Одним із важливих напрямків роботи дошкільного навчального закладу є створення в закладі відповідних умов для формування готовності дитини до навчання в школі.
Успішність навчання дітей значною мірою визначається тим, наскільки готовими до цієї складної діяльності є педагоги та батьки, наскільки обізнані з програмовими завданнями, методикою навчання дошкільнят. Тому саме це питання вивчалось на семінарі-практикумі організованому на базі Руденківського ясел-садка «Вербичка» (завідувач Кулачок Лідія Михайлівна), який відбувся 16 грудня 2015 року.
Було обговорено питання:
— основні показники розвитку психічних процесів дітей старшого дошкільного віку;
— формування позитивної мотивації до процесу читання та розвиток умінь і навичок змістового читання за методикою Л.Шелестової;
— формування уявлень про зиму, зимові явища, використання експериментально-дослідницької діяльності й прийомів ТРВЗ;
— кольоротерапія як засіб створення психоемоційного, здоров’язбережувального комфорту в дитячому колективі.
Вихователі підготували відкриті заняття з використанням інноваційний технологій та передового педагогічного досвіду дошкільних закладів України.
Учасники семінару отримали матеріали з цього питання та методичні рекомендації.