Вхід | Реєстрація

Останні коментарі

Коментарі користувача
1 ... 299 300 301 302 303 304 305 ... 1666
40.Fuks
«сміття мабуть найперша яку потрвібно вирішувать. І навіть тротуари моглиб із екопарком почекать»

Сміття - це не наслідок діяльності Копельця, а наслідок «діяльності» кобелячан. Чисто там, де не накидають. В який спосіб самих себе виховувати, то в вже питання десяте. Але якщо буде нарід кидати сміття під ноги, викидати гілки і гній в баки, то хоч десять копельців разом з ісипами оберіть, хоч десять сміттєвозів купіть, все одно чисто не буде. Так що починати треба з себе. Щодо штрафів, так ясно ж як божий день що крутеликів ніхто штрафувати не буде, а стару бабцю непремінно оштрафують. Ми в який вік живемо? Поставте камери біля усіх мусорок і контролюйте, хто і що туди викидає. Потім виставляйте в тирнет. От наприклад привезе Ісип чи Роман дохлу свиню у бак, і покажіть це усім. Це буде набагато дієвіше штрафів.
Fuks 19 серпня 2019, 21:31 На тему: Сміття возитимуть за дніпровсь...
А взагалі проблема сміття мабуть найперша яку потрвібно вирішувать. І навіть тротуари моглиб із екопарком почекать не говорю про фейкверки нікому не потрібні...Як вирішувать можливостей море тим більше зараз коли йде велике булівництво з виїмкою грунтів..потрібно шукать майданчик десь в районі..обраховувати собівартість доставки і переробки сміття. І не боятись піднімать тарифи на його утилізацію..Влада на це не піде бо заходи непопулярні а корито ой як потрібно,краще лавочок наставити всюди ніж урночок для сміття..вибачаюсь і лавочки потрібні в розумній кількості.
Ігор Миколайович не переймайтесь так, козак це троль пахана. І його задача захищати свого "кормільца". Я навіть не здивуюсь якщо це працівник МР.
Filon 19 серпня 2019, 18:48 На тему: Сміття возитимуть за дніпровсь...
36.микола козак
«
То виходить пане Філоненко це у вас бла-бла .Ви постійно критикуєте Копельця в багатьох питаннях , які зовсім від нього не залежать , а ви б узяв і порішав ті питання»

Будь-ласка, список статей у яких Копельця критикують за те, що він не може вирішити. Інакше вважаю Вас таким же брехуном, як і Копелець. "Рішать питання" - це до Санича. Я - не рішала. Він йшов на посаду, він отримує майже півмільйонну зарплату за рік. От нехай тепер і трудиться. До речі у нього є земля у приватній власності - нехай її і віддасть під звалище.
33.Filon
«Три гривні із людини в місяць - це кому дорого? Колі Козаку? Коля давай я за тебе платитиму.»

Коля Козак писав не про "дорого", а про обгрунтованість тарифу, про справедливість - а це різні речі. Інакше яка ж тоді Європа, коли на всьому дурити. Хоча, в Європі так само дурять і не треба робити з неї ікону.
І.М. а слабо написати в газету, про те, як нас банки дурять? Ну, про ссудний процент, наприклад. Який він у так званих розинтутих країнах, і який у недорозвинутих, і чому він у різних країн різний. Або хоча б про те, що у нас банки з «дешевого» тарифу на сміття мають більше ніж ті, хто його вивозить. Поясню. Наприклад у нас тариф на вивезення сміття 3 грн. Це, як стверджує Козак, за вивезення 10 кубів сміття. Як би там не було, але вивезення мусору, це все таки робота цілого колективу на протязі місяця. І от за це вивезення якась тьотя за один раз бере з кожного «абонента» де 3, а де 7, а де й ще більше гривень. Бере лише за те, що понадавлює клавіші на компютері і роздрукує маленький папірець. А чому б не брати плату за послугу прямо в касі служби яка вивозить сміття? От я конкретно пропоную платити в касу служби а касира посадити в приміщення міськради наприклад з 5 по 10 кожного місяця. Лапшу про проплату наперід за рік, про електронну проплату не писати. Більше половини населення на субсидіях і пільгах і повинні платити кожного місця. Електронна версія проплати - окрема тема.
ИВЕН 19 серпня 2019, 16:23 На тему: Чи закриють неврологію і чи вс...
люди платять за аналізи,

а куди діваються ці кошти--статья про бесплатну медицину не відмінена ж...
ИВЕН 19 серпня 2019, 15:44 На тему: Народила доньку на зупинці і в...
Автор: Ян ПРУГЛО, «Полтавщина»---ця стаття -дійсно дебільна і обговорюванню не потребує
   Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
дебілка статтю писала, дебіли й розповсюджують...
33.Filon
« От ми всього хочемо, от пропонуйте, а не лише критикуйте. А коли пропонуєш те, що навіть не сам придумав, а те, що иеревірено століт»

То виходить пане Філоненко це у вас бла-бла .Ви постійно критикуєте Копельця в багатьох питаннях , які зовсім від нього не залежать , а ви б узяв і порішав ті питання.У вас є можливість писати що завгодно і вицим користуєтесь , але нічого практичного від вас.За вартість вивезення сміття я якраз і не згадував , я говорив за те , що 2кубометри сміття виробляти щомісячно на душу населення , то скоро вся територія України буде загаджена сміттям.Це до речі і приписки в перевезенні і т.д..А ваші силові методи отримають великий опір , насилля породжує насилля.До того ви сам не такийт святий і те може повернутись і проти вас , тоді і ви почните нити , та ви вже і так ниєте , що вам не такий Копилець ,бо для вас не так , як було при Ісипові.
Ltava 19 серпня 2019, 11:58 На тему: Сміття возитимуть за дніпровсь...
33.Filon
«Три гривні із людини в місяць - це кому дорого?»

Ісип за сміттє звалище платив 5 тис. Вони і взбунтувалися, але я про інше, проїхавши вулицями міста виявив цікаву закономірність - там де контейнерів немає - вулиця чиста !:))
33.Filon
«Згоден, зачепило міцно. »


ІГОРЕ МИКОЛАЄВИЧУ- чому ви дозволяєте писати під вашим ніком?
А якщо це дійсно ви-то(чисто моя думка-вибачте)---ви *опускаєтесь* в своїх висловлюваннях до..... (ну нехороше так....)....
Filon 19 серпня 2019, 10:53 На тему: Сміття возитимуть за дніпровсь...
32.Ltava
«
Ви щось одне, або лібертаріанство, або товариш Сталін!!! А , взагалі , кріпко Вас зачепило:)) аж до ненормативу:))»

Згоден, зачепило міцно. Виводять із себе оці блаблабла ні про що. От ми всього хочемо, от пропонуйте, а не лише критикуйте. А коли пропонуєш те, що навіть не сам придумав, а те, що иеревірено століттями розвитку людської цивілізації, починається ниття. Класичне українське - покакати і не натужитися.
До речі, для нитиків- у моїй пропозиції є кілька пунктів. А висмикувати лише один чи два - це вже порушення концепції. А щодо тарифу... Три гривні із людини в місяць - це кому дорого? Колі Козаку? Коля давай я за тебе платитиму.
Ltava 19 серпня 2019, 09:35 На тему: Сміття возитимуть за дніпровсь...
31.Filon
«А змінити свою свідомість самостійно більшість людей не в змозі.»

Ви щось одне, або лібертаріанство, або товариш Сталін!!! А , взагалі , кріпко Вас зачепило:)) аж до ненормативу:))
Хоча найправельніше було б розподіл місць проживань - хочеш в мусорі жити - на Московську, жити в чистоті - на Квіточну вулицю (для прикладу) :))
Filon 19 серпня 2019, 09:06 На тему: Сміття возитимуть за дніпровсь...
   Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
26.микола козак
«Тільки свідомість , визнання , що ти живеш в гімні »

Ну оце є класикою жанру. Потрібно змінювати свідомість. Читай - ніхєра не робити. А сидіти на печі, срати під себе і очікувати європейських зарплат. Нагадую, що свідомість найшвидше змінюється двома способами. Або вживанням психотропних препаратів або насиллям.
У вій час свідомість європейців дуже ефективно змінила свята інквізиція. Рубали, палили. топили у річках. А свідомість українців дуже дієво змінював товариш Сталін. І якщо кожне падло чітко знатиме, що за винесення гною до контейнера воно віддасть свою річну зарплату, то попустить аж бігом.
А змінити свою свідомість самостійно більшість людей не в змозі.
Чи все що я тут написав є неправдою? Чи не при Сталіні Україна дійсно зробила феноменальний ривок у своєму розвитку, стала розвинутою індустріальною державою?
А зараз лише триндять про свідомість.
26.микола козак
«10 м куб сміття за місяць -абсурд..»

А ще якийсь пришелепок і дизлайк поставив, тіпа не згоден.
Там дочитайте до кінця пост пастора. Він про сьогодніщню війну написав ще в 2012 році. Пришелепки.
Потєщні таки ці пришелепуваті українці. Ну як там Довженко писав "Нам ні для чого знищувати їх усіх. Ти знаєш, якщо ми з тобою будемо розумні, вони самі знищать один одного».
А цитатку то я стирив не де небудь, а на сторінці одного із вождів майдану і майдавунів, пастора во христє, який потім поклав прибор на христові заповді погнав пришелепків вбивати один одного, сказавши їм що то вони там вбиватимуть якогось Путіна. Таки розумні ребята, не те, що пришелепки. І що потєшно, так це те, що вони нічого від пришелепків і не скривають. Це у них такий вищий пілотаж - писати все відкрито. От зараз написали "Слуга народу". А якого народу, хоч хто з пришелепків запитав? А про мислі Довженка відкрито писали ще до майдану. Посилання на www.facebook.com
26.микола козак
«Я вже говорив , що тільки українці , щоб якось виділитись , показати свою свідомість , можуть накликати на себе дурнуваті штрафи , тарифи , ціни і ніколи не вимагають європейських зарплат»

І це ж не прості українці пропонують, а тіпа продвинуті і освічені. Що говорити про решту. Хазяям такі українці і потрібні. Самі ж просять, значить і отримають, тіпа "навстречу пожеланиям". А вАще-то є радикальніші методи. Проста логіка і здоровий глузд підказують, що треба усувати причиниу. А першпричина - українці. Ніхто ж не заперечить? Вихід простий і на всі сто дієвий - геть українців з цієї землі. Нєт українців і нєт проблєм. Посилання на www.youtube.com

Змінено 18.08.2019, 22:23
[[ЦИТАТА|23|Filon|Перше. Штрафи, штрафи і ще раз штрафи за всі оті гілки, гній та іншу фігню, що старі і малі пруть до контейнерів. Незалежно від того чи ти пенсіонер чи ветеран Куликовської битв
Я вже говорив , що тільки українці , щоб якось виділитись , показати свою свідомість , можуть накликати на себе дурнуваті штрафи , тарифи , ціни і ніколи не вимагають європейських зарплат, і забувають , що ті штрафи можуть повернутись і проти них.А штрафи в Україні вже не співрозмірні з життям і при цьому від них нуль ефекту.Візьміть штрафи за управління АВТО нетверезим -штрафи дурнуваті , а чи перестали їздити на підпитку?Кожного дня по телевізору пяний водій попав в ДТП.Тож не вважаю , що штрафи щось вирішать.Тільки свідомість , визнання , що ти живеш в гімні , хоч і це не для всих , поїдьте подивіться в ту зону , що їздили до Києва , який там порядок біля контейнерів.Відносно тарифів , ми і так переплачуєм бо виробити 2 кубометри сміття за місяць я ніяк не в змозі , а плачу по два куби за кожного члена сімї , тобто сімя з пяти чоловік виробляє 10 м куб сміття за місяць -абсурд..... .
Ltava 18 серпня 2019, 19:33 На тему: Сміття возитимуть за дніпровсь...
Перше. Штрафи, штрафи і ще раз штрафи за всі оті гілки, гній та іншу фігню, що старі і малі пруть до контейнерів. Незалежно від того чи ти пенсіонер чи ветеран Куликовської битви. Було б краще ...издити і не давати плакати. Але ж ми єврапейці, ніззя.
Друге. Контейнери для роздільного збору.
Третє. Гілки і гній комунальники вивозять, але за окрему високу плату.
гарна програма за виключенням вивозу за межі громади :))
Підтримую! Але пахан на таке нііііколи не піде. Штрафами він впершу чергу зобиде своїх виборців, а він цього боїться як вогню. А про підняття тарифу так це взагалі космос. Сміттєвоз теж за кошти міськради не купить, бо на ньому вкрасти не получиться.Так що клепатиме лавки через Василенка і отримуватиме відкат стовідсотковий.
Filon 18 серпня 2019, 16:54 На тему: Сміття возитимуть за дніпровсь...
18.ИВЕН
«Без обиди до всіх жителів міта--щож робити з мусором ?»

Давайте я просто напишу, як діяв би я. Хоча одразу попереджаю - у владу не збираюся. Хіба що у Президенти після безславного правління Вовочки. (Жарт) У мене така програма, що коли я її озвучую знайомим, то 90 відсотків кажуть " Ми за тебе не голосуватимемо" Там перший пункт відміна всіх вихідних на празники. І так далі і тому подібне.
Тепер без жартів, щодо сміття.
Перше. Штрафи, штрафи і ще раз штрафи за всі оті гілки, гній та іншу фігню, що старі і малі пруть до контейнерів. Незалежно від того чи ти пенсіонер чи ветеран Куликовської битви. Було б краще ...издити і не давати плакати. Але ж ми єврапейці, ніззя.
Друге. Контейнери для роздільного збору.
Третє. Гілки і гній комунальники вивозять, але за окрему високу плату.
Четврте. Покупка потужного сміттєвоза, що вивозитиме кобеляцькі відходи на сертифіковане звалище у Зачепилівку чи деінде..
Пяте. Тариф, звичайно ж, зростає.
Все. Пропонуйте своє.
   Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
21.микола козак
«А еліта в Кобеляках воровська , хто більше краде , хто більший шахрай , той і еліта ,»

Та хіба це тільки в Кобеляках...Крадуть по всій Україні.Тому що дають красти.В нас же в країні з хабарниками поводяться як з рибою на каналі "Дискавері"-спіймають,всім покажуть і відпустять. І чим вища посада,та ближче до столиці,тим елітніша еліта,(вибачайте за тавтологію)."Риба гніє з голови".І дальше,на мою думку краще не буде.Як сказав один тимчасово закритий в СІЗО за хабар політик: нова влада прийшла "пиздіти і пиздити","пиздити і пиздіти".Я думаю він правий на всі 100.
20.alist
«
Які суди, які правоохоронні органи? В»

Ну я трохи знаю і Кобеляцький суд , і Полтавський , і Харківський , і Верховний , і кваліфікаційну комісію суддів , зараз до них нема рації навіть звертатись . марна трата грошей.З певними Вашими думками погоджуюсь , хоч не з усим.Відносно Ісипа , то є такі , готові пропихати на посаду голови .А еліта в Кобеляках воровська , хто більше краде , хто більший шахрай , той і еліта , в цініи ідіоти , розумні в дураках.
alist 18 серпня 2019, 10:27 На тему: Сміття возитимуть за дніпровсь...
15.микола козак
«Цікаво , кого ви відносите до еліти , не тих бува , хто більше вкрав? »

Ні еліта, це....найкращий приклад, це уха, коли її вариш в певний момент там збирається піна, хороший кухар її знімає і викидує, а в Україні не тільки немає хорошого кухаря, а ще й піна об’явила себе елітою, і викидує з казана рибу.
14.микола козак
«Я наприклад не бачу , що Копилець чимось гірший за Ісипа.»

Одинакові, абсолютно, трохи різна поведінка, але результат один і той же. Але зараз з Копельця як з гуся вода, а за Ісипа ніхто і не згадує, бо там в багатьох рильце в пушку, проще мовчати.
14.микола козак
«Якщо Копилець щось украв , то є правоохоронні органи , суд »

Які суди, які правоохоронні органи? В Україні? В Кобеляках? Ти смієшся? Їх професійний потолок, на заправці один одному морди бити та на родичів заяви про взятки писати.
9.Beri Mor
«Треба якнайшвидше об"єднуватися в ОТГ,та гнати цього зажравшогося отморозка в його жуківську нору. »

Тільки буде не так, об’єднатись в ОТГ, вибрати головою Копельця, от тоді він розвернеться. І виберуть же. А якщо і не виберуть, то нічого не зміниться, замість нього буде другий рехворматор, і в нього теж буде бізнес, діти, родичі..., всим їм нужно буде земельки, грошей, та і для нас теж будуть... обіцянки і плани.
1 ... 299 300 301 302 303 304 305 ... 1666
Курс НБУ

Зачекайте, йде завантаження...

Логін:
Пароль:
запам'ятати


Реєстрація | Нагадати пароль

Шановні водії!

У зв’язку зі значним погіршенням погодних умов та сильної хуртовини частина траси Р-52 у Царичанському районі являєтсья непридатною до використання!

Служба порятунку звертає Вашу увагу на те, що вирушаючи у таку погоду в дорогу Ви йдете на це на свій страх і ризик - у випадку неможливості вибратися із снігових заметів на дорогах чекати допомогу можливо прийдеться досить довго.

Тому рекомендується відмовитися від подорожей автомобілем до стабілізації ситуації