Вхід | Реєстрація

Останні коментарі

Коментарі користувача
1 ... 907 908 909 910 911 912 913 ... 1667
Антон 26 лютого 2016, 11:22 На тему: Кривава сварка...
Переломи ребер і розрив легені це вже не сварка, що переросла в бійку. Це вона його просто вбивала.
Асісяй 26 лютого 2016, 10:33 На тему: Кривава сварка...
Чим же ж вона била що зламала ребра і розірвала легеню? Який би він небув - бомж чи пяниця - чоловік однозначно завжди сильніший чим жінка. Так що хто його побив - то ще велике питання .
Венеціанець 26 лютого 2016, 10:01 На тему: Нюанси декомунізації...
38.Рита
«Альо, майданівці! Шо ви тепер думаєте про владу, яку привели до влади (даруйте за тавтологію)?»

Якби в них було чим думати вони б не були майданівцями. Їх сто разів попереджали навіть отут в газеті чим це скінчиться. Вони отут упорото кричать що воюють з Путіним. Вони навіть не повірять написанному міжнародним інститутом і надрукованому на українському ресурсі. У їхньому розумінні інститут куплений Путіним а укрресурс також путінський, бо Путін обплутав гебешною павутиною увесь світ. Їм незбагнути того, що Путін сам обплутаний павутиною тих кого майдауни привели до влади і що очень может бить що Пеціна власна Ленкузня продавала зброю "сепарам" а не продавала УкрЗС, бо тут можна зібрати з лохів подаяння та шакалати в Обами. Головне заробити і там і там і побілььше лохів з обох сторін утилізвувати.
38.Рита
«Чи не хочете розділити з нею відповідальність за бардак у державі? Чи знову все звертатимете на "несвідомих українців"?»
Цього вони не хочуть. Виступи біля Шевченка при вшануванні чи поминанні небесної сотні показали, що до них ще не нічого й не почало діходити.
Венеціанець 26 лютого 2016, 09:46 На тему: Нюанси декомунізації...
37.Іван Ясен
«Там вище обгаджують районщиків,навіть нерозуміючи ,що вони не винуватці,а заручники ситуації.»

А до цього питання треба ставитися творчо. Ясно, що чиновники є заложниками ситуації і обгаджувати їх тільки тому, що вони на такій роботі є неправильним. Думаю більшість адекватних людей це розуміють і такого не пишуть і не говорять і не думають. Але коли я пишу про, наприклад, Матросова то як тут бути, коли це тупоголова ініціатива безмозглого чиновника чи депутата. У цьому випадку чиновник, будь то мєр чи голова РДА, повинні були зупинити зарвавшогося ініціатора. Якщо проморгали в міськраді, то повинні були підправити в РДА. Рубь за сто, що ті рекомендації надавали в РДА, а якщо і не надавали, то чиновник РДА читали в газеті і навіть отут. Думаю і рада ветеранів про це говорила на засіданнях.
Венеціанець 26 лютого 2016, 09:38 На тему: Нюанси декомунізації...
37.Іван Ясен
«Просто у нас застав дурня Богу молитись,лоба розіб"є.»

Я ж про це саме тут і торочу.
37.Іван Ясен
«Розмова не про чіткість закону,і не про демагогію втрачаючої авторитете Венеціанської комісії.Розмова про те,нахрє..на цей закон взагалі»

Знову ж таки і я про це саме. Хоча не зовсім про це. Він, цей закон, потрібний сценаристам. Ту багто факторів задіяно. По-перше, Історія - це засіб управління. По-друге, це стрирання памяті буквально про всі досягнення українського народу. По-третє, це відволікання уваги від насущних проблем. По-четверте, абсурдність положень закладених у закон, це дія на психіку і на сіяння загального хаосу, як в матеріальному плані так і в свідомості людей. Треба людей затуркати, це класична схема і таке саме вони робили в 17-му, що послужило приводом Булгакову написати ставше класикою "разрауха в головах". По пяте, це тест на сприйняття делбами написаних до виконання абсурдів. Тест на готовність чиновників виконати а пересічних - проковтнути. Приведений перелік не є вичерпним.
Венеціанець 26 лютого 2016, 09:26 На тему: Нюанси декомунізації...
37.Іван Ясен
«Чкалов,Матросов під дію закону не попадають,характерстики осіб які пов"язані з режимом виписані чітко(читай закон)»

Шас почитаєм. "є) назви областей, районів, населених пунктів, районів у містах, скверів, бульварів, вулиць, провулків, узвозів, .....підприємств, установ, організацій, у яких використані імена або псевдоніми осіб, які обіймали керівні посади в комуністичній партії (посаду секретаря районного комітету і вище), вищих органах влади та управління СРСР, УРСР (УСРР), інших союзних .... та похідні від них, назви, пов’язані з діяльністю комуністичної партії (включаючи партійні з’їзди), річницями Жовтневого перевороту 25 жовтня (7 листопада) 1917 року, встановленням радянської влади на території України .....(крім назв, пов’язаних з опором та вигнанням нацистських окупантів з України або з розвитком української науки та культури);" Задаю запитання: як розуміти "...повязані з діядьністю комуністичної партії". Стверджую, що під цей термін можна підігнати будь що. Навіть створення держави Україна і її розбудова напряму повязані з діяльністю комапартії. Але про інше. Повторю "(крім назв, пов’язаних з опором та вигнанням нацистських окупантів..) Щк раз..."КРІМ НАЗВ.." Тобто пров. Матросова перейменували в порушення цього закону. Це для прикладу. Можна ще прикладів знайти. Ну ладно, депутатів ми обрали безграмотних зате пихатих, а як бути з юристом, якого взяв Копелець аж із самої прокуратури?
Ггриша 26 лютого 2016, 09:17 На тему: Нюанси декомунізації...
29.Рита
«А в рамках декомунізації БМП, шо стоїть у парку, тоже будуть валити чи реконструювати? Бо Супрун давно заявляв, шо його треба прибрати, бо то символ совєцьких окупантів афганської землі.»

Баран ваш Супрун, а в АТО на чому воюють.БМП до цього часу стоїть на озброєнні української армії,Якщо так рахувати,то на передовій хай полишать усю зброю-Калашника,РПГ,пістолети Макарова та інше,вони ж теж виробництва Російського і мають радянське походження.Супруна памятник стоїть розписаний перед його вікнами РДА,більше ні нащо не здатен.Хай вийде і там пострибає.Це ж треба додуматися-хто не скаче той баран, тобто москаль
Гість07777 26 лютого 2016, 09:09 На тему: Нюанси декомунізації...
Чкалов не підпадає під декомунізацію, він же не був першим секретарем компартії,хоча нашим всеодно,аби валити
Кінофан 26 лютого 2016, 08:52 На тему: Обвинувачений в хабарництві по...
"Хлопцы у нас абсолютно мировые. Форменные звери! Вроде меня..." ("Свадьба в Малиновке")
Рита 26 лютого 2016, 08:44 На тему: Нюанси декомунізації...
Зайшла на посилання венеціанця і ось шо дізналась: "В 2015 году Российская Федерация оставалась в тройке крупнейших покупателей украинского оружия, сказано в материалах Стокгольмского международного института исследования мира (SIPRI).
Согласно данным института, общая сумма доходов от контрактов, заключенных Украиной с РФ на поставку различных вооружений, составила $72 млн. Также аналитики института отметили, что в это же время Россия продолжала поставлять оружие сепаратистам на востоке Украины.
Первое место в числе импортеров украинского оружия в 2015 году оставалось за Китаем, закупившим продукции на $98 млн. На третьем месте оказался Таиланд, которому Украина поставила оружия на $63 млн.
Общая доля военного экспорта Украины в 2015 году составила 2,6%, что позволило ей остаться на девятом месте в перечне крупнейших экспортеров вооружений.
Больше всего Украина продала авиатехники – на $108 млн. Доходы от поставок бронированных машин составили $63 млн, двигателей – $148 млн, кораблей – $4 млн.
В 2010-2014 годах доля экспорта вооружений из Украины составляла 3%, а Россия занимала второе место по объему импорта украинского оружия".
Альо, майданівці! Шо ви тепер думаєте про владу, яку привели до влади (даруйте за тавтологію)? Чи не хочете розділити з нею відповідальність за бардак у державі? Чи знову все звертатимете на "несвідомих українців"?
рабинович 26 лютого 2016, 06:59 На тему: Кривава сварка...
c женщинами спорить нельзя
Іван Ясен 26 лютого 2016, 05:47 На тему: Нюанси декомунізації...
Валерій Мухамедович,звісно Чкалов,Матросов під дію закону не попадають,характерстики осіб які пов"язані з режимом виписані чітко(читай закон)Просто у нас застав дурня Богу молитись,лоба розіб"є.Розмова не про чіткість закону,і не про демагогію втрачаючої авторитете Венеціанської комісії.Розмова про те,нахрє..на цей закон взагалі.Ну про "покінчити з рабською ідеологією" я вже чув,бред однозначно!Тоді що?!
Там вище обгаджують районщиків,навіть нерозуміючи ,що вони не винуватці,а заручники ситуації.
36.Венеціанець
« "Закон №. 317-VIII ризикує придушити суспільну дискусію про цей період сучасної історії України»
як бачимо , навпаки.Такої дискусії відсутність подібного закону не викликалаб.
Паша К 25 лютого 2016, 23:45 На тему: П’ятий раз фіналісти, уперше —...
А можно фото всей команды?)
микола 25 лютого 2016, 23:21 На тему: Обвинувачений в хабарництві по...
Я тоже чув що фермери їздили за кордон. Видно до тих "високих", бо зараз звідти нами керують і там все за нас рішають. Як мали хто хотів цю країну так і мають.
Нема на світі України,
Немає другого Дніпра,
А ви претеся на чужину
Шукати доброго добра,
Добра святого. Волі! волі!
Братерства братнього! Найшли,
Несли, несли з чужого поля
І в Україну принесли
Великих слов велику силу
Та й більш нічого. Кричите, (Шевченко)
Венеціанець 25 лютого 2016, 23:07 На тему: Нюанси декомунізації...
33.Іван Ясен
«Ну,ну!Я не згоден!Все виписано чітко й однозначно!»

" його положення не є достатньо точними, щоб дозволити особам регулювати свою поведінку відповідно до Закону і запобігти довільному втручанню з боку державних органів" "відповідні положення повинні стосуватись конкретних злочинів, а не просто "кримінального характеру" режиму в цілому, що є занадто невизначеним;" "“заборона, яка є предметом спору, ... занадто широка, зважаючи на різноманітні значення ” "На думку Венеціанської комісії та ОБСЄ / БДІПЛ, Закон не відповідає вимогам чіткості та передбачуваності" "Закон №. 317-VIII ризикує придушити суспільну дискусію про цей період сучасної історії України. " рішення, що стосуються перейменування вулиць, будівель та інших громадських місць, необхідно робити із залученням усіх зацікавлених сторін обраними місцевими радами, а не державними адміністраціями. " Це не я сказав а Венеціанська комісія. І мову я вів не про механізми точністі і обовязковості виконання закону, а про те щож насправді підлягає перейменуванню? Які вулиці? Якби це було точно визначено то недолугі депутати і активісти не вносили би на перейменування вулиці, які ніяким боком того закону не стосуються. Наприклад Чкалова, Матросова, Московська і т.п.
Венеціанець 25 лютого 2016, 22:56 На тему: Нюанси декомунізації...
34.Масон Вазон
«А у нас при владі шабесгої. шантрапа, які за мільйон зелених папірців маму продасть.»

Ну ти ба! Так і є. Так а ради чого ми з тобою тут копья ламаємо?
Проня 25 лютого 2016, 22:17 На тему: Вулиці перейменували, гроші ро...
А заказ Василенкові за голоси на виборах чи за відкат
Масон Вазон 25 лютого 2016, 21:39 На тему: Нюанси декомунізації...
32.Венеціанець
«Вазон щось коментне. »

І коментну. Валєра, способи управління масами придумані дуже давно. І вони універсальні для всіх країн, часів і народів. І будь-яка влада є змовою. І дурять бидло скрізь однаково. І в штатах, і в РОсії і у нас. Просто в США і в Росії при владі справжні масони. Ну хіба що Путін на себе зайвого взяв, вирішив стати Архітектором. Але не по Вовкє шапка.
А у нас при владі шабесгої. шантрапа, які за мільйон зелених папірців маму продасть.
Іван Ясен 25 лютого 2016, 21:30 На тему: Нюанси декомунізації...
31.Венеціанець
«Нічого в ньому не виписано»

Ну,ну!Я не згоден!Все виписано чітко й однозначно!Якщо не проголосували депутати,то рішення приймає мер,не хоче він ,то крайній губернатор.Чітко й конкретно.Це схоже на те,коли нате вам мінімалку в 50дол.,не хочете?Добре а в 500дол.,ні,не влаштовує?Тоді 5тис. дол.!А чому ні?Є вибір в одному законі,має бути й в інших!
А над Стьопою сміяться грєшно!
Атошник 25 лютого 2016, 21:24 На тему: Обвинувачений в хабарництві по...
8.Сеня
«Струк стрілятиме всіх хто переступить його поріг»

Пацани не даром гранатометів понавозили, шмальнуть і Стрюка.
Венеціанець 25 лютого 2016, 21:19 На тему: Вулиці перейменували, гроші ро...
2.Проходив мимо
« Тенденційна, але цікава.»

Цікава, тільки ж лохи не розуміють, як їх розводять. Саме зараз Україна переживає часи фашистського тоталітаризму не меншого ніж в 41-45 р.р. і щоб цього не помічали лохів змушують нищити свою історію. Кому не ліньки пошукайте і знайдете фото Верхвоної ради Украіни за часів гітлерівської окупації з Леніним і Сталіним на вході. Так хто є більшим фашистом? Прикол ще й у тім, що ці самі, кого дурні привели до влади були творцями і авторами революції і так званого тоталітарного режиму та голодомору і невідомо що б вони тоді ще натворили, якби товариш Сталін не повідправляв їх валити ліс на благо держави. І тепер олухи знову посадили їх у керівні крісла і вони знову почали робити те, що й тоді робили. Але це ще квіточки. Слава олухам і миздобулам!
Венеціанець 25 лютого 2016, 21:07 На тему: Нюанси декомунізації...
29.Рита
«А в рамках декомунізації БМП, шо стоїть у парку, тоже будуть валити чи реконструювати?»

Канєшно будуть. Треба й атошні БМП і танки і Гради нах... попалити. Де ж тут принципи і патріотизм. А ось іще цікава інфо для миздобулів і може ще й Вазон щось коментне. Посилання на gordonua.com
Венеціанець 25 лютого 2016, 21:04 На тему: Нюанси декомунізації...
27.Іван Ясен
«.Все виписано в так званому законі "про декомунізацію".»

Нічого в ньому не виписано. Він недолугий, про що і написав тут Філон і Венеціанська комісія :"У той час, як Закон № 317-VIII можна розглядати як такий, що переслідує законні цілі, його положення не є достатньо точними, щоб дозволити особам регулювати свою поведінку відповідно до Закону і запобігти довільному втручанню з боку державних органів. Як такий, Закон не відповідає трьом вимогам: законності, легітимності та необхідності у демократичному суспільстві. Крім того, Закон є занадто широким за охопленням і вводить санкції, непропорційні законній меті". "8.Після прийняття цих законів група вчених та експертів з питань України з декількох країн звернулися з відкритим листом до Президента Петра Порошенко і пана Гройсмана, Голови Парламенту, з проханням не підписувати проекти законів . Група вважала, що зміст і дух законів "суперечать одному з найфундаментальніших політичних прав, праву на свободу слова". "Необхідно запроваджувати такі закони збалансовано, із проведенням обговорень на місцевому рівні , заради мирного об’єднання суспільства." Хто проводив обговорення? Хто запитував мешканців вулиць? Хунту вже й так ніхто в Європі не сприймає за адекватних і вона цей стан лише ускладнює. А потім буде кричати що їх кудись не приймають і не вводять безвізовий режим. І через це плять Стьпині онуки будуть знову сидіти в багні а неїздитимуть на Мерседесах. А Стьопа відмовчується і не протестує проти антиєвропейського і антинародного закону прийнятого пришелепкуватими депутатами на догоду хунті.
рева 25 лютого 2016, 20:53 На тему: Обвинувачений в хабарництві по...
ЯКа чистка які великі люди Великі люди в Заморських країнах сидять а сюди кістку кидають щоб чубились нажаль чистимось з 1917 і все без толку
Сеня 25 лютого 2016, 20:53 На тему: Обвинувачений в хабарництві по...
Поділіться досвідом. Бо вчора чув, що знову активізувались квартирні злодії. Струк стрілятиме всіх хто переступить його поріг
1 ... 907 908 909 910 911 912 913 ... 1667
Курс НБУ

Зачекайте, йде завантаження...

Логін:
Пароль:
запам'ятати


Реєстрація | Нагадати пароль

Шановні водії!

У зв’язку зі значним погіршенням погодних умов та сильної хуртовини частина траси Р-52 у Царичанському районі являєтсья непридатною до використання!

Служба порятунку звертає Вашу увагу на те, що вирушаючи у таку погоду в дорогу Ви йдете на це на свій страх і ризик - у випадку неможливості вибратися із снігових заметів на дорогах чекати допомогу можливо прийдеться досить довго.

Тому рекомендується відмовитися від подорожей автомобілем до стабілізації ситуації