Вхід | Реєстрація

Останні коментарі

Коментарі користувача
1 ... 795 796 797 798 799 800 801 ... 1666
Славянин 9 травня 2016, 07:34 На тему: У Нових Санжарах буде пам’ятни...
От тобі простий приклад. Хотів знайти в ютубі пісню "День Победы" і система видає в першу чергу купу Лещенків. А може я не бажаю слухати її у жидівському виконанні. Прийшлося покопати поки не знайщов нашого Юирия Богатикова. З Днем Перемоги усіх нормальних і адкватних. Міська рада поставили на своїй сторінці в Однокласниках якусь картинку непонятну тіпа поздоровлення ветеранів а на ній х.. зна що. Подивіться, що вона означає. Ну, пля, якась вагіна в період менструації чи анальний отвір при поносі. Ну невже й Сан Санич вже починає з ума сходити. Та хай той підрасимвол хоч сто раз рекомендований владою треба тут свої символи малювати. Ну не можна стрічку поставте щось похоже на квітку а не на очко. З святом всіх нормальних людей. "Победа будет за нами".Посилання на www.youtube.com
символ 9 травня 2016, 07:32 На тему: Паски відвезли бійцям за тисяч...
Критик обожае Гітлера! мабуть предки зустрічали німців з хлібом!
Славянин 9 травня 2016, 07:22 На тему: У Нових Санжарах буде пам’ятни...
64.Критик
«Ще один доказ наскільки твої знання уривочні, недостовірні та перекручені. »

Нічого в мене не перекручено, то тобі в мізки інвертор поставили "сімя і школа", - як Висоцький співав. Але при бажанні це можна поправити.
64.Критик
«А якщо дивитись на РПЦ, то там попики аж підвивають, вимагаючи більше грошей від Росії та більше важелів впливу на державу.»

А де ти бачив попика який би від грошей відмовлявся? Таке у всіх країнах. Я хіба десь писав, що в Росії в цьому плані щось краще? Але в Росії у еліти є розуміння є розуміння що відбувається і Путін таку еліту не "пресує" на відміну від ходорковських і березовських. У нас же все навпаки.
64.Критик
«Але як тоді пояснити масові розстріли попів та знищення церков владою? Церква це ж теж єврейська вигадка як вони ж кажуть. Потрібно визначатись з версіями шановний!»

Я ж тобі писав щоб ти позбавився прямолінійного мислення. Церква використовується до певного етапу потім її знищують, як і масонів до речі. Почитай Протоколи сіонських мудреців. Тому-то Троцький прийшовши до корита десь сказав про церкву "Мавр сделал свое дело". От і поїхали попики на Соловки, до роечі ті самі Соловки де вони пресували і знищували тих хто не приймав у свій час християнства. Так що там все "по наукі". Не випадково вказівка Леніна від 1.5.1919 року мала номер 13666/2. Потім при Сталіну була принята постанова політбюро про відміну: "«Указание тов. Ленина от 1 мая 1919 г. за № 13666/2 «О борьбе с попами и религией», адресованное Предс. ВЧК Дзержинскому Ф.Э., и все соответствующие инструкции ОГПУ-НКВД, касающиеся преследования служителей Церкви и православных верующих, - ОТМЕНИТЬ».)» Ти ніяк не можеш збагнути, що еврейство, і попи, і масони це інтсрумент в руках вищої касти і їм ті що внизу по барабану. Євреї це починають розуміти і це похвально. Сатановський прямо писав ""Как показывает опыт, евреев продают дешево и с большой для них кровью."
Критик 9 травня 2016, 01:38 На тему: У Нових Санжарах буде пам’ятни...
63.Славянин
«Петро це побачив і постави її на службу державі, це саме робив і Сталін. Це церковникам не подобалося і вони кричали караул і по сей день кажуть, що церква повинна бути внє держави. Навіть товаріщ Лєнін таке казав.»

Ще один доказ наскільки твої знання уривочні, недостовірні та перекручені.
Поставив церкву на службу державі - дав їй держфінансування, заставив в обов’язковому порядку хвалити владу, писати доноси і т.п. При Сталіну, теж саме, крім хіба держфінансування.
А якщо дивитись на РПЦ, то там попики аж підвивають, вимагаючи більше грошей від Росії та більше важелів впливу на державу.
І знову ж таки по версії новітніх чорносотенців, Леніна прислали в Росію євреї, щоб розвалити імперію. Але як тоді пояснити масові розстріли попів та знищення церков владою? Церква це ж теж єврейська вигадка як вони ж кажуть. Потрібно визначатись з версіями шановний!
Критик 9 травня 2016, 01:22 На тему: Паски відвезли бійцям за тисяч...
40.Славянин
«Цього я не одобряю, як і Гітлера, на відміну від вас.»

Хто ж одобряє Гітлера по вашому? Не несіть тут чепухи.
Але якщо так хочеться так похвалю. Ось дивись Перша світова розтрощила Германію вщент. Сталін приходить до влади в 1924, Гітлер в 1933роках. В 1939р. ВВП Германії 384млрд. СРСР 366млрд. В 1933-39р. виселено с Германії 330тис. євреїв, в СРСР 4млн. померлих від Голодомору, 860тис. відправлено в Сибір при розкуркуленні (більшість померло), 28,7млн пройшли ГУЛАГ, 800тис. страчено, від 15-до 30млн. там загинуло. І ще одне в СРСР з першого дня війни все працювало на перемогу, в Германії до 1944р. промисловість не переводили на воєнні рейки. Так що хто зни х гірший? Якби Гітлер не двинувся головою і не уявив себе новітнім Аттілою, мав би змогу ввійти в історію, як видатний політик, а так знайшов свою судьбу в ковдрі. Та здох, і чорт з ним. Але аналогії не бачите? Один сусідній правитель теж мав змогу підняти з колін свою країну і ввійти в історію, але уявив себе Наполеоном, тепер в його країні помідори трактором давлять, аби своїм людям не дісталось.
Критик 9 травня 2016, 01:17 На тему: Паски відвезли бійцям за тисяч...
40.Славянин
«А кого ж я стравлюю? Я звинувачую лише одних і вони свою провину знають і самі про це пишуть. Послухай Ходоса в ютубі.»

Дивно, є багато достлідників, істориків, громадських діячів,... що ж заставляє відкинути сотні і тисячі думок та поглядів і вірити якомусь одному ідіоту? Який несе страшезну нісенітницю.
40.Славянин
«Він як прийшов до влади так і провів зразу закон в якому їх і звинуватив у катастрофі німецької економіки. Почитай матеріали Нюрнбергського процесу там про це є. Так що це не я придумав.»

Та ні не придумав, просто явно повторюєш за кимось нісенітниці.
40.Славянин
«Самі на себе. Бач ти ще й мозги включати можеш. Саме так. Вчи історію і побачиш, що Гітлера породили американські фінансові олігархи. Думаю ти знаєш, що вони не буряти і не американці, і не британці.»

По перше вивчи історію як Гітлер прийшов до влади. По друге, це ти на євреїв натякаєш, так розумію. Тільки от логіка в тебе шкульгає, по твоєму євреї приводять Гітлера до влади, він устраює Холокост, викидує єврейський капітал із страни, нападає на Англію, і одночасно англічани та євреї йому допомагають. Це вже якесь звинувачення в шизофренії виходить. А японці? Ти розкажи їм про єврейський капітал в Японії 1941р., вони довго сміятимуться.
Славянин 9 травня 2016, 00:00 На тему: У Нових Санжарах буде пам’ятни...
59.Маджарець
«" кому...молитися збирався Петро?»

Це ти Петра спитай і не будь прямолінійним і наївним. Я писав про те, що в кіно бачив. Думаю, що Петро багатьох речей не розумів. Але розумів, що церковні ієрархи заважають йому приймати самостійні рішення.
59.Маджарець
«
Отже за ВАШИМИ словами жидівська церква була не з українцями ,а з московським царем.Висновок:»

Жидівська церква, вона й в Афицф жидівська. Петро це побачив і постави її на службу державі, це саме робив і Сталін. Це церковникам не подобалося і вони кричали караул і по сей день кажуть, що церква повинна бути внє держави. Навіть товаріщ Лєнін таке казав. А такого бути не повинно, бо якщо в державі є інститути які керуються зовні, то то вже не незалежна держава. Ну це ж і школяру повинно бути зрозумлим.
Славянин 8 травня 2016, 23:54 На тему: У Нових Санжарах буде пам’ятни...
59.Маджарець
«Ого...! За вашими словами найвищий сановник православної церкви,який благословляє на патріарше управління московського патріарха-жид.Ну і ну...Так тоді й той протопоп підпорядкований московському патріарху і сам патріарх-жиди»

Може й жид, я ж його ксіви не дивився. Важливо зрозуміти, шо церква і релігія придумані жидами для розводки лохів і управління ними. А хто там якої національності питання десяте. Хоча якщо покопаєшся в інтернеті то знайдеш скільки жидів серед вищих цековних ієрархів в усіх країнах. Почитай хоча б Ніцше він найкраще розкриває суть христянства. "«Христианское решение находить мир безобразным и скверным сделало мир безобразным и скверным…
… грех есть еврейское чувство и еврейское изобретение, и с точки зрения этого заднего плана всей христианской моральности християнство на деле добивалось того, чтобы «оевреить» весь мир.
…Евреи вместе с тем самый роковой народ всемирной истории: своими дальнейшими влияниями они настолько извратили человечество, что еще теперь христианин может чувствовать себя анти-иудеем, не понимая того, что он есть последний логический вывод иудаизма» Мені нічого не ший, ці книжки є навіть в нашій бібліотеці. Принаймні раніше були, може вже й попалили.
Славянин 8 травня 2016, 23:45 На тему: Паски відвезли бійцям за тисяч...
37.Критик
«Тобто ти нікого не стравлюєш, коли звинувачуєш іудеїв?»

А кого ж я стравлюю? Я звинувачую лише одних і вони свою провину знають і самі про це пишуть. Послухай Ходоса в ютубі.
37.Критик
«Гатлер їх теж в усих бідах звинуватив. »

Ну да. А він же для вас авторитет. Він як прийшов до влади так і провів зразу закон в якому їх і звинуватив у катастрофі німецької економіки. Почитай матеріали Нюрнбергського процесу там про це є. Так що це не я придумав.
37.Критик
«Придумав для цього газову камеру - це ти теж одобряєш? »

Цього я не одобряю, як і Гітлера, на відміну від вас.
37.Критик
«А хтож стравлював на англоамериканських холуїв фашистів, японців? Самі на себе? »

Самі на себе. Бач ти ще й мозги включати можеш. Саме так. Вчи історію і побачиш, що Гітлера породили американські фінансові олігархи. Думаю ти знаєш, що вони не буряти і не американці, і не британці.
37.Критик
«обі не набридає писати під різними ніками та щей хвалити самого себе?»

Не набридає, може хоч до когось щось дійде. А себе я ніде не хвалив, не придумуй.
Славянин 8 травня 2016, 23:37 На тему: Паски відвезли бійцям за тисяч...
36.Махновець
«Украінці воювали проти націонал-соціалістичноі Німеччии і в рядах Арміі СССР так і в рядах арміі Польщі,арміі Канади,США,а також в Украінській Повстанській Арміі і вони патріоти і героі»

Ти не тринди. На чиїй стороні вони воювали? Вони збиралися разом з Гітлером будувати новий порядок у Європі і про це прямо писали у Акті про відновлення української державності прийнятому у Львові у 41-му році мовби від імені усього українського народу (хто їх уповноважував?): "«Нова Українська Держава, базуючись на повній суверенности своєї влади, стає добровільною в рамці нового ладу Європи, який творить вожд німецької Армії й німецького народу Адольф Гітлер."
36.Махновець
«А зараз украінці захищають свою землю від російських агресорів...така правда,»

Правда так, що зараз вони хочуть спродати ще й Донецьку землю, через це і воюють з так званими сепаратистами, які свою землю захищають. А щодо "агресора" так вже набридло вас слухати. Послухай засідання радбезу ООН і там ваша Саманта Пауе жодного разу на називає Росію агресором, бо все таки є там своя етика і відповідальність. Вона завжди говорить "проросийские сепаратисты поддерживаемые Россией". От оголосіть їй за це догану чи санкції. Не забудьте й Папі Римському зробити зауваження за георгієвську стрічку. На вас вже весь світ дивиться, як на примаханих. Оце правда.
светка 8 травня 2016, 23:15 На тему: Тарифи затвердили...
Перші відключення води в місті вже почались, економлять водоканалівці електроенергію, ще все попереду, за то по 7,34.
Славянин 8 травня 2016, 23:12 На тему: Паски відвезли бійцям за тисяч...
35.Махновець
«Президент Порошенко не закликає росповсюджувати украінський світ на територію Росіі»

А який у українців світ? Від них вже нічого не залишилося і президент закликає решту розтворити у так званих гейропейських цінностях, тобто знищити те національне що в українців ще лишилося. Он навіть у Стьопи не лишилося нічого українського, навіть мрій, бо мріє він їздити на Мерседесі і щоб його онуки виїхали нах.. із цієї країни.
35.Махновець
«не направив війська на Білгородщину чи на Кубань»

По-перше його туди народ Кубані чи Білгородщини не запрошував, а по- друге, де в ньго ті війська?
Гість 8 травня 2016, 23:01 На тему: У Нових Санжарах буде пам’ятни...
Но самое главное: гетман Мазепа стал самым настоящим символом предательства. Церковная анафема, которой он был предан православной церковью, несмотря на все старания «нового украинского руководства» снята с него так и не была. Причем, что особенно символично, анафемствовал Мазепу львовянин по рождению, митрополит Киевский, Галицкий и Малой России Иоасаф, который, совершив положенные по чину молебен и литургию, «предал вечному проклятию Мазепу и его приверженцев».

Ну, и не менее символичен и тот факт, что кончил Мазепа, надо сказать, совсем плохо: после того, что творили в Малороссии шведские оккупанты, прибывшие туда по личной просьбе и приглашению Мазепы, который им за это обещал «продовольствие и содержание», — ненавидели его там фактически все. Включая запорожское казачество, которое Петр, возмущенный предательством своего приближенного любимца и водимой им «старшины», совершенно безжалостно разгромил. От него в результате отвернулись даже и шведы, и дни он свои закончил у последних покровителей, так и не решивших, как его использовать — у турок.
Гість 8 травня 2016, 22:58 На тему: У Нових Санжарах буде пам’ятни...
Начать стоит с того, что к Полтаве «Войска Запорожского обеих сторон Днепра гетман и славного чина святого апостола Андрея кавалер» Иван Степанович Мазепа не имел никакого отношения, кроме одного: именно оттуда, продав предварительно и своих польских, и своих российских покровителей, давал по тапкам, после того, как войска его нового хозяина, короля Швеции Карла XII, были разгромлены российским императором Петром.

…В общем-то вся предыдущая и последующая история жизни Ивана Степановича особым благородством и благонравием тоже не отличались. Он и на службу к государям московским перешел после того, как предал своего польского покровителя короля Яна Казимира. И гетмана Дорошенко предал, перейдя к «левобережному гетману» Самойловичу. И, умело уже втершись в доверие к фавориту московской царицы Софьи князю Голицыну, уверенно занял место Самойловича после его «погубления». То, как он переметнулся потом к злейшему врагу Софьи и Голицына Петру Алексеевичу Романову и что из этого получилось, - известно всем.

В общем-то всё, что нам нужно знать о Мазепе, вполне укладывается в знаменитую цитату из Костомарова: «Измена своим благодетелям не раз уже выказывалась в его жизни. Так он изменил Польше, перешедши к заклятому её врагу Дорошенку; так он покинул Дорошенка, как только увидал, что власть его колеблется; так, и ещё беззастенчивее, поступил он с Самойловичем, пригревшим его и поднявшим его на высоту старшинского звания. Так же поступал он теперь со своим величайшим благодетелем, перед которым ещё недавно льстил и унижался».

Хотя – нет.

Есть в истории его жизни и еще одна, и тоже очень символичная для современной Украины деталь: за двадцать лет своего гетманства Иван Степанович Мазепа, по сути, стал одним из богатейших людей всей «большой России» и первым малороссийским олигархом. Согласно записям тех лет, ему принадлежали 19 654 дворов на Украине и 4 117 дворов (всего порядка ста тысяч душ) в Великороссии.

Но самое главное: гетман Мазепа стал самым насто
Знака 8 травня 2016, 21:12 На тему: Тарифи затвердили...
2.гість
«А скільки того літа? Поп"ємо і річки, але по 7.34»

За 1літр меньше копійки.Так получайте "питну" воду.
Критик 8 травня 2016, 20:57 На тему: Паски відвезли бійцям за тисяч...
31.Славянин
«Стравлювали народи у всі віки іудеї і іхні англоамериканські холуї.»

Тобто ти нікого не стравлюєш, коли звинувачуєш іудеїв? Гатлер їх теж в усих бідах звинуватив. Придумав для цього газову камеру - це ти теж одобряєш? А хтож стравлював на англоамериканських холуїв фашистів, японців? Самі на себе?
34.Лариса
«Люблю умных людей. Еще раз спасибо Гостю за его аргументированную позицию. Действительно жаль, что так думают немногие.»

Це називається нарциссизм (любити себе) та роздвоєння особистості. І те і інше лікується психіатрами. Тобі не набридає писати під різними ніками та щей хвалити самого себе?
Маджарець 8 травня 2016, 20:57 На тему: У Нових Санжарах буде пам’ятни...
45.Славянин
« Ну, а якщо подумати глибше, то раз Константинополь не предав Мазепу анафемі, значить Мазепа діяв у руслі жидівського сценарію, а Петро ні. »

Ого...! За вашими словами найвищий сановник православної церкви,який благословляє на патріарше управління московського патріарха-жид.Ну і ну...Так тоді й той протопоп підпорядкований московському патріарху і сам патріарх-жиди.Але анафемі Мазепу предали за наказом ПетраI і хто керує жидами?Звісно вищий жид.А як тоді оце:"
45.Славянин
« "Йдіть працюйте, а молитися я сам буду»
" кому...молитися збирався Петро?
35.Славянин
«нагороджений Петром медалю Іуди»

Й чого б то такі назви Петровських нагород?
35.Славянин
« був преданий анафемі так званою православною церквою.»

35.Славянин
« А Бог між іншим один»

35.Славянин
« Виходить, що реально існуюча тоді церква, була не з українцями»

Отже за ВАШИМИ словами жидівська церква була не з українцями ,а з московським царем.Висновок:
35.Славянин
« Не хіло виходить.»

За такі фокуси вас,Славянине анафемі предати можуть.Звісно якщо хтось накаже якомусь протопопові.Від ваших слів разить сектанством.
Критик 8 травня 2016, 20:47 На тему: Бидло з мандатом...
57.Фрейд
«Дорогенькі отут я з вами повністю не погоджуюсь !!! Не все в нашому житті можна вимірювать грошима !!! Ці люди - наша гордість , наша слава ! В мене особисто душа радіє , коли мимо них проходжу ! А то що було до цього ? То Шкарбани , то гіморой . Хоча воно одно і тоже . А що до його імпульсивності , то хочу відзначити, як говорила Раневська : "Лучше быть хорошим человеком , ругающимся матом , чем тихой , воспитанной сволочью ! "»

Ви праві і неправі одночасно. Можна ж було замість зрізаної Дошки пошани, помістити фото видатних кобелячан туди. Це не заважало б водіям (відволікає і закриває обзор), достойне місце, їх би бачили і пішоходи, можна було б помістити якийсь текст про них - а нелише народження та дату смерті... Так ні, все нада зробити через ж...пу.
Критик 8 травня 2016, 20:43 На тему: Бидло з мандатом...
До речі, порада для редакції, якщо потрібен справжній компромат, то знаю де взяти - хоча труд буде адський. Берете рулетку, їдете по місту і міряєте латки на асфальті. Рахуєте площу, а потім диветесь на оплачену міськрадою площу ремонту - будете здивовані, гарантую. Можна провести такий експеримент і з плиткою. До речі саме цей ремонт ямок, чудово описує Санича - багато яскравого шуму і пшик в результаті при неслабо списаним грошам. Видовбали дірки і покинули на пару тижнів, потім навіть не вимевши їх толком від пилу, положили асфальт. Ложили криво, косо і не толком втрамбували - уже в ряді латок, він просів нижче дорожнього полотна від наїздів авто. Так і по всих його затіях можна пройтись.
Махновець 8 травня 2016, 20:40 На тему: Паски відвезли бійцям за тисяч...
16.Лариса
«о Победы, погиб где-то в Польше. Двое родных его братьев (комсомольцами они были или уже коммунистами - не важно) тоже погибли, один под Белгородом, второй под Бородаевкой при форсировании Днепра. Выходит, они были вовсе не патриотами Украины, ведь воевали плечо в плечо с русскими. Вот если бы против русских шли - тогда другое дело, были бы сегодня Хероями, как Мазепа.»

Украінці воювали проти націонал-соціалістичноі Німеччии і в рядах Арміі СССР так і в рядах арміі Польщі,арміі Канади,США,а також в Украінській Повстанській Арміі і вони патріоти і героі.Перемога була спільна .І не треба демагогіі что вот если би против русских шли...А зараз украінці захищають свою землю від російських агресорів...така правда,
Критик 8 травня 2016, 20:33 На тему: Бидло з мандатом...
Просто поражаюсь, як дехто тут в коментарях "топить" за Копельця. А от що він зробив в місті за більше ніж півроку керування? Провалив уборку снігу взимку, перейменував вулиці, поставив декілька бігбордів для водіїв (їм більше робити нічого, крім як на фото дивитись, під час їзди), положив пару сот метрів плитки (дешевого г...а, "забувши" адміністрацію, та незабувши приватні магазини) та всадив кучу бабла в футбол. Питання до тих хто за нього голосував - це такого ви чекали?
Погадаю, що він зробить ще, в наступні півроку - видасть на футбол ще 50-80тис., положе ще 100-200 метрів плитки перед чиїмось магазинами (мабуть на площі), ще пару раз пос...я з адміністрацією, Філоненком і Ко, провалить початок зими і пояснить в січні-лютому 2017, що плитка розвалилась, бо в нас не Германія, страшенні морози, яких ніщо не витримує. Єдине кому радив би переживати так це персоналу міськради, а особливо бухгалтеру (хто там зараз?). Бо історія свідчить, що Санич випливе завжди, а от оточуючі захлебніться в ла....і.
А всим хто так оправдує Копельця, типу він проста, пряма людина, скажу так, я з ним пересікався ще з 90-х коли він сидів в райдерж, і тепер щиро радий, що ніяких справ в Кобеляках (і районі), не веду і можу його і по певному адресу відправити. Бо це чоловік, як то кажуть ще себе покаже, він хоч і прямий і хамовитий, але разом з цим зовсім не простий тип. А так скажімо, до краю злопамятний та вважаючий оточуючих другим сортом, хоча і приховуючий це. І редакції (не лише Філоненку) цю статтю він не забуде ніколи і мститиме при нагоді бідь-яким способом.
Взагалі Ісип нічого не робив, лише підтримував на плаву міське хазяйство, а Копелець розвалить все до ручки і чкурне до себе в Жуки. Хоча будем реалістами, на наступних виборах за нього знову побіжать голосувати "бо він же порядок навів, та плиточку перед магазинами положив". Тьфу.
Махновець 8 травня 2016, 20:22 На тему: Паски відвезли бійцям за тисяч...
28.Кум
«Скільки мільйонів безневинно полягло і зникли безвісти? А тепер я повинен читати оцей сталінський брєд про "вековую борьбу славянских народов". Ти що? На ступеньках оступився? Закушувати треба! А хто по-твоєму Путін? Славянин, золотоординець чи твій любимий іудей? Він мирить чи стравлює народи? Ти пропонуєш союз з ним?»

Правда на 100%.Путін і його команда причина всіх бід як російского народу так і украінського народу!Президент Порошенко не закликає росповсюджувати украінський світ на територію Росіі, не направив війська на Білгородщину чи на Кубань
Фрейд 8 травня 2016, 19:11 На тему: Бидло з мандатом...
49.місцевий
«ьогодні на базарі почув що наче одна ота фотографія уздовж вулиці шевченка коштує близько семи тисяч . Хто знає точну ціну? Невже за таку чухню і правда заплатила міська рада такі страшні гроші.А якшо так то це повний .....»

Дорогенькі отут я з вами повністю не погоджуюсь !!! Не все в нашому житті можна вимірювать грошима !!! Ці люди - наша гордість , наша слава ! В мене особисто душа радіє , коли мимо них проходжу ! А то що було до цього ? То Шкарбани , то гіморой . Хоча воно одно і тоже . А що до його імпульсивності , то хочу відзначити, як говорила Раневська : "Лучше быть хорошим человеком , ругающимся матом , чем тихой , воспитанной сволочью ! "
Павка 8 травня 2016, 18:49 На тему: Новосанжарських волонтерів зат...
СБУ сейчас тоже "в доле", такие времена настали. Вот посмотрим, найдут они канал, по которому граната "доплыла" в Дубину, или нет. Если начнут по-настоящему искать, доберутся и до сейфа на рынке. Хотя Юля не дура, уже давно все перепрятала.
Лариса 8 травня 2016, 18:42 На тему: Паски відвезли бійцям за тисяч...
Люблю умных людей. Еще раз спасибо Гостю за его аргументированную позицию. Действительно жаль, что так думают немногие.
1 ... 795 796 797 798 799 800 801 ... 1666
Курс НБУ

Зачекайте, йде завантаження...

Логін:
Пароль:
запам'ятати


Реєстрація | Нагадати пароль

Шановні водії!

У зв’язку зі значним погіршенням погодних умов та сильної хуртовини частина траси Р-52 у Царичанському районі являєтсья непридатною до використання!

Служба порятунку звертає Вашу увагу на те, що вирушаючи у таку погоду в дорогу Ви йдете на це на свій страх і ризик - у випадку неможливості вибратися із снігових заметів на дорогах чекати допомогу можливо прийдеться досить довго.

Тому рекомендується відмовитися від подорожей автомобілем до стабілізації ситуації