Вхід | Реєстрація

Що робити, якщо прокололи одразу два колеса

Прокол відразу декількох коліс у далекій дорозі — серйозна проблема. Щоб не чекати евакуатор годинами, пропонуємо кілька шляхів виходу зі скрутного становища.

Розглянемо прокол протекторної частини покришок, а не їх бічний поріз. У останньому випадку в польових умовах «залікувати» таку «рану» дуже проблематично. А якщо поріз великий, то це абсолютно неможливо. Можна, звичайно, відвезти покришки до майстрів, які спеціалізуються на подібному ремонті. Вони ліквідують порізи, поставивши спеціальні латки. Однак врахуйте, що пошкоджені нитки корду жодна майстерня відновити не зможе. А тому з’являється ризик того, що при навантаженнях відремонтовані шини просто розірве. Наслідки можуть бути фатальними, тому покришки з боковим порізом краще відразу викинути на смітник.

А ось із проколами, що відбулися в протекторних частинах двох шин, можна впоратися.

Вода і повітря. Після того, як замінили одне пробите колесо на запасне або встановили докатку, приступаємо до ліквідації проколу в другому колесі. Для цього його треба зняти і накачати, а потім полити водою, щоб зрозуміти, звідки виходить повітря. Так ви визначите місце проколу. Якщо побачите, що в шині стирчить саморіз, не треба його витягати. Навпаки, треба акуратно засунути його ще глибше. Звичайно ж, повітря з покришки продовжить виходити, але це позбавить від діри в шині і дозволить проїхати десяток кілометрів до шиномонтажної майстерні.

Якщо все ж у шині є отвір від «спійманого» цвяха, його можна тимчасово заткнути шурупом. Шуруп можна відкрутити, скажімо, від обшивки багажника, підкрилок або бампера.

Ремкомплект. У далеку дорогу беріть із собою ремкомплект для шин, який продають в будь­якому автомагазині. Користуватися ним досить просто. Якщо все ж не знаєте, як, то інструкція, яка йде в комплекті, вам на допомогу. Ну а якщо є джгут і клей, але немає «голки» для ремонту покришки, її може замінити звичайна викрутка.

Чарівний балончик. Для оперативного ремонту проколів знадобиться балончик з герметиком. Він здатний закрити місце витоку повітря при діаметрі проколу до 4,5 мм. Принцип його дії простий. Склад, виходячи з повітрям через прокол, утворює своєрідну пробку, яка і зупиняє витік повітря.

Сила технологій. Менше нервів і часу витратите, якщо на вашому автомобілі стоять шини з технологією RunFlat, тобто ті, які не бояться проколів. Їх «фішка» — у посилених боковинах. Тому навіть якщо з покришок вийде все повітря, до сервісу можна дотягнути своїм ходом і в дорозі нічого «мудрувати» не доведеться. Потрібно тільки дотримуватися швидкісного режиму і не розганяти понад 60 кілометрів за годину, а краще тримати швидкість на позначці близько 40. А ось якщо перевищити швидкісна межа, особливо на повороті, така шина може розбортуватися. Ось тоді будуть серйозні проблеми.

23 листопада 2019 | Категорія: Побут

Додати коментар

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
Вам необхідно зареєструватися, або увійти під своїм логіном



Курс НБУ

Зачекайте, йде завантаження...

Логін:
Пароль:
запам'ятати


Реєстрація | Нагадати пароль

Шановні водії!

У зв’язку зі значним погіршенням погодних умов та сильної хуртовини частина траси Р-52 у Царичанському районі являєтсья непридатною до використання!

Служба порятунку звертає Вашу увагу на те, що вирушаючи у таку погоду в дорогу Ви йдете на це на свій страх і ризик - у випадку неможливості вибратися із снігових заметів на дорогах чекати допомогу можливо прийдеться досить довго.

Тому рекомендується відмовитися від подорожей автомобілем до стабілізації ситуації