- Dmytro
2 грудня, 00:16
На тему: Мандарини завозять із 5 країн. Які найсмачніші? - Bear
26 листопада, 10:55
На тему: У «Екокунівку» їдуть з Полтави та Кременчука - Rinascimento
25 листопада, 20:15
На тему: Ferrexpo призупинила роботу ГЗК - Чудо Юдо
25 листопада, 19:37
На тему: У «Екокунівку» їдуть з Полтави та Кременчука - Znaika
24 листопада, 18:17
На тему: Ferrexpo призупинила роботу ГЗК
Які рідини необхідно замінити перед зимовим сезоном
Кілька порад автовласникам, як пережити холодну пору року без проблем. Шпаргалка для водіїв, яка явно стане в нагоді кожному.
Кожен із нас рідко замислюється над тим, як багато технічних рідин циркулює в нашому транспортному засобі. З настанням холодів усі вони намагаються, як мінімум, загуснути, якщо не замерзнути, що значно впливає на роботу вузлів автомобіля.

Насамперед потрібно використовувати моторне мастило. Холодний пуск — одне з найважчих випробувань двигуна всередині, і скорочує його ресурси. Раніше заміна моторної олії вважалася сезонною, і на літо вибирали густішу рідину, а ось на зиму рідку. Це значно спрощувало холодний запуск. Сучасні мастила стали універсальнішими, і кожен сезон його все одно потрібно оновлювати.
Трансмісійне масло. У звичайному легковому автомобілі є один провідний редактор, який потребує заміни такого виду рідини. Трансмісійні олії вважаються всесезонними, але із застереженнями. Наприклад, масла в'язкістю 80W і 85W на морозі густіють, немов мед, серйозно ускладнюючи рух. Динаміка автомобіля різко погіршується, а бортовий комп'ютер починає показувати неймовірні цифри витрати палива («трансмісійка, що густіє» — одна з основних причин підвищеної зимової витрати).
Робоча рідина для автоматичної коробки передач. Її теж потрібно періодично змінювати. Те саме стосується і гальмівної рідини . У неї є одна неприємна особливість — схильність вбирати у себе воду. Все це значно знижує ефективність гальмування, особливо на слизькій дорозі.





