Вхід | Реєстрація

Останні коментарі

Коментарі користувача
1 ... 515 516 517 518 519 520 521 ... 1666
ukr2017 18 лютого 2018, 12:48 На тему: Творча «трійка»...
24.vov
«Уточню лише одне - до Батьківщини особисто я жодного відношення не маю. »

звичайно діти за батьків не відповідають. То тільки батько вибирався від Батьківщини в Лелюхівську сільську раду
Vlada82 18 лютого 2018, 12:35 На тему: Творча «трійка»...
Саша, коли вам щось здається, треба перехреститися і всякі видіння пройдуть. Я вкотре переконалася, шо ви людина недалека, і думаю, це видно не тільки мені. Так шо хахакайте собі на радість, чим би дитя не тішилось. І ніколи не дивіться на людей так зверхньо, називаючи їх "воно", принаймні право на це треба ще заслужити. Спитайте про це у батька, може він вас довиховає. І хто ви такий, шоб я вам видавала свої паспортні дані? Ви навіть не знаєте, шо персональні дані захищені законом, а беретесь «покращувати» державу. А щодо ваших «відповідей» на мої запитання, то нехай нас люди розсудять. А мені краще скористаюсь порадою КН-а.
vov 18 лютого 2018, 12:03 На тему: Творча «трійка»...
26.Vlada82
«Тому шо ви, як громадські активісти, не питаєте ні в Супруна, ні в Жаботинського, чому досі наша Світлиця не роздержавлена, як того вимагає закон? Чому досі районна рада є її засновником? А якби вийшла із засновників, то не було б у неї такого впливу на Жаботинського і не було б цензури. Тоді друкував би він статті і ваші, і вашого батька, і Федоренка. Хіба не так? А поки шо ви з батьком друкуєтесь в ЕХО, а не в районній комунальній газеті. Я дала аж дві відповіді на одне ваше запитання, спробуйте і ви дати хоч на одне моє, поясніть свою чітку позицію, визнайте своє недопрацювання як активістів. А я на відміну від вас в активісти не записувалась, бо завжди дивилась на ситуацію тверезо і тепер мені не доводиться маніпулювати думками. У вас це краще виходить.»


Ахаха. Я запитував про одне (чому Світлиця стала залежна від р.р.), а Воно мені відповідає про зовсім інше (питанням на питання відповідає). Думаю на цьому нашу «дискусію» можна завершити, тому що я бачу Воно (пишу так по тій причині що не знаю з ким спілкуюся, своє справжнє імя та прізвище, а відповідно і стать , так і не було вказано) не знадне відповісти на жодне моє питання.
vov 18 лютого 2018, 11:52 На тему: Творча «трійка»...
27.КН17
«Влада, ви досі не зрозуміли, шо вести діалог з Вісичем - себе не уважати. Бачите, як він викручується і сам собі суперечить. Сам же у своєму першому коментарі почав з особистостей. Глупа людина, короче.»


В мене створюється враження що під різними ніками (КН17, Vlada82, antibloger ) одна і та ж людина пише)))
Vlada82 18 лютого 2018, 11:50 На тему: Творча «трійка»...
І лукава.
КН17 18 лютого 2018, 11:47 На тему: Творча «трійка»...
6.vov
«добре як почали на особистості переходити»

Влада, ви досі не зрозуміли, шо вести діалог з Вісичем - себе не уважати. Бачите, як він викручується і сам собі суперечить. Сам же у своєму першому коментарі почав з особистостей. Глупа людина, короче.
Vlada82 18 лютого 2018, 10:35 На тему: Творча «трійка»...
22.vov
«Чому Ви не говорите по якій причині така ситуація склалася, що «Світлиця» повністю залежна від районної ради і пляше під його дудку?»

Тому шо ви, як громадські активісти, не питаєте ні в Супруна, ні в Жаботинського, чому досі наша Світлиця не роздержавлена, як того вимагає закон? Чому досі районна рада є її засновником? А якби вийшла із засновників, то не було б у неї такого впливу на Жаботинського і не було б цензури. Тоді друкував би він статті і ваші, і вашого батька, і Федоренка. Хіба не так? А поки шо ви з батьком друкуєтесь в ЕХО, а не в районній комунальній газеті. Я дала аж дві відповіді на одне ваше запитання, спробуйте і ви дати хоч на одне моє, поясніть свою чітку позицію, визнайте своє недопрацювання як активістів. А я на відміну від вас в активісти не записувалась, бо завжди дивилась на ситуацію тверезо і тепер мені не доводиться маніпулювати думками. У вас це краще виходить.
Vlada82 18 лютого 2018, 10:23 На тему: Творча «трійка»...
22.vov
«Чому Ви не говорите по якій причині така ситуація склалася, що «Світлиця» повністю залежна від районної ради і пляше під його дудку?»

Ну це вам краще знати, ви ж самопроголошені активісти, які на хвилі майдану привели до влади Супруна, шоб той у свою чергу провів до райради регіоналів. Хіба не так? Потім Супрун і ваш батько особисто все зробили, шоб редактором став Жаботинський. Хіба не так? А той тепер відпрацьовує, як сторожовий пес, охороняючи інтереси влади. Він ніколи не надрукує не те що критики, даже критичного зауваження у бік Супруна чи Бульбахи. Навіть ваш крик душі типу "зробіть нарешті хоч щось для району!". Бо це недвозначний натяк того, шо Супрун нічогісінько не робить, тільки штани в райраді протирає і за це кладе гарну зарплату в кишеню. Я зрозуміло відповіла на ваше запитання? Дайте так само свою відповідь хоча б на одне моє запитання: ви активно боролися проти ПР, чому досі мовчите після того, як Супрун провів у депутати майже всіх колишніх регіоналів? Якшо вам є шо відповісти. Я запитую по темі, бо ситуація, описана в статті Федоренком, є прямим наслідком нинішніх дій місцевої влади. Тож спроба уникнути прямої відповіді - оце і є маніпуляції з вашого боку. Ви у своїх коментарях прідтверджуєте, шо нинішня влада діє так само, як і при регіоналах, тобто і Зінченко незаконно відмовляв, і Жаботинський тепер відмовляє, то які до нього можуть бути претензії? А для чого тоді ви з батьком підтримували майдан? Хіба не для того, шоб було все не так, як при Януковичу? Тож ви правильно сумніваєтесь, шо я захочу колись зустрітися з вами чи з вашим батьком Володимиром Вісичем. Я вже писала, шо поважаю людей сміливих, принципових і непохитних, особливо мужиків, які діють за усталеними принципами, а не відписуються, як чиновнички, які хочуть бути і для людей хорошими, і в кріслі утриматись. Ви теж боїтесь давати чіткі відповіді, постійно шукаючи для цього якусь причину. Тому краще вам самому помовчати.
Maksym 18 лютого 2018, 07:40 На тему: Хлопчики — Єгори і Саші, а дів...
— У січні народилося 5 дівчаток, — говорить Ірина Андріївна. Відразу чотирьох дівчаток батьки назвали Софією. Обирали дорослі й рідковживані імена: Тіна, Мілана, Даяна, Ніка.

Маніпуляція? Саме так і думаю.
vov 17 лютого 2018, 19:54 На тему: Творча «трійка»...
18.Vlada82
«Якшо ви не підтримували Партію регіонів, то чого мовчали, коли Супрун пригрівав її членів біля себе і фактично провів їх у новий склад райради, зробивши депутатською більшістю? »


Розмова була не про це, а мій перший коментар стосувався того, що великай друг Федоренка - Зінченко використовував схожі маніпуляції (він навіть «трійки» не скликав, а сам все писав), щоб відмовити у друкуванні статей. Так тоді чомусь (хоча зрозуміло чому) Федоренко мовчав. А зараз розповідає про якісь незаконні відмови. Тим більше саме при його великому правлінні в райраді райдержадміністрацію вивели з числа засновників.

Якщо він вважає це незаконно - будь-ласка хай звертається до суду (Зінченко батькові так і писав).

Тому якщо у Вас є що відповісти з цього приводу - відповідайте, а ні - то краще мовчіть... Не переводьте на інші теми, які ні до статті, ні до мого першого коментаря не мають жодного відношення.

Уточню лише одне - до Батьківщини особисто я жодного відношення не маю. ПР я також ніколи не підтримував, а навпаки виступав послідовно проти.Тому Ваші коментарів стосовно цього вважаю відвертою маніпуляцією і спробою відвести від основної теми розмови.

А щодо позиції батька, то запитайте про це краще в нього при зустрічі, у якій я маю великий сумнів.
ukr2017 17 лютого 2018, 19:43 На тему: Творча «трійка»...
22.vov
«Одні маніпуляції. Чому Ви не говорите чому така ситуація склалася, що «Світлиця» повністю залежна від районної ради і пляше під його дудку?»

Які маніпуляції.Не треба бути якимось генієм.Всім давно все відомо,а ви наче під дурачка косите. Головне бабло яке отримує газета і редактор Жаботинський від райради.І це зрозуміло із статті Федоренка.Зрозуміло,що і газеті кінець,коли закриється райрада
vov 17 лютого 2018, 19:10 На тему: Творча «трійка»...
19.Vlada82
«Питання в системі, яку сотворила нова постмайданівська влада, хоча думалося, шо все буде навпаки і цензори від влади назавжди кануть в небуття за Януковичем. Але сьогодні Супрун підставляє не тільки Жаботинського, якого тупо використовує на свою користь (вибори колись же будуть!), а й його молодих колег. »


Одні маніпуляції. Чому Ви не говорите по якій причині така ситуація склалася, що «Світлиця» повністю залежна від районної ради і пляше під його дудку?

Змінено 17.02.2018, 19:56
vov 17 лютого 2018, 19:08 На тему: Творча «трійка»...
18.Vlada82
«Та я ж також про статтю Федоренка, про заборону його публікацій і про можливий наклеп у його ненадрукованій статті (цю проблему, якшо ви уважно читаєте всі коментарі, першою порушила Луна). Другий ваш коментар - це не відповідь на конкретне запитання, а узагальнений висновок. Якшо ви не підтримували Партію регіонів, то чого мовчали, коли Супрун пригрівав її членів біля себе і фактично провів їх у новий склад райради, зробивши депутатською більшістю? Тепер хочете, шоб ця райрада навела порядок у райлікарні і в питаннях з Гирею? Тоді ви точно маніпулюєте фактами - одні свідомо замовчуєте, інші намагаєтесь критикувати, привертаючи до них увагу громадськості. Наприклад, у коментарі №15 погоджуєтесь, шо Супрун увів цензуру і це для багатьох, і для вас також є очевидним фактом. Але критичних публікацій на цю тему я від вас чомусь не бачила. Адже руками Жаботинського Супрун чинить беззаконня, а Жаботинський мусить викручуватися і висмоктувати з пальця надумані і що головне - протизаконні підстави, щоб відмовити Федоренку. Якшо ви позиціонуєте себе громадським активістом, борцем за правду, то говоріть не лише про Гирю, а й про подібні проблеми на весь голос. Так здобудете більше поваги. А до того вважаю недоречним називати своє ім’я, ви ж теж свого не називаєте, ховаєтесь за ніком vov, хоча я давно знаю і вас, і вашого батька. Так вийшло. Я поважаю людей сміливих, принципових і непохитних, особливо мужиків, які діють за усталеними принципами, а не на догоду однопартійцям чи якимось друзям (чим тоді такі відрізняються від «банди» Януковича?, і не йдуть на компроміс із власною совістю. Вибачайте, Саша, ящо в моєму коментарі десь захочете знайти образу для себе. Нікого образити не хотіла, але й лукавити перед вами не буду - пишу як думаю.»


А відповідь на своє питання я так і не побачив. Як же добре промивати кістки, маніпулювати фактами і брехати про інших людей, під чужим ніком?

Змінено 17.02.2018, 19:59
ukr2017 17 лютого 2018, 16:26 На тему: Творча «трійка»...
9.ЛУНА
«Я лично никого из действующих лиц не знаю.»

Если никого с действующих лиц не знаешь, чего тогда здесь паришься или нужно просто своего пятака вставить .Как почитать все ранние коментарии, так Луна никого не знает,но обо всех все знает от подружек
Vlada82 17 лютого 2018, 15:50 На тему: Творча «трійка»...
Ще одна хотіла додати. Ви як розумний хлопець усвідомлюєте, шо питання тут зовсім не у Федоренкові, Зінченкові чи ще комусь, хто вам не подобається особисто. Питання в системі, яку сотворила нова постмайданівська влада, хоча думалося, шо все буде навпаки і цензори від влади назавжди кануть в небуття за Януковичем. Але сьогодні Супрун підставляє не тільки Жаботинського, якого тупо використовує на свою користь (вибори колись же будуть!), а й його молодих колег. Мені жаль і Лєни Соколової, і Жені Сидоренка, які починають свою журналістську кар’єру з протизаконня, безпринциповості і прислужництва. Як можна вірити таким журналістам? Як можна шукати в них захисту? Ви упевнені, шо завтра вони не вчинять з вами так само, як і з Федоренком? Варто у свою статтю кинути пару критичних зауважень на адресу Супруна і все - стаття приречена тліти в Жаботинського під сукном. Чи не тому в Світлиці немає і вашої статті про Гирю, бо в ній ви волали до Супруна зробити нарешті хоч щось корисне для району? Втім, запитувати у вас про це - всеодно шо ткнути пальцем у небо. Забула, шо ви на всі запитання вже дали універсальну відповідь у своєму першому коментарі.
Vlada82 17 лютого 2018, 15:39 На тему: Творча «трійка»...
17.vov
«Я дав конкретні відповіді»

17.vov
«коментар стосувалася статті Федоренка»

Та я ж також про статтю Федоренка, про заборону його публікацій і про можливий наклеп у його ненадрукованій статті (цю проблему, якшо ви уважно читаєте всі коментарі, першою порушила Луна). Другий ваш коментар - це не відповідь на конкретне запитання, а узагальнений висновок. Якшо ви не підтримували Партію регіонів, то чого мовчали, коли Супрун пригрівав її членів біля себе і фактично провів їх у новий склад райради, зробивши депутатською більшістю? Тепер хочете, шоб ця райрада навела порядок у райлікарні і в питаннях з Гирею? Тоді ви точно маніпулюєте фактами - одні свідомо замовчуєте, інші намагаєтесь критикувати, привертаючи до них увагу громадськості. Наприклад, у коментарі №15 погоджуєтесь, шо Супрун увів цензуру і це для багатьох, і для вас також є очевидним фактом. Але критичних публікацій на цю тему я від вас чомусь не бачила. Адже руками Жаботинського Супрун чинить беззаконня, а Жаботинський мусить викручуватися і висмоктувати з пальця надумані і що головне - протизаконні підстави, щоб відмовити Федоренку. Якшо ви позиціонуєте себе громадським активістом, борцем за правду, то говоріть не лише про Гирю, а й про подібні проблеми на весь голос. Так здобудете більше поваги. А до того вважаю недоречним називати своє ім’я, ви ж теж свого не називаєте, ховаєтесь за ніком vov, хоча я давно знаю і вас, і вашого батька. Так вийшло. Я поважаю людей сміливих, принципових і непохитних, особливо мужиків, які діють за усталеними принципами, а не на догоду однопартійцям чи якимось друзям (чим тоді такі відрізняються від «банди» Януковича?, і не йдуть на компроміс із власною совістю. Вибачайте, Саша, ящо в моєму коментарі десь захочете знайти образу для себе. Нікого образити не хотіла, але й лукавити перед вами не буду - пишу як думаю.
vov 17 лютого 2018, 14:18 На тему: Творча «трійка»...
16.Vlada82
«На які ваші запитання я не відповіла?»


До речі з ким я спілкуюся?
16.Vlada82
« Дайте, будь ласка, конкретні відповіді на кожне з моїх запитань, тоді продовжимо дискусію.»


Я дав конкретні відповіді і якщо вони Вам не подобаються, то я не винен) В загальному мій перший коментар стосувалася статті Федоренка, а Ви вже почали сюди і ПР і все інше вмішувати.
Vlada82 17 лютого 2018, 14:03 На тему: Творча «трійка»...
13.vov
«а зараз самі його фактично підтримуєте»

В чому я підтримую Януковича? Саша, ви знову лукавите. Я писала, шо при Януковичу вирішили карати за наклеп, а за часів майдану цю ідею визнали антинародною. І ви в тім числі, оскільки підтримували ідею майдану. З чим тепер звертатися в суди, на які ви киваєте? Відповідальності ж у нашому законодавстві за наклеп фактично немає! Ось і все. На які ваші запитання я не відповіла? Ви знову переводите стрілки. Дайте, будь ласка, конкретні відповіді на кожне з моїх запитань, тоді продовжимо дискусію.
vov 17 лютого 2018, 13:58 На тему: Творча «трійка»...
12.vov
«Та тільки Супрун йому заборонив»

Це і так очевидно. Питання чому не написав про це Федоренко? Чи це було схоже на наклеп і таку статтю Ехо не надрукувало?
vov 17 лютого 2018, 13:53 На тему: Творча «трійка»...
9.ЛУНА
«Как это :"Печатайте все что я хочу и не спрашивайте о доказательствах"?Обгадить кого то в газете ,а потом пускай уже доказывает жертва что все вранье?Я лично никого из действующих лиц не знаю.Но уверена, что редакция до публикации должна проверить достоверность изложенной информации,а не публиковать слухи.Конечно если эта газета не "желтый лист".И подход здесь должен быть одинаков для Федоренка,Висыча,Гири,или Жаботинского.Надо уже давно принять закон о ответственности за достоверность опубликованной информации.Тогда всякие писаки,блогеры будут думать прежде чем писать всякую гадость.»


Або як варіант надати людям нормальну можливість звертатися з позовами до судів за наклеп. Нинішня проблема в тому, що судовий збір високий, а також повний бардак у судівській гілці влади. Та й робота виконавчої служби бажає кращого.
vov 17 лютого 2018, 13:37 На тему: Творча «трійка»...
11.Vlada82
«Але це була ідея Януковича і потім цей законопроект прихильники майдану оголосили антинародним, який нібито запроваджує цензуру. »


У минулому коментарі мене звинувачували у підтримці Януковича, а зараз самі його фактично підтримуєте) Так що перш ніж обговорювати інших, краще в деркало подивіться

Змінено 17.02.2018, 13:39
vov 17 лютого 2018, 13:34 На тему: Творча «трійка»...
11.Vlada82
«Це єдине, з чим я можу погодитись з Луною. В тім то й річ, що в даному випадку для Жаботинського всі повинні бути рівними. Я теж за достовірність фактів і не маю великого бажання захищати Федоренка, але ж бачите, шо трійка зібралася зацінити тільки його статтю, по інших авторах вони не засідають і безборонно їх друкують. А шоб перестрахуватися, пишуть у Світлиці, шо редакція може вміщувати матеріали, не поділяючи точки зору авторів, і шо автори самі несуть відповідальність за точність наведених фактів. Але як бачимо, не у випадку з Федоренком. До речі, я була обома руками за впровадження відповідальності за наклеп, у тім числі шоб і журналісти відповідали. Але це була ідея Януковича і потім цей законопроект прихильники майдану оголосили антинародним, який нібито запроваджує цензуру. Так шо робіть висновки. І жаль, шо vov уникає чесних відповідей на мої прямі запитання: чому вони з батьком мовчать щодо того, шо Супрун зріднився з бувшими регіоналами, чому не печатають свою статтю про Гирю у Світлиці і чи всі публікації позаштатних авторів Жаботинський перевіряє на предмет достовірності? Виходить, Саша боїться чи не наважується сказати правду: Жаботинський надрукував би виступ Федоренка безболісно, як надрукувало ЕХО, бо навряд чи там була якась велика крамола. Та тільки Супрун йому заборонив. Отут і вся розгадка. Отака любов до демократії і свободи слова у нинішньої влади, яку після майдану привели у крісла в тім числі й Саша Вісич із батьком. Я ще тоді казала: рано чи пізно відповідальність за не зовсім правомірні дії(згадаймо хоча б публічну наругу над тими ж чиновниками)настане для всіх - для когось моральна, а для когось і кримінальна. Це лише питання часу.»


Ви так і не відповіли нга моє питання. Я на Ваше відповів, хоч відповідь моя Вам і не сподобалася)
Vlada82 17 лютого 2018, 10:58 На тему: Творча «трійка»...
9.ЛУНА
«И подход здесь должен быть одинаков для Федоренка,Висыча,Гири,или Жаботинского.»

Це єдине, з чим я можу погодитись з Луною. В тім то й річ, що в даному випадку для Жаботинського всі повинні бути рівними. Я теж за достовірність фактів і не маю великого бажання захищати Федоренка, але ж бачите, шо трійка зібралася зацінити тільки його статтю, по інших авторах вони не засідають і безборонно їх друкують. А шоб перестрахуватися, пишуть у Світлиці, шо редакція може вміщувати матеріали, не поділяючи точки зору авторів, і шо автори самі несуть відповідальність за точність наведених фактів. Але як бачимо, не у випадку з Федоренком. До речі, я була обома руками за впровадження відповідальності за наклеп, у тім числі шоб і журналісти відповідали. Але це була ідея Януковича і потім цей законопроект прихильники майдану оголосили антинародним, який нібито запроваджує цензуру. Так шо робіть висновки. І жаль, шо vov уникає чесних відповідей на мої прямі запитання: чому вони з батьком мовчать щодо того, шо Супрун зріднився з бувшими регіоналами, чому не печатають свою статтю про Гирю у Світлиці і чи всі публікації позаштатних авторів Жаботинський перевіряє на предмет достовірності? Виходить, Саша боїться чи не наважується сказати правду: Жаботинський надрукував би виступ Федоренка безболісно, як надрукувало ЕХО, бо навряд чи там була якась велика крамола. Та тільки Супрун йому заборонив. Отут і вся розгадка. Отака любов до демократії і свободи слова у нинішньої влади, яку після майдану привели у крісла в тім числі й Саша Вісич із батьком. Я ще тоді казала: рано чи пізно відповідальність за не зовсім правомірні дії(згадаймо хоча б публічну наругу над тими ж чиновниками)настане для всіх - для когось моральна, а для когось і кримінальна. Це лише питання часу.
Adekvatov 17 лютого 2018, 08:33 На тему: Творча «трійка»...
9.ЛУНА
«Надо уже давно принять закон о ответственности за достоверность опубликованной информации.»

Тогда в Украине придется закрыть все СМИ.
Если алкоголь крадут те, кому он нужен,то знаки те, кому они мешают.
1 ... 515 516 517 518 519 520 521 ... 1666
Курс НБУ

Зачекайте, йде завантаження...

Логін:
Пароль:
запам'ятати


Реєстрація | Нагадати пароль

Шановні водії!

У зв’язку зі значним погіршенням погодних умов та сильної хуртовини частина траси Р-52 у Царичанському районі являєтсья непридатною до використання!

Служба порятунку звертає Вашу увагу на те, що вирушаючи у таку погоду в дорогу Ви йдете на це на свій страх і ризик - у випадку неможливості вибратися із снігових заметів на дорогах чекати допомогу можливо прийдеться досить довго.

Тому рекомендується відмовитися від подорожей автомобілем до стабілізації ситуації