- Чудо Юдо
15 листопада, 09:41
На тему: Чи сядуть чиновники міськради за кермо вантажівки зі сміттям? - Selena2017
10 листопада, 18:20
На тему: Підприємця із Кобеляк засудили за незаконну вирубку дерев - Чудо Юдо
28 жовтня, 11:58
На тему: Міська рада поновила Дмитра Жугана на посаді - Чудо Юдо
28 жовтня, 11:57
На тему: У Кобеляках загорілася церква - Dikaia
28 жовтня, 11:48
На тему: Зимняя куртка – женственно и функционально
У який спосіб можна повідомити показники
ПАТ «Полтаваобленерго». Із 3 травня змінюється номер телефону саll-центру. Відтепер зателефонувати оператору можна за номером 0(800)305–035. Дзвінки безкоштовні по всій території України.
Саll-центр працює цілодобово, без вихідних. Звернутися до його фахівців можна також за номерами телефонів:
(0532)510–910 — згідно з діючими тарифами міського та міжміського зв’язку;
(097)20–20–207 — безкоштовні дзвінки в мережі Київстар;
(093)17–02–533 — безкоштовні дзвінки в мережі Lifecell;
(050)305–99–10 — безкоштовні дзвінки в мережі Vodafone.
[email protected] — єдина електронна скринька для прийому повідомлень.
Фахівці саll-центру ПАТ «Полтаваобленерго» надають консультації з питань енергопостачання. Зателефонувавши, можна:
- отримати інформацію: про укладення договору; про відключення електричної енергії; про стан розрахунків за спожиту електроенергію; про тарифи на електричну енергію; про заборгованість; про пільги і субсидії; про порядок приєднання до електромереж;
- повідомити покази засобів обліку; про виникнення аварій в електромережі; про крадіжки електроенергії та електрообладнання;
- поскаржитися на роботу працівників компанії.
Телефони абонентської групи філії: 3–13–87 (у робочі дні з 7:30 до 16:45).
ПАТ «Полтавагаз». Для абонентів введено єдиний багатоканальний безкоштовний телефонний номер 0(800)508–104.
Працівники саll-центру нададуть консультації щодо:
- діючих тарифів на розподіл газу та норм споживання;
- аварійних вимкнень;
- порядку встановлення, ремонту, заміни приладів обліку і проведення обслуговування газового обладнання;
- проектування, видачі технічних умов, підключення, укладання і переукладання договорів на розподіл природного газу;
- прийому знятих споживачем показів лічильників з 1 по 5 число щомісячно;
- прав і обов’язків споживачів;
- повірки лічильників.
Графік роботи: з 8:00 до 17:00, понеділок — п’ятниця.
Щомісяця з 1 по 5 число абонент «Полтавагазу» має передати показники лічильника за газ у такий спосіб:
- надіслати смс-повідомлення на номер (067)627–56–37 у форматі *код бази*номер особового рахунку*показник#;
- через Особистий кабінет на сайті «Полтавагазу», через сайт «Полтавагазу» без реєстрації;
- автовідповідач (безкоштовно): 0(800)501–507; саll-центр (безкоштовно): 0(800)508–104;
- служба обліку: 3–20–78, 3–27–64;
- написавши на електронну адресу [email protected].
«Водоканал плюс» приймає інформацію за номером 3-10-82, (05343) 3-10-82 — з мобільного (у робочі дні з 8:00 до 17:00). Показники лічильників необхідно подавати до 5 числа.
Показники в «Полтававодоканал» можна повідомити, зателефонувавши 4-10-41. Показники потрібно повідомляти до завершення місяця, за який сплачуються компослуги. З 8:00 до 17:00, понеділок — п’ятниця.
Усю інформацію, яка стосується вивезення твердих побутових відходів, дізнавайтесь у «Міській сервісній службі» за номером 3–31–54, з мобільного — (05343)3–31–54.