101.Професор
«Бог бачить звідтіля...»
«Бог бачить звідтіля...»
Не приплітайте Бога до своїх мерзенних корчів. Він не до чогого до отих "батюшок", що сичать отрутою по храмах. Розпатякують під іконами за протестантів та канонічність, краще б у Єваніліє зазирнули чи Апостольскі правила.
0 0
102.Selena2017
« Ви теж , схоже, сичите з-за бугра....»
« Ви теж , схоже, сичите з-за бугра....»
Усі сичать,усі неправильні,одні ви з доном такі красиві...
0 0
Професоре, а не казав батюшка, чи видно «звідтіля» орди тітушні - своєї ( чого гріха таїти) та тієї, що з усіх усюд насунула і творить свою наругу над усім святим і буденним в Україні? Ви теж , схоже, сичите з-за бугра....
0 0
У тексті є кілька цікавинок. Одна з них - те, що участь брала УПЦ КП. Приїздив в Україну, зіштовхнувся з особливостями української медицини та їх наслідком - побував на похоронах. Поговорив з батюшкою, коли його відвозив про "дві православні церкви України", та свої негативні враження від висловів священників УПЦ про "святу війну". Почув багато цікавого про фінансові особливості УПЦ. Батюшка говорив дуже чемно, але помітно було несхвалення подібного з уст церковнослужителя. Також він був подивований примітивізмом суджень АТОшників, з якими йому доводилось спілкуватись. Коли на запитання "А за що саме ви воюєте?" чув вівідповілі "Ми на танку їздимо..." "Воно нам треба..." Також хочу відмітити, що останні роки дуже багато похоронів серед молодих людей у родичів АТОшників-артиллеристів (аж 3 випадки на наш район), і що Провидіння нічого не прощає, бо як каже українська приказка... Бог бачить звідтіля...
0 0
"Первый пошел". Ай да молодці хазарята. Конгенілаьно. "А сколько нам открытий чудных..." Не, не то. Ось це "Паситесь, мирные народы!
Вас не разбудит чести клич.
К чему стадам дары свободы?
Их должно резать или стричь.
Наследство их из рода в роды
Ярмо с гремушками да бич." (А.С.Пушкин)
Вас не разбудит чести клич.
К чему стадам дары свободы?
Их должно резать или стричь.
Наследство их из рода в роды
Ярмо с гремушками да бич." (А.С.Пушкин)
0 0
Досі незрозуміла та фішка коли вартість залежить і від міста рееєстрації в МРЕО. Ось наприклад тут порахувати рахую яка буде вартість поліса якщо машина зареєстрована у Днепрі отримую одну вартість, а ящко у Києві то отримую вже на 100-300 грн дорожче. Чому так і який сенс у цьому? прив’язка до зарплат?
0 0
Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
Ну да, не гавкав. У нього всього-навсього пішов на прорив автомобіль, у якому міг сидіти як дебіл із жінкою, так і, приміром, терорист-смертник із півцентнером тротилу... Я ж казав - не зрозумієте. Схоже на роздуми людини, у якої в житті найгостріша ситуація - в магазині обматюкали...
Досить уже про це. Мене там не було.
100 %.
99.Адекватник
«У нього над вухом ніхто не гавкав. »
«У нього над вухом ніхто не гавкав. »
Ну да, не гавкав. У нього всього-навсього пішов на прорив автомобіль, у якому міг сидіти як дебіл із жінкою, так і, приміром, терорист-смертник із півцентнером тротилу... Я ж казав - не зрозумієте. Схоже на роздуми людини, у якої в житті найгостріша ситуація - в магазині обматюкали...
Досить уже про це. Мене там не було.
98.земеля
«Поверь мне, что инструкции в лучшем случае читают один раз. Но самое главное - в инструкции на все случаи жизни не напишешь. А если бы мы соблюдали все законы и инструкции то давно был бы рай. А еще играют роль такие факторы как неожиданность, стремительность, усталость, боязнь, тупость и мн. других. Так что не до инструкций.»
«Поверь мне, что инструкции в лучшем случае читают один раз. Но самое главное - в инструкции на все случаи жизни не напишешь. А если бы мы соблюдали все законы и инструкции то давно был бы рай. А еще играют роль такие факторы как неожиданность, стремительность, усталость, боязнь, тупость и мн. других. Так что не до инструкций.»
100 %.
0 0
91.Anatoliy
«над вухом гавкнув, то ви б півмагазина на 5 метрів убік поклали б... Ну, ви цього не зрозумієте, як видно.
»
«над вухом гавкнув, то ви б півмагазина на 5 метрів убік поклали б... Ну, ви цього не зрозумієте, як видно.
»
У нього над вухом ніхто не гавкав. І той блокпост, настільки я зрозумів, десь під Маріуполем, а там немає ніяких бойових дій.
0 0
90.Адекватник
« Инструкцию читают "до того" »
« Инструкцию читают "до того" »
Поверь мне, что инструкции в лучшем случае читают один раз. Но самое главное - в инструкции на все случаи жизни не напишешь. А если бы мы соблюдали все законы и инструкции то давно был бы рай. А еще играют роль такие факторы как неожиданность, стремительность, усталость, боязнь, тупость и мн. других. Так что не до инструкций.
0 0
96.Anatoliy
«Типу - можна винищити всіх людей на тій землі, головне, щоб земля наша була»
«Типу - можна винищити всіх людей на тій землі, головне, щоб земля наша була»
Ну так вуйко ж. "Краще крові по коліна, аби вільна Україна". Але прикол не в цьому. Він же прямо не каже хто йому гроші платить. Хто платить того і земля, за яку він і воює. Ну він то ладно, а нерозумні хлопці. Він же там каже, що воюватиму і з росянами, і з білорусами, і з молдаванами і навіть з американцями!!! Включаємо мізки і логіку. Кого він там забув назвати? Ото вони йому і платят і за їх інтреси він воєє. Елементарно Ватсон.
0 0
92.Адекватник
«Його спіч - це знахідка, як для шпигуна так і для психіатра. Посилання на www.youtube.com »
«Його спіч - це знахідка, як для шпигуна так і для психіатра. Посилання на www.youtube.com »
Дійсно, багато цікавого каже мужик. І, між іншим, багато тверезого, але далеко не все. Твердження "воюю не за народ, а за землю" мене особисто коробить. Типу - можна винищити всіх людей на тій землі, головне, щоб земля наша була... Ну, а про країну-агресора не хочу навіть розсусолювати.
Змінено 07.11.2017, 15:17
0 0
88.Selena2017
«Час покаже.»
«Час покаже.»
Це точно.
0 0
93.Anatoliy
«Але все одно правий я!!! (Тобто Адекватник)»
«Але все одно правий я!!! (Тобто Адекватник)»
Я не казав що я у всьому правий. Але в дечому правий і ви це підтвержуєте. Логіку я не порушую.
93.Anatoliy
«Прикордонник - по любому злочинець, бо служив Порошенку і зобидив гордого повстанця Донбасу - крапка»
«Прикордонник - по любому злочинець, бо служив Порошенку і зобидив гордого повстанця Донбасу - крапка»
Немає ніякої крапки. Прикордонник не обовязково злочинець. Даний конкретний прикордонник скоріше за все злочинець і це не я сказав, а це сказав суд і так би і було, якби не втрутился в діяльність суду гетьмани.
0 0
90.Адекватник
« мы не знаем обстоятельств»
« мы не знаем обстоятельств»
Правильно.
90.Адекватник
« И, думаю, суд учитывал все. »
« И, думаю, суд учитывал все. »
Логічно.
90.Адекватник
« А освободили потому, что узрели в этом случае пример для разложения и без того разложенной армии.»
« А освободили потому, что узрели в этом случае пример для разложения и без того разложенной армии.»
Але все одно правий я!!! (Тобто Адекватник)
Дуже цікаво спостергігати, як хтось навчає інших логіки і аналізу, при цьому сам будь-яку логіку порушуючи. Ви мислите так само чорно-біло, як і ті, кого звете "упоротими кастрюлеголовими". Прикордонник - по любому злочинець, бо служив Порошенку і зобидив гордого повстанця Донбасу - крапка. Ну й лишайтеся при своєму, всього доброго.
0 0
83.Anatoliy
«Дії військового на блок-посту не залежать від канфетних фабрик і назви війни. Демагогією займаєтесь, шановний.»
«Дії військового на блок-посту не залежать від канфетних фабрик і назви війни. Демагогією займаєтесь, шановний.»
Не демагогією. Від цих обставин залежить моральний дух солдат. Так колись казали, може зараз по-іншому. В інтернеті бродить інфа, що навіть Міністр оборони написав гетьману рапорт на звільнення. А якщо вже навіть персони в лампасах йдуть на такий крок, то щось не ладно "в Датском королевстве". Може статись так, що в Гаагу попаде не Путін. Все в житті буває. І велике питання, хто за що воює? Ось є відео з свідомим комбатом, я його подивися і був здивований. Я думав раніше, що «політруки» і капелани вчать «побратимів» воювати так, як вчили моїх бітьків - "За Родину"... Не тут то було. Послухай після 10 хв. Виявляється, що комбат відкрито каже: "Я казав, що за владу я не воюю. .. Я навіть за народ не воюю, бо народ можна зомбувати, народ можна скерувати в один бік, можна під Верховну Раду його скерувати маніпуляторами тими семенченкковими. Я воюю за землю" З якого дива на Донбасі його земля я не знаю. Сам він зі Львова. Але він далі розповіда про те, що у нього є найдорожчий орден "Орден Української Землі" і орден цей не державний. То ж постає питання: чий то орден і за чиї інтереси він воює, бо тут же він сам і каже " Бюджет країни складає 13,5 млрд.доларів плюс 77 млрд. боргу. Питання - за що воюємо? За які кошти? Значит ці кошти нам хтось дає Хто дає кошти, той нас і танцює" От у мене логічне запитання, хто дав комбату кошти, кому він продався, і хто його танцює, і чий у нього орден, Сороса чи Ротшільда? Його спіч - це знахідка, як для шпигуна, так і для психіатра.
Змінено 07.11.2017, 15:51
0 0
86.Адекватник
«Мужик може й де.біл, він же не в армії і медкомісію не проходив, хоча права на авто... але міг купити й комісію і права. Та й нічим не заборонено де.білам ходити, в тому числі й мимо блокпостів.»
«Мужик може й де.біл, він же не в армії і медкомісію не проходив, хоча права на авто... але міг купити й комісію і права. Та й нічим не заборонено де.білам ходити, в тому числі й мимо блокпостів.»
86.Адекватник
«Як гарно написано. Ще на початку цієї катавасії фаховий столичний юрист Тетяна Монтян казала: "Краще погано сидіти в тюрмі, чим гарно лежети у гробу". Казала вона це тому, що як юрист добре розуміла фінал цієї так званої війни і наслідки. І про це солдат повинен би подумати "до того"... Тут вже десь писалось про те, що заявив представник України в Мінську Роман Безсмертний про долю солдат в майбутньому.»
«Як гарно написано. Ще на початку цієї катавасії фаховий столичний юрист Тетяна Монтян казала: "Краще погано сидіти в тюрмі, чим гарно лежети у гробу". Казала вона це тому, що як юрист добре розуміла фінал цієї так званої війни і наслідки. І про це солдат повинен би подумати "до того"... Тут вже десь писалось про те, що заявив представник України в Мінську Роман Безсмертний про долю солдат в майбутньому.»
Знову чиста демагогія без жодного зв’язку з предметом дискусії.
87.Адекватник
«Справедливо, бо він сприйняв це як напад. Напад - це зовсім інша пєсня.»
«Справедливо, бо він сприйняв це як напад. Напад - це зовсім інша пєсня.»
Яка - інша??? Прорив блокпосту - це той самий напад.
89.Адекватник
«Откуда цитатка?»
«Откуда цитатка?»
Я ж ссилку дав.
89.Адекватник
«Хто зна, що він там кричав і чи кричав взагалі. Скоріше за все вони стрвляли вдогінку.»
«Хто зна, що він там кричав і чи кричав взагалі. Скоріше за все вони стрвляли вдогінку.»
Ну да, бо так вам хочеться.
89.Адекватник
«По машині не пробував а по зайцю пробував. Якщо вони стріяли вдогінку, то навіть середньої руки стрілець, а не те що прикордонник, цілячись по колесах в пасажира б не попав.»
«По машині не пробував а по зайцю пробував. Якщо вони стріяли вдогінку, то навіть середньої руки стрілець, а не те що прикордонник, цілячись по колесах в пасажира б не попав.»
Логіка зрозуміла. Зрівнювати нервове напруження солдата, який стріляє по машині під час прориву блокпосту на чергуванні у зоні бойових дій і "стрільця по зайцях"... Я вас запевняю, що навіть коли б у той момент, коли ви цілились бо бідолашному зайцю, хтось у вас над вухом гавкнув, то ви б півмагазина на 5 метрів убік поклали б... Ну, ви цього не зрозумієте, як видно.
Змінено 07.11.2017, 15:03
0 0
82.земеля
«Инструкции читать некогда.»
«Инструкции читать некогда.»
Земеля, ну это на тебя не похоже. Инструкцию читают "до того" и не то что читают, а изучают, и даже наизусть, и сдают экзамен. А в остальном согласен. Так что наша тут дисскусия ни к чему не приведет, так мы не знаем обстоятельств. Обстоятельства знал суд и почему-то вынес такое решение. И, думаю, суд учитывал все. А освободили потому, что узрели в этом случае пример для разложения и без того разложенной армии.
0 0
81.Anatoliy
« ибо огонь он открывает при осложнении обстановки без приказа, по своему разумению.»
« ибо огонь он открывает при осложнении обстановки без приказа, по своему разумению.»
Откуда цитатка? Если из должностной инструкции, так тогда вопросы надо задавать судьям.
79.Anatoliy
«Патруль кричить "стій", а він жінку за руку і тікати»
«Патруль кричить "стій", а він жінку за руку і тікати»
Хто зна, що він там кричав і чи кричав взагалі. Скоріше за все вони стрвляли вдогінку.
79.Anatoliy
«Самі з автомата пробували сайперський вогонь по машині, що рухається вести?»
«Самі з автомата пробували сайперський вогонь по машині, що рухається вести?»
По машині не пробував а по зайцю пробував. Якщо вони стріяли вдогінку, то навіть середньої руки стрілець, а не те що прикордонник, цілячись по колесах в пасажира б не попав.
0 0
76.Anatoliy
«76. Anatoliy / сьогодні, 09:52»
«76. Anatoliy / сьогодні, 09:52»
Пане Анатолію, ваші паранормальні здібності передбачати наслідки різних суспільний подій , може, й значні. Але не треба перебільшувати. Бо не маєте доказів вини саме цієї категорії юнаків. І до майдану була біда, з вашим порівнянням я не погоджуюсь, то все уявний опис. Ще більша біда - сьогодні. Не буду нікого переконувати, залишусь при своєму. Час покаже.
0 0
80.Anatoliy
«Бо ОБСТАВИНИ ДАЛИ ЙОМУ ПРАВО ВВАЖАТИ, ЩО ЙОГО ЖИТТЮ ЗАГРОЖУЮТЬ. От і все. Скажете - несправедливо виправдали? »
«Бо ОБСТАВИНИ ДАЛИ ЙОМУ ПРАВО ВВАЖАТИ, ЩО ЙОГО ЖИТТЮ ЗАГРОЖУЮТЬ. От і все. Скажете - несправедливо виправдали? »
Справедливо, бо він сприйняв це як напад. Напад - це зовсім інша пєсня.
0 0
Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
Мужик може й де.біл, він же не в армії і медкомісію не проходив, хоча права на авто... але міг купити й комісію і права. Та й нічим не заборонено де.білам ходити, в тому числі й мимо блокпостів.
79.Anatoliy
«То що - патрульні злочинці чи мужик дебіл?»
«То що - патрульні злочинці чи мужик дебіл?»
Мужик може й де.біл, він же не в армії і медкомісію не проходив, хоча права на авто... але міг купити й комісію і права. Та й нічим не заборонено де.білам ходити, в тому числі й мимо блокпостів.
79.Anatoliy
«Солдат береже своє життя, хоче повернутися живим до сім’ї... З тюрми вийти можна, а з могили - ні»
Як гарно написано. Ще на початку цієї катавасії фаховий столичний юрист Тетяна Монтян казала: "Краще погано сидіти в тюрмі, чим гарно лежети у гробу". Казала вона це тому, що як юрист добре розуміла фінал цієї так званої війни і наслідки. І про це солдат повинен би подумати "до того"... Тут вже десь писалось про те, що заявив представник України в Мінську Роман Безсмертний про долю солдат в майбутньому.«Солдат береже своє життя, хоче повернутися живим до сім’ї... З тюрми вийти можна, а з могили - ні»
0 0
73.Адекватник
«По-перше, якщо вже читаєш Булгакова, то прочитай якраз в тему Білу гвардію. В по-друге, що тобі там не сподобалось чи що я не таке написав?»
«По-перше, якщо вже читаєш Булгакова, то прочитай якраз в тему Білу гвардію. В по-друге, що тобі там не сподобалось чи що я не таке написав?»
Не подобається мені те, що ви, перекручуючи згідно радянської «логіки» факти, виставляєте вшанування української революції жалюгідною вигадкою, яку єдино покликано затулити в народній пам’яті 7-ме листопада. Та це не відповідає дійсності.
А Білу гвардію читав. Й те, що Булгаков був реакціонером, як він сам зазначив в одному місці, "не любив пролетаріат" і схилявся перед таким самим контрреволюціонером та антісоціалістом як Сталін - в курсє дєла.
0 0
А чому в даній статті не вказано, що всі 4 осіб, були п`яні? їхали без ввімкнених фар, 4 на мотициклі???
0 0
По суті так, розслабляти булки не можна - як тільки якесь місце стає ласим, відразу знаходяться претенденти. І Гунжель робив усе правильно: і газету заснував, і суперагітацію проводив, і компромат якийсь копав. Хоч дядько і дивакуватий.
А те що обіцяв фантомів... Так це основна методика у політичних кампаніях - обіцяти те, чого ще немає. Кандидати у президенти нам і зарплати хороші обіцяють, і пенсії, і "жити по-новому" - за це люди 3 роки назад і голосували, "жити по-новому" мріяли, хоча конкретики у цій фразі - нуль!
А те що обіцяв фантомів... Так це основна методика у політичних кампаніях - обіцяти те, чого ще немає. Кандидати у президенти нам і зарплати хороші обіцяють, і пенсії, і "жити по-новому" - за це люди 3 роки назад і голосували, "жити по-новому" мріяли, хоча конкретики у цій фразі - нуль!
0 0
82.земеля
«Война, также терроризм это не за компом сидеть. Там либо ты - либо тебя. Инструкции читать некогда. И если не останавливается то думать опасно»
«Война, также терроризм это не за компом сидеть. Там либо ты - либо тебя. Инструкции читать некогда. И если не останавливается то думать опасно»
82.земеля
«Там ситуация о которой мы не все знаем, о чем то замалчивают. »
«Там ситуация о которой мы не все знаем, о чем то замалчивают. »
Повністю згоден.
0 0






