Деякі кобеляцькі підприємці, котрі постійно займаються наданням послуг у сфері ремонту виготовлення меблів дизайну поблажливо називають розрекламовані супер та гіпермаркети «магазинами для приїжджих лохів».
І пояснюють свою точку зору завищеними, інколи до неадекватного рівня, цінами на товари, що продаються у торгівельних центрах. Один із таких бізнесменів розповів: « таких величезних магазинів є лише одна перевага – там можна купити все. Тобто, зайшов – і купляй, купляй, купляй. Але це – для людей, котрі не вміють рахувати свої гроші».
А рахувати гроші в нинішній тяжкій економічній ситуації потрібно всім – і звичайним споживачам, і представникам малого бізнесу. Тому підприємці дедалі частіше користуються послугами інтернет-магазинів або невеличких фірм із вузькою спеціалізацією. Той же кобеляцький підприємець Василь розповідає: «Потрібно мені, наприклад, один інструмент. Спочатку набираю адресу сайту, дивлюся на ціну там. Потім телефоную у Полтаву на невеличку фірмочку, яка займається меблевим бізнесом, як і я. Питаю про ціни у них. Після цього порівнюю роблю висновки і купляю, де дешевше. Дорожче, ніж у торгівельних центрах, не буває ніколи. А своїх клієнтів-споживачів я ж орієнтую на «епіцентровські» чи інші ціни. На цьому вдається трішки заробити».
Раніше, за словами Василя, виникали невеличкі проблеми із отриманням замовленого інструмента чи виробу. Нині ж. після того, як в Україні запрацювали кілька потужних фірм, що займаються кур’єрськими перевезеннями таких труднощів фактично немає.
«Я не йду у магазин. Він сам до мене приїжджає. А якість запропонованого товару або послуги оцінюю за зображення на екрані монітора. Ну,, й відгуки, звичайно, вивчаю», — резюмує підприємець. Він вже два роки подібним чином робить необхідні для його бізнесу специфічні закупи. І стверджує. Що жодного разу не пошкодував про свій вибір.