Вхід | Реєстрація

Останні коментарі

Коментарі користувача
1 ... 55 56 57 58 59 60 61 ... 1662
orakul 15 вересня 2021, 09:00 На тему: Міські комунальники почали від...
От нефіг робить, як шукати якісь копійки - мульйон туди, мульйон сюди. Ну погасили з бюджету борги, ну й фіг з ним, з тим бюджетом, він же наш, громади, і водоканал наш. Поки що наш... можливо. Зараз на кону земля а не бюджет. Куди вона подінеться? - вот вАпрос. Зельц вже їздив з доповіддю до так званого Світового банку. А нарід дума, що то він до Байдена їздив просити оті джевеліни які вони вже 7 років просять. Гідні ж тепер стали. Із самого післямайдану про ті джавеліни тільки й балачок. Вже сіли б і самі їх зробили. От тільки нафіг вони потріні, я так і не поняв.
Так до чого це я все писав? До того, що поки пришелепкам будуть забивати голови усякими там бюджетами, ямами на дорогах, чи крадіжками дров с сталінських посадок, у них вкрадуть всю землю і все житло. Вірніще.. не вкрадуть а тіпа законно повернуть у свою власність... згідно писанія. Ну написано ж "И народ твой... на веки наследует землю,". З землею тут все ясно. Справа в тім, що до землі ще й будинки потрібні... цілі города сам тіпа Бог обіцяв, навіть клявся. О блін! Так і написано, не просто землю а й те що на ній "Он клялся отцам твоим, Аврааму, Исааку и Иакову, дать тебе с большими и хорошими городами, которых ты не строил; И с домами, наполненными всяким добром, которых ты не наполнял.."
orakul 14 вересня 2021, 16:18 На тему: У Шпортьках та Старих Санжарах...
3.саша ставицький
«Цитувати
Все це не до добра.Люди сходять з ума-розуму»

Ясно, що не до добра. А з розуму вже зійшло 99,9% Вони й не підозрюють що їх очікує. Вже весь світ потроху починає просипатися, а наші пришелепки все з Путіним воюють, тіпа за землю, бо люди Донбасу їм і нах не нужні і вожді про це прямо кажуть. І навіщо свідомим та земля? Чи вони думають, що після того як свою розпродають, так їм потім землю Донбасу дадуть? Хай думають. Як же правий був Пушкін коли написав :
«Тьмы низких истин мне дороже
Нас возвышающий обман…».
Посилання на youtu.be
Все це не до добра.Люди сходять з ума-розуму.Ну вже ж потрібно було переіменувати і місяць жовтень.Ну а перехід на латинський алфавіт , це практично знищення української мови і фактично українців.
orakul 13 вересня 2021, 22:00 На тему: У Шпортьках та Старих Санжарах...
"декомунізували три вулиці і три провулки"
А чого так мало? Хто більше! Треба влаштувати якесь капіталістичне змагання громад. Де патріоти?
А чого б його не повикопувати совкові газапроводи?
Ну непорядок же, посадки пиляють, а труб не чіпають. Ну що це за така показушна декомунізація? Показуху гетьГеть усе совкове - будинки, дороги, розрить могили комуняк. А може й геть причеплену тираном Сталіним Галіцію? А ще, треба якомога швидше перейти на латиинський алфавіт. Вже цим питанням зайнявся сам голова РНБО. Своє рішуче слово повинна сказати патріотична громадськість. СУГС!
alist 13 вересня 2021, 21:03 На тему: Полтавщина готова до зими на 9...
А чого Полтавщина, може правильно - окремі господарства, підприємства та установи регіону.
Бо, щоб писати Полтавщина, потрібно опитати населення, чи має воно бабки, топити зимою, чи всі завезли дрова, всі мають справні котли,.....? Думаю зовсім не вийде 90%.
А то так гучно - Полтавщина!
alist 13 вересня 2021, 20:56 На тему: Таміла Шевченко очолила Кобеля...
2.Krapka
«Ні, викладатиме художню гімнастику, бо вона, як ніхто, вміє прогинатись та «витанцьовувати» перед вигідними їй людьми. Хоча тут і театральне мистецтво підходить.. короче, працювати і працювати… »

І заодно факультатив деревообробки, бо досвід в «розпилюванні» бюджетів великий.
Але питання в тому чого саме Кобеляцький аграрний ліцей, невже невдалося «вибити» цікавіше місце? Відповідь на мою думку в 2 моментах.
По перше, бюджет навчального закладу досить великий, і це не школа, де для придбання паперу потрібно бігти на поклон в районо (а тепер напевно, до Копельця). Це ліцей з великою часткою автономності і самостійності в рішеннях, де можна його бюджет «пилити» без остановки.
По друге, відповідь ховається в назві закладу - Кобеляцький АГРАРНИЙ ліцей. Аграрний!, шановні! В бурси наскільки я пам’ятаю завжди була сільськогосподарська земля, біля Кобеляк і немало. А далі варіантів безліч - продати її кому треба, продати собі, здати в оренду, собі, або хвермеру за пачку-другу "благодарності"...В кінці кінців, можна виростити урожай силами учеників, написати - «невродило» і загнати його "наліво". А бо взагалі зробити всі ці варіанти одночасно.
Ну є правда, ще і третій варіант - Таміла Шевченко, "душею боліє" за учнів, та підніме їх знання на височезний рівень.
Оберіть який варіант реалістичніший.
А поки що додам наступний допис -
"«Сьогодні у День знань відкрилаcь нова сторінка історій ДПТНЗ «Професійний аграрний ліцей»! Вітаю викладачів, майстрів виробничого навчання, всіх здобувачів освіти ДПТНЗ «Професійний аграрний ліцей» м. Кобеляки з початком нового навчального року! Цей рік стане для декого дивовижним часом звершень та перемог на управлінсько-чиновничій ниві, а в кінці року хтось точно збере чудовий врожай грошенят, земельки, та накопить на придбання нової, ще перспективнішої посади . Одне скажу точно - це будете не ви»."
Падлюки,чого ж так довго тягнули з перейменуванням.Це ж ж як людям пекло,що вони жили з недекомунізованиси назвами вулиць.Нелюди...
Альф ще більше!!!
Rety 12 вересня 2021, 17:08 На тему: Свідоцтво про вакцинацію можна...
Дельта в Кобеляках поки що немає.????????????????
Та вийдіть на дорогу і подивіться скільки дельт літає по дорозі ????????????????????
Dormidont 11 вересня 2021, 07:35 На тему: «Сила громади» знесилилась...


Змінено 09.04.2023, 13:13
orakul 10 вересня 2021, 23:47 На тему: Виставку Інституту нацпам’яті ...
В юності Сталін написав пророчого вірша. Посилання на www.youtube.com
orakul 10 вересня 2021, 23:44 На тему: Виставку Інституту нацпам’яті ...
9.Slavko
«Хто там із них більше винен. Документи, хто видавав накази теж ще не горять, ти візьми їх і почитай, а не читаєш, кого назвав сталін винним. Що ж це за вождь тоді !? »

Ти давай не тупи і не дуркуй. Все просто до примітивізма. «Есть логика намерений и есть логика обстоятельств, и логика обстоятельств всегда сильнее» (И.Сталин) "Сила русского народа не в его численности или организованности, а в его способности порождать личности масштаба Иосифа Сталина. По своим военным и политическим качествам Сталин намного превосходит и Черчилля и Рузвельта. Сталин - единственный мировой политик, достойный уважения. Наша задача - раздробить русский народ так, чтобы люди масштаба Сталина не появлялись". (А.Шікльгрубер) Їм їхній бог прямо каже «А в городах сих народов, которых Господь, Бог твой, дает тебе во владение, не оставляй в живых ни одной души». (Второзаконие 20:16) Можеш взяти Біблію і перевірити. А їхні кабалісти прямо кажуть тобі. Посилання на www.youtube.com

Змінено 10.09.2021, 23:50
Slavko 10 вересня 2021, 21:54 На тему: Виставку Інституту нацпам’яті ...
8.orakul
«Ну і як ?! Що тепер робить? Ясно, тепер уінпу і К треба терміново демахновізувати Українську історію а самому Нестору клеяти ярлик агента Путіна,»

Ну це ж твоя задача. Не лий поносу, рукописи горять, а пам"ять не горить. Що таке орда і хто тепер палій, знають всі. Хоча на уроках історії цього не вчать.
Достатньо того, що РФ і Iзраіль не визнають голодомор. Хто там із них більше винен. Документи, хто видавав накази теж ще не горять, ти візьми їх і почитай, а не читаєш, кого назвав сталін винним. Що ж це за вождь тоді !? Ти хоть голову включи, а то і сам шукаєш десь винних. Ти сам сепаратист, хто винен?
Fuks 10 вересня 2021, 10:27 На тему: Коронавірус і це спише...
А хто з депутатів думає головою,тим більше гроші рахує.Там всі бариги і рвачі на чолі з бригадиром овочевої бригади з Жуків.Бачили очі що купляли,їжте..І ремствуйте на базарі,а лікуватись в Полтаву,в Полтаву панове.нормальні люди в цей забитняк не приїдуть..
orakul 10 вересня 2021, 01:59 На тему: Виставку Інституту нацпам’яті ...
Отже, слово Нестору Івановичу.
"После меня выступил украинский социалист-революционер и призвал тружеников Гуляйполя вспомнить о том, что, в противовес «подлому Временному правительству в Петрограде, в Киеве организовали „наше“ украинское правительство в лице Центральной рады. Оно истинно революционно, единственно способно и правомочно на украинской земле восстановить свободу и счастливую жизнь для украинского народа». В заключение он воскликнул:
– Геть кацапiв з нашоi землi! Смерть цiм гнобителям нашоi рiдноi мови!
Но труженики Гуляйполя были глухи к призыву украинского «социал-революционера».
Они мало того что закричали ему единогласно:
«Долой с трибуны! Не нужно нам и твоего правительства!»
Они еще и вынесли такую резолюцию:
«Преклоняемся перед храбростью павших в борьбе с Временным правительством 3–5 июля рабочих борцов. Мы, крестьяне и рабочие Гуляйполя, этого правительственного злодеяния не забудем… Пока же шлем ему, а заодно и киевскому правительству в лице Центральной рады и ее секретариата смерть и проклятие как злейшим врагам нашей свободы».
Ну і як ?! Що тепер робить? Ясно, тепер уінпу і К треба терміново демахновізувати Українську історію а самому Нестору клеяти ярлик агента Путіна, або шукати для них якийсь спільний родовід. А оскільки вони обидва не із сінайських пустель то тугувато буде уінпам свої шекелі відробляти.
orakul 10 вересня 2021, 01:51 На тему: Виставку Інституту нацпам’яті ...
Но даже эти введенные в заблуждение крестьяне не теряют надежды на победу над своими врагами. Они с большим вниманием прислушиваются к зову крестьянской группы анархо-коммунистов и своего союза: не теряться и мужественно подготовляться к последней схватке с врагом.
Вот что я говорил в эти дни на многотысячном сходе-собрании крестьян и рабочих Гуляйполя, руководствуясь основной мыслью призыва группы анархо-коммунистов и Крестьянского союза:
«Трудящиеся крестьяне, рабочие и стоящая в стороне от нас интеллигенция! Все ли мы видим то, как организовалась в процессе четырехмесячного развития революции буржуазия, как умело она втянула в свои ряды социалистов и как прилежно они ей служат? Если то, как убаюкивают крестьян убеждением платить даже в дни революции арендную плату собственникам-землевладельцам, как мы это видим теперь, не может быть достаточным доказательством сказанного о буржуазии и о ее прислужниках социалистах, то вот, товарищи, другое, что с большей отчетливостью подтверждает неоспоримые факты."
Ну а далі буде найприкольніше, прикольно в квадраті, бо буде про москалів і Центральну раду від самого найпатріотичного, найнароднішого патріота України, якого народ назвав Батькою... ну блін як Лукашенка. Народ він такий, він нутром чує.

Змінено 10.09.2021, 02:21
orakul 10 вересня 2021, 01:45 На тему: Виставку Інституту нацпам’яті ...
Із Сталіним все ясно, він ні для тебе ні для уімпу не авторитет, тому згадаємо про нашого батька Нестора Івановича Махно. Якщо вже й він не в курсі що тоді відбувалося і які були настрої у селян, то про що тоді взагалі можна говорити.
За Нестором стояли наші селяни. А виявляється що сам Нестор Іванович написа книжку яку видали в Парижі. Свідомі цього не очікували. Але рукописи не горять.
"Нестор Махно Воспоминания Книга I
Русская революция на Украине (от марта 1917 года по апрель 1918 года)"
Обана.... "русская революция". Далі ще прикольніше.
"Трудовое крестьянство и рабочие не должны даже задумываться над Учредительным собранием. Учредительное собрание – враг трудящихся села и города. Будет величайшим преступлением со стороны трудящихся, если они вздумают ожидать от него себе свободы и счастья.
Учредительное собрание – это картежная игра всех политических партий. А спросите кого-либо из посещающих игорные притоны, выходил ли кто из них оттуда необманутым? Никто!
Трудящийся класс – крестьянство и рабочие, которые пошлют в него своих представителей, – в результате будет обманут тоже.
Не об Учредительном собрании и не об организации для поддержки политических партий, в том числе и партии социалистов-революционеров, трудовое крестьянство должно сейчас думать. Нет! Перед крестьянством, как и перед рабочими, стоят вопросы посерьезнее. Они должны готовиться к переходу всех земель, фабрик и заводов в общественное достояние – как основы, на началах которой трудящиеся должны строить новую жизнь.
Гуляйпольский Крестьянский союз, начало которому на этом собрании-митинге мы положим, и займется начальной работой именно в этом направлении…"
Що ж це таке виходить? Вмходить, що то не Ленін і не Шариков казали, а сам Махно казав, що треба одібрать і поділить.

А далі ще прикольніше
orakul 10 вересня 2021, 01:33 На тему: Виставку Інституту нацпам’яті ...
Йдемо далі. Уніп пише, що комуністична пропаганда назвала переворот революцією. Дивлячись яка пропаганда. Ти вже ж тепер поняв, що комунізм прийшов із Європи від родичів отого уінпу. А товариш Сталін у своїх роботах так і писав "Октябрьский переворот".
Сталіна вони позаховували, щоб ти не читав. А він пояснював,хто робив оту революцію. Він писав у газеті Правда 6 листопада 1918 року: «Вся работа по практической организации восстания проходила под непосредственным руководством председателя Петроградского Совета т. Троцкого. Можно с уверенностью сказать, что быстрым переходом гарнизона на сторону Совета и умелой постановкой работы Военно-революционного комитета партия обязана прежде всего и главным образом тов. Троцкому. Товарищи Антонов[-Овсеенко] и Подвойский были главными помощниками товарища Троцкого»". Де тут про товариша Леніна? Усікаєщ хоч що небуть?
Щас буде ще прикольніше. «…ошибка Петроградского Совета, открыто назначившего и распубликовавшего день восстания (25 октября), не могла быть исправлена иначе, как фактическим восстанием до этого легального срока восстания.» (И.Сталин. Речь на пленуме коммунистической фракции ВЦСПС 19 ноября 1924 г. “Правда” № 269, 26 ноября 1924 г.)
Газети не горять. А ще Сталін писав, що Троцький будучи головою Петросовєта самовільно розклеяв обяви про повстання 25-го (7.11) і ЦК не оставалось нічого іншого як розпочати повстання. Це вже потім Сталін почав принижувати роль Троцього зводячи її нанівець і возвеличувати Леніна і про це багато ним написано. Але голий факт у тім, що зі слів Сталіна саме Троцький головний отаман революції. А найбільший прикол в тім, що він її самовільно розпочав саме на день свого народження 7.11 ( за н.с.). Ну це для них звичайнісінька хуцпа. А уінп дума що паплюжачи день революції, а значить і день народження Лейби Давидовича, йому не пришиють звинувачень в антисемітизмі? Ще й як пришиють. Закон про антисемітизм вже майже готовий. Тепер треба ждати коли відпаде потреба в отому уінпі.

Змінено 10.09.2021, 02:13
orakul 10 вересня 2021, 00:23 На тему: Виставку Інституту нацпам’яті ...
Якби уінп сам хоч щось читав із заброненої нині літератури, то він би такий бред не писав. Але слава Богу вони ще не всі книжки повилучали і не всі сайти позакривали.
Тож.. цитата із ПСС товариша Леніна. (В.И.Ленин Сочинения Том 19 (март – декабрь 1913)
Издание четвертое ОГИЗ Государственное издатлеьство политической литературы. 1948С.501 Переписка Маркса с Энгельсом:
«В Бармене полицейский комиссар – коммунист», пишет Энгельс Марксу. Я был в Кельне, Дюссельдорфе, Эльберфельде – везде на каждом шагу натыкаешься на коммунистов! «Один пылкий коммунист, художник, рисующий карикатуры, фамилия его Зеель, едет через два месяца в Париж. Я дам ему явку к вам. Он вам всем понравится – энтузиаст, любит музыку, будет полезен как карикатурист».

«Здесь в Эльберфельде происходят чудеса. Вчера (писано 22 февраля 1845 года) в самой большой зале, в лучшем ресторане города, у нас было третье коммунистическое собрание. На первом 40 человек, на втором 130, на третьем 200 – самое меньшее. Весь Эльбертфельд и Бармен, начиная с денежной аристократии и кончая мелкими лавочниками, был представлен, за исключением только пролетариата».
Це Енгельс доповідає Марксу.
Усікаєш прикол? Главний поліцай - комуніст. На зібранні жодного пролетаря і жодного москаля. А тепер роблять винними у всьому москалів і наших дідів. А зараза то прийшла з Європи, ну майже як і зараз.
orakul 10 вересня 2021, 00:13 На тему: Виставку Інституту нацпам’яті ...
1.Slavko
«Що за ідіотизм ?»

Оце ти хоч тут правий. Вчи логіку і історію не по отих «уінпах» що тобі пишуть, а по фактах. От ти тільки почитай, що той уінп пише. Більшого бреду важко знайти. Вони ведуть боротьбу із свободою слова і думають що виграют. "Рукописи не горят". Як би вони не намагалися перебріхувати факти, але нічого у них не вийде. Дасть Бог українці розберуться і зроблять правильні висновки.
Ну от вони звинувачують у всьому Леніна і нахабно брешуть. Вони поховали від народу книжки і тепер валять все на комуністичну пропаганду. Хоча. справедливості ради треба сказати, що ховати від народу правду почав ще Микита і вони лише продовжуют його справу.
Ну от дивись, я тобі коротенький лікбез проведу. Воно треба було уінпу писати, але ти від них набагато розумніший.
Уінп все перекручує і все валить в одну купу щоб заплутати нарід.
По перше ти повинен знати, що комуністична ідеологія не з неба впала. Хто її автор уінп не зна, а ти таки повинен знати - не Ленін, а Карл Маркс. у нас зараз вся влада у його соплемнінників і вони ще тебе чомусь повчають. Ну не дивно?
18.Den67
« Den67»

Але є ще один активист із Лісного.
Keha 9 вересня 2021, 20:12 На тему: Таміла Шевченко очолила Кобеля...
А де ж її та вітчима земля-по 2 гектара,що знаходиться в Василівці?Брехня в декларації.
Den67 9 вересня 2021, 17:58 На тему: Хто бажає спостерігати за меди...
14.DonchenkoLyubov
«Я неможу зрозуміти, а чому основний Кобеляцький викривач так різко заткнувся? Виявляється ви баба, яка несе своім язиком що попало, і про кого попало, незнаючи даже тих, про кого верзете всяку дурню.»

Судячи по ніку, то баба це ти, чи ви, чи воно (як зараз стає модно). І не заткнувся, а зайнятий був, життя йде не лише в інтернеті.
16.IgorSergeevich
«Це Ви спутали, Ковача із Гунжелем, у якого Ковач на побегушках був, і Гунжель на цьому добре заробляв,але там крім Паші гроші ніхто не отримував. . »

Ви праві, але частково, частково в тому, що був., а не є. І Ковач за спасибі не бігає. Розкажу дещо, чого я зацікавився хто це такий і звідки дещо знаю.
Ви думаю чули, що цей активіст є (серед багато різного) «захисником» не тільки собак, а і кобеляцьких лісів. Але робить це в своїй "манері". Два роки тому, мій тесть купив машину дров, їх звалили йому під двір і він зазвав мене пити горіл... тобто складати дрова. І от в процесі, до нас забіг цей, тоді ще мені незнайомий, «активіст» і став репетувати про дозвіл на вирубку, конституцію і трясти мобільником, де він начебто зняв це наше велике порушення яке підриває устої держави. І можна звісно було б погодитись, потрібно контролювати походження деревини, якби не одне але... в процесі цей персонаж оголосив, що або він напише на нас заяву за вирубку всих лісів від Полтави до Дніпра, або.....1500 грн. на бочку. Як Ви розумієте єдине що він отримав, так інструкцію, куди він може сходити в пошуках грошей.
І от тоді я почав цікавитись персонажем, і виявилось, що про нього багато хто знає. І що він регулярно намагається «подоїти» покупців і продавців дров. Але хохма в тому, що багато хто знає його як.....одного з чорних лісорубів району! Який свого часу обнаглів до того що спробував шантажувати хазяїв пилорам, організаторів випилювання лісопосадок та лісничих. Після цього його трохи заспокоїли, але в ліс дорогу закрили. Тепер в нього новий бізнес - трясти сіряків і активнівнічати. І це далеко не все.

Змінено 09.09.2021, 17:59
Krapka 9 вересня 2021, 16:23 На тему: Таміла Шевченко очолила Кобеля...
1.Fuks
«Ах маладес Вячеславовна,і яку ж науку вона читатиме в бурсі? »

Ні, викладатиме художню гімнастику, бо вона, як ніхто, вміє прогинатись та «витанцьовувати» перед вигідними їй людьми. Хоча тут і театральне мистецтво підходить.. короче, працювати і працювати…
Fuks 9 вересня 2021, 15:32 На тему: Таміла Шевченко очолила Кобеля...
Ах маладес Вячеславовна,і яку ж науку вона читатиме в бурсі? Мабуть трактопи і комбайни,чи швацьку справу...Помиляюсь...Перукарське дєло...
1 ... 55 56 57 58 59 60 61 ... 1662
Квартири на DIM RIA у Полтаві
 Криптовалютні біржі в Україні
Курс НБУ

Зачекайте, йде завантаження...

Логін:
Пароль:
запам'ятати


Реєстрація | Нагадати пароль

Шановні водії!

У зв’язку зі значним погіршенням погодних умов та сильної хуртовини частина траси Р-52 у Царичанському районі являєтсья непридатною до використання!

Служба порятунку звертає Вашу увагу на те, що вирушаючи у таку погоду в дорогу Ви йдете на це на свій страх і ризик - у випадку неможливості вибратися із снігових заметів на дорогах чекати допомогу можливо прийдеться досить довго.

Тому рекомендується відмовитися від подорожей автомобілем до стабілізації ситуації