- Dmytro
2 грудня, 00:16
На тему: Мандарини завозять із 5 країн. Які найсмачніші? - Bear
26 листопада, 10:55
На тему: У «Екокунівку» їдуть з Полтави та Кременчука - Rinascimento
25 листопада, 20:15
На тему: Ferrexpo призупинила роботу ГЗК - Чудо Юдо
25 листопада, 19:37
На тему: У «Екокунівку» їдуть з Полтави та Кременчука - Znaika
24 листопада, 18:17
На тему: Ferrexpo призупинила роботу ГЗК
Заміна мастила: чи варто дивитися на пробіг
Автовиробники рекомендують міняти моторну оливу, проїхавши 15 тисяч кілометрів. Ще один орієнтир — раз на рік.
Автоексперти вказують на некоректність обох варіантів. І радять рахувати мотогодини (час, який мотор провів у роботі).
Пробіг у 15 тисяч кілометрів — це приблизно 200-250 мотогодин у розміреному ритмі. Агресивна їзда на високих обертах і часте стояння в заторах — і можна накрутити до 700 мотогодин, маючи той же пробіг.
Мінеральні мастила розраховані на 150 мотогодин, напівсинтетика — на 250, синтетика — від 250 до 350.
Деякі виробники (наприклад, Mercedes і BMW) передбачили у своїх авто підрахунок відпрацьованих двигуном мотогодин.
Як порахувати? Водії радять так: на мастилі вказано, на яку кількість мотогодин розрахований його ресурс. Помножити цю цифру на середній показник швидкості за 2-3 тисячі кілометрів. Вийде пробіг, на якому треба заливати нове. Наприклад, середня швидкість 31,5 км/год, заливаєте синтетику 350 мотогодин. 350х31,5 = 11 тисяч кілометрів, а не рекомендовані 15.






