - якось не особливо розраховую на те, що цей матеріал попаде на сторінки "Світлиці".... Але спробую.
4.Vlada82
« виписує "Світлицю", особливо люди похилого віку, я це мала на увазі. »
« виписує "Світлицю", особливо люди похилого віку, я це мала на увазі. »
Люди похилого віку більше заклопотані тим, щоб їм виплатили належну їм орендну плату. Цей матеріал розрахований на людей середнього віку. І на реакцію з боку органів влади. .... і має свій підтекст. Який буде оприлюднений дещо згодом. От якось так.
0 0
«ЕХО» читають не всі, хто виписує "Світлицю", особливо люди похилого віку, я це мала на увазі. І взагалі навіщо ігнорувати комунальну газету, коли йдеться про таку актуальну тему? В іншому я з вами згодна. Побачимо шо буде далі...
0 0
2.Vlada82
«тож більше його виборців прочитає цю статтю у «Світлиці» чим в "ЕХО". »
«тож більше його виборців прочитає цю статтю у «Світлиці» чим в "ЕХО". »
Наші люди «Ехо» читають так само, як і "Світлицю". Запропоную. Подивимось. Сьогодні зателефонували із РДА. Готова відповідь на поставлені питання. А я їх направила до РДА місяць тому.Так що - далі буде.....
0 0
Мені дуже до вподоби срібляні речі і в магазині Злато сподобалось багато речей. Але хотілось би спитати: якщо я придбаю ланцюжок та серіжки, можна їх носити з золотою обручкою? Чи це недоречно? Хочеться бути в тренді і мати модні прикраси, але ж і треба знати, що з чим пасує. За пораду буду вдячна.
0 0
Вибачаюсь, продовжу свою думку. І Михайло Васюта як депутат обирався від цього району, тож більше його виборців прочитає цю статтю у «Світлиці» чим в "ЕХО". Думаю ця комунальна газета повинна оприлюднити такі факти. Авторка напевне погодиться зі мною.
0 0
Смілива стаття і схоже правдива. Коли я не помиляюсь, то Ольга волоська живе у Нових Санжарах. Тоді у мене до неї запитання: чи будете друкувати цю статтю у "Світлиці"? Бо Попівська сільрада знаходиться на території Новосанжарського району, читачів якого обслуговує ця газета. І Михай
0 0
Автор статті "Не царська це справа про пішоходів думати" О.Діденко нагадуе дворняжку, яка сидить в будці і лає на все те, що відбуваєтся навкруги. І не зрозуміти йому, що його право і можливості у встановленні своїх думок обмежені ланцюгом, яким він прикутий до свого господаря. Та й ніхто його не боїться і не звертає на нього уваги за вийнятком обмеженої кількості його прихильників, які в захваті від його ідей. А свої ємоції виражають словами І.Крилова з відомої байки:
"Ай, Моська! Знать она сильна,
Что лает на Слона."
А меру міста Копельцю О. не потрібно звертати увагу на чиєсь жалібне скавучання, хоча без таких «Мосьок» свита короля, як свідчить історія, не буває завершеною. На жаль, комусь треба виконувати і роль шутів.
"Ай, Моська! Знать она сильна,
Что лает на Слона."
А меру міста Копельцю О. не потрібно звертати увагу на чиєсь жалібне скавучання, хоча без таких «Мосьок» свита короля, як свідчить історія, не буває завершеною. На жаль, комусь треба виконувати і роль шутів.
0 0
22.Maksym
«Цікава тенденція: громади не виділяють грошей на школи, але позакривати кишка слаба. От якби хтось. Наприклад Київ. Тоді б знов можна було з чистим серцем фиркати на "теперішню владу".»
«Цікава тенденція: громади не виділяють грошей на школи, але позакривати кишка слаба. От якби хтось. Наприклад Київ. Тоді б знов можна було з чистим серцем фиркати на "теперішню владу".»
Вообще-то громады и не должны содержать школы.
Есть министерство образования, которому выделяются деньги из бюджета (читай - из налогов), министерство же должно школы содержать и тем самым реализовывать гарантированное конституцией право на образование.
А громада уже, по возможности, выделяет кошты на всякие ништяки - экскурсии, доп.питание, помощь сиротам и тд.
0 0
Цікава тенденція: громади не виділяють грошей на школи, але позакривати кишка слаба. От якби хтось. Наприклад Київ. Тоді б знов можна було з чистим серцем фиркати на "теперішню владу".
0 0
Увидел заглавие статьи и первая мысль: Шо, опять Копэлэць виноват?)))
Открыл статью - точно!!))
Бугага
Открыл статью - точно!!))
Бугага
0 0
2.fox
«Звісно я зна відповідь - етика, потрібні докази»
«Звісно я зна відповідь - етика, потрібні докази»
Навіть цікаво – а як зветься писанина без доказів? Це серйозна журналістика, на Вашу думку? О_о
Цікаво, що у іншій темі в цей же час інша людина критикувала ЕХО якраз за зовсім протилежне: мов, прикулупалися до Копельця, адекватні коментарі (я так розумію це про бредні Адекватника) про глобальну масоногарячку блочать, а говорять про місцеву фігню і т.п.
Скільки людей, стільки думок... :)
0 0






