Indoor-реклама, або внутрішня, розташована в інтер'єрі різних приміщень, відноситься до найпоширеніших видів. Нею користуються і компанії-початківці, і гіганти індустрії рівня Apple або Samsung. Статистика маркетингових досліджень доводить, що віддача одна з найвищих за рахунок того, що користувач не сприймає рекламну конструкцію в магазині, кафе, ресторані, вестибюлі готелю як настирливу чи дратівливу. Він радий бачити корисну інформацію.
Універсальні indoor носії
Головне питання для тих, хто хоче замовити indoor-просування - це конструкції, які можуть бути різними, такими як вироби з акрилу. Якщо у вас немає великого досвіду або спеціального бачення кампанії, то оптимально спочатку зупинитися на універсальних носіях. Серед них можна згадати такі:
1. Постери – формат зустрічається різний, як і розміри. Це плакати з інформацією, починаючи з відносно невеликого А4, закінчуючи А0 і навіть більше. Їх легко зустріти повсюдно.
2. Стікери та наклейки – дуже популярний тип реклами, який користувач цілком здатний навіть принести собі додому. Особливо якщо розміщено корисну інформацію - контакти, способи вийти на доставку. У багатьох не важко зустріти рекламу піци або ремонту у вигляді стікера на холодильнику.
3. Лайтбокси - конструкції, для яких потрібні підставки пластикові, допустимі односторонні або двосторонні. Підсвічування додасть уваги клієнтів.
4. Банери - те саме, що постери, але пластичніші за рахунок тканини, на якій друкуються.
Є й інші види – ТБ, радіо, стенд-конструкції. Стандартні носії потрібні за рахунок універсальності.
Специфічні indoor носії
Якщо мрієте про оригінальність, радимо звернути увагу на:
1. POS-матеріали – розміщуються у касовій зоні: монетниці, диспенсери, стенди.
2. Піларси - "колони", що крутяться і динамічні.
3. Відеоролики перед показом кіно.
4. Брендований інвентар.
5. Розповсюдження рекламних листівок або інших роздаткових матеріалів.
Обмежень практично немає. Фантазія замовника та побажання зустрічаються з майстерністю дизайнерів, народжуючи справжні шедеври.
Чи окупається реклама всередині торгових залів та приміщень
Собівартість рекламних конструкції всередині приміщень невелика. А у людей відсутнє упередження та відчуття того, що їм намагаються щось "впарити". Адже вони вже прийшли до магазину за покупками тощо.
Тому окупність реклами всередині торгових залів та приміщень досягає високих показників. Вона наводить нових клієнтів і робить лояльнішими тих, хто вже був. Результат багато в чому залежить від майстерності виробника.