- Selena2017
12 грудня, 17:54
На тему: Волонтер Альона Шуліка стала першим у громаді «помічником ветерана» - welam16
6 грудня, 20:23
На тему: Бюро переводов: Профессиональные услуги перевода текстов - welam16
30 листопада, 17:18
На тему: Тактическая одежда для военных — использование - romanova88
29 листопада, 13:33
На тему: Як прискорити ріст волосся - Чудо Юдо
15 листопада, 09:41
На тему: Чи сядуть чиновники міськради за кермо вантажівки зі сміттям?
Двигун буде працювати довше, якщо...
Існує думка, що сучасні мотори не здатні дотягнути без капремонту навіть до 200 тисяч кілометрів, тоді як раніше німецькі та японські двигуни без проблем ходили до 1 мільйона кілометрів і більше. Але і зараз, якщо приділяти двигуну свого автомобіля трохи більше часу, можна серйозно збільшити його ресурс.
Сучасний автомобіль перетворився виключно на засіб пересування. Багато водіїв тільки регулярно миють свої машини і заливають бензин, а все технічне обслуговування обмежується регламентними ТО. Спеціально для небайдужих автовласників — список порад щодо збільшення ресурсу двигуна внутрішнього згорання.
Своєчасне технічне обслуговування все-таки залишається запорукою довгої служби автомобіля. Не слід нехтувати регламентом, запропонованим автовиробником. У іншому випадку, це може призвести до проблем з мотором. Крім того, необхідно уважно стежити за якістю масла, що заливається, адже неякісна або підроблена продукція також негативно позначається на «здоров’ї» мотора.
Не варто ігнорувати індикатор «Check engine». На нього заведено багато датчиків і функцій, некоректна робота яких може привести до неправильного сумішоутворення. А це, у свою чергу, негативно позначається на ресурсі двигуна. Тому якщо загоряється лампочка «чека», необхідно запланувати візит на станцію, оперативно провести комп’ютерну діагностику і виявити проблему на початковій стадії.
Не менш важливо стежити за справністю системи охолодження: перевіряти рівень охолоджувальної рідини, оглядати патрубки і радіатор на предмет течі. Часті перегріви не додають «життя» двигуну. Низький рівень палива в баку — ще один фактор ризику. Мала кількість бензину або дизеля в баку може призвести до передчасного засмічення фільтра. У результаті — подача палива погіршується. А при низькому тиску існує ймовірність потрапляння повітря в бензонасос, що призводить до його поломки.
І, нарешті, ще одна важлива порада напередодні наступаючої зими. У холодну пору року двигун необхідно прогрівати. При зниженні температури масло стає густішим і створює додаткове навантаження на двигун. На початку руху корисно деякий час уникати серйозних навантажень і високих обертів. Кілька хвилин, витрачені на прогрів мотора, вельми відчутно продовжать його термін служби.