Вхід | Реєстрація

Установча сесія Кобеляцької міськради: продовження. Але не завершення

Установча сесія Кобеляцької міськради: продовження. Але не завершення

У середу, 18 листопада, відбулося друге пленарне засідання установчої сесії Кобеляцької міської ради. Нагадаємо, що попереднє зібрання проходило без участі 18 новообраних депутатів. На ньому голова ТВК вручила посвідчення голові Кобеляцької громади Олександру Копельцю та 8 депутатам. На цьому зібрання завершилося, так як у залі не вистачала кворуму. Пізніше міські обранці, які не прибули в міськраду, пояснили, що їх не попередили належним чином. Цього разу на сесію зібралися всі новобрані депутати.
Міський голова запропонував порядок денний сесії, який складався з 5 питань.

Зокрема:

  1. Про затвердження повноважень Кобеляцького міського голови та депутатів міськради.
  2. Про початок реорганізації сільських рад, які приєднуються до міськради.
  3. Про створення, відкриття і реєстрацію нової юридичної особи Виконавчого комітету міськради.
  4. Про створення, відкриття і реєстрацію нової юридичної особи Фінансового управління міськради.
  5. Про створення, відкриття і реєстрацію нової юрособи Соціально-гуманітарного відділу міськради.

Ознайомившись із пропозиціями Олександра Копельця, Анатолій Таранушич від імені депутатів попрохав голову оголосити 10-хвилинну перерву.

Після перерви міські обранці прийняли порядок денний за основу. Далі Таранушич запропонував із п’яти питань залишити одне — про початок реорганізації сільрад. Та доповнити порядок денний ще одним — про внесення змін до регламенту сесії в питанні місця проведення засідань.

— Ми пропонуємо проводити сесії в залі засідань районної ради з використанням електронної системи «Рада».

Після довгих дискусій запропонований Таранушичем порядок денний погодили.

Та з двох питань розглянули лише перше. І то з великими труднощами. Адже у один із моментів міський голова оголосив перерву і хотів вже припинити обговорення. Та найбільш активним депутатам вдалося переконати його продовжити зібрання і погодити склад комісій із реорганізації сільських рад.

У результаті, присутні вирішили, що до комісій входитимуть:

  • від міської ради: міський голова Олександр Копелець, землевпорядник Павло Голтвянський та Олександр Ломаков (екс-секретар виконкому),
  • від сільських рад: екс-голова сільради (виконуватиме функції заступника голови комісії та матиме право підпису і використання печатки), екс-секретар, бухгалтер та землевпорядник.

Оскільки з моменту призначення голови громади (12 листопада), очільники і секретарі сільрад звільнені зі своїх посад, на час роботи комісій їх праця оплачуватиметься в розмірі мінімальної зарплати. Ліквідаційні комісії мають провести роботу до кінця року.

На цьому міський голова оголосив перерву.



Дізнавайтеся першими найважливіші і найцікавіші новини України та Полтавщини – підписуйтеся на наш Telegram-канал та на сторінку у Facebook
| Кобеляки | Політика


1. Fuks / 19 листопада 2020, 20:52
Подивився сесію....Да правління колгоспу не проходе.Нервує Санич,нервує..Давно його публічно бачив,важко йому.І фізично,і морально.Боюсь впаде він з верблюда.І чекають кобелячан або дострокові вибори,або приєднання до Біликів.
2. КАМаз / 19 листопада 2020, 21:01
Ті
3. КАМаз / 19 листопада 2020, 21:11
Біжи пахан, біжи в Жуки і не оглядайся))))
4. TaranenkoSergiy / 19 листопада 2020, 21:30
   Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
Подивився відео. Люди, окрім того, що Копелець крадій та брехун, виявляється він ще й Дебіл.

Змінено 19.11.2020, 21:35
5. TaranenkoSergiy / 19 листопада 2020, 21:37
3.КАМаз
«Біжи пахан, біжи в Жуки і не оглядайся»

Копелець - шістка! У паханів інші прізвища
6. микола козак / 20 листопада 2020, 12:51
Тут пишуть одні приблотньонниє.Подивився навіть не ввесь відеозапис і склалось враження про звичайне випендрювання деяких депутатів .Зібрались знову голови колгоспів і качають свої права .Що Таранушич , що Андрієнко таким чином показують свою обізнаність законів , тільки не завжди з правильним розумінням .Це випендрювання ні до чого доброго не доведе , при такій постановці , місяців два -три будуть рішати тільки організаційні питання , просто по дурному витрачати час.Ну от Таранушич запропонував проводити засідання в залі Кобеляцької районної ради , якої вже немає в природі і невідомо , кому належатиме той зал , можливо прихватизує якийсь із бариг , а по друге , це ж суперечить і закону , виходить подібне , як регіонали проводили засідання ВР , тікаючи від опозиції.Тож на мою думку всим опозиціонерам потрібно вгамувати свої амбіції на владу , ми знаєм , що всі ви грамотні і готові випендрюватись за свої власні інтереси.Тож вгамуйтесь і працюйте на благо громади.
7. TaranenkoSergiy / 20 листопада 2020, 13:35
Спиця, Копелець до цього проводив сесії як йому хотілося. А тепер буде як краще для Кобеляк та по закону.

Копелець да своє життя не один колгосп розвалив, а Андрієнко зберіг та завдяки йому люди працюють.
8. TaranenkoSergiy / 20 листопада 2020, 13:38
Жополиз Спиця, зробіть Копельцю кабінет у Філіні. Він там буває частіше, ніж на роботі. Зручно і можна спортивний костюм не знімати.
9. Fuks / 20 листопада 2020, 13:53
Козаче якщо вхожий до Санича,терміново міняйте тактику,найм айте іміджмейкера,готуйте сесії.Бо важко меру.Пролетиь він ой пролетить.Не нагне він цих депутатів.Не послухається то буде все пропало шеф..
10. микола козак / 20 листопада 2020, 16:15
Ну позиція чим гірше , тим краще , це якраз для приблотньонних фуксів і інших , нормальна людина передивившись це відео , зробить висновок , що то випендрювання заради показати себе коханого і зовсім не для конструктивної роботи.Я звичайно дивуюсь коли Андрієнко завжди хотів себе виставити саме так , то Таранушичу таке не було властивим , і чому попав в команду Філоненка , йому це зовсім не личить.Я думаю , що вас , коментаторів і автора просто давить жаба , а отих опозиціонерів , яким не надіслали персональних запрошень і вони влаштували демарш під міською радою , зовсім не цікавлять проблеми громади , основне повипендрюватись , показати себе .А коментаторам типу фуксів побажаю набиратись розуму , вас уже тут тільки кілька чоловік.
11. TaranenkoSergiy / 20 листопада 2020, 17:41
Спиця, Ваш Копелець - це ганьба Кобеляк!
Ви можете ображати й брехати, як зазвичай ви з Копельцем і робите. Відео показало, наскільки Копелець неграмотна людина, а просто тупа. Але і у Вас, і у нього є перевага перед рештою людей - ви покидьки і йдете по кістках кобелячан!

Злодій більш за все боїться шуму. Тому Філоненку підтримка та повага!
12. TaranenkoSergiy / 20 листопада 2020, 17:42
А Фукс щось знає!
13. TaranenkoSergiy / 20 листопада 2020, 17:43
Спиця, Вам уже років, та Ви досі не можете уявити, що на землі,виявляється, є порядні, чесні люди.

Хоча вам з Копельцем цього не зрозуміти. Живете як щури. Крадете у своїх
14. Fuks / 20 листопада 2020, 17:52
Да,козак ти такий самий тормоз як і твій патрон.Тобі пораду дають а ти випендрюєшся.На відео видно як Санич не одним потом облився від хвилювання.А хвилювання це погано,це слабкість.Чому так,бо є розумніші і порядніші від мера.І якщо він не почне змінюватися,а він точно не почне,бо натура не та і вибач за грубість тупий,то його влада бистро закінчиться.Дуже бистро,це вже ж не Кобеляки,а три четверті району.Прокуратури,поліції,податкової і т д в його руках не має.І цих депутатів він не залякає,і думаю не купить..Так що ти козак теж не далекоглядний.Готовтесь до Біликів через два роки.
15. микола козак / 20 листопада 2020, 18:08
14.Fuks
«.Готовтесь до Біликів через два роки.
»

У вас бред від марихуани , чи ви щось інше вживаєте?Може гарячка ?
16. микола козак / 20 листопада 2020, 18:12
13.TaranenkoSergiy
«Спиця, Вам уже років, та Ви досі не можете уявити, що на землі,виявляється, є порядні, чесні люди.
»

Перш за все ти дарма накинувся на Спицю , я не спиця , а по друге це ти себе вважаєш чесним і порядним?Тобі просто бракує розуму.
17. Filon / 20 листопада 2020, 18:15
10.микола козак
«то Таранушичу таке не було властивим , і чому попав в команду Філоненка , йому це зовсім не личить.»

Миколо, та годі вже годі. Спиця у нікчемній газетьонці Санича, яку ви звичайно ж не читали "нікагда", дописався до "епохи Філона", ви Таранучиша в "команду Філоненка" зараховуєте. "Астанавітєсь", пілабузники, у мене вже манія величі починається. Епоха Філона, звучить! Був Філон Александрійський, а тепер Кобеляцький. Сподіваюся у всіх інших коментаторів почуття гумору ще залишилося.
18. Моlot / 20 листопада 2020, 18:23
15.микола козак
«микола козак»

Напиши скільки тобі платить Санич чесно?. Що ти робиш в міській раді? Напиши по людски.
19. микола козак / 20 листопада 2020, 18:48
Я кувалда пояснюю молоту , що я з Копильцем бачивсЯ ще тоді , коли він керував райадміністрацією , тож за плату мова не йде.Я просто читаю те , що ви тут пишите і просто робиться неприємно , що люди обирають і таких керівників і депутатів , які замість конструктиву і швидкого вирішення питань , обирають на голому місці шлях конфронтації , шкода , що такі , як Філоненко просто підігрівають це все , хоч нормальні люди цю травлю вже не сприймають.Неприємно , що такі , як ви , просто втрачаєте людську гідність .Для вас приємно обпаплюжити людину , яка думає не так , як ви ,Породжений Порошенком махровий націоналізм колись закінчиться , найдеться людина , яка наведе лад в УкраїніА пан Філоненко нехай не марить величністю , небуло і немає його епохи.
20. микола козак / 20 листопада 2020, 18:56
17.Filon
«Сподіваюся у всіх інших коментаторів почуття гумору ще залишилося.»

От тільки у вашої газетки вже коментаторів нормальних не лишилось , а камази і фукси , та ще там якийсь Тараненко , ото і все , скоро і читачів лишитесь , як ваша особиста злоба до Копельця буде превілеювати на сторінках.У вас зараз основне обплювати , ви зовсім не зробили жодного кроку на конструктив , одно гадите , як кіт с......й.
21. один / 20 листопада 2020, 19:31
Коли все це читаєш, дивишся, моторошно стає. В нинішньому складі більшість депутатів мають приставку екс: керівник району, депутат, голова комісії, сільський голова..То невже ніхто не помітив що згідно закону перша установча сесія міської ради ще не відбулася. На першому «зібранні» голова ТВК повинна була сказати: "До Кобеляцької міської ради обрано 26 депутатів, прибуло 8, тому правових підстав оголошувати сесію відкритою НЕМАЄ" І чемно залишити трибуну.Закон чітко передбачає необхідну кількість депутатів.А якби був присутній лише один депутат, не вісім ? Ну допустимо прийшов Фесюра з гпрмошкою? Санич заприсягнувся перед ним, той зіграв " Ромашка бєлая" в дарунок, члени ТВК поаплодували і... "вперед с песней на 5 років" ( Присягу голова складає на ПЛЕНАРНОМУ засіданні) Отже- присяга не складена, повноваження депутатів не визнані
22. один / 20 листопада 2020, 19:50
Перейдемо до продовження "пленарного засідання" Голова присягу не склав, повноваження його не визнали, бо зняли це питання з порядку денного. Як він без повноважень веде сесїю? Повноваження депутатів не визнані. Як вони можуть голосувати за прийняття рішень?В цій ситуації кожне рішення можна оскаржити.Питання, які пропонувалися на розгляд сесії мають фінансовий характер тож попередньо потребують розгляду на бюджетній комісіі ( і про це закон гласить)Як і про те що на установчій сесії затверджуються профільні комісії і їх склад.Складається враження, що до підготовки сесії був залучений проктолог, який в міру професіональних навиків все зробив, щоб підготувати її через ....значні порушення зокону Тож починати треба не з піару , образ, а з дотримання закону.І пригадати агітки, лисстівки, обіцянки - все для громади.... А на відео ніхто цього вже не показує. МОТОРОШНО.
23. AVI90 / 20 листопада 2020, 19:51
Отже- присяга не складена,повноваження не визнані. Непереймайтеся цим, там ніхто ні про що не думає, а всі спостерігають хто кого нагне, Копелець Таранушича чи навпаки. А до проблем громади їм начхати.
24. TaranenkoSergiy / 20 листопада 2020, 20:01
16.микола козак
«я не спиця»

Вірно - Спиця не козак! Який з нього козак? Так, козачок на побігеньках.

Філон, от ви їх дістали, влучили в ціль, що вони не можуть заспокоїтися. Чекаємо наступних статей
25. TaranenkoSergiy / 20 листопада 2020, 20:03
Кажуть, що від Копельця уходять два депутати. Фесюра та ще один. Тож у коаліції буде 20 осіб, але їх можуть і не взяти, бо Зрадники
26. TaranenkoSergiy / 20 листопада 2020, 20:04
Відповідь одна - звідки Копельцю знати закони? Його Головний закон - Обман та Наглість
27. один / 20 листопада 2020, 20:07
Отже- присяга не складена,повноваження не визнані. Непереймайтеся цим, там ніхто ні про що не думає,

І цей цирк ( онлайн в умовах пандемії) ми будемо спостерігати 5 років
28. один / 20 листопада 2020, 20:53
Відповідь одна - звідки Копельцю знати закони? Його Головний закон - Обман та Наглість
А Таранушич, Проценко, Андрієнко, Ясинська, Жуков, Гординська, Омельянеко, Кіптілий, Шевченко....цоьго не знали і не бачили?????
29. Poltava / 20 листопада 2020, 21:13
Комедія завершується. Розпочинається трагедія. А все дуже просто, з людьми треба жити по людськи, а не плювати зверху та поливати брудом "неугодних". От і став пастух звичайною вівцею і щоб там не писав козак але цей грабунок та зневага рано чи пізно повинна була закінчитися, всьому колись приходить кінець. Копелець до влади прийшов на чужому горі та знущаннях, і це не перебільшення. В нього немає ні честі ні совісті. Він бажає лише одного - заробляти. Барана треба ставити в стійло і показати його місце в громаді.
Переглядаючи відео я не побачив жодних конструктивних реплік чи заперечень від його прибічників чи ставленників - депутатів. Бо вони взагалі не розуміють, що від них вимагають і які їх повноваження в раді. Саме головне вчасно по команді піднімати руку. Одним словом безхребетні та ще й не грамотні. Зато в перших рядах сидять- "еліта"))). Прогнозую, що конструктиву не буде і забаганок патрона також, доки він не зрозуміє, що він вже не царь, а звичайний раб Божий з якого також можуть спитати. Адже переважна більшість депутатів, що зайшли в раду є людьми принциповими і навряд чи поступляться, тим паче що багатьох із них він публічно через свою «газетьонку» безпідставно ганьбив. Чемодан, авто, Жуки. Забув, а там "канадський мент"))). Не пруха.
30. arturwanga / 20 листопада 2020, 22:33
19.микола козак
«Я кувалда пояснюю молоту , що я з Копильцем бачивсЯ ще тоді , коли він керував райадміністрацією»

А хто пише статті в тій газетці, та підписується. Спиця то не ти ? Або дурня включаєш знову.
31. микола козак / 21 листопада 2020, 09:00
30.arturwanga
« arturwanga /»

Тобі дав характеристику твій односелець , тому вважаю нижче гідності щось тобі доказувати , так , як і решті писак , очевидно або відсунутих від корита , бо Копилець деяких вічних у владі посунув і от вони тепер біснуються.Чи не дивно , що ще навіть не відбулася установча сесія із-за демаршу тих всих бувших , бо їм не прислали на фірмовому папері особисте запрошення і вони влаштували під приміщенням міськради бунт , , замість того , щоб прийти виконати свій обовязок , і слід відмітити , що значна частина з них керували всим районом , і керували не зовсім вдало і крали і порушували закон , а тут бачите їх обрали тільки в депутати .А ображеному Копильцем Філоненку тема для пророчества , не відпрацював те , що на нього покладалось , не обрали того , за кого рвав на собі тільнягу.А тут ще і обіжені коментатори , яким пофіг справи громади ,долой Копельця і восхіщеніє Таранушечом , Андрієнком , Шевченко ще кажуть Проценко , який з плоскогубцями зробив освітлення Кобеляк.Друзі , ви поки в меншості.
32. Rozumaka Igor / 21 листопада 2020, 09:23
31.микола козак
«Друзі , ви поки в меншості.»

Ти щось попутав спиця, то ви з телепнем Копельцем в меншості.
33. микола козак / 21 листопада 2020, 10:28
то ти попутав , більшість не біля пасквілів Філонека.ваші дурниці вже ніхто не читає , ви самі себе принижуєте
34. TaranenkoSergiy / 21 листопада 2020, 11:25
Спиця, не люблю нікого ображати, але Ви як песик набридливий тявкаєте.

Все абсолютно очевидно і, перш за все, Вам. Копелець не зможе одноосібно керувати ОТГ. Подивіться ще раз відео та проаналізуйте.

Та це дуже добре для Кобеляк. Будуть йому хабарі через магазин квітів, і газетка за бюджетні кошти, і відмивання грошей через футбол, і бруківка, яка сиплеться, і смітник, і багато іншого.

Спиця, тявкайте далі!Якщо хто і принижує, то це Ви самі себе!

Змінено 21.11.2020, 11:29
35. orakul / 21 листопада 2020, 11:43
34.TaranenkoSergiy
«Спиця, не люблю нікого ображати, але Ви як песик набридливий тявкаєте.»

Шановні, це ви тут як песяче стадо тявкаєте. Заладили - Спиця, Спиця....
Ви хоч читайте що тут Філон пише

"27. Filon / 15 листопада, 09:29
25.микола козак
«.Я вже неодноразово писав , що я з Копильцем нічого не маю спільного і ці вибори без вибору ігнорував»

Миколо ви так часто повторюєте, що у вас із Копельцем немає нічого спільного, що вже напевне й сам у це не вірите. Я взагалі не розумію чому ви кременчужанин, так переймаєтесь кобеляцькими проблемами. " Іще раз для бронетанкових "чому ви кременчужанин"
Спиця що, кременчужанин? У Філона є службовий доступ до сайту. Та й навіщо йому Спицю прикривати в такий спосіб? Крім того, судячи із статей самого Спиці він, як раніше казали, "ярий антісовєтчік", ну як Славко приблизно, тільки набагато освіченіший і розумніший. А Козак цілком адекватно ставиться до минулого. Так що Козак не Спиця. Ви всі тут не вгадали, а один з поперед одного пишете що він Спиця. Ну це приклад стадного інстинкту чи ще чогось стадного. Посилання на exo.in.ua
36. микола козак / 21 листопада 2020, 12:30
35.orakul
« orakul»

А ви не знаєте , це не той Тараненко з Вільховатки ? Чи це торговець з базару ?
37. TaranenkoSergiy / 21 листопада 2020, 12:53
Я, на відміну від Вас, без псевдоніму та живу в Кобеляках
38. arturwanga / 21 листопада 2020, 13:38
Вчора телефонував в Державну Аудиторську Службу Украіни та консультувався, як я як громадянин, або представник ГО можу викликати та бути присутнім при проведенні ревізіі фінансово господарськоі діяльності, Кобеляцькоі Міськоі ради та КП "Водоканал плюс" за попередні 5 років.Переконаний що потрібно починати з цього.А все остальне докладеться.
39. AVI90 / 21 листопада 2020, 13:48
Просто нашим депутатам треба усвідомити, що Копельця вибрала ГРОМАДА, та поважати вибір. Хай вчаться на прикладі Полтави, там Мамая зняли депутати в 2018 році, а зараз Мамай знову вийшов у другий тур виборів.Так що Копелець для депутатів зараз начальник, а начальника треба слухати, якщо ні, то пишіть заяви (складайте повноваження), але не мішайте працювати.А то на першій сесії вже їм стільці міської ради не підходять, подавай їм крісла районної ради. Ні стида, ні совісті, ні поваги до виборців, а перед виборами так всі себе в груди били та обіцяли працювати на благо громади.
40. Dimon / 21 листопада 2020, 15:56
39.AVI90
«Просто нашим депутатам треба усвідомити, що Копельця вибрала ГРОМАДА»

Меншість громади, щоб бути точним, а то складається враження що ти ......
41. микола козак / 21 листопада 2020, 16:08
38.arturwanga
«arturwanga / »

Ти не маєш черепно-мізкової травми ?Якщо ні , то пиши заяву в ревізори.
42. TaranenkoSergiy / 21 листопада 2020, 16:16
Копельця не цікавить громада. Йому люди не цікаві. Його зараз цікавлять усі кадрові призначення.

Він хоче призначити хребетних овочів, і це турбує його перш за все.
Тому об’їжджає та обдзвонює депутатів, а також погрожує їм. Його цікавить Земля Кобеляцька, якою він хоче торгувати.
Повторюю - це ганьба Кобеляк

Змінено 21.11.2020, 16:16
43. TaranenkoSergiy / 21 листопада 2020, 16:17
Копельця не цікавить громада. Йому люди не цікаві. Його зараз цікавлять усі кадрові призначення.

Він хоче призначити хребетних овочів і це турбує його перш за все.
Тому об’їжджає там обдзвонює депутатів, а також погрожує їм. Його цікавить Земля Кобеляцька, якою він хоче торгувати.
Повторюю - це ганьба Кобеляк
44. Filon / 21 листопада 2020, 17:03
35.orakul
«У Філона є службовий доступ до сайту.»

Ну тут Ви Оракуле не зовсім правий. У мене такий же приблизно доступ службовий, як у Вас приватний. Ви теж можете один раз клікнути по псевдоніму і побачити, що Козак реєструвався, як кременчужанин. До, речі, 1996 року народження. тут цікавий момент. Козак кілька разів згадував, що він спілкувався із злощасним Саничем, коли той був головою РДА. Головою РДА Копелець був призначений у 2000 році. Що могло мале козача памятати про того дядька - фіг його знає. Але не суть важливо. Ну придумав МИкола собі інше місце проживання, то й Бог із ним. Він багато чого придумує. А було б ефективніше і чесніше аби оперував фактажем. Ага, а виясняти хто з якого айпішніка пише і де розташований, можна, але шкода часу і зусилль. Воно того не варте.
45. Filon / 21 листопада 2020, 17:06
39.AVI90
«що Копелець для депутатів зараз начальник, а начальника треба слухати»

А яким це законодавчим актом, постановою КМУ чи регламентом передбачено, що міський голова є начальником депутатам? Вивчіть матеріальну частину.
46. Ltava / 21 листопада 2020, 17:18
45.Filon
«що міський голова є начальником депутатам?»


Який вам ще документ потрібний? Начальнік)))))))))

39.AVI90
«що Копельця вибрала ГРОМАДА, та поважати вибір.»
3тис голосів із яких півтори фальшувань при 23 тис виборців це громада? не чудіть ))))

39.AVI90
«Так що Копелець для депутатів зараз начальник, а начальника треба слухати»

ТУТ ПІГУЛКИ НЕ ДОПОМОЖУТЬ !!!! К
РАПЕЛЬНИЦІ І БІГОМ ))))))))
47. Kandidat / 21 листопада 2020, 17:24
Ну для когось з депутатів, він таки є начальником.
Роздає вказівки та "платить зарплату " .
Але згідно Закону ,таке твердження - нікчемне.
48. микола козак / 21 листопада 2020, 18:14
44.Filon
« Козак реєструвався, як кременчужанин. »

Я бачу для вас таки важливо хто і де реєструвався і кому скільки років.Раджу , вгамуйтеся , перестаньте свою злобу випльовувати на люди , попрацюйте на громаду.Зараз для народу важкі часи і ковід , і непомірні тарифи , безробіття , а ви зайнявся якоюсь глупою помстою .Мені ні Копилець , ні ви , ні депутати -опозиціонери ні до чого , просто я спостерігаю , як ви просто мутите воду в суспільстві , перетворив газетку в засіб помсти.Ну є тут кілька чоловік , можливо когось Копилець прогнав з ради , когось чимось образив , але не на часі помста , да і ця писанина нічого вам не дала , ви ж і до виборів немало грязі вилив , а отримали пшик.Тож поверніться до конструктиву.
49. AVI90 / 21 листопада 2020, 18:18
Такі всі розумні та освідчені, а дурня Копельця на виборах не змогли перемогти,хоча і обливали брудом і тут, і на сторінках газети Решетила, та де тільки можна в інтернеті, але і це не допомогло, люди за Ваших кандидатів не проголосували. Так що майте мужність та чесність признати свою поразку, працюйте плідно слідуючі п’ять років на благо громади, тоді може і Вас виберуть. А писати, що Копельця вибрала меншість, непорядно і несолідно, хто Вам заважав привести своїх прихильників на дільниці для голосування. А тепер тут показуєте свій ,,інтелект,, та вихованість.
50. Ltava / 21 листопада 2020, 19:06
49.AVI90
« а дурня Копельця »

Розпочалася продуктивна розмова!))
51. Ltava / 21 листопада 2020, 19:08
49.AVI90
«Копельця вибрала меншість,»


При чому половина голосів фальшовано ))) Але фальшували не інопланетяни а кобиеячани то результати такі)))
52. Ltava / 21 листопада 2020, 19:10
49.AVI90
« люди за Ваших кандидатів не проголосували.»


90% виборців давно зрозуміли що вибори фальшуються і тому не приймають участі у цій маячні )))
53. AVI90 / 21 листопада 2020, 19:23
Ви, Ltava , не пишіть дурниць, бо смішно читати, що вибори фальсифікуються. В кожній ДВК були представники і від Таранушича,від Таміли, за Ясинську я зовсім мовчу (в неї члени комісії одні й ті самі люди десятки років), в кожному штабі є протоколи і якби вони були б інші чим у Копельця то відбувся б вже не один суд.А 90? виборцям і Вам в першу чергу пропоную на наступні вибори стати членом комісії.
54. Ltava / 22 листопада 2020, 18:46


Змінено 22.11.2020, 18:47
55. Ivan iz Orluka / 22 листопада 2020, 22:13
53.AVI90
« за Ясинську я зовсім мовчу (в неї члени комісії одні й ті самі люди десятки років),»

От завжди Ви пишете, так та не так.Ви маєте на увазі ті спостерігачі, з якими вона ще за минулі вибори нерозрахувалася? Про що ви?
56. AVI90 / 22 листопада 2020, 22:44
Я маю на увазі те, що в Кобеляках члени ДВК від партії Батьківщина завжди одні й ті самі люди вже багато років, які у підрахунку результатів на виборах знають та розуміються. Так що фальсифікацію б результатів на користь Копельця вони б не допустили, а хто з ким як розраховується чи ні, мені не цікаво, вимагайте оплату наперед дня голосування.

Змінено 22.11.2020, 23:13
57. Ivan iz Orluka / 24 листопада 2020, 06:22
І щоб розставити всі крапки, треба до кінця бути чесними, та пояснити людям звідки взялась ця цифра, 3000 тисячі, це бюджетники, яких масово заставляли голосувати за Копельця. І вибори якщо хто незнає, у нього почалися за три місяці до виборів.
58. 30041960С / 24 листопада 2020, 09:01
Люди, я в шоці після побаченого відео!!! Це просто жах, міський голова ні одного закону не знає ,його ручні депутати в кількості 8 чоловік сидять як істукани, здається і не дихають заглядаючи в рот своєму хазяїнові,ні одної розумної репліки від них не було почуто.А він щей ображається,що на нього нападають 18 депутатів, та вони вимагають від нього дотримання закону, а не так як він керував ці 5 років "по понятіям".
59. Ltava / 24 листопада 2020, 11:43
57.Ivan iz Orluka
« треба до кінця бути чесними,»


Багато голосували за нього щиро бо він один із них(( , "сам живе і другим дає"((.Багато було куплених голосів, сам бачив "трійки і пятірки" що голосували під наглядом "старших", заповнюючи бюлетені поза кабінок або звітуючи після них((

А дальше як говорив Сталін-"Не важливо як голосуютьа важливо як рахують"))
60. Ltava / 24 листопада 2020, 11:48
58.30041960С
«Люди, я в шоці після побаченого відео!!! Це просто жах, міський голова ні одного закону не знає»


Я теж у шоці від побаченого, та закони не знають і більшість у залі тому опонували йому скоріше емоційно чим обгрунтовано(( 18 депутатів це дві третіх від загального складу тож могли спокійно продовжувати сесію для вирішення нагальних питань а не боротися за райраду та систему"рада" для голосувань ((
61. Ivan iz Orluka / 24 листопада 2020, 13:01
59.Ltava
«голосували під наглядом "старших", заповнюючи бюлетені поза кабінок або звітуючи після них((»

А де в цей час був зелений мент, та іхня банда ? Це у них крали голоси.
62. Fed654Frumos / 24 листопада 2020, 13:30
Де був зелений мєнт?Вишукував з ’’прібліжонними’’ собі земельку по сільрадах,бо був впевнений,що виграє 100%.Але не так сталося,як гадалося.Тепер приходиться використовувати план Б,а саме,корчити з себе опозицію,яка відстоює інтереси народу,а насправді голосувати за Саничеві ’’мутки’’(а це в основному та ж земелька) тільки при згоді останнього ділитися.А для цього треба спочатку добре наїхати на Копельця,щоб був зговірливишим.Що зараз і робиться.
63. Serg73 / 24 листопада 2020, 14:38
З приводу питань по голосуванню, це до «Великого» виборчого махінатора Спиці, він же Микола Козак,тут йому рівних не має.Крутив,вертів тими бюлетенями як циган сонцем аби вгодити Жуківському бандерлогу, кажуть навіть члени виборчої комісії були в шоці ,їх слова"Цей тупий Спиця нас таки посадить". А все для чого? Знову таж таки земелька, якої Спиця набрався на усіх живих і мертвих родичів,та все мало а Санич ще й посаду землевпорядника пообіцяв .А взагалі Спиці побажання ,коли перехиляєш чарчину, не патякай язиком,особливо про свої виборчі каруселі, якими ти накрутив Копильцеві із двох його депутатів та аж до восьми, (і як тобі це вдалося!?), а то ти більше схожий не на Миколу Козака а на Миколу Тріпла.
64. Filon / 24 листопада 2020, 17:53
63.Serg73
«кажуть навіть члени виборчої комісії були в шоці ,їх слова"Цей тупий Спиця нас таки посадить". »

Ви знаєте, щось схоже мені доводилося чути не раз і не двічі. Але у мене особисто виникає логічне запитання " Якщо "тупий Спиця" керує усією виборчою комісією, то якийй рівень у тієї комісії?. Тим більше в разі якщо вони підозруюють, що справа може закінчитися криміналом. А ввона ним, криміналом і закінчилася б. Але...Моє резюме. Зараз ми будемо переглядати кіно "Тупий і ще тупіші". Серіал на 5 років. А що ідея! Рубрику відкриємо.
65. микола козак / 24 листопада 2020, 18:54
Комедіанти - революціонери-активісти , фатить мутить суспільство.
66. Filon / 24 листопада 2020, 20:09
65.микола козак
« фатить мутить суспільство. »

О, Козак про непристойний, а смішний анекдот нагадав. Там Їжачок теж казав " Фатіт, фатіт.."А взагалі поки що мутять виключно комисія і Санич. Але до Санича поки що особливо не причепишся. Ну тупий, то й тупий, криміналу у цьому немає. А ось голова комисії вже може "сісти". Хоча думаю. що в Кобеляках немає наскільки кровожерливих людей, які дадуть справі хід. Тому обійдеться легким переляком. Але якби вона мене запитала чи варто їй займатися виборами, я б сказав "Категорично ні". Але кожен сам собі господар і дохтур.
67. Ivan iz Orluka / 24 листопада 2020, 20:24
64.Filon
« А ввона ним, криміналом і закінчилася б. Але..»

Переконаний, що є кому цим питанням заніматись,але щось той мунга мовчить як риба.
68. Моlot / 24 листопада 2020, 20:35
62.Fed654Frumos
«Тепер приходиться використовувати план Б,»

У зеленоі банди небуло ніякого плану Б. Вони були переконані що вже булава у зеленого мента,з моменту як він зарееструвався в кандидати. Просто неврахували адмін ресурсу і самого головного чинника що телепень вже 4 місяці до виборів був в виборах.
69. Ivan iz Orluka / 24 листопада 2020, 20:38
68.Моlot
«
У зеленоі банди небуло ніякого плану Б»

Вкрав у мене мій роздум.
70. Ltava / 24 листопада 2020, 21:20
66.Filon
«Але до Санича поки що особливо не причепишся. Ну тупий, то й тупий, криміналу у цьому немає. А ось голова комисії вже може "сісти". Хоча думаю. що в Кобеляках немає наскільки кровожерливих людей, які дадуть справі хід. »


Як казав мій старий знайомий- "чому вони тупі там а ти такий розумний тут "))) Він організатор а вони прості виконавці, таких на його житті було багато(((

Але ніхто не сяде бо фальшували і продавалися майже всі))) хто під себе копатиме)))
71. Filon / 24 листопада 2020, 21:51
УУУППСС!!! Народ зверніть увагу на черговий шедевр від Санича. ВІн опублікував рішення виконкому прийняте за пропозиціями членів виконкому. ЯКОГО ВИКОНКОМУ??? Може підпільний? А може Санич «многоходовочку» затіяв? Тіпа визнав, що першрї сесії ще не було? Нє народ, рубрика "Тупий і ще тупіші". таки буде. А з Кобеляк уже в селах сміються.
72. arturwanga / 24 листопада 2020, 22:03
71.Filon
« А з Кобеляк уже в селах сміються.»

Ну дійсно телепень.Ну хто його вибирав?Які проекти?

Змінено 24.11.2020, 22:10
73. alist / 25 листопада 2020, 00:29
57.Ivan iz Orluka
«І щоб розставити всі крапки, треба до кінця бути чесними, та пояснити людям звідки взялась ця цифра, 3000 тисячі, це бюджетники, яких масово заставляли голосувати за Копельця. »

Не згоден, потрібно визнати, що і в Копельця є свій електорат. Багатьом все подобається. "Він же парк зробив, тротуари. А мусор в лісі, так аби далі від мене. День міста опять же." Це майже мовою оригіналу. Те що ці люди нездатні подивитись на його витівки, додати 2+2, ось це поблема. І взагалі 32% таких виборців, це майже нормально. Он раніше 73% проголосували за клоуна і нічого. Копелець хоч х...на роялі не грає, це вже суттєвий йому плюс.
62.Fed654Frumos
«Де був зелений мєнт?Вишукував з ’’прібліжонними’’ собі земельку по сільрадах,бо був впевнений,що виграє 100%.Але не так сталося,як гадалося.Тепер приходиться використовувати план Б,а саме,корчити з себе опозицію,яка відстоює інтереси народу,а насправді голосувати за Саничеві ’’мутки’’(а це в основному та ж земелька) тільки при згоді останнього ділитися.А для цього треба спочатку добре наїхати на Копельця,щоб був зговірливишим.Що зараз і робиться. »

+100%
66.Filon
«Хоча думаю. що в Кобеляках немає наскільки кровожерливих людей, які дадуть справі хід.»

А так в усій Україні, а в Кобеляках особливо, звикли все рішати договорняками. Тут хоч одній справі хід дали? Чи довели до кінця? Я зараз пару годин можу писати про «замяті» місцеві діла. Від корупції, до вбивств. Завжди результат - 0. Так що Спиця (та і члени комісій) нічого не бояться. А на наступних виборах, покажуть, ще "кращу роботу".
74. Serg73 / 25 листопада 2020, 09:16
[[ЦИТАТА|65|микола козак|Комедіанти - революціонери-активісти , фатить мутить суспільство
Спиця,це джек-пот,моя вчителька по українській мові перевернулась в труні, яке"фатить",ти в школу взагалі ходив,чи зразу чкурнув у виборчу комісію, такого слова в українській мові не має, є слово «досить» і т.д.
75. TanushaG / 25 листопада 2020, 10:30
Підкажіть будь-ласка,нерозумію як таке може бути. на сайті Міськоі ради в рубриці Новини виставлено рішення виконавчого комітету № 204 від 23. 11.2020 року за підписом Копельця та Ломакова. Як таке може бути? На даний момент ніякого виконавчого комітету неіснує. Це все схоже на кримінал? або як.
76. Zlyuka / 25 листопада 2020, 10:56
Так, так, так. Як казала Аліса в країні чудес - "всё чудесатее и чудесатее". Таки рубрика "Тупий і ще тупіші" потрібна. Про вже згадане рішення виконкому. Яке схвалює проект "річного розпису". Було враження, що не потрібні спеціалісти у новоствореній громаді, а тепер це стає переконанням. Ще одна цитата: "это какой-то позор" (с) Швондер. Ні Копелець, ні люди які його оточують зовсім не розуміють побудови бюджетної системи в Україні. Як завжди усе робиться по-колгоспному. Перевернуто з ніг на голову. Рішення виконкому посилається на 76 статтю Бюджетного кодексу, але ця стаття затверджує предмет регулювання РІШЕННЯ про місцевий бюджет. Розпис затверджується ПІСЛЯ прийняття рішення про бюджет. Про розпис йдеться тільки в 78 ст. БКУ. ПІСЛЯ ЗАТВЕРДЖЕННЯ місцевого бюджету (ст. 77). Не кажучи вже про те, що ці всі документи розробляє і затверджує місцевий ФІНАНСОВИЙ ОРГАН, якого теж немає в помині. Як і виконкому. І наостанок про тупих. В доходній частині вищезгаданого «проекту» зазначена "реверсна дотація". На це вже немає слів... Тобто з місцевого бюджету планується віддавати кошти в державний. Мабуть малася на увазі базова дотація, але код стоїть правильний, реверсної. Якщо той папірець «ліпив» Ломаков, то йому пробачається, а якщо Ірина, яка казначейський спеціаліст і «допомагає» усім бюджетам району, то вибачте.
77. Zlyuka / 25 листопада 2020, 11:17
Що цікаво, є ж у міській раді бухгалтера і економісти, які давно працюють. Але таке враження, що вони не причетні зовсім до підготовки бюджету.
78. Zlyuka / 25 листопада 2020, 11:19
Хоча точно, "проект розпису" розробив Копелець, бо його підпис під ним. Він же і затвердив. «Рукалицо»
79. Filon / 25 листопада 2020, 12:38
75.TanushaG
«Підкажіть будь-ласка,нерозумію як таке може бути. на сайті Міськоі ради в рубриці Новини виставлено рішення виконавчого комітету № 204 від 23. 11.2020 року за підписом Копельця та Ломакова. Як таке може бути? На даний момент ніякого виконавчого комітету неіснує. Це все схоже на кримінал? або я»

Я вже консультувався із одним фахівцем в області місцевого самоврядування.Він сказав, що у даному випадку все законно. Доки не сформований новий виконкоми, діє старий. Це для того. щоб забезпечити безперервність виконання владних повноважень. Підстав не довіряти фахівцю у мене немає.
80. микола козак / 25 листопада 2020, 12:44
Знавці законів , схаменіться , ви самі пишите , що установча сесія не відбулася , тож іще діє старий виконком , чи ви хочете безвладдя?Ви дійсно проявляєте свою тупість і дурість.
81. Zlyuka / 25 листопада 2020, 13:38
Виконком старий, але це третє питання. В моєму коментарі йдеться про порушення бюджетного законодавства. Без його дотримання рішення про місцевий бюджет буде незаконним. А оце "схаменіться", "чи ви хочете безвладдя?", мене порадувало. Весело тут у вас. Не треба і на сайти анекдотів ходити. Це ж який демагог калірований в коментарях. Грамотний. Якщо вже пишЕш щось, то поцікався як воно пишеться. Не тупий.
82. Ltava / 25 листопада 2020, 14:52
81.Zlyuka
« В моєму коментарі йдеться про порушення бюджетного законодавства.»


Питання до казначейства -чи пропустять вони платіжки без затверджених бюджетів і до до депутатів - чи затвердять вони фінансові рішення виконкому))
83. Fuks / 25 листопада 2020, 16:58
Та чо ви тим розписом переймаєтесь,Санич підставив Ломакова і бухгалтера,якщо цей папір вступить в дію,та й себе підставляє,до криміналу і імпічменту не далеко...Не спрацюється САН САНИЧ з цими депутатами.Ні..нажаль.
84. микола козак / 25 листопада 2020, 17:36
81.Zlyuka
« Zlyuka»

Не треба - непотрібно ,грамотій ти малограмотний , перш , ніж когось навчати , потрібно самому навчитись.Тебе вочевидь Копилець теж попер від корита ?
85. Serg73 / 25 листопада 2020, 19:39
А біля корита повинен бути тільки Копелець і ти Спиця, ти йому винайшов немало невитребуваних паїв по району,йому ж мало своїх 1000 га,та й з бюджету за ці 5 років Санич хапонув більш ніж достатньо,за рахунок футбольного клубу, Екопарку та Водоканалу Плюс, так що пани Кнурі - мабуть уже пора геть від корита
86. Poltava / 25 листопада 2020, 20:57
84.микола козак
«Не треба - непотрібно ,грамотій ти малограмотний , перш , ніж когось навчати , потрібно самому навчитись.Тебе вочевидь Копилець теж попер від корита ? »

Бляха муха, козачок чого ти так пінишся, ти ж писав що ніякого відношення до царя не маєш, а рвеш «тельняху» за нього аж до почервоніння. Це ж яким треба бути підлабузником або служакою. Ну а більше всього тобі з царського якась кісточка перепала))). Застерігаю, можеш вдавитися. Доказано історією. Сашко нічого просто так не робить.
87. Serg73 / 25 листопада 2020, 21:15
Та звичайно ж перепало з барського плеча:не один шмат землі на живих і мертвих родичів та в майбутньому посада землевпорядчика в міській раді, чи не так "невельмишановний" пане Спиця?
88. Serg73 / 25 листопада 2020, 21:20
До речі, знову орфорграфічний ляпсус, правильно писати Копелець а не Копилець,ти хоч би прізвище свого опікуна правильно навчився писати, ну що ж у тебе так погано з граматикою, із земелькою та бюлетенями виходить краще,правда Сашуню?
89. arturwanga / 25 листопада 2020, 22:17
84.микола козак
« микола козак»

дуже шибко ви все знаєте,де знаходяться Протоколи комісіі з питань техногенно-екологічноі безпеки та надзвичайних ситуацій Кобеляцького району. Шукаю а знайти неможу,підкажіть.

Змінено 25.11.2020, 22:18
90. Чудо Юдо / 25 листопада 2020, 23:56
84.микола козак
«Тебе вочевидь Копилець теж попер від корита ?»

Оце так чат : десяток "мабудь попертих від корита" і один Козак "мабудь при кориті".
Ти ба, місцева політика у тренді!
91. микола козак / 26 листопада 2020, 08:54
Дивуюсь , скільки в деяких людей тупості , товкти в ступі одне і теж , і жодного факту.Ну зараз крадуть всі , хто у владі , в т.ч . і Копилець не виняток , так доведіть це , а теліпати язиком , як собака фостом , що це дає ?Понаоформляв Санич багато гектарів , зверніться до правоохоронців , он Ісип теж пооформляв і на тих , хто в садок ходив і нічого , і тавок собі рив , і квартиру в подарунок отримав , де ж ви були правдолюби ?Знваєте , що Копилець краде , зберіться гуртом і до прокуратури з заявою , де викладите всі факти , але ж памятайте , що є стаття і за наклеп.
92. Serg73 / 26 листопада 2020, 09:22
91.микола козак
«а теліпати язиком , як собака фостом »

Ну от знову,ті ж самі граблі, Спиця я не думав ,що ти настільки тупий ,правильно писати хвостом, а не фостом, та візьми ти собі репетитора з української мови,ради бога,якщо до 60 років не навчився писати.А з приводу фактів про «діяння» Санича,не нервуйся , Сашуню,всьому свій час,ниточка до клубочка обов"язково дійде.
93. Serg73 / 26 листопада 2020, 09:27
91.микола козак
«, але ж памятайте , що є стаття і за наклеп»

Спиця, а яка стаття за підробку бюлетенів, ти випадково не знаєш?
94. arturwanga / 26 листопада 2020, 10:02
91.микола козак
«але ж памятайте , що є стаття і за наклеп.
»

Немає.Декрімінілізована стаття за наклеп.
95. микола козак / 26 листопада 2020, 11:54
тупі , тупі , тупі , та ще і хвостаті .Корчите з себе активістів , але вам до влади не дорватись , ви просто колотили , тобто колотите гі..о в діжці і все пророкуєте якусь дурню , яку не вам рішати.Ви просто знедолені , ображені на все і всих ,багато з народу вважає вас просто не сповна , тож продовжуйте тут один з другим товкти воду в ступі.Ставте один одному класи .По піднятому пальцеві вверх вас тут не більше 4-5 активістів , решто може і прочитває , та посміється з вас.Вперед революціонери революції негідності.
96. Slavko / 26 листопада 2020, 11:59
92.Serg73
« Спиця я не думав ,що ти настільки тупий ,правильно писати хвостом, а не фостом, та візьми ти собі репетитора з української мови,ради бога,якщо до 60 років не навчився»

Як казала моя прабабуся, лисеньке родилось - лисеньким помре...
97. микола козак / 26 листопада 2020, 12:09
96.Slavko
« Slavko»

А в тебе була та прабабуся ? У тебе ж те що повинно бути всередині , завязане в косичку ззаду.
98. Serg73 / 26 листопада 2020, 13:25
95.микола козак
«хвостаті»

О,Спиця ,уже краще так з допомогою знедолених і ображених ти нарешті навчишся писати правильно,нас може тут 4-5 чоловіки, а ти один,розумієш, один Копельцевий прихвостень.А на рахунок влади, не поспішай, життя покаже, ти ж не думай ,що твій пахан пуп землі, він висить на волосині, і ти про це добре знаєш,тільки визнавати боїшся.
99. Serg73 / 26 листопада 2020, 13:29
Спиця, ти мене знову розчарував, ну що це таке:нихто, рішати, прочитває. Чи в тебе мізки витекли, коли ти мордою в афальт упав п"яний та 2 неділі на людях не показувався.Ти щось роби із цим.
100. Serg73 / 26 листопада 2020, 15:52
83.Fuks
«Ні..нажаль.»
а може на щастя?
101. Zlyuka / 26 листопада 2020, 17:01
Як кажуть, хочеться узяти словник і «уї..ти» ним... Ну і дятел цей Микола козак.

Словник української мови
Академічний тлумачний словник (1970—1980)
в означеннях Тлумачення, значення слова «треба»:

ТРЕБА 1, присудк. сл., також з інфін. Потрібно, необхідно, слід.Е, сину, сину! Щоб научитись плавать, треба води набрать в уха; щоб научитись жить, треба настраждатись в житті... (Карпенко-Карий, II, 1960, 162); — Я теж оце недавно був у Полтаві, так теж усе є, що треба (Григорій Тютюнник, Вир, 1964, 213); — Дядька, Іване, треба розуміти, не тільки лаяти, а й жаліти (Михайло Стельмах, II, 1962, 144).
Як і треба було сподіватися див. сподіватися.
? До скруту треба див. скрут 1; Так [йому, тобі і т. ін.] і треба! — цього й заслуговує хто-небудь. Так тобі й треба, не ходи, де не треба!
102. arturwanga / 26 листопада 2020, 17:47
97.микола козак
«микола козак»

А воно пише, вчіть комусь, саме вчись.
103. микола козак / 26 листопада 2020, 17:51
101.Zlyuka
«Zlyuka»

Ти несповна розуму.Лікуйся .
104. Fuks / 26 листопада 2020, 18:06
Що Миколо,що козаче ,важко тобі одбиваться від коментаторів..один ти захищаєш патрона..Багатьох таки судячи з твоїх коментів Санич поімел і на.бав..Таки мабуть скоро прийде черга й до тебе..Держи ухо т є о.ко.
105. микола козак / 26 листопада 2020, 18:21
104.Fuks
« Fuks»

Ти знаєш , це він вас можливо і поганяв , бо ви і озлоблені , і ображені , а мені боятись просто нічого.Це таким , як Артур манда , Славко , отому зі словником залу.і треба побоюватись , а я живу сам по собі і ви , і Копилець мені до ..... .
106. Fuks / 26 листопада 2020, 18:38
Та не гріши козаче,не гріши рвеш ти таки чи тільняху,чи попу..бистріше попу перед Саничем і здається не задаром,інший би вже сеазав от.бітєсь зі своїм Сашком,а ти ні.Преданий..кине,кине він тебе..
107. Serg73 / 26 листопада 2020, 19:24
Кине і оком не моргне, використає як гумовий виріб(для особливо грамотного Спиці, гумовий виріб це презерватив),він не одну долю людську так поламав і на той світ звгнав
108. Rozumaka Igor / 26 листопада 2020, 22:15
103.микола козак
«микола козак»

Ти дійсно такий самий телепень як твій патрон Копелець,але крім цього ти ще й алкаш та чмошне сикло яке боіться всих.
109. Slavko / 26 листопада 2020, 23:18
99.Serg73
«Спиця, ти мене знову розчарував, ну що це таке:нихто, рішати, прочитває. Чи в тебе мізки витекли, коли ти мордою в афальт упав п"яний та 2 неділі на людях не показувався.Ти щось роби із цим.»

То він на всих образився : що із корита йому не їсти, що дуже серливий удався, що чуб вже не росте, як у Славка... І з горя напився. А тоді прохмелився - вся морда побита, нічого не добився, всі гроші просрав... І почав всіх матюкати, а хміль ще не вийшов, голова болить, букви пливуть... А активісти - не п"ють...
Мабуть, ще нада випить!
110. Fuks / 27 листопада 2020, 19:35
Гарна новина для Санича.Біленький голова облради.Так що караван верблюжий буде йти,а Скрильнику непереливки..Толі і ще буде.Та щось Скрильник не зустрічав і Синегубого на стадіоні в Бутенках і в дорожників,фото і інформації нема,так що в Санича є майбутнє..
111. Serg73 / 28 листопада 2020, 10:57
А яке майбутнє в Кобеляках?Понятне діло, Санич буде красти з подвійною силою, і депутати його не перешкода
112. Ltava / 28 листопада 2020, 11:26
111.Serg73
«А яке майбутнє в Кобеляках?»

ДЕГРАДАЦІЯ !!!!
113. IgorSergeevich / 29 листопада 2020, 13:39
111.Serg73
«Понятне діло, Санич буде красти з подвійною силою, і депутати його не перешкода»

Переконаний що ви сильно помиляєтеся,дудки вони дадуть щоб Копелець крав,думаю початок кынця эри телепня ми вже спостерігаємо, за рік вони йому скрутять ласти.
114. Ltava / 30 листопада 2020, 06:43
113.IgorSergeevich
«дудки вони дадуть щоб Копелець крав»

З 18 по 30 листопада спокійно обходиться без депутатів і ніякого спротиву своїм діям не отримує))) Ні спротиву, ні осуду і навіть вигляду що їх ........)))

Змінено 30.11.2020, 06:44
115. EdikKarp / 30 листопада 2020, 09:35
В Копильця св*ято,Біленького вибрали,тепер може і втримається в кріслі,якщо зможуть нагнути 18 депутатів
116. Ltava / 30 листопада 2020, 14:53
115.EdikKarp
«,якщо зможуть нагнути 18 депутатів»

Нагнути, купити, налякати . надурити )))
117. микола козак / 30 листопада 2020, 16:48
Оце якраз по українські радуватись , що чим гірше , тим краще.Чому ви радуєтесь , що новообрані навіть установчу сесію зірвали , що висувають дурні вимоги , то де сесію проводити , то ще якусь дурницю .То ви не одинокі , таке діється по всій Україні із-за чого люди потерпають.Сьогодні вже на олігархічних каналах розповідали , що подібне у Львові і ряді других міст , тож валіть і далі Україну в пропасть протистояння.
118. alist / 30 листопада 2020, 22:45
117.микола козак
«що новообрані навіть установчу сесію зірвали , що висувають дурні вимоги , то де сесію проводити»

Кожна адекватна людина, яка подивиться відео, побачить, що сесію зірвав Копелець, коли побачив, що немає "единогласного ДА!" його ідеям.
117.микола козак
«таке діється по всій Україні із-за чого люди потерпають.»

"Таке" діється там, де місцеві царьки, типу Копельця, зіткнулись з тим, що більше немає 100% підтримки їх витівкам.
117.микола козак
«тож валіть і далі Україну в пропасть протистояння.»

Я розумію, що Вам козакоспице незрозуміло, як це - заліз на 5 років на трон царювати, а тут виходить потрібно знову з кимось домовлятись. Але отак і має бути - дотримання інтересів усих, а не лише покращення особистого благополуччя Копельця і його прихвостнів. Погано лише, що в цих переговорах інтереси жителів громади не згадають, але і так уже прогрес - потихеньку епоха феодалізму може й закінчиться, дивись років через 150 прийде в район і демократія.
112.Ltava
«111.Serg73
«А яке майбутнє в Кобеляках?»

ДЕГРАДАЦІЯ !!!! »


Не згоден, думаю цей етап ми вже пройшли, тепер знаходимся на наступному - вимиранні, наступна зупинка - повна ж...а.
Додати коментар

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
Вам необхідно зареєструватися, або увійти під своїм логіном



Купить квартиру Полтава
Читайте також
 Криптовалютні біржі в Україні
Курс НБУ

Зачекайте, йде завантаження...

Логін:
Пароль:
запам'ятати


Реєстрація | Нагадати пароль

Шановні водії!

У зв’язку зі значним погіршенням погодних умов та сильної хуртовини частина траси Р-52 у Царичанському районі являєтсья непридатною до використання!

Служба порятунку звертає Вашу увагу на те, що вирушаючи у таку погоду в дорогу Ви йдете на це на свій страх і ризик - у випадку неможливості вибратися із снігових заметів на дорогах чекати допомогу можливо прийдеться досить довго.

Тому рекомендується відмовитися від подорожей автомобілем до стабілізації ситуації