- Чудо Юдо
15 листопада, 09:41
На тему: Чи сядуть чиновники міськради за кермо вантажівки зі сміттям? - Selena2017
10 листопада, 18:20
На тему: Підприємця із Кобеляк засудили за незаконну вирубку дерев - Чудо Юдо
28 жовтня, 11:58
На тему: Міська рада поновила Дмитра Жугана на посаді - Чудо Юдо
28 жовтня, 11:57
На тему: У Кобеляках загорілася церква - Dikaia
28 жовтня, 11:48
На тему: Зимняя куртка – женственно и функционально
Коли варто переобладнувати авто на газ
Переведення авто на газ — питання не суто фінансове. Приймаючи рішення щодо переобладнання, доведеться враховувати різнопланові фактори. Комплект сучасного ГБО коштує приблизно 500-800 доларів, а калькулятор окупності ГБО можна знайти на будь-якому сайті компаній-інсталяторів. Втім, існують й інші, нефінансові чинники для прийняття рішення.
Плюси ГБО. Економія на пальному. Пропан-бутан коштує 50-60% від ціни бензину А-95. Навіть при тому, що середньостатистичний двигун споживає газу на 15% більше, ніж бензину, економія відчутна. Тим більше, в Україні співвідношення цін газ/бензин часто падає до 40%.
Збільшення пробігу автомобіля без підзаправки. Для українських умов ця перевага швидше теоретична, адже газові заправки в нас — на кожному кроці, і на практиці продовжувати шлях на бензині після спустошення балону немає потреби.
Правильно встановлене і налагоджене якісне ГБО не створює проблем власнику протягом багатьох років, а не тільки під час гарантійного строку.
Мінуси ГБО. Велика сума на переобладнання. Ціна ГБО справді багатьом з автовласників здається чималенькою. Але не радимо прагнути знизити її за рахунок якості, оскільки позапланові ремонти ГБО з’їдять усю економію на заправках.
Обмеження об’єму багажника. Так, разом з можливістю заправлятися удвічі дешевше в машині оселяється громіздкий балон, який або витісняє з підпілля запаску, або перегороджує багажник і заважає трансформаціям салону. Як вихід — придбати тоненьку «докатку» або брати п’яте колесо лише в далекі поїздки.
Необхідність у додатковому сервісі в перспективі. У ГБО є 2 фільтри, які, так само, як і інші фільтри на борту авто, треба заміняти. У іншому, якісне і правильно встановлене газове обладнання уваги не потребує. Хоча колись у майбутньому — тисяч за 50-60 кілометрів пробігу, звісно, вийде з ладу діафрагма редуктора або заб’ється брудом шланг, що подає антифриз від двигуна.