У наш час ці два поняття є майже тотожними. Оскільки досить складно продавати товари, не рекламуючи їх. А щоб вашу продукцію побачили якомога більше потенційних покупців, необхідно помістити її зображеня в Інтернеті.
Давно минули ті часи, коли новоспечені комерсанти, озброївшись картатими сумками, їздили поїздами в Польщу, щоб придбати там одяг, взуття, побутову техніку та інші речі широкого вжитку і продати усе це на ринку свого міста. Тоді, у 90-і роки минулого століття, їх торгові точки, палатки, були єдиними місцями, де можна було купити необхідні речі. І тому споживачі, які мали середній та нижче середнього достатки, були приречені купувати все саме в цих комерсантів. Ні, був інший варіант. Сівши в автомобіль або автобус, покупець відправлявся в інше місце, на більший ринок.
Із того часу минуло більше двадцяти років одні комерсанти відкрили магазини, інші створили цілі торговельні мережі, треті так і залишились працювати на ринку, а четверті подались в Інтернет. Так, саме у всесвітню мережу. І такі підприємці найбільш вдало ведуть свій бізнес, оскільки крім місцевих клієнтів, вони знаходять багато нових в Інтернеті.
Магазин відвідають сто клієнтів, — а сайт — тисяча
Одним із таких комерсантів є Андрій Степовий. Чоловік розпочинав свій бізнес разом із іншими «челноками». Саме так у 90-і називали новоспечених підприємців. Із часом Андрій відкрив власний магазин і йому здавалось, що це вершина бажання.
— Я придбав приміщення в сто квадратних метрів, — говорить підприємець, — у мене навіть одягу і взуття не вистачало, щоб повністю його зайняти. Та відразу клієнти з ринку перейшли до мене. По-перше, у магазині було тепло і зручно приміряти одяг. По-друге, усі зразки були на манекенах. Поряд зі мною почав торгувати мій син аксесуарами до мобільних телефонів. Тільки він одразу ж замовив у "NETWORK-STUDIO" для себе сайт. Я спершу сказав, що це даремно витрачені кошти. Навіть посварився з ним. Та за місяць побачив, що син узяв собі в помічники реалізатора, так як не встигав відправляти всі замовлення, які надходили йому протягом дня на сайт, та обслуговувати клієнтів на місці. Тоді я вибачився і попрохав дати мені адресу компанії-розробника. На сайті http://site-studio.biz/ua/Stvorennja-saitiv.html я переглянув пропозиції, почитав відгуки і вирішив скористатись їх послугами.
Зі слів підприємця, за півроку він збільшив асортимент товарів двоє, оскільки кількість замовлень збільшується з кожним днем. А витрачені кошти на сайт, повернулись за місяць. Тепер Андрій каже:
— Раніше я рекламував свій магазин у місцевих газетах, тому що знав: реклама — це двигун торгівлі. Зараз усвідомив, що його запорукою є Інтернет. Оскільки ваш магазин за день можуть відвідати сто клієнтів, а сайт — тисяча.