- микола козак
23 лютого, 14:03
На тему: Чому хворим доводиться здавати аналізи за гроші? - микола козак
22 лютого, 09:24
На тему: Кобеляцька міськрада планує зайнятися собаками - samusrich
19 лютого, 18:18
На тему: Риба на зимівлі: де заборонено рибалити - samusrich
19 лютого, 18:17
На тему: Глобинський горе-рибалка «підзаробив» на кримінальну відповідальність - samusrich
19 лютого, 18:17
На тему: Біля села Світлогірське рибалка провалився під кригу
Гальмівна рідина: чому витікає і чим замінити
Незначне зниження рівня гальмівної рідини у системі — це цілком природній процес.
У результаті зносу компонентів гальмівної системи, зазор між деталями збільшується, що призводить до поступового зменшення рівня рідини. Якщо ж він падає стрімко, треба терміново шукати місце витоку. Частіш за все, винні тріщини в гальмівних шлангах — у ході експлуатації вони втрачають еластичність, дубіють і тріскаються.
Орієнтир для заміни рідини: 2–3 роки експлуатації чи пробіг 20–30 тисяч кілометрів. Після цього гальмівна рідина втрачає свої властивості.
Як перевірити стан? Самий простий спосіб — купити в автомагазині тест-смужку. Там усе просто: вмочити у рідину і звірити з результатом у інструкції. Тестування займе не більше хвилини.
Раптовий витік рідини на трасі? Дуже часто в мережі ретранслюють лайфхак про те, що гальмівну рідину тимчасово, у екстреній ситуації, можна замінити тосолом або водою. Тут погодитися важко: температура закипання тосолу — 110 °C, гальмівної рідини ДОТ-4 – 260 градусів. Враховуючи, що в гальмах температура піднімається до 200, така порада виглядає сумнівно та ризиковано. Про мильну воду та горілку (радять і таке) — годі й говорити.