- IgorSergeevich
10 грудня, 21:15
На тему: Волонтер Альона Шуліка стала першим у громаді «помічником ветерана» - welam16
6 грудня, 20:23
На тему: Бюро переводов: Профессиональные услуги перевода текстов - welam16
30 листопада, 17:18
На тему: Тактическая одежда для военных — использование - romanova88
29 листопада, 13:33
На тему: Як прискорити ріст волосся - Чудо Юдо
15 листопада, 09:41
На тему: Чи сядуть чиновники міськради за кермо вантажівки зі сміттям?
Автоексперти розповіли, як перелив масла вбиває двигун
Насправді перелив моторної олії може спровокувати не лише банальна неуважність, а й неповне зливання відпрацьованої оливи під час її заміни. Це може статися через недостатнє прогрівання двигуна перед заміною мастила. Автоексперти розповіли, що в системі може залишитися до півлітра мастила, яке здатне спровокувати швидку деградацію нового мастила. Також деякі водії можуть додати занадто багато мастила, коли воно доливається на гарячому двигуні або якщо машина знаходиться на ухилі.
Фахівці пояснили, що якщо рівень масла знаходиться на позначці Max або Full не більше, ніж на 10 мм більше цих позначень, то не слід переживати. У такому випадку перелив складає в середньому від 100 до 200 мл і надлишки швидко вигорять, не завдавши шкоди двигуну. Якщо ж у силовому агрегаті виявилося на півлітра більше олії, слід негайно приступити до дій. У системі виникає підвищений тиск і лубрикант може почати текти через різні сальники та ущільнювачі.
Якщо масло почне витікати через передній сальник, то може потрапити на ремінь ГРМ, спровокувавши його обрив або прослизання. Зрештою, може початися розсинхронізація в роботі поршнів і клапанів, а на ряді двигунів через це останні не встигнуть закритися, і їх погнуть поршні.
Ще одним неприємним наслідком є збільшення теплового навантаження на двигун. Масляний піддон виконує роль теплообмінника і зі збільшенням кількості масла охолодження стає неефективним. При підвищенні температури мастила до +180 градусів і вище навіть найкраще мастило починає прискорено деградувати, а також стає надто текучим, а тому перестає створювати захисну плівку між елементами двигуна, що труться.
Також існує ймовірність виходу з ладу свічок запалювання та неполадки в роботі системи вентиляції картера двигуна (EGR). У разі потрапляння крапель або суспензії мастила на гарячі поверхні силового агрегату може постраждати якийсь електронний блок керування.
Щоб усунути перелив моторного мастила, можна скористатися великим шприцом або крапельницею, тільки слід трохи остудити двигун — щоб не обпектися. Також можна злити частину мастила через нижню зливну кришку.