- микола козак
23 лютого, 14:03
На тему: Чому хворим доводиться здавати аналізи за гроші? - микола козак
22 лютого, 09:24
На тему: Кобеляцька міськрада планує зайнятися собаками - samusrich
19 лютого, 18:18
На тему: Риба на зимівлі: де заборонено рибалити - samusrich
19 лютого, 18:17
На тему: Глобинський горе-рибалка «підзаробив» на кримінальну відповідальність - samusrich
19 лютого, 18:17
На тему: Біля села Світлогірське рибалка провалився під кригу
Скільки сезонів можна проїздити на одних шинах
Експерти підготували шпаргалку на всі випадки життя.
Для літніх шин межа становить 1,6 міліметра залишкової глибини протектора, а для зимових (або всесезонних) — 4 міліметри. Сучасні літні покришки можуть проїхати від 40 000 до 70 000 кілометрів, у залежності від манери водіння і характеристик машини. Такий пробіг на літніх шинах середньостатистичний водій авто накочує за 2-3 сезони. Також знос має на увазі не тільки зменшення глибини протектора. За мільйони циклів деформації порушується міцність каркасу і його зчеплення з шарами гумової суміші. Словом, кожні 2-3 роки потрібно купувати новий комплект шин.
У разі пошкодження однієї з шин і відносно великого загального пробігу комплекту, потрібно також задуматися про його заміну. Ну або про придбання хоча б пари нових покришок, які при будь-якому типі приводу слід встановити на передню вісь. Назад ставимо найбільш пристойні шини з решти.
Багато власників авто проїжджають за рік всього кілька тисяч кілометрів. Це не означає, що шини прослужать вам декілька десятків років. Згідно з вимогами, експлуатаційний термін служби шин легкових авто становить п’ять років з моменту виготовлення. Так, компанія Continental в рекомендаціях вказує, що всі шини авто (включаючи запасне колесо) старше 10-річного віку слід замінити новими. Тому при малих пробігах можна на 10 років і орієнтуватися. Дата виготовлення шини вказується на боковині. Зазвичай це овал з 4 цифрами. Перші 2 — порядковий номер тижня в році, 2 останні вказують на рік. Також слід періодично переставляти шини відповідно до рекомендацій виробника машини — інформацію про це можна знайти в інструкції з експлуатації.
Експерти радять дбайливо експлуатувати шини, і головне — правильно зберігати в міжсезоння. При зберіганні важливо виключити потрапляння на шини прямих сонячних променів, які сильно старять гуму. Слід мати у своєму розпорядженні покришки без дисків у вертикальному положенні, а на дисках складати стопкою. А перед тим, як на початку сезону встановити шини на авто, оцініть їх стан. Важливо, щоб не було тріщин у протекторі і боковинах.
Зимові шини «живуть» набагато менше. Вони практично завжди виходять з ладу по зносу бігової доріжки, адже протектор нової шини — це 7-8 міліметрів, а робочої висоти залишається всього лише 3-4 міліметри. Якщо гума шипована, то при такому зносі залишається зовсім небагато металевих елементів, і шина не надасть безпеки при їзді по зимовій дорозі. Також не тільки шиповки, але і «липучки» при такому ступені зносу теж втрачають більшу частину своїх можливостей. Реальний ресурс зимових шин рідко перевищує 30 000 кілометрів.