Вхід | Реєстрація

Останні коментарі

Коментарі користувача
1 ... 1546 1547 1548 1549 1550 1551 1552 ... 1661
водій 28 березня 2013, 09:32 На тему: Об’єднаємось у питанні порятун...
7. 7777 пише:
«а от металоломщик--не пойму ??? [хоч намікни...) »
Поспілкуйся із людьми, про кожного із них знає люба вулична собака. Це не таємниця людства (це його проблема).

Ще одне запитання, хочеться задати "Членам ініціативної групи".
Знак оклику цього звернення вони поставили на тому, що у певному місці, русло річки тіпа як повинно розширитися, а цей трактор не достає стрілою аж на той берег. Якщо справді існує така незадача, то скжаіть, а що буде якщо у цьому "широкому участку" розчистити на стільки, на скільки вийде? Тоб то на 12 метрів. Русло буде на три метра вужчим, і що? Річка не потече, чи знову цього ж літа пересохне, через оті недостающі три метра різниці?

Це питання я задав не для того щоб на нього відповідали (хоча якщо є бажання - слухаю уважно). А для того щоб "Членам групи" дати зрозуміти просту річ - не треба вважати що ви хитрозробені, а інші навколо вас...
Тому що: (с) "Если ты в другом человеке хочешь видеть крысу, это знак того что ты сам давно стал крысой".
7777 28 березня 2013, 09:20 На тему: Об’єднаємось у питанні порятун...

5. Бригадір пише:
«А з цього розчищення толку не буде. Вириють довгий ставок, а заповнювати його нічим буде. Хіба що "Царичанською"...
Да це так, Срібний скіки дамб настрояв по за містом, ставків наробив, а річку вирішив копати. Все дуже просто грошей рішив заробити. На мій не досвідчений погляд потрібно зробити так: на старом "ведмедівськом" мосту насипати дамбу з перепускной системой, а зверху постилити нормальну дорогу. Це за один прийом вб*є двох зайців, ми позбудимось проблеми старого, гнилого мосту, і отримаєм наповнюваність річки водою на всій її протяжності, а не в одному місті. Кошти виділені з природного фонду, будуть використані в правильно руслі і з користю, і щей залишаться на зарибнення.»



Цілком згоден з думкою БРИГАДИРА(ГОРОДНЬОЇ БРИГАДИ)--ТІЛЬКИ ПРАВИЛЬНО ЗРОБИТИ РОЗРАХУНКИ ЩОБИ ЗАДВИЖКОЮ РЕГУЛЮВАТИ РІВЕНЬ ВОДИ....

P.S. Рекомендую редакції виставити думку (бригадира) -на обговорення населенням
7777 28 березня 2013, 09:11 На тему: Об’єднаємось у питанні порятун...
6. водій пише:
«По великій правді, повернути назад повинні ті, котрі забрали. Не будемо поіменно тикати пальцями на явне, усим відоме. Назвемо їх умовно - "чувак металолом", і "чувак покоритель русел". У любого із них, навіть самотухи, є можливість оплачувати чистку річки хоть і кожен рік, обома залізяками одночасно - і драглайном і поплавком.

І до речі, за ті самі народні гроші, котрі вони зібрали (і збирають далі) мовчки, без звернень. У противному випадку, бажаю щоб разом із річкою пересохли їхні фамильні коліна, а я замовлю встановити великий жерстяний трафарет із їх іменами, на суші біля містку, щоб усім нагадувати про цю козлоту, і одного і другого. »


хто (покоритель)-ясно-- а от металоломщик--не пойму ??? [хоч намікни...)
Глядач 28 березня 2013, 09:00 На тему: «Веселка» стала першою на міжн...
Молодці, що значить талановиті діти і неперевершені керівники з даром від Бога, так тримати!
водій 28 березня 2013, 08:59 На тему: Об’єднаємось у питанні порятун...
По великій правді, повернути назад повинні ті, котрі забрали. Не будемо поіменно тикати пальцями на явне, усим відоме. Назвемо їх умовно - "чувак металолом", і "чувак покоритель русел". У любого із них, навіть самотухи, є можливість оплачувати чистку річки хоть і кожен рік, обома залізяками одночасно - і драглайном і поплавком.

І до речі, за ті самі народні гроші, котрі вони зібрали (і збирають далі) мовчки, без звернень. У противному випадку, бажаю щоб разом із річкою пересохли їхні фамильні коліна, а я замовлю встановити великий жерстяний трафарет із їх іменами, на суші біля містку, щоб усім нагадувати про цю козлоту, і одного і другого.
Саид 27 березня 2013, 22:55 На тему: «Покращення немає через наше г...
А ты. За руку ее взял?
15. самоцвіт пише:
«О.В.Гиря-в ряді складних ситуацій (пожежа,реформування і т.д.)проявила себе як грамотний,досвідчений,самодостатній керівник.Такі люди повинні керувати районом та боротися з корупцією.»



Вона найперша хабарниця.
Фома 27 березня 2013, 18:52 На тему: У громадські туалети бажано хо...
яка вам різниця в яких умовах потребу зправити? це що,така необхідність? чі вам просто поговорити потрібно.
фараон 27 березня 2013, 17:02 На тему: У громадські туалети бажано хо...
А скільки їхній голова заплатив щоб провести світло,та як вони за нього платят? Прохання до редакції,дізнайтесь та порадьте нашим.
самоцвіт 27 березня 2013, 16:57 На тему: «Покращення немає через наше г...
О.В.Гиря-в ряді складних ситуацій (пожежа,реформування і т.д.)проявила себе як грамотний,досвідчений,самодостатній керівник.Такі люди повинні керувати районом та боротися з корупцією.
читач 27 березня 2013, 16:07 На тему: «Покращення немає через наше г...
13. Валентин пише:
«В нашей стране привыкли не вложив ни копейки провести реформу.»


дати гроші на боротьбу з корупцією це те саме, що дати алкоголіку гроші на лікування
Бригадір 27 березня 2013, 15:58 На тему: Об’єднаємось у питанні порятун...
А з цього розчищення толку не буде. Вириють довгий ставок, а заповнювати його нічим буде. Хіба що "Царичанською"...
Да це так, Срібний скіки дамб настрояв по за містом, ставків наробив, а річку вирішив копати. Все дуже просто грошей рішив заробити. На мій не досвідчений погляд потрібно зробити так: на старом "ведмедівськом" мосту насипати дамбу з перепускной системой, а зверху постилити нормальну дорогу. Це за один прийом вб*є двох зайців, ми позбудимось проблеми старого, гнилого мосту, і отримаєм наповнюваність річки водою на всій її протяжності, а не в одному місті. Кошти виділені з природного фонду, будуть використані в правильно руслі і з користю, і щей залишаться на зарибнення.
трудяга 27 березня 2013, 12:58 На тему: У громадські туалети бажано хо...
У мене в Санжарах є товариш,якось одного весняного,вихідного дня, ми їхали на природу (пожарити шашлики та випити оковитої) заїхали в центрі в магазин за продуктами,та за одно я зайшов в туалет. я залишився під великим враженням та здивуванням ,туалет європейського зразку (привабливий з наружі,в середині обкладений імпортною плиткою,імпортна сантехніка,гаряча й холодна вода ,бумага та рідке мило ,а саме головне чистота ниби тільки відчинили. Надзвичайно привабливо і безкоштовно. Виявляється в Санжарах таких вбиралень декілька і всі вони освітлюються,опалюються ї прибираються.Цікаво булоб дізнатись,що коштувало міському голові провести світло та втримувати таку чистоту. Р.S. А можливо не такі ми і свині,щоб руйнувати те що створюють для нас? Невже в Санжарах інші люди?А можливо інше ставлення там до людей?
New York 27 березня 2013, 12:28 На тему: У громадські туалети бажано хо...
   Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
15. Чудо Юдо пише:
«То виходить що у нашій сраній країні на бумажки і чиновників іде в чотири рази більше бабла ніж на матеріали і роботу?»

Приблизно так і є.
Нещодавно робив собі опалення в квартирі (з нуля). На матеріали (з котлом за 4,5 тис.) та послуги по встановленню разом пішло 9 тис. А на оформлення документів та проекту (тупо від руки без лінійки нарисованому малюнку) пішло 5 тис.
Після цього я пішов у церкву і поставив підарасам свічку за упокой. (шутка)
New York 27 березня 2013, 12:20 На тему: Об’єднаємось у питанні порятун...
Водій, пять балів!
Вся стаття дійсно зводиться до тих речень, що ти витяг.
а заодно й пересвідчитись у тому, що «плаваючий екскаватор» може їх якісно і швидко виконати

Рєбята, "пересвідчуватись" треба спочатку, а не заодно. Бо потім Ctrl+Z не нажмеш, і бабки знову проїбуться.

Змінено 27.03.2013, 12:21
Бувалий 27 березня 2013, 10:21 На тему: Об’єднаємось у питанні порятун...
2. водій пише:
«Суційльний сценарій, прихований "між мильними рядками". Хтось не згоден?»

Перший раз вони спробували зібрати гроші, щоб не забрали цей "короткорукий" екскаватор. Мабуть, не вдалось. Тепер нова версія. А ціль -- та ж сама. Далі буде ще і ще... А там не за горами і вибори мера, а ми такі красиві і за все переживаємо -- тож виберіть нас.
А з цього розчищення толку не буде. Вириють довгий ставок, а заповнювати його нічим буде. Хіба що "Царичанською"...
Бувалий 27 березня 2013, 10:00 На тему: У громадські туалети бажано хо...
15. Чудо Юдо пише:
«Освітити туалет? Почепити дві срані лампочки і один лічильник? Та які проблеми? »

Про проект забули. Але це ніяк не 15 тис.
водій 27 березня 2013, 09:39 На тему: Об’єднаємось у питанні порятун...
Якщо хтось розуміє ситуацію краще мене, поясніть будьте добрі наступне:
довжина стріли 12 метрів, а проектна ширина розчищення — 15 м, глибина — 2 м. Це значить, що якісно виконати роботи драглайн не зможе, особливо на розширених плесах.
А раніше мозги де були? Цифри котрі у цитаті, до складання договору, вони що були невідомими? Ви не знали яка довжина стріли, і яка ширина річки по всьому участку? Якщо вірити що це не басня а справжня лажа чиєїсь "думи", то і платити повинен той, хто "надумав", коли заключав договір. Це його (їх) помилка, і його проблема.

Це якщо вірити, що це справді випадкова помилка. Але я у це не вірю: "Ой.... ми тут протріщали такий нюанс... пробачте нас, дайте нам ще грошиків, адже тепер ми знаємо...".

А якщо навіть напитися вдосталь щоб у все це повірити, що "васі та колі" справді хватило ідіотизму продуплили явне, то де гарантія що так само вони не продуплять гроші зібрані людьми? У те, що суттєву їх частину не не продуплять на рахунки своїх пластикових карток, я вірю в рази більше і охоче.

Тепер ми вже знаємо...
Ну значит тепер, витягуйте своє лаве, і платіть за своє "тепер" самі. Бо якби мені хтось оплачував усі помилки, обіцяю, що перепробував би помилятися в усьому, в тому числі самому спокусливому.

А тепер, давайте для експерименту викинемо зайві рядки для замилювання очей, залишимо лише ті що по суті, і поглянемо що вийде:
.........Тепер ми вже знаємо, що ця техніка ефективна на вузьких руслах: довжина стріли 12 метрів, а проектна ширина розчищення — 15 м, глибина — 2 м. Це значить, що якісно виконати роботи драглайн не зможе........Вихід із ситуації є. У одного з підприємців є «плаваючий екскаватор» ........Отож, потрібні додаткові гроші
Суційльний сценарій, прихований "між мильними рядками". Хтось не згоден?
   Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
13. Саид пише:
«потрибно а племен тарану людя нить та повару до отхочу чих. »

«Потрібна елементарная людяність та повага до оточуючих»

Це мені робити нічого було і я хвилин 10 намагався зрозуміти що він написав...

До речі, нікого більше не напрягає, що коли справа йде про державні гроші, а не приватні, ціни стають разів у 10 більшими? Освітити туалет? Почепити дві срані лампочки і один лічильник? Та які проблеми? 15 тисяч башляйте і буде вам освітлення. Бля, звідки така ціна?? Підіть на базар і подивіться скільки коштують ті срані лампочки та лічильник. Ладно, + ящик для лічильника міцний (щоб ніякий довбойоби його не украли) і плафони, кріплення для лампочок, дроти від стовпа до туалету. В 3 тисячі можна вкластися, купивши наофігенніші складові. То виходить що у нашій сраній країні на бумажки і чиновників іде в чотири рази більше бабла ніж на матеріали і роботу?
Чудо Юдо 27 березня 2013, 09:17 На тему: Село Деревки весною...
Я так думаю фото зроблені не цією весною точно :)
петр 26 березня 2013, 21:56 На тему: Село Деревки весною...
Найкраще село на світі!
New York 26 березня 2013, 20:30 На тему: У громадські туалети бажано хо...
13. Саид пише:
«а племен тарану людя нить та повару до отхочу чих»

Шо?
МММ 26 березня 2013, 19:57 На тему: Наша песня хороша — начинай сн...
МММ работаэт! а рухнула тогда пирамида, иза того что государство забрало у них все деньги!
O_Sedoy 26 березня 2013, 16:17 На тему: Ви вже дали дитині шанс...
какой банк? как из россии перечислить?
Бувалий 26 березня 2013, 16:03 На тему: Об’єднаємось у питанні порятун...
Якщо старий підрядчик з вини технічних чи інших причин сам не взмозі виконати договорних зобов*язань, і з ним так не хочеться розривати договір, то можна знайти ще одного підрядчика, з яким тепер уже генпідрядчик складе договір субпідряду. Замовник тільки бере участь у переоформленні договору, а фінансові взаєморозрахунки між ген- і субпідрядчиком лежать виключно у їх компетенції. При даних "гігантських" обсягах робіт такому ж "солідному" підрядчику соромно шукати субпідрядчика з причини короткої стріли екскаватора. Та і гроші, які вже були так близько, не хочеться комусь віддати. От і виник план розвести народ на ті недосяжні для чиєїсь короткої стріли 60 тис., які можна й віддати (з відкатом, звичайно) якомусь "плаваючому" знайомому підприємцю. Вийде так, що так зване "розширення на 60 тис. грн." буде проплачено двічі, обом підрядчикам окремо. Сумнівна ідея, сумнівна схема, але реальний результат для Срібного: дармові гроші, імідж "благодійника і рятівника Кобелячка і не тільки..." От тільки на всю "ініціативну групу" не вистачить. Проте початок покладено, фонд є, можна просити і просити...
1 ... 1546 1547 1548 1549 1550 1551 1552 ... 1661
Купить квартиру Полтава
 Криптовалютні біржі в Україні
Курс НБУ

Зачекайте, йде завантаження...

Логін:
Пароль:
запам'ятати


Реєстрація | Нагадати пароль

Шановні водії!

У зв’язку зі значним погіршенням погодних умов та сильної хуртовини частина траси Р-52 у Царичанському районі являєтсья непридатною до використання!

Служба порятунку звертає Вашу увагу на те, що вирушаючи у таку погоду в дорогу Ви йдете на це на свій страх і ризик - у випадку неможливості вибратися із снігових заметів на дорогах чекати допомогу можливо прийдеться досить довго.

Тому рекомендується відмовитися від подорожей автомобілем до стабілізації ситуації