Уже стали традиційними зустрічі педагогів Новосанжарського, Великобагачанського та Козельщинського районів, які залюблені в поезію, чарівність та милозвучність українського слова в рамках міжрайонної літературної студії «Словограй».
Саме така зустріч відбулася на базі нашого району 31 травня 2016 року. До нас на поетичні гостини завітали представники двох районів, щоб обмінятися досвідом та напрацюваннями методики роботи з літературно обдарованими дітьми з проблеми «Національно-патріотичний підхід у роботі з літературно обдарованими дітьми».
Розпочалося засідання в Зачепилівській загальноосвітній школі І-ІІ ступенів імені Б. І. Олійника екскурсією «Відправна точка життя і творчості нашого земляка, видатного поета та громадського діяча». Під час засідання «У колі друзів» прозвучали власні поезії педагогів Великобагачанщини та Козельщини, твори гуртківців літературних студій. Розпочалося засідання традиційним запалюванням поетичної свічки – символа доброти, дружби й чистоти помислів та обміну подарунками. Адже за українською традицією, на гостини їдуть з подарунками.
Члени міжрайонної студії мали змогу познайомитися з досвідом роботи з проблеми «Національно-патріотичний підхід у роботі з літературно обдарованими дітьми» Нехворощанської школи та Нехворощанського будинку дитячої та юнацької творчості (керівники Грицай Т. Л., Лещенко Т. Ф.).
На завершення зустрічі з метою подальшого розвитку й популяризації рідної мови, національно-патріотичного підходу у вихованні підростаючого покоління вироблено методичні рекомендації:
сприяти усвідомленню учнями того, що митці-земляки не тільки відображають своє сприйняття та розуміння світу, а й передають енергію власного бачення життя з його добром і злом, красою й потворністю, і цим допомагають дитині творити своє «Я» у єдності з природою, людством, нацією, рідним краєм;
поглиблювати знання про історію рідного краю, його найвидатніших діячів культури та мистецтва;
забезпечувати формування естетичних смаків, переконань, ідеалів школярів відповідно до українських традиції;
виробляти особистісне ставлення до художньої літератури рідного краю;
поєднувати краєзнавчу літературу з образотворчим мистецтвом, музикою, архітектурою, історією рідного краю;
сприяти формуванню в учнів історичної пам'яті, плекати природне почуття національної гордості;
спонукати школярів до самостійного прочитання творів літератури рідного краю, вести довірливий діалог сам на сам, з авторами чи героями, які жили чи перебували в даній місцевості;
викликати в учнів щире й глибоке прагнення захищати світлі набутки матеріального й духовного життя нації, оберігати й примножувати їх, продовжуючи традиції роду, родини, краю.