- ludmila65
30 березня, 10:12
На тему: Кобеляцька міська рада: потрібно міняти будівлю - toksik
30 березня, 04:26
На тему: Придніпрянські луки: висловилися всі, шукають «крайнього» - Ltava
21 березня, 07:54
На тему: До 1 квітня луки поряд із Оріллю не розорюватимуть - alexderjav
13 березня, 11:18
На тему: Кожен п’ятий є непридатним до служби - Ltava
11 березня, 16:33
На тему: Штрафи зросли
Скільки сезонів можна проїздити на одних шинах
Експерти підготували шпаргалку на всі випадки життя.
Для літніх шин межа становить 1,6 міліметра залишкової глибини протектора, а для зимових (або всесезонних) — 4 міліметри. Сучасні літні покришки можуть проїхати від 40 000 до 70 000 кілометрів, у залежності від манери водіння і характеристик машини. Такий пробіг на літніх шинах середньостатистичний водій авто накочує за 2-3 сезони. Також знос має на увазі не тільки зменшення глибини протектора. За мільйони циклів деформації порушується міцність каркасу і його зчеплення з шарами гумової суміші. Словом, кожні 2-3 роки потрібно купувати новий комплект шин.
У разі пошкодження однієї з шин і відносно великого загального пробігу комплекту, потрібно також задуматися про його заміну. Ну або про придбання хоча б пари нових покришок, які при будь-якому типі приводу слід встановити на передню вісь. Назад ставимо найбільш пристойні шини з решти.
Багато власників авто проїжджають за рік всього кілька тисяч кілометрів. Це не означає, що шини прослужать вам декілька десятків років. Згідно з вимогами, експлуатаційний термін служби шин легкових авто становить п’ять років з моменту виготовлення. Так, компанія Continental в рекомендаціях вказує, що всі шини авто (включаючи запасне колесо) старше 10-річного віку слід замінити новими. Тому при малих пробігах можна на 10 років і орієнтуватися. Дата виготовлення шини вказується на боковині. Зазвичай це овал з 4 цифрами. Перші 2 — порядковий номер тижня в році, 2 останні вказують на рік. Також слід періодично переставляти шини відповідно до рекомендацій виробника машини — інформацію про це можна знайти в інструкції з експлуатації.
Експерти радять дбайливо експлуатувати шини, і головне — правильно зберігати в міжсезоння. При зберіганні важливо виключити потрапляння на шини прямих сонячних променів, які сильно старять гуму. Слід мати у своєму розпорядженні покришки без дисків у вертикальному положенні, а на дисках складати стопкою. А перед тим, як на початку сезону встановити шини на авто, оцініть їх стан. Важливо, щоб не було тріщин у протекторі і боковинах.
Зимові шини «живуть» набагато менше. Вони практично завжди виходять з ладу по зносу бігової доріжки, адже протектор нової шини — це 7-8 міліметрів, а робочої висоти залишається всього лише 3-4 міліметри. Якщо гума шипована, то при такому зносі залишається зовсім небагато металевих елементів, і шина не надасть безпеки при їзді по зимовій дорозі. Також не тільки шиповки, але і «липучки» при такому ступені зносу теж втрачають більшу частину своїх можливостей. Реальний ресурс зимових шин рідко перевищує 30 000 кілометрів.