113.don
«113. don / сьогодні, 00:45»
«113. don / сьогодні, 00:45»
1.Хто під цим ніком - думаючі санжарці знають давно, бачити й чути таку особу роками, ні з ким не переплутаєш, тому немає потреби пояснювати їм для чого "так треба".
2.Люди з інших регіонів можуть мати свою думку при аналізі сили коментарів.
3.Тобі, звісно, хочеться і самому мене з усією злістю обізвати, старайся. Все в твою кармічну чашу збирається.
4.Якраз сАме про такого крикуна, який скористався людським спротивом проти приниження, і йдеться в статті Гузченка.
0 0
110.Selena2017
«бо йому так треба.»
«бо йому так треба.»
Якась ти чуднувата. І сама нічого не пишеш і іншим не даєш. Я читав там вище дєдушки куркою обізвали, так а до чого тут Адекватник, він в тих розмовах участі не брав
0 0
109.Адекватник
«Тільки Янукович кредитів не хватав, а »
«Тільки Янукович кредитів не хватав, а »
Хватав, хватав і в праву руку і в ліву, навіть Росія вже почала кредити пхнути. А ти тепер із пенсії їх і вертаєш і не тільки ти
109.Адекватник
«Учись у Сталіна, студент і своїх кумирів вчи а »
«Учись у Сталіна, студент і своїх кумирів вчи а »
Голодомор зараз ніхто вже зробити не дасть, не ті часи, європейські цінності однако, і методи Сталіна в нас уже неможливо застосувати. Прохладно тільки трохи стало у домівках як у Європу попали і ліки дорогі дуже, зато свобода, можеш хоч і дулі тикати у телевізор жирному кондітєру і обзивати всіх провладних керівників геями і ніхто тебе на Колиму не відправить, не ті часи, що при Сталінові
Змінено 24.10.2017, 00:32
0 0
108.Адекватник
«Если ты, когда перейдете (за Иордан в землю, которую Господь Бог ваш дает вам), будешь слушать гласа Господа Бога твоего, тщательно исполнять все заповеди Его, которые заповедую тебе сегодня, то Господь Бог твой поставит тебя выше всех народов земли;» (Второзаконие 28:1)
«Поставит тебя Господь (Бог твой) народом святым Своим, как Он клялся тебе (и отцам твоим), если ты будешь соблюдать заповеди Господа Бога твоего и будешь ходить путями Его;» (Второзаконие 28:9)
«и увидят все народы земли, что имя Господа (Бога твоего) нарицается на тебе, и убоятся тебя. (Второзаконие 28:10)»
«Если ты, когда перейдете (за Иордан в землю, которую Господь Бог ваш дает вам), будешь слушать гласа Господа Бога твоего, тщательно исполнять все заповеди Его, которые заповедую тебе сегодня, то Господь Бог твой поставит тебя выше всех народов земли;» (Второзаконие 28:1)
«Поставит тебя Господь (Бог твой) народом святым Своим, как Он клялся тебе (и отцам твоим), если ты будешь соблюдать заповеди Господа Бога твоего и будешь ходить путями Его;» (Второзаконие 28:9)
«и увидят все народы земли, что имя Господа (Бога твоего) нарицается на тебе, и убоятся тебя. (Второзаконие 28:10)»
Дякую що вибрав, але я тут не бачу твердження що євреї богоізбранний народ. Не бачу навіть слова євреї, чи якогось навіть схожого
Давай разом уже до попів ідти, нехай розтолкують, чи пісьмо може давай напишемо. Так а в який патріархат писати?
Змінено 24.10.2017, 00:37
0 0
Адекватнику, та отямтеся нарешті. Я вас хоч і терпіти вже не можу, а питаю: невже не розумієте, що вас просто заводить дон знічев"я, бо йому так треба.
Змінено 23.10.2017, 22:19
Змінено 23.10.2017, 22:19
0 0
105.don
«Ситуація може повторитися. Янукович і Азаров кредитів нахватали»
«Ситуація може повторитися. Янукович і Азаров кредитів нахватали»
Може, може повторитися. Тільки Янукович кредитів не хватав, а ці нахватили, як собака бліх.
"Глупо было бы утешать себя тем, что так как отсталость нашей страны не нами придумана, а передана нам в наследство всей историей нашей страны, то мы не можем и не должны отвечать за неё. Это неверно, товарищи. Раз мы пришли к власти и взяли на себя задачу преобразования страны на основе социализма, мы отвечаем и должны отвечать за всё, и за плохое и за хорошее.» (Речь на пленуме ЦК ВКП(б) 19 ноября 1928 г.)
Учись у Сталіна, студент і своїх кумирів вчи а то вже задрали «попєрєдніками». Сталін вчив, бо вони й тоді, як бачиш, все на попєрєдніків валили. Коли йому вчити їх набридло, бо вже війна на порозі була, він вирішив їх повчити по-іншому. Й правильно зробив.
0 0
105.don
«
Ну не має там такого, не має. »
«
Ну не має там такого, не має. »
Треба б було тебе тут назвати так, як ти того заслуговуєш, та адімна шкода. Бо тільки те й робить що видаляє коменти. Йди до попа, може він поможе позбавитися твоїх проблем.
«Если ты, когда перейдете (за Иордан в землю, которую Господь Бог ваш дает вам), будешь слушать гласа Господа Бога твоего, тщательно исполнять все заповеди Его, которые заповедую тебе сегодня, то Господь Бог твой поставит тебя выше всех народов земли;» (Второзаконие 28:1)
«Поставит тебя Господь (Бог твой) народом святым Своим, как Он клялся тебе (и отцам твоим), если ты будешь соблюдать заповеди Господа Бога твоего и будешь ходить путями Его;» (Второзаконие 28:9)
«и увидят все народы земли, что имя Господа (Бога твоего) нарицается на тебе, и убоятся тебя. (Второзаконие 28:10)
0 0
104.Selena2017
«За тим піднятим порохом минулого неможливо зосередитися над насущними проблемами сьогодення, доходити до якоїсь спільної думки та щось робити, вже ж далі нікуди... »
«За тим піднятим порохом минулого неможливо зосередитися над насущними проблемами сьогодення, доходити до якоїсь спільної думки та щось робити, вже ж далі нікуди... »
Слава богу, бачите, що "вже ж далі нікуди". Позитив однако. От тільки робити треба не просто "щось". Щоб робити «щось» треба спочатку зрозуміти, що відбулось і що відбувається, а тут без історії - ну ніяк. Не зрозумієте - так і будете пливти "без весел і правила" - як писав Олійник - "у чорний вир трагедій морових". Якби ж ви одні туди пливли, то й бог би з вами, а то ж ви туди тягнете і людей адекватних, всю країну. Як вам це пояснити, коли у вас логіка глючить? Ну ніяк. Ну от, якщо колесо історії порівняти з колесом велосипедним, то якщо воно розкручене не в ту строну, то його треба спочатку зупинити, а це миттєво не зробиш, а потім розкрутити в іншу. Для цього спочатку треба побачити і зрозуміти, що воно крутиться не в ту сторону.
104.Selena2017
«Ото якби тільки не пришивати сюди політику, бо вона вже в печінках. »
«Ото якби тільки не пришивати сюди політику, бо вона вже в печінках. »
Якщо ви не займатимеся політикою, то політика займеться вами. Що, власне, і відбувається. І не хто інший як політики затягли нарід у суперечки щодо мови, в ви хочете закрити очі і цього не бачити. Не вийде, шановна.
0 0
94.Адекватник
«Если народ узнает правду о том, кто и зачем уничтожил СССР»
«Если народ узнает правду о том, кто и зачем уничтожил СССР»
І чому ж ти так довго приховував правду від нас?
0 0
103.Адекватник
«Замість»
«Замість»
Ну не має там такого, не має. Піп і Зелена в цьому не винні
99.Адекватник
«голод став наслідком політики єврейських банкірів, »
«голод став наслідком політики єврейських банкірів, »
Ситуація може повторитися. Янукович і Азаров кредитів нахватали, долари вивели з України в Росію, бо платили по 400$ за газ а нам тепер вітдавай. Пенсії раніше були по 150 $, а зараз по 50$
0 0
97.земеля
«Кто хочет тот об этом знает»
«Кто хочет тот об этом знает»
Земеля, дякую. Мабуть, і вам уже не подобається людина, яка присвоїла собі абсолютне право всіх повчати, не терпить інакомислія. Залишається тільки пожаліти його, іншого заспокійливого немає.
За тим піднятим порохом минулого неможливо зосередитися над насущними проблемами сьогодення, доходити до якоїсь спільної думки та щось робити, вже ж далі нікуди... Якщо автора блогу навіть здалеку турбує обстановка ( як уже там він вважає) на батьківщині, то нам вдома не такі б розмови вести.
Не з усіма думками автора погоджуюсь і крім ненормативної лексики, але віддаю належне його філологічним знанням.Все грамотно вмотивовано.Додам, що великий знавець історії української мови Павло Загребельний вмотивовував право на вживання прийменників у словосполученнях : в Україні та на Україні .Кожен вживається рівноправно в належному місці.
Ото якби тільки не пришивати сюди політику, бо вона вже в печінках.
Змінено 23.10.2017, 19:03
0 0
101.don
«читаю, але такого не вичитав. можливо ми різні Біблії читаємо»
«читаю, але такого не вичитав. можливо ми різні Біблії читаємо»
Замість тут прикалуватися сходи до попа. Права була Селена
0 0
78.Олексій
«почитайте Вам не завадить»
«почитайте Вам не завадить»
Олексію, прочитала рекомендоване вами. Тепер знатиму, що до блогів вашого Колі не заглядатиму ніколи. Ну не терплю я матерщини, мені огидно таке читати. Та вже промучилася, борсалась, щоб хоч трохи суті вхопити. А вона не на вашу користь, вибачайте. Автор радить діяти, удосконалювати, рухатися вперед.. А ви чомусь обрали пасивну позицію спостерігача. Така вже людська природа: один може бути справжнім патріотом ( і це не так уже й просто ), а інший з цього користається. Ви від усіх атрибутів патріотизму відсторонилися в попередньому коментарі, тому це не про вас - про корисливість. Я зрозуміла статтю так. Може, не так як ви передбачали, то даруйте.
Змінено 23.10.2017, 19:02
0 0
Інно Олександрівно, чому в своєму агітаційному буклеті, який розлетівся всіма Санжарами, потрапив навіть у церкву, ви прикрасили себе лише оберемком троянд? За перелічені в ньому славні діла треба було вінчати себе і лавровим вінком, як нобеліата. Отакий недогляд!.....
Можна передбачити, чого мені чекати отут від дона, вашого палкого прихильника...
Можна передбачити, чого мені чекати отут від дона, вашого палкого прихильника...
0 0
100.Адекватник
«а читай Біблію.»
«а читай Біблію.»
читаю, але такого не вичитав. можливо ми різні Біблії читаємо
100.Адекватник
«Ти ж бач що нас тут видаляють»
«Ти ж бач що нас тут видаляють»
вони бояться правди про Сталіна і про міровой сіонізм, а можливо вони з євреями з ними заодно. треба з ними боротися
0 0
96.don
«з чого ти взяв що не всі перед Богом рівні, а хтось з народів є богоізбранний»
«з чого ти взяв що не всі перед Богом рівні, а хтось з народів є богоізбранний»
Не дуркуй, а читай Біблію. Важко читати, сходи до попа і він тобі розкаже. Я не буду тут пояснювати очевидне. Ти ж бач що нас тут видаляють.
0 0
96.don
«що ти тоді написав в оправдання голодомору при Сталіні»
«що ти тоді написав в оправдання голодомору при Сталіні»
Я не оправдовував голодомору. Я писав про те, що голод став наслідком політики єврейських банкірів, яких ти так шануєш. Сталіна загнали в глухий кут і змусили розраховуватися виключно зерном за кредити, яких він не брав. Думаю, якщо колись і у нас стане нормальний керівник, то цей сценарій повторят. Це був цілеспрямований сценарій. Тільки він був не сталінський, а тих, кого Сталін потім репресував і за ким ви з селеню й досі жалкуєте. Усугубили ж ситаацію на Україні самі українські тіпа патріоти, такі як і зараз, залюбки здаючи усіх, від сусідів і навіть до родичів. Мєнатлітєт!
0 0
95.земеля
« А относительно высказывания руководителей, в том числе и современных, то говорят то они все правильно, но делают по другому.»
« А относительно высказывания руководителей, в том числе и современных, то говорят то они все правильно, но делают по другому.»
Это касается нынешних руководителей, но не Сталина. В подтверждение своего мнения я иногда ссылаюсь на евреев, которых украинцы так возлюбили и которым так доверились, что отдали им всю власть в стране и даже "еврейской девы сына" считают своим богом. Надо понимать, что слово еврея должно быть для украинца истиной. Так вот, жертва сталинских репрессий Лев Разгон написал книжку "Непридуманное", в которой он пишет: «Сталин почти никогда не писал или не говорил ничего, что противоречило бы справедливости, гуманности, закону….». Далее он, в полном соответствии со своим зеркальным, как говорит Селена, миропредставлением продолжает: «Просто, говоря одно, он делал совершенно противоположное». Включаем логику и делаем выводы. 1) Сталин почти всегда говорил правду. 2) Разгону очень хочется очернить Сталина, именно для этого он и писал книгу, и поэтому он далее пишет о том, что его слова расходились с делами. Но.... Дела Сталина очевидны. Это выигранная война и Победа. Это - спасенная Европа. Это - спасенные от уничтожения но неблагодарные евреи. Это - все, что еще до сих пор разворовывается и присваивается олигархами.
0 0
94.Адекватник
«, кто и зачем уничтожил СССР, то даже Селена»
«, кто и зачем уничтожил СССР, то даже Селена»
Кто хочет тот об этом знает. Поэтому Селена ни петь , ни танцевать не будет ( Селена без обид).
0 0
тебе підотерли, а я так і не прочитав, що ти тоді написав в оправдання голодомору при Сталіні, коли навчали їсти людське м"ясо і читали логіку.
і по іншому питанню, з чого ти взяв що не всі перед Богом рівні, а хтось з народів є богоізбранний
тут я погоджуюсь, що автор Микола Гузченко суперечить сам собі, оскільки він привів оригінал тексту де видно, що український правопис того часу відрізнявся від сучасного (можливо був змішаний польський і російський), і приводити в доказ твори письменників і поетів, як підтвердження вірності словосполучення "На Україні" це є помилково.
Змінено 23.10.2017, 14:56
і по іншому питанню, з чого ти взяв що не всі перед Богом рівні, а хтось з народів є богоізбранний
92.земеля
«дискуссий да еще и с матом.»
«дискуссий да еще и с матом.»
тут я погоджуюсь, що автор Микола Гузченко суперечить сам собі, оскільки він привів оригінал тексту де видно, що український правопис того часу відрізнявся від сучасного (можливо був змішаний польський і російський), і приводити в доказ твори письменників і поетів, як підтвердження вірності словосполучення "На Україні" це є помилково.
Змінено 23.10.2017, 14:56
0 0
93.Адекватник
«Без прошлого нет будущего»
«Без прошлого нет будущего»
В этом никто не возражает и не спорит. Но среди нашей пишущей публики в жизни никто не читал Сталина и читать не собирается, не говоря об остальных. Поэтому оспорить или возразить просто будет неприлично.Это называется игра в одни ворота. А относительно высказывания руководителей, в том числе и современных, то говорят то они все правильно, но делают по другому. Политика она никогда не была честной, в том числе и при том же Сталине. Это закон жизни, кстати об этом говорил и Сталин. А вот то что закон об укранизации может породить второй Донбасс, в лице Закарпатья, об этом все молчат. Задним числом мы все умные.
0 0
И где в вышеприведенном тексте про энергосберегающие светильники или технологии? Фотовыключатели не панацея, летом не мыть фотоэлемент и ему сумерки круглые сутки с ранней осени до поздней весны :) Мову не забув, але соромно останнi три роки використовувати Перетерплю до кращих часiв. :)
0 0
Пример для понимания. Если сейчас народ узнает правду о Боинге рейса МН17, а это уже история, наше настоящее и будущее может резко измениться. И изменить его могут даже сами упоротые свидомиты, хоть как это и не покажется на первый взгляд странным. Если народ узнает правду о том, кто и зачем уничтожил СССР, то даже Селена может тут запеть по иному.
Змінено 23.10.2017, 13:16
Змінено 23.10.2017, 13:16
0 0
92.земеля
«Вместо того чтобы обсуждать вопросы современности все ударились в исторические споры.»
«Вместо того чтобы обсуждать вопросы современности все ударились в исторические споры.»
Земля, ты не прав. Без прошлого нет будущего. Причинно следственные связи, - называется. Будущее «вырастает» из настоящего, а настоящее из прошлого. Именно поэтому сейчас так взялись за историю. Переписав историю они меняют наше будущее. И меняют его в худщую сторону, ведя нас к погибели. Именно поэтому и тут так боятся все правдивой истории. Историю надо знать уже хотя бы потому, чтобы не наступать на те же грабли. А мы на них наступаем очень даже успешно.
0 0
Многие забыли главную заповедь холостяка " Прежде чем кушать (брать в рот)- понюхай". Т.е. прежде чем давить на клавиши- подумай. Вместо того чтобы обсуждать вопросы современности все ударились в исторические споры. Не сайт, а какой то круглый стол политических дискуссий да еще и с матом.
0 0






