- ludmila65
30 березня, 10:12
На тему: Кобеляцька міська рада: потрібно міняти будівлю - toksik
30 березня, 04:26
На тему: Придніпрянські луки: висловилися всі, шукають «крайнього» - Ltava
21 березня, 07:54
На тему: До 1 квітня луки поряд із Оріллю не розорюватимуть - alexderjav
13 березня, 11:18
На тему: Кожен п’ятий є непридатним до служби - Ltava
11 березня, 16:33
На тему: Штрафи зросли
Гальмівна рідина: чому витікає і чим замінити
Незначне зниження рівня гальмівної рідини у системі — це цілком природній процес.
У результаті зносу компонентів гальмівної системи, зазор між деталями збільшується, що призводить до поступового зменшення рівня рідини. Якщо ж він падає стрімко, треба терміново шукати місце витоку. Частіш за все, винні тріщини в гальмівних шлангах — у ході експлуатації вони втрачають еластичність, дубіють і тріскаються.
Орієнтир для заміни рідини: 2–3 роки експлуатації чи пробіг 20–30 тисяч кілометрів. Після цього гальмівна рідина втрачає свої властивості.
Як перевірити стан? Самий простий спосіб — купити в автомагазині тест-смужку. Там усе просто: вмочити у рідину і звірити з результатом у інструкції. Тестування займе не більше хвилини.
Раптовий витік рідини на трасі? Дуже часто в мережі ретранслюють лайфхак про те, що гальмівну рідину тимчасово, у екстреній ситуації, можна замінити тосолом або водою. Тут погодитися важко: температура закипання тосолу — 110 °C, гальмівної рідини ДОТ-4 – 260 градусів. Враховуючи, що в гальмах температура піднімається до 200, така порада виглядає сумнівно та ризиковано. Про мильну воду та горілку (радять і таке) — годі й говорити.