Так, на одному з підприємств оптової торгівлі обласного центру реалізовували крила курячі, фрикадельки по-домашньому, булочки та печиво на споживчій тарі яких не було інформації про дату виготовлення продукції. Не виявилося у торговельного закладу і документів, які б підтверджували відсутність у ній генетично модифікованих організмів. Проте, цим претензії до маркування вищезгаданих товарів не обмежувались. Наприклад, на споживчому пакуванні партії крил курячих, які були виготовлені за технічними умовами «Напівфабрикати кулінарні з яловичини, свинини та м’яса птиці з використанням харчових добавок і спецій фірми «Індазія»» (Німеччина), невірно зазначили термін зберігання продукції (48 годин замість 24-х передбачених вимогами нормативного документу). Не на всіх з числа перевірених партій продукції було вказано номер партії, дані про калорійність, інформацію про те, при якій відносній вологості вона повинна зберігатися, тощо.
Ще одне підприємство оптової торгівлі Полтави реалізовувало крем-бальзам «Целитель» та крем дитячий «Ромашка» на маркуванні яких не було вказано дату виготовлення. А на маркуванні партії серветок «Чудово», які продавалися у цього ж оптовика, не було зазначено назву підприємства-виробника та його адресу, знак відповідності, кількість виробів у споживчій тарі, відсутня транспортна етикетка.
За результатами перевірок заборонено продаж 8 нестандартних партій продукції та видано 3 приписи про заборону реалізації всієї продукції. До чотирьох підприємств застосовано штрафні санкції на загальну суму понад 3 тисячі гривень, 8 осіб притягнено до адміністративної відповідальності.
На жаль, тенденція до приховування дати виготовлення, чи подовження терміну реалізації товару усіма законними і незаконними способами, стає нині дедалі популярнішою. Супермаркети, зазвичай, відмовляються закупляти продукти з маленьким строком придатності, натомість готові торгувати товарами, за маркуванням яких «свіжість» продукції встановити взагалі неможливо. Тож споживачі мають бути пильними і уникати подібних виробів.