Вхід | Реєстрація

У який спосіб можна повідомити показники

ПАТ «Полтаваобленерго». Із 3 травня змінюється номер телефону саll-центру. Відтепер зателефонувати оператору можна за номером 0(800)305–035. Дзвінки безкоштовні по всій території України.

Саll-центр працює цілодобово, без вихідних. Звернутися до його фахівців можна також за номерами телефонів:

(0532)510–910 — згідно з діючими тарифами міського та міжміського зв’язку;

(097)20–20–207 — безкоштовні дзвінки в мережі Київстар;

(093)17–02–533 — безкоштовні дзвінки в мережі Lifecell;

(050)305–99–10 — безкоштовні дзвінки в мережі Vodafone.

[email protected] — єдина електронна скринька для прийому повідомлень.

Фахівці саll-центру ПАТ «Полтаваобленерго» надають консультації з питань енергопостачання. Зателефонувавши, можна:

  • отримати інформацію: про укладення договору; про відключення електричної енергії; про стан розрахунків за спожиту електроенергію; про тарифи на електричну енергію; про заборгованість; про пільги і субсидії; про порядок приєднання до електромереж;
  • повідомити покази засобів обліку; про виникнення аварій в електромережі; про крадіжки електроенергії та електрообладнання;
  • поскаржитися на роботу працівників компанії.

Телефони абонентської групи філії: 3–13–87 (у робочі дні з 7:30 до 16:45).

ПАТ «Полтавагаз». Для абонентів введено єдиний багатоканальний безкоштовний телефонний номер 0(800)508–104.

Працівники саll-центру нададуть консультації щодо:

  • діючих тарифів на розподіл газу та норм споживання;
  • аварійних вимкнень;
  • порядку встановлення, ремонту, заміни приладів обліку і проведення обслуговування газового обладнання;
  • проектування, видачі технічних умов, підключення, укладання і переукладання договорів на розподіл природного газу;
  • прийому знятих споживачем показів лічильників з 1 по 5 число щомісячно;
  • прав і обов’язків споживачів;
  • повірки лічильників.

Графік роботи: з 8:00 до 17:00, понеділок — п’ятниця.

Щомісяця з 1 по 5 число абонент «Полтавагазу» має передати показники лічильника за газ у такий спосіб:

  • надіслати смс-повідомлення на номер (067)627–56–37 у форматі *код бази*номер особового рахунку*показник#;
  • через Особистий кабінет на сайті «Полтавагазу», через сайт «Полтавагазу» без реєстрації;
  • автовідповідач (безкоштовно): 0(800)501–507; саll-центр (безкоштовно): 0(800)508–104;
  • служба обліку: 3–20–78, 3–27–64;
  • написавши на електронну адресу [email protected].

«Водоканал плюс» приймає інформацію за номером 3-10-82, (05343) 3-10-82 — з мобільного (у робочі дні з 8:00 до 17:00). Показники лічильників необхідно подавати до 5 числа.

Показники в «Полтававодоканал» можна повідомити, зателефонувавши 4-10-41. Показники потрібно повідомляти до завершення місяця, за який сплачуються компослуги. З 8:00 до 17:00, понеділок — п’ятниця.

Усю інформацію, яка стосується вивезення твердих побутових відходів, дізнавайтесь у «Міській сервісній службі» за номером 3–31–54, з мобільного — (05343)3–31–54.



Автор: «ЕХО»
3 травня 2018 | Категорія: Побут

Додати коментар

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
Вам необхідно зареєструватися, або увійти під своїм логіном



Купить квартиру Полтава
 Криптовалютні біржі в Україні
Курс НБУ

Зачекайте, йде завантаження...

Логін:
Пароль:
запам'ятати


Реєстрація | Нагадати пароль

Шановні водії!

У зв’язку зі значним погіршенням погодних умов та сильної хуртовини частина траси Р-52 у Царичанському районі являєтсья непридатною до використання!

Служба порятунку звертає Вашу увагу на те, що вирушаючи у таку погоду в дорогу Ви йдете на це на свій страх і ризик - у випадку неможливості вибратися із снігових заметів на дорогах чекати допомогу можливо прийдеться досить довго.

Тому рекомендується відмовитися від подорожей автомобілем до стабілізації ситуації