Вхід | Реєстрація

Останні коментарі

Коментарі користувача
1 ... 491 492 493 494 495 496 497 ... 1667
Нас лякають санкціями і відключеннями газу. Разом з тим, нехай газова служба доведе, що труби, прокладені по селу, та прокладені колись за рахунок коштів колгоспу, належать саме їм. Ну, і, чогось мені так здається, десь повинна бути постанова чи інший документ, яким визначено порядок обслуговування газових мереж взагалі. Але газовики, з відомих лише їм причин, нам про цю постанову не говорять. Можливо, від скромності.
1juriy 9 березня 2018, 12:45 На тему: Непомітних жінок не буває...
Найкраще привітання за посиланням Рагу.лі
7 березень о 23:03 · Номінант.
Коли на сайті Полтавагазу заходиш у особистий кабінет, тобі одразу вивішується повідомлення про обов’язкове обслуговування і т.п., пропонується приєднатися до договору по посиланню, яке так і іменується - Договір. Але коли по ньому переходиш, шапка цього договору вже прописана як "ПУБЛІЧНА ПРОПОЗИЦІЯ УКЛАСТИ ДОГОВІР". З юридичної точку зору це нонсенс. Сторони зазвичай підписують договір, а не якусь "публічну пропозицію". Юристи Лелюка придумали, але з якою метою? Щоб ви не могли оскаржити в суді відключення газу, якщо відмовитесь оплатити послуги?
20.Нс777
«надалі того ТО ніхто робити не збирається а займатись будуть лише примусовим збором коштів.»

А стосовно чого і як його проводити будуть? Припустимо, у нас стоїть котел "Юнкерс". Там все на електроніці. Лізти до нього слюсар із газової служби не має права. А від того, що ми вдвох чи й втрьох сядемо і дружно на нього дивитемось хвилин 30 чи й дві години - сенсу не багато. А в план цей котел включений. З якою метою? Йдемо далі.... Газова плита. Раптом щось не так - ремонт згідно тарифікації за рахунок абонента. Тобто, знов -таки ж, ПТО заключається в тому, що ми сіли і уважно подивились на газову плиту. Новеньку.
А тепер найцікавіше. З тарифу, у звязку з відміною отієї самої постанови, вартість ПТО не виключили. Що це означає? Прваильно - подвійна оплата за одну і ту ж роботу. Я абсолютно не заперечую проти проведення планового ТО. Але: відрахуйте необхідну суму із уже сплачених мною коштів за користування газовим опаленням і перерахуйте їх службі, що здійснюватиме цей вид робіт. Підписавши необхідні договори та акти виконаних робіт, це зробити буде не надто складно. Особливо, якщо перерахунок зробиться в кінці опалювального сезону (приблизно 15 квітня), а планове ПТО, припустимо, в перших числах травня. Чи в кінці календарного року. Але ж..... Для цього потрібне бажання і добра воля....
Ще один момент. До нас приходив слюсар по газу, відповідальний за нашу дільницю. Приносив два документи. Один - договір на проведення ПТО. Другий - акт розмежування. Згідно якого труба газова, що йде по селу, залишається на обслуговування газової служьи, а труба, що йде в двір - переходить під нашу відповідальність. Тобто, станом на лютий місяць, розмежування зон відповідальності немає. Ми цю бумаженцію підписувати відмовились. Оскільки ми не належимо до числа людей, до компетенції яких входить право чи обов"язок визначати, хто за що має відповідати. І вирішквати, чия ж та труба. Чекаю реакції. Поживемо-побачимо.
Adekvatov 9 березня 2018, 12:36 На тему: Фальшиве свято...
Таки добавлю, хоч Горького мабуть видалят. Ну тоді самі почитайте. В самому початку повісті Ізерігіль розповідає про свою молодість і свої походеньки. І Горький придав цьому національний окрас. Усі її бойфренди різних національностей були. Цитата: "— А то еще турка любила я. В гареме у него была, в Скутари. Целую неделю жила, — ничего... Но скучно стало...— всё женщины, женщины... Восемь было их у него... Целый день едят, спят и болтают глупые речи... Или ругаются, квохчут, как курицы... Он был уж немолодой, этот турок.." "Да... с тем, маленьким полячком. Он был смешной и подлый. Когда ему нужна была женщина, он ластился ко мне котом и с его языка горячий мед тек, а когда он меня не хотел, то щелкал меня словами, как кнутом.... В Польше Стало трудно мне. Там живут холодные и лживые люди. Я не знала их змеиного языка. Все шипят... Что шипят? Это бог дал им такой змеиный язык за то, что они лживы" "Жид один купил меня; не для себя купил, а чтобы торговать мною. Я согласилась на это. Чтобы жить — надо уметь что-нибудь делать. Я ничего не умела и за это платила собой. Но я подумала тогда, что ведь, если я достану немного денег, чтобы воротиться к себе на Бырлат, я порву цепи, как бы они крепки ни были". Резюме. Ляхів Горький характеризує не так як свідомі заробітчани, що в котрий раз побачили у них своє спасіння. Ну а серед усіх інших національносте лище один тупо заробляв на ній гроші. Ну так як вони і зараз на великих украх заробляють. Лишилось тепер цей заробіток узаконити легалізувавши приституцію. Як вам екскурс у історію очима класика? На сьогодення не схоже?
21.Selena2017
«Ви людина публічна, може, вас почують, і проблема зрушиться.»

Оця «публічність» призводить до того, що мене "забивають". А зараз почали забивати мого чоловіка. Мало не в прямому смислі цього слова. Так що сама я не впораюсь. Хоча тема цікава. І поборотись можна і треба. Тільки гуртом.
20.Нс777
«От стверджувати що "єсть моя думка і є неправильна"це зараз саме те що є конче необхідним для обговорення.»

Отож то й біда наша велика в тому, що людям важливіше доказати, що вони трохи вищі і правіші інших, замість разом відстояти спільні інтереси.
SashaSamokhina 9 березня 2018, 12:10 На тему: Фальшиве свято...
69.Selena2017
« Selena2017»

Так, ви праві
Adekvatov 9 березня 2018, 12:09 На тему: Фальшиве свято...
60.микола козак
«я в той час був молодим , тому добре знаю , що в жінок небуло потреби продавати своє тіло .А те , що проституція існує з зародження людства »

Саме так, потреби такої не було. Так що якщо щось і було з боку жінок, то то було хоббі, або стан душі, якщо так можна сказати. Мало яка жінка могла опускатись до того, щоб заробляти на цьому гроші, а тим більше заробляти з нужди. Так що не треба стверджувати, що в СРСР це було нормою. Але селени і правдоруби будуть стверджувати. Сама ця древня, як кажуть, профессія вперше розрекламована у Біблії. Це іудейський винахід і саме вони робили на цьому свій гешефт. Так що це неправда, що це древня профессія. Ніде у словянських казках і легендах немає і згадки про таку професію. Зате Біблія красочно описує, як Авраам "здав в аренду" фараону свою... жінку. За ним це робив Іосиф чи Іаков, точно не памятаю, кому треба точно, хай читає Біблію. Якщо копати цю тему, то за радянських часів у школі вчили "Старуху Ізергіль" Горького. Але вчили в основному про те що "в жизни всегда есть место подвигу", про серце Данко и т.д. Але не бачили того, що Горький там між строчок написав про те, хто винайшов проституцію. Великорозумні наші вчительки цього не знають і дітям про це не кажуть. А могли б. Ладно, тоді був тоталітаризм і диктатура, а зараз же все дозволено. Тільки зараз вже Горький мабуть сєпаром вважається?
Selena2017 9 березня 2018, 12:06 На тему: Фальшиве свято...
63.SashaSamokhina
«Я погоджуюсь тільки з викладеним»


Автор статті молодець.Будь він хоч і Генсеком, це не применшує його трудів по переосмисленню подій минулого і очищенню світогляду від нав"язаного . Оце і називається : вичавлювати із себе совка. Комуністами в ті часи ставали і не від переконань, лише б подолати перешкоди до навчання , вимріяної професії, кар"єри, роботи, яка б приносила і користь людям, і задоволення внутрішнє. То тепер на таких ланцюгових псів спускати, чи що ?
Adekvatov 9 березня 2018, 11:54 На тему: Фальшиве свято...
На той час КПРС вже була повністю усунена від влади. Так що вести мову про відповідальність рядовіх коммуністів це просто абсурдно. Все йшло за сценарієм. Сценаристи ті самі що й зараз. Ну що тут може бути на зрозумілим? Посилання на newsland.com
Adekvatov 9 березня 2018, 11:52 На тему: Фальшиве свято...
61.Vlada82
«Все йшло згори,»

І цим все сказано. А правдоруб, або тупий або дуркує. Хай чесно признається, що дуркує, тоді я вибачусь, що назвав його тупим.
І багато хто тоді не мовчав, навіть на самому високому рівні і не мовчали окремі комуністи і цілі парторганізації виступали із заявами проти курсу Горбачова. Був навіть своєрідний зговір секретарів обкомів які збиралися «кинути» Горбачова на пленумі але він їх переграв і зірвав пленум. Ну все це відомо для тих хто хоче знати правду. Особливу боязнь у Горбі визивала армія, тому він розіграв спектакль із літаком Руста і зняв з посад багатьої віськовоначальників. Був замінений майже весь керівний склад МО, а міністром призначили Язова якого взяли з переферії, з командувача округом. Він був у Москві новою лдиною і не знав усіх закуліних справ. Такий і був потрібний. Остаточний удар по армії і КДБ був нанесений з допомогою так званого ГКЧП організованого Горбачовим. Я просто не знаю як можна усього цього не знати. Ось Умалатова витупає на зїзді з пропозицією зняти горбатого з посади Президента. Посилання на www.youtube.com
Selena2017 9 березня 2018, 11:45 На тему: Фальшиве свято...
На Цензорі новину ілюструє фото : пам"ятник Леніну зносять бульдозером. Цілком імовірно, що там не було підбурювачів : Паршивлюка та свободівців, а подія сталася. Значить, дошкулило і там?
SashaSamokhina 9 березня 2018, 11:30 На тему: Фальшиве свято...
А всі бачать, як совкодрочери вперто закривають очі на страшні злочини радянської влади? Це при тому, що зараз величезна кількість документально підтверджених фактів. А вони пам’ятають виключно позитивні моменти
микола козак 9 березня 2018, 11:23 На тему: Фальшиве свято...
59.Pravdorub
«додавайте "во главе с великим вождем Сталином", якого так вигороджує Адекватов.
»

Ти знаєш , Сталіна зробили ідіотом саме пропогандисти. Відбирав у людей кусок хліба не Сталін , а отакі , як автор того , що ми обговорюємо.Ну от днями поліцаї побили людей пвд ВР , скажи , Порошенко їх змушував це робити ? Та звичайно ні і з часом скажуть , щополіцаї перевищили свої повноваження.От коли поліцаї на дорозі накладають на людей непомірніштрафи , вони думають , що цим людину залишають на голод , адже вони багатих не штрафують , боті їх посилають і їх же ніхто на це не змушує , а чим це відрізняється від того , що колись з хати вигрібали до зернини?Хіба не геноцид нинішня медична так звана реформа , яку судячи ти так підтримуєш , як і нинішній режим , обгаджуючи як і автор статті своє минуле , життя своїх батьків.
SashaSamokhina 9 березня 2018, 11:22 На тему: Фальшиве свято...
60.микола козак
«написане бувшим другим секретарем Кобеляцького райкому »

Я його особисто не знаю, можливо, його погляди абсолютно не співпадають з моїми. Я погоджуюсь тільки з викладеним в його статті. На час розпаду Союзу я сумніваюсь, що у будь-кого з тодішніх владоможців погляди і дії співпадали з комуністичною ідеологією. Хіба це не показує неспроможність цієї самої ідеології призводити до позитивних результатів? Чому тоді у прогресивних країнах комунізм прирівняний до фашизму?
60.микола козак
« що в жінок небуло потреби продавати своє тіло»

Зараз теж нема потреби, ми ж не у голодній Африці живем. І тоді продавали, і зараз продають ті, кому така робота подобається
60.микола козак
«тобі внушили пропогандисти»

З вашої логіки випливає, що своєю головою думаєте лише ви, бо ви єдиний і унікальний. А інші люди апріорі не здатні самі думати
60.микола козак
«ми тоді не їли польського сала »

Я ніколи в житті не бачила польського сала, в нас в Кобеляках на базарі продають прекрасне смачне сало
60.микола козак
«минуле в людей не відняти»

Та на хрін комусь здалось ваше минуле, просто не нав’язуйте його нинішньому поколінню. Минуле треба пам’ятати тільки для того, щоб не робити схожих помилок у майбутньому
19.Ольга Волоська
«19. Ольга Волоська / сьогодні, 07:44»


Пані Ольго, ви добре зробили, що відновлюєте інтерес до важливої «газової» теми. Мій заклик вносити пропозиції для того, щоб подолати відвертий грабунок при повному безладді в даній службі, як у пісок провалився. Ніхто не звернув уваги, що кобелячан обкрадає (потроху) Водоканал , а санжарців - триголове чудовисько - комунгосп - на всю катушку, зараз на додачу ще й газова служба. Бо це ж треба докласти добрих зусиль і сміливості, а де вони візьмуться, коли кожен сам за себе. Ви людина публічна, може, вас почують, і проблема зрушиться.
Selena2017 9 березня 2018, 10:37 На тему: Фальшиве свято...
47.Pravdorub
«поглядів селени якраз я і не поділяю... хіба якихось відсотків 10 нашкребеться.»


Правдорубе, готова стати під вогонь вашої критики. Поясніть, в чому я помиляюся? Запевняю , що обдумаю все без наявної на цих сторінках запеклої істерії. Дякую.
Vlada82 9 березня 2018, 10:31 На тему: Фальшиве свято...
Шановний Правдоруб, не хотіла з вами вступати в дискусію, але дуже правильне і болюче питання ви підняли. Візразу скажу: моя думка суб"єктивна, бо я народилася у 1982-му році й не дуже пам"ятаю радянську систему. Але є в мене родич, який все життя працював у Полтаві на заводі й був комуністом. Так от ми з ним теж часто говоримо на цю тему: ДЕ ВІН БУВ, коли завод зупинили і почали вирізати станки? Чому його покоління дозволило роздерибанювати країну? Він довго мені пояснював, тут одним реченням всього не передаси. Річ у тім, шо рядові комуністи вірили, шо незалежність принесе добробут і чесно трудилися до останнього, їм даже в голову не приходило, шо можна податися в підприємці, спекулювати і когось дурити чи взагалі безнаказано грабувати країну. Та й вік у них був уже не той, шоб злодюг ловити. І повноважень на те ніяких. Для цього були правоохоронні органи, але їх поставили в такі умови, шо самі побиралися. Бензину не було шоб з райвідділку виїхати. Країну роздерибанили партійні функціонери, але звинувачувати в тому рядових людей безглуздо. От ви сьогодні шо робите, аби при владі не було таких брехунів, як Порошенко, Тимошенко, Гройсман і всіх отих 450 клоунів, шо сидять на печерських пагорбах під головним куполом цирку? І місцевих повно, які мільйони декларують. Вірите шо вони їх чесно заробили? А шо від вас залежить? Від мене точно нічого не залежить, хіба подискутувати отут. Чотири роки тому не лінилася виходити на віче, і толку? Яку владу привів майдан? Ще брехливішу й ненажерливішу. На мій погляд ви дуже спрощено підходите до цієї проблеми.
56.Pravdorub
«Що ви зробили коли ваш сусід чи кум йшов і тягнув усе додому?»

А шо, треба було донос строчити? І не завжди так відкрито все розтягували, як ви вважаєте. Згадайте різні МММ, фінансові піраміди, липові сертифікати й інші схеми. Все йшло згори, як і тепер, на місцях такі питання не вирішувались і в нас ніхто ні про що не питав. Тож змушена погодитися з позицією Адекватова і Миколи Козака.
микола козак 9 березня 2018, 10:17 На тему: Фальшиве свято...
Сашко , от ми зараз коментуємо написане бувшим другим секретарем Кобеляцького райкому Компартії України.Як ти думаєш , він був на той час комуністом , чи відповідали його дії саме комуністичній ідеології ? Відносно проституції , я в той час був молодим , тому добре знаю , що в жінок небуло потреби продавати своє тіло .А те , що проституція існує з зародження людства - це якраз те , що тобі внушили пропогандисти .Внушили тобі і те , що були не ліки , а фігня , Тобі внушили , що і тарифи зараз обгрунтовані , і продукти з пальмовою олією корисні і т.д.Ти знаєш , ми тоді не їли польського сала , яке нагадує гранули комбікорму , не їли ковбаси без мяса і т.п.Ми цінимо прожиті нами роки і хоч ви із трусів повистрибуйте , але минуле в людей не відняти , оцей ваш психоз минеться .
Pravdorub 9 березня 2018, 10:08 На тему: Фальшиве свято...
57.микола козак
«Ну який з тебе правдолюб , коли ти підтримуєш режим , який знущається з українців ?»

нууууу... це Ви вже перекрутили. Не плутайте грішне з праведним. де мною сказано, що я підтримую той режим?
57.микола козак
«Мої сусіди , як і я , ти не грабували Україну»

скажіть це Адекватову, який всіх і вся стриже всіх під одну гребінку.
57.микола козак
«Тільки не віднось себе до тих господарів , ти просто обдурена ними людина , яка просто не розуміє , як її дурять.»

я цього й не заперечував ніколи.
57.микола козак
«Тільки не плети сюди голодомор ,»

навіть і не збирався...
57.микола козак
«його творили такі ж бандити , як і зараз творять безчинства в Україні .»

додавайте "во главе с великим вождем Сталином", якого так вигороджує Адекватов.
57.микола козак
«Назви , де і який велиукий завод чи фабрика побудовані нинішніми господарями життя.»

Я й сам знаю, що немає... Не треба було просто дозволяти розтягувати того, що ,як я говорив, було побудовано і надбано кровію і потом наших батьків, дідів і прадідів.
Я вже десь писав, що з Вашою позицією солідарний відсотків на 80-90. Але тільки не з нав’язуванням нинішньому поколінню того, чого вже не повернеш.
Нс777 9 березня 2018, 10:01 На тему: До питання про договори на тех...
19.Ольга Волоська
« останній і єдиний запис у цій картці за підписом відповідальної особи (слюсаря газової служби) датований 10 вересня 2010 року.»

Вам ще пощастило що маєте хоч цей запис,в мене та бумажка взагалі стерильно чиста.Мабуть не помилюсь в твердженні того що і надалі того ТО ніхто робити не збирається а займатись будуть лише примусовим збором коштів.Нові послідовники Остапа Бендера знайшли ще один спосіб законного(маю дуже великий сумнів в законності їхніх дій).Та дивлюсь що ця тема є малоцікавою для дописувачів цього сайту.От стверджувати що "єсть моя думка і є неправильна"це зараз саме те що є конче необхідним для обговорення.
SashaSamokhina 9 березня 2018, 09:55 На тему: Фальшиве свято...
54.микола козак
«хто пограбував Україну»

Пограбували Україну якраз ті, хто при Союзі займав високі партійні посади, вожді-комсомольці. Але ви впритул цього не помічаєте
54.микола козак
«були доступні ліки і продукти »

З ліків була доступна всяка дешева фігня, яка й зараз в аптеці недорого коштує. А при серйозних захворюваннях специфічні ліки могли «дістати» тільки «шишки»
54.микола козак
«Україна ще ніколи незнала , щоб жінки продавались за гроші .»

Ви що, смієтесь? Проституція існує з самого зародження людства, і якщо вам при Союзі про це не розповідали в новинах, не означає, що цього не було.
54.микола козак
«гімно з Європи »

Ну тут взагалі немає слів.
микола козак 9 березня 2018, 09:29 На тему: Фальшиве свято...
Ну який з тебе правдолюб , коли ти підтримуєш режим , який знущається з українців ?Мені цікаво було б знати , що ти взагалі знаєш про комуністичну ідеологію.Тільки не плети сюди голодомор , бо то не є комуністичною ідеологією , його творили такі ж бандити , як і зараз творять безчинства в Україні .Мої сусіди , як і я , ти не грабували Україну , її грабували ті , хто присвоїв більше сотні підприємств , побудованих тими , хто сповідував комуністичну ідеологію .Назви , де і який велиукий завод чи фабрика побудовані нинішніми господарями життя.Тільки не віднось себе до тих господарів , ти просто обдурена ними людина , яка просто не розуміє , як її дурять.
Pravdorub 9 березня 2018, 09:12 На тему: Фальшиве свято...
54.микола козак
«як пітухи , їм залить очі горілкою , або вколотись -це їх життя.»

Я за ЗСЖ... і ви мене зовсім не знаєте, які у мене цінності. По собі судити не треба...
54.микола козак
«вони ніколи не скажуть »

ті люди, які мене знають особисто знають, що я противник того, що все те, що надбано крюв’ю і потом моїх дідів і прадідів розграбовано в першу ж чергу такими як Ви. Нинішньому поколінню уже від вас нічого не лишилося, лиш пограбована країна. Оцього ви ніяк не второпаєте. Тому що ж краще на когось тикнути пальцем , ніж глянути в дзеркало.
Багато чого, що стосується економічного, соціального і культурного життя при союзі, я навпаки підтримую. І сприяти, щоб після розпаду союзу це навпаки примножувалося, а не убивалося. Що ви зробили коли ваш сусід чи кум йшов і тягнув усе додому? стояли осторонь і дивилися, бо то не ваша справа... або й ще «краще» - пішли слідом за ним.
1 ... 491 492 493 494 495 496 497 ... 1667
Курс НБУ

Зачекайте, йде завантаження...

Логін:
Пароль:
запам'ятати


Реєстрація | Нагадати пароль

Шановні водії!

У зв’язку зі значним погіршенням погодних умов та сильної хуртовини частина траси Р-52 у Царичанському районі являєтсья непридатною до використання!

Служба порятунку звертає Вашу увагу на те, що вирушаючи у таку погоду в дорогу Ви йдете на це на свій страх і ризик - у випадку неможливості вибратися із снігових заметів на дорогах чекати допомогу можливо прийдеться досить довго.

Тому рекомендується відмовитися від подорожей автомобілем до стабілізації ситуації