Вхід | Реєстрація

Матросова і Маяковського залишать у спокої

Матросова і Маяковського залишать у спокої

5 січня кобеляцькі літератори та краєзнавці обговорили питання, пов’язані з майбутнім перейменуванням вулиць у Кобеляках. Збори відбулися в читальному залі районної бібліотеки.

Участь в них взяли більше сорока чоловік. Так що, читальний зал був заповнений вщерть. На зібрання в основному прийшли фахові вчителі історії, а також літератори та люди, котрі займаються краєзнавчою роботою. Владу представляли голова районної ради Володимир Кішінський та депутати міськради Василь Мирошнеченко і Анатолій Кучеренко.

Відкрив збори Леонід Митько, котрий, власне, і виступив організатором цієї зустрічі. Леонід Борисович нагадав, що на виконання прийнятого Верховною Радою закону про декомунізацію органам місцевого самоврядування до 21 лютого 2016 року потрібно перейменувати всі вулиці та провулки, чиї назви пов’язані з комуністичною символікою. Існує й список назв, котрі необхідно змінити. Він розроблений Інститутом національної пам’яті.

Далі почалось обговорення. Присутні висловлювали свої пропозиції щодо можливих назв вулиць і провулків. Щоправда, дехто взагалі висловився проти кампанії з перейменування. Пропозицій щодо назв було дуже багато. Аким Дубина пропонував дати вулиці Куйбишева назву Козачої, лунали пропозиції вшанувати в назвах прізвища відомих земляків. Таких як Павло Загребельний, Василь Гнилосиров, Матвій Бобошко, Людмила Овдієнко, Михайло Черненко, Олег Данилець. Ціла дискусія розгорілася навколо долі вулиці Московської. Краєзнавець Юрій Попруга нагадав, що це ще дореволюційна назва. Ще із царських часів у Кобеляках залишилось дві назви вулиць: Московська й Полтавська.

А Валерій Коробчинський у своєму виступі сказав:

— У період війни перейменування взагалі не на часі. Крім того, це чергова вказівка «зверху», а не ініціатива «знизу». До речі, щодо війни. На сайті Верховної Ради й до цього часу розміщений чинний договір про дружбу з Російською Федерацією.

Алла Бажан нагадала присутнім, що в так звані комуністичні часи всі мали право отримували безкоштовну освіту та медичне обслуговування. Вона закликала:

— Не рубайте з плеча, шановні!

А ось Володимир Чернявський пригадав, що в Полтаві існує вулиця Фрунзе. Згідно із законом, вона має бути перейменована. І, що ще у 1999 році пропонував назвати її Кобеляцькою, як заповідав класик української літератури Іван Котляревський.

Не обійшлося й без демаршу. Так Михайло Самойленко демонстративно покинув зібрання. А прощаючись, закликав:

— Потрібно максимально зберегти існуючі назви. У тому числі й на честь Маркса.
Крім того, Самойленко не погодився із процедурою прийняття рішень на цьому зібранні. Адже присутні не голосували. Просто одні голосно підтримували ту чи іншу пропозицію, інші — мовчали.

Зрештою була прийнята резолюція із п’яти пунктів. Літератори і краєзнавці вирішили з метою відновлення історичної справедливості запропонувати, щоб вулицю Фрунзе в Полтаві перейменували на Кобеляцьку. Із подібною ініціативою до полтавського міського голови повинен звернутися кобеляцький міський голова Олександр Копелець. Крім того, вони висловились за перейменування вулиць, що «несуть ідеологічне навантаження». А ось назви вулиць Матросова, Маяковського, Чернишевского і Чкалова рекомендували залишити без змін. Долю Стародніпропетровької та Дніпропетровскої, швидше за все, вирішать після перейменування міста Дніпропетровськ, а питання по вулиці Островського — ще вивчатимуть.

…Наступного дня працівники «ЕХО» вийшли «в народ», щоб поспілкуватись із звичайними жителями міста і дізнатись їх думку про необхідність перейменування вулиць та інші атрибути декомунізації. Судячи із отриманих відповідей, більшість кобелячан абсолютно не переймаються проблемою декомунізації. Люди прямо заявляють, що від зміни назв у їхньому житті нічого не покращиться. Дуже багатьох хвилює, у яку суму обійдеться перейменування міському бюджету та їм особисто.


Автор: Ігор ФІЛОНЕНКО, «ЕХО»


Дізнавайтеся першими найважливіші і найцікавіші новини України та Полтавщини – підписуйтеся на наш Telegram-канал та на сторінку у Facebook
| Кобеляки | Суспільство


1. Правознавець / 14 січня 2016, 13:56
Якщо міська влада оплатить внесення змін в документи населенню, то хай міняють хоч кожен день. Бо тільки "барани" можуть вірити,що перейменування вулиць не тягне за собою внесення змін до документації на будинки, місця реєстрації у паспорті і т.д. Взагалі з такими проблемами в України перейменування вулиць це тільки "викачка" грошей, бо зі зміною вулиць наше життя не покращиться, а тільки збільшаться проблеми. Читайте уважно всі закони, а не один про декомунізацію.
2. Роб Боб / 14 січня 2016, 14:14
1.Правознавець
«Читайте уважно всі закони, а не один про декомунізацію»

Які? Перелічи,щоб швидше знайти.
3. Степан / 14 січня 2016, 14:23
Наше врємя пішло.чого ви всі сидете і ноічого непереміновуєте.треба всі оті вулиці перемінувати,для чого нам ті вулиці Леніна та Марса чи Фрунзе.треба нові назви давати.в мене є пропозиця всі вулиці комунізму перемінувати на Порошенка,Тимошенка,Кличко,Яценюка,Саахашвілі,Савченко, Авакова,героїв нато
4. гість999 / 14 січня 2016, 14:29
3.Степан
« перемінувати на Порошенка,Тимошенка,Кличко,Яценюка,Саахашвілі,Савченко, Авакова,героїв нато»

Фу,прочитав фамилії,ощущеніє-наче дустом подихав.
5. Степан / 14 січня 2016, 15:26
Ах тиж скотиняка-сепаратюга.ото іди до свого путіна і дихай дешевими газами
6. Дід Панас / 14 січня 2016, 16:09
3.Степан
«перемінувати на Порошенка,Тимошенка,Кличко,Яценюка,Саахашвілі,Савченко, Авакова,героїв нато»

А себе забув. Треба ж назвати вулицю імені онуків Степана, які накінець таки виїдуть в гейропу як істинні патріоти України.
7. Дід Панас / 14 січня 2016, 16:13
1.Правознавець
«Бо тільки "барани" можуть вірити,що перейменування вулиць не тягне за собою внесення змін до документації на будинки, місця реєстрації у паспорті і т.д»

А чому барани в лапках? Один із таких баранів всенародно обраний вівцями в депутати і в тому відео впевнено переконує, що ніяких змін робити не потрібно, бо йому так сказали. Сказали ті самі, хто їм рай земний обіцяв і безвізовий виїзд на другий день після Майдану для Стьопиних онуків.
8. Дід Панас / 14 січня 2016, 16:16
3.Степан
«Савченко, Авакова,героїв нато»

Стьопа, так може "ато" чи все таки "нато"? Приведи тут список героїв НАТО,бо я про таких іще і не чув.
9. Степан / 14 січня 2016, 16:24
Кляті москалі!Щоб їм в пеклі горіти!
Ти давай збирай манатки і йди у добровольці, воювати, освобождати нашу землю від москалів.
А ми твоєю фамілією назвемо вулицю, будемо по ній їздити на мерседесах.
Вулицю Леніна треба перемінувати у вулицю Степана
10. Степан / 14 січня 2016, 16:25
Степана Бандери
11. Дід Панас / 14 січня 2016, 16:28
9.Степан
«Вулицю Леніна треба перемінувати у вулицю Степана»

Стьопа, у нас вже вулиці Леніна немає, вона вже імені Касяна. Ти не спи, бо так і гейропу проспиш.
12. гість / 14 січня 2016, 17:10
Потрібно по кожній конкретно вулиці, що попала в той список провести роботу: зібрати думки людей, що проживають саме на тій вулиці, порадитися з істориками і краєзнавцями щодо тої чи іншої КОНКРЕТНО, а не загально поговорити ітоді дійти до якогось спільного знаменника. Безумовно, вулиці видатних людей-земляків мають бути та ще славетних українців, тих, яким дійсно боліло за Україну ...
13. Вакула / 14 січня 2016, 17:25
12.гість
«зібрати думки людей, що проживають саме на тій вулиці»

Золоті слова, тільки хто це робитиме?
12.гість
«Безумовно, вулиці видатних людей-земляків мають бути та ще славетних українців, тих, яким дійсно боліло за Україну ...»

А що, Лялі Убийвовк не боліло? Чи Молологвардійцям не боліло? Чи може не боліло тричі Герою Радянського Союзу Кожедубу? Чи може не боліло академікам Глушко, чи Корольову? Та багато можна імен саме славетних українців написати. Давайте тут список складем. Хто це такий грамотний, що за всіх вирішує, що тільки Бандері й Шухевичу боліло? Та так боліло, що раді були з Гітлером Новий світовий порядок будувати.
14. Дід Панько / 14 січня 2016, 19:20
Яка Україна? Отара овець, і чабан Порошенко, як би та вулиця не була названа, від того що їй дадуть іншу назву ні одній людині краще не заживеться! А ось тому хто це запропонував заживеться краще, капне хороша сума на рахунок! Навести потрібно зразу порядок, а саме завершити війну, надати робочі місця людям, побороти корупцію яка до речі стала не меншою, а навпаки процвітає, а потім уже з жиру можна й зайнятися нікому не потрібною справою! Це те саме що хатину ще не побудував,бо нема за що, а меблі вже купив і стоять вони на земельній ділянці під дощем!
Я проти такого не розумного, і не доцільного розбазарювання коштів!
15. Дід Панас / 14 січня 2016, 21:20
14.Дід Панько
« Навести потрібно зразу порядок, а саме завершити війну, надати робочі місця людям, побороти корупцію яка до речі стала не меншою, а навпаки процвітає, а потім уже з жиру можна й зайнятися нікому не потрібною справою!»

Треба. А хто його наводити буде? Посилання на www.youtube.com
16. Дід Панько / 14 січня 2016, 23:15
Діду Панасу! Як дід діду скажу! Розуміємо можливо Ви, та я, але ж, ягнятам наскільки прополоскані мізки, що вони думають що якщо я буду жити не на вулиці Московській, а наприклад на Вулиці Кобеляцькій , то все, стануть дуже щасливі, багаті європейці! Я наприклад пропоную:
Провести реальне опитування людей! (не зовсім спрацює бо бояться) але все таки це думка різних людей!
Знаючи людей з відео то відверто скажу, за столами вони говорили зовсім інше! А на камеру змінили свою думку!
17. Дід Панас / 15 січня 2016, 00:15
16.Дід Панько
«
Провести реальне опитування людей! (не зовсім спрацює бо бояться)»

Діду Панько! Треба, щоб міська рада провела таємне голосування(опитування) із скриньками і бюлетенями. Винести два питання. Хто за зміну назви і хто проти. А ви не знаєте, чому вони всі такі боязливі стали? Як на майдан їздили, то всі такі балакучі і сміливі були.
18. Правознавець / 15 січня 2016, 11:11
Починайте читати Податковий кодекс України, Закон України "Про державний земельний кадастр", це стосовно земельних ділянок, а взагалі потрібно включати логіку, бо "лапші" навішали на вуха. Банальний приклад як продати будинок на неіснуючій вулиці?. Згадайте як на паї виготовляють документи спершу на померлих а потім на спадкоємців, з будинками така ж фігня. От і виходить що слова що нічого не потрібно міняти в документах це слова, а на практиці воно покаже, набридне звірятися чого в паспорті одне в довідці інше і т.д., бо діловодство не обмежується Кобеляки. Прошу неадекватних людей коментарі типу "влада не бреше - це все фігня" не залишати, адже до Європи ми з таким керівництвом не дойдемо (життя не кращає, з Росією торгуємо (ц типу агресор) і т.д.)Прийнято купу "дибільних законів" ( на кшалт захисту сексменшинств) які життя не покрашили. Нам потрібно підіймати економіку, а не давити податками та вулицями гратись.
19. Колчак / 15 січня 2016, 11:37
18.Правознавець
«Нам потрібно підіймати економіку, а не давити податками та вулицями гратись.»

Ну хто ж вам дасть її підіймати? Для її розвалу знищили СРСР і почали нищити бувші республіки. Весь пострадянський простір повинен стати сировинним придатком і колоніями США, які контролюються доларом. Путін пішов проти шерсті намагаючись будувати суверенну державу і тепер має те, що має. Відразу, всупереч логіці чи економічним законам, впала світова ціна на нафту, почалися санкції і інші палиці в колеса аж до намагать розвязати світову війну. Про Україну тут нічого і згадувати, її пошматують, як Югославію. До речі, Мілошевич про це попереджав. Нашу єконміку треба було відроджувати і розбудовувати разом з Росією. Ті, хто вірить у манну небесну, нехай собі вірять, то їхні ілюзії і навіть самі упороті колись це все таки, дасть бог, зрозуміють.
20. гість / 15 січня 2016, 11:55
Шановне панство! Ніякого розбудовування економіки з Російською федерацією нам-українцям не потрібно і не треба тут нам "їздити по вухах", шановний "Колчак"..В статті йде мова про вулиці-справа потрібна, трохи не на часі, скаже хтось, але згадайте "совєтів", їм після революції, що теж було "на часі", але вони міняли назви вулиць, навіть міст. А тепер помізкуйте для чого вони це робили...
21. Петлюрівець / 15 січня 2016, 12:37
20.гість
«Ніякого розбудовування економіки з Російською федерацією нам-українцям не потрібно і не треба тут нам "їздити по вухах", шановний "Колчак"..В статті йде мова про вулиці-справа потрібна, трохи не на часі, скаже хтось, але згадайте "совєтів", їм після революції, що теж було "на часі", але вони міняли назви вулиць, навіть міст. А теп»

Дуже правильно Гість говорить !А за логікою господіна Колчака то у Німеччині ще й досі повинні стояти памятники Гітлеру і вулиці та площі мати старі назви ...Гітлерпляц і т п злочинців.Але все це Колчак добре розуміє і тому захищає злочинне минуле СССР і в назвах вулиць і в захисті Путіна, бачете він почав будувати суверенну державу ( загарбав частину Грузіі і Молдавіі окупував Крим і частину Данбасу, гинуть украінські солдати ) ,але США винні у всьому
22. Максим Кармелюк / 15 січня 2016, 12:50
ВІдповіді на основні питання що виникають у громадян Посилання на blogs.pravda.com.ua
23. Максим Кармелюк / 15 січня 2016, 13:04
Відповіді дає Володимир В’ятрович Історик, голова Українського інституту національної пам’яті.
Декомунізація у питаннях і відповідях
24. Чудо Юдо / 15 січня 2016, 14:19
19.Колчак
«Путін пішов проти шерсті намагаючись будувати суверенну державу»

І тому в його країні у кожному великому місті по пачці американських МакДональдсів, росіяни пруться від американських айфонів, діляться посиланнями на американський Ютуб, там же роміщають супер-дупер антиамериканські відео, люблять купувати європейські, а не вітчизняні автомобілі, продають нафту за американські долари? І зі мною російській замовники за роботу розраховуються ненависними їм американськими доларами.
Мухамеде, що чи чешеш? РФ давно уже завойована Америкою та Європою зсередини і давно вже є їхнім більшим сировинним придатком ніж навіть ми - чи не Європі вона за американські долари продає нафту і газ (які надають РФ найбільшу частку експорту у грошовому еквіваленті). Ми стільки сировини США і Європі не відправляємо скільки вони :)
І це - великі борці проти Світового зговору?
Маухамеде, та досить уже смішити мої тапки.
Весь оцей кривавий цирк, який влаштували керівники РФ то є шоу для своїх же російн, щоб відволікати їх від проблем насущних. то там повоюємо, то сям - це ж ми боремося прости США! І бідні ми бо все на Велику боротьбу йде. "Ага, ага, ми молодці!" - думає середньостатичний росіянин, пожовуючи американський гамбургер і дивлячись на війнушку в американському Ютюбі. Через монітор американського Макінтоша.
25. Правознавець / 15 січня 2016, 14:41
2. Максим Кармелюк / сьогодні, 12:50 Вставити цитату
ВІдповіді на основні питання що виникають у громадян Посилання на blogs.pravda.com.ua/ Так хто буде оплачувати мені зміну документів? Верховна Рада України чи В’ятрович ? Запитання в тому хто понесе матеріальні витрати? І знову чого Маяковського не чіпати? Він же писав про радянський паспорт у віршах? Якщо вже взяти життя С.Бандери то його дії нічим не відрізнілися від дій і методів Радянської влади. У Другій світовій війні загинуло багато людей, на честь деяких названо вулиці в містах. Вони ж не винні що жили при СРСР. З таким успіхом рубаючи з плеча ми ще й німців шануватимемо. До речі Б. Хмельницький об’єднався з Москвою під час визвольної війни, чого ж досі на гривні його портрет? Потрібно порядок навести в країні а не забивати людям голови. Тим більше все це коштуватиме грошей, які "викачають" з жителів вулиць. Міській раді "слабо" оплатити цю зміну документів? Прикриватись тупим законом легше ніж відтермінувати ці зміни. Зарплати хай підвищать, ціни знизять, тоді й міняють. Хороший господар дбає про своє господарство й розвиває його, а поганий тільки "викачує" на максимум. От зараз з нас викачують "бабло", а всі щасливі. Зарплати малі - фігня, комун. послуги - фігня, бензин - фігня. З таким "Пофігізмом ви й без штанів ходитимете. Я взагалі впевнений, що сучасне підростаюче покоління 90% не знає хто такий Фрунзе, Маяковський, Матросов і т.д.
26. Колчак / 15 січня 2016, 15:01
24.Чудо Юдо
« РФ давно уже завойована Америкою та Європою зсередини і давно вже є їхнім більшим сировинним придатком ніж навіть ми»

Добре, що ти хоч це збагнув. Дивись і далі розвиднеться. А ти здавав сам собі просте питання, чому РФ була в друзях США і Путін був навіть у всяких там двадцятках і девятках чи восьмірках і раптом став ворогом, Гітлером і бог зна ким ще? Подумай. Ти й так вже думати починаєш. Авось розвиднеться. А оті твої роповіді про гамбургери, авто і айфони, вони взагалі ніякого відношення до справи не мають. Я хіба десь стверджував, що росіяни якісь особливі люди. Такі самі як і ми і так само і їх розводять. Але очевидно, що у них намітилися тенденції до прозріння, про що ми можемо тільки мріяти. Ти що ніколи і ні з ким не спілкувався в соцмережах? Так почитай хоч коменти і побачиш різницю між делбізмом більшості українців, які там крім "Слава..." нічого путнього сказати не можуть, і між росіянами. Хоча і там дурнів вистачає. І я цього ніде не заперечував. А багато там є і провокаторів не російскього походження, яких свідомі приймають за руських. І особа Путіна, в даному випадку, має чисто те значення, що він почав проводити політику на суверенність. Якщо це у нього така хитра розводка осіян, як ти вважаєш, ну хай буде так. Прийде інший, щирий, президент. У будь якому випадку жодна країна світу не в змозі тягатися з глобалістами, назвемо їх так. Причина в ресурсах, в армії, в можливостях розвитку економіки. Тому самі тверезо мислячі американці заявляли "Росія последняя надежда цивилизации". І це так. І Стьопині онуки точно діждуться, або перемоги концепції праведного життєустрою, яка зародилася в Росії, або єлектронного ошийника на свою шию.
27. Колчак / 15 січня 2016, 15:02
Такий фінал описаний російським вченим и письменником Іваном Єфремовим у фантастичному романі "Час Бика". Візьми в бібліотеці поки є і почитай. Не впевнений що осилиш і зрозумєш, але з чим чорт не шутить. Якщо візьмешся и прочитаєш то задай сам собі ще одне елементарне питання: Чому цей сюжет до сих пір не екранізований? Він тягне і на крутий мультик для дітей замість всяких там зоряних війн.
28. Колчак / 15 січня 2016, 15:12
22.Максим Кармелюк
«ВІдповіді на основні питання що виникають у громадян»

То не відповіді а талмудистика. Єдине, що там вірно написано, але не робиться, це фраза: "Треба вести чесний діалог щодо минулого". Оскільки чесним діалогом тут і не пахне, то вже одного цього досить, щоб зрозуміти, що це лохотрон. Чому так стверджую? Тому, що автори і проповідники не виводять на чисту воду творців обох ідеологій і під прикриттям боротьби з ними приводять до влади і закріплюють у владі тих самих, хто творив ті ідеології і ті злочинни. Що, невже так важко збагнути, що ті самі автори поміняли "ідеологічну обгортку" на цукерці-ідеології і знову творять те саме, що творили, тільки в ще більших масштабах. Важко зрозуміти? Ну, от тут хтось давав ссилку на Рошенівські шоколадки з портетом Путіна, так це подібне.
29. Дід Панас / 15 січня 2016, 15:25
25.Правознавець
«Запитання в тому хто понесе матеріальні витрати?»

От з цього і починати треба. Немає фінансування під закон - гуд бай. У нас по конституції безкоштовна медична допомога, а міськрада он комусь нещасному просить гроші на лікування. Чому? А тому, що медики сміливо посилають усіх на три букви, мотивуючи це відсутністю коштів. Можна і тут усіх Вятровичів послати.
25.Правознавець
«Він же писав про радянський паспорт у віршах?»

От, от. Хоча я проти, щоб його чіпали. Кажуть у нього є українська кров. В будь якому випадку Маяковський залишиться Майяковським а Вятрович, як був чмудаком так і залишиться і років через десять його ніхто і не згадає. Маяковський молодець ще й тому, що український долбіізм бачив ще в ту революцію. Він писав приблизно так "Я вот недавно с Украины, там на дороге столб стоит, с одной стороны написано Бахмач, для украинцев, а с другой Бахмач для русских". Сьогодення нічим не нагадує? Скажете, що не нагадує. Може й так. Тепер той Бахмач що для росіян зпилюють чи зрубують. І це все на ура делбаних свідомих укрів. Хто захоче може уточнити цю цитату.
30. Колчак / 15 січня 2016, 15:30
21.Петлюрівець
«А за логікою господіна Колчака то у Німеччині ще й досі повинні стояти памятники Гітлеру і вулиці та площі мати старі назви ...Гітлерпляц і т п злочинців.»

Ну ти блін і упоротий. Гітлер, його военачальники і посіпаки типу шухевичів засуджені МІЖНАРОДНИМ Нюрнбергським трибуналом. В тій же Росії ніхто не робить із Власова героя, як це роблять у нас із УПА.
31. Петлюрівець / 15 січня 2016, 15:34
26.Колчак
«
Добре, що ти хоч це збагнув. Дивись і далі розвиднеться. А ти здавав сам собі просте питання, чому РФ була в друзях США і Путін був навіть у всяких там двадцятках і девятках чи восьмірках і раптом став ворогом, Гітлером і бог зна ким ще? Подумай. Ти»

Путін зазомбував росіян на імперські мріі по відновленню вєлікой Росіі-СССР , наростив потужність арміі і озброєнь , розгорнув пропаганду у всьому світі на роз’єднання Євроейського союзу і США, почав збройно нападати на сусідні держави Грузію,Молдавію,Украіну.Загарбав територіі суверенних держав.Порушив всі міжнародні основи безпеки у світі.А чому б путінській команді не жити мирно, торгувати з іншими державами в т ч і з Украіною і доходи від нафти не витрачати на благо росіян, як це робиться в Арабських Еміратах ,дійсно розбудовувати свою державу ?Але ж ні розум затьмарений про велич Росіі, про відновлення Совєтського Союзу, упокорення сусідніх народів і т д.Що ж до США і доляра то хто Росіі не дає ввести свою світову валюту і з допомогою рус валюти справляти свій вплив у світі.А Путін веде себе як Гітлер, повна аналогія...
32. Петлюрівець / 15 січня 2016, 16:22
30.Колчак
«
Ну ти блін і упоротий. Гітлер, його военачальники і посіпаки типу шухевичів засуджені МІЖНАРОДНИМ Нюрнбергським трибуналом. В тій же Росії ніхто не робить із Власова героя, як це роблять у нас із УПА.»

Нюрнбергський трибунал Шухевича не судив, а посіпак Гітлера такі да.Та і трибунал це формальність і він щодо Путіна і його кліки ще попереду .А зараз хіба десятки мільонів украінських жертв
сталінського геноциду-Голодомору, концтаборів НКВД не підстава засудити іхніх катів , іменами яких названі міста , вулиці і площі...
33. професор / 15 січня 2016, 16:23
Аналогій у Гітлера і Путіна, очевидно, не настільки, як у того ж Гітлера і інших світових політиків... Але чомусь ми так реагуємо на слово "Путін"... Це так, до речі.. Про декомунізацію. Існує закон, і якщо ми демократична країна (так - головне слово - демократична) - маєм його виконувати? А от чи демократична ми країна насправді? Я вже згадував про Білорусь - як не дивно, реального народовладдя тут більше, чим в Україні... Білорус-чиновник здригнеться від думки, що в його діях може бути порушення Конституції.. Це 100% тюрма. А у нас? Та ж сама норма про "безкоштовну охорону здоров’я, га? Ну не має можливості виконати Конституцію - змінюйте її! Чи інші норми, які не виконуються, відкрито злочинні вихиляси в судах - де закони круться крутіше дишла... Сьогодні вперше був у білоруському суді. Як експерт. Відправляли місцевого алко-залежного до ЛТП... Після українських судів - все з одного боку - офіційніше та поважніше, з іншого - простіше та щиріше. І навіть сухий юридичний текст у порівнянні з українським коротший та набагато яснішим... Тут міліція і суд в повазі, бо вона живе виключно фактумом - а не якимсь абстрактним "а чи не могло б так статись, що... " і пішли сотні і тисячі слів пустої говорильні - і в судах, і в міліції, і в органах влади... Люди займаються переважно фактичними справами... Провів коротке опитування серед білорусів, як вони ставляться до перейменувань вулиць, міст, тощо... Всі здвигали плечима і старші, й зовсім молоді - їм це взагалі нецікаво, та кожен би хотів, якби це залежало від нього (друге питання) - щоб назви лишились звичними. А. Іще: нехай жителі Кобеляк не ображаються, але як полтавець - я проти перейменування вулицю Фрунзе в Кобеляцьку.... Або принаймні, в мелодичнішу покореневу: Велика Кобеляцька, або Золоті Кобеляки, тощо... Так звучить: Ваша адреса? - Золоті Кобеляки 32, кв-ра 15!
34. професор / 15 січня 2016, 16:31
Втратив нитку думки... Про демократію: перейменування міста, загалом - несе менше ризиків для майновласників, ніж вулиць. Тому дуже важливо для місцевої влади утримати без змін як можна більше назв вулиць, а якщо й доведеться шукати способи - то перейменовувати вулицю Маяковського на честь письменника - у вулицю Маяковського, на честь Маяка у містечку Одеської області, де служив і боровся за свободу України наш земляк Череззаборногузадерищенко...
35. Петлюрівець / 15 січня 2016, 17:00
34.професор
«
Втратив нитку думки... Про демократію: перейменування міста, загалом - несе менше ризиків для майновласників, ніж вулиць. Тому»

Професоре незаколисуй нам свідомість.Є законодавство про декомунізацію то його треба виконувати і крапка.Опитай краще білорусів яка іхня думка про війну яку розв’язав Путін проти сусіда Украіни, окупував Крим...тисячі убитих і поранених украінських солдатів і мирних жителів російськими Градами ? І це в в 21 столітті ... во ім’я чого ? Паранойя..а ти кажеш подібність дій Путіна і Гітлера не така вже і очевидна ?
36. Колчак / 15 січня 2016, 17:08
31.Петлюрівець
«.Що ж до США і доляра то хто Росіі не дає ввести свою світову валюту і з допомогою рус валюти справляти свій вплив у світі»

Саме для цього і створено БРІКС і тому твої обами захвилювалися. В Росії з Китаєм ще й військовий союз. Так що перед тим, як іти на Мокву, як твій кумир Гітлер, подумай, чи не перегріється твій кулимет. Бо якщо вибиватимеш по мільйону китайців в день, то за рік вибєш лише 365 мільйонів, а це тільки третина.
37. Опаньки / 15 січня 2016, 17:31
На 12,30-12,33 посміхнуло. Вулиця Панічевської - звучить!
38. Масон Вазон / 15 січня 2016, 17:34
36.Колчак
« В Росії з Китаєм ще й військовий союз»

Нагадую кухонним геополітикам на зразок Короба, що у свій час був пакт Молотова -Ріббентропа і це зовсім не завадило початку найкровопролитнішої війни.
А щодо хвилювань Обами... Валєра, ти що тиск артеріальний у нього вимірюєш? Бріксовєд сраний.
39. Колчак / 15 січня 2016, 18:17
32.Петлюрівець
«.Та і трибунал це формальність і він щодо Путіна і його кліки ще попереду»

Не кажи гоп. І дивні у тебе судження. "Трибунал це фомальність" і тут же лякаєш Путіна формальністю. Ну ви мастаки все заплутувати. Ось почитай із Вікіпедії вашу талмудистику: "В интервью, которое дали представители «Яд ва-Шем» в ответ на заявление Вятровича было сказано следующее: «Заявление Владимира Вьятровича, выпущенное позавчера, грешит против правды». В продолжении интервью представители «Яд ва-Шем» подтвердили, что руководитель иерусалимского мемориального комплекса «Яд ва-Шем» Йосеф (Томи) Лапид в своем заявлении опирался на научное исследование, указывающее на глубокую и интенсивную связь между батальоном «Нахтигаль» во главе с Романом Шухевичем и немецкими властями, и также связывающим батальон «Нахтигаль» под командованием Шухевича с погромом во Львове в июле 1941, унёсшим жизни приблизительно 4000 евреев". І тут же ваш Гурвіц прикалується: "«В Одессе переулок Грибоедова был переименован в переулок Романа Шухевича. По этому поводу председатель Одесского горсовета и депутат от Народного руха Украины Эдуард Гурвиц заявил: «Мы переименовали переулок Грибоедова в улицу Шухевича — врага КГБ, который сражался с кагэбэшниками в Западной Украине. И теперь наша СБУ находится на углу Шухевича и Еврейской.»
40. саша ставицький / 15 січня 2016, 18:35
Подивився відео з бібліотеки і стало не по собі.Особливо противно слухати вчителів істориків.Багато із присутніх в залі в радянські часи крутилися біля райкомів компартії ,чекали посад і т.д , а тепер так ряно кинулися виконувати закон про декомунізацію.Це щось подібне було , коли члени бюро райкому кинулися закривати райком , а потім розтягували звідти майно.Авторам відео хочу сказати , що , якщо проводите опитування , то не тільки на ринку , а то воно буде викривленим.Тому , хто лякає , що якщо не переіменуємо , то буде переіменовуватми голова обл адміністрації.А він має на це право? А де ж децентралізація ? ДДе демократія ?Я не доручав йому це робити.Ця невігласька влада просто дурманить народ , а оті вчителі історії - невігласи і прихвостні , які поводять так себе , приспособлюючись до ситуації і їхнє слово пусте.
41. саша ставицький / 15 січня 2016, 18:36
Люди , не вірте різним Геям-фоксам , Мачсонам з вазонами - це шушара , прихвостні .
42. Колчак / 15 січня 2016, 19:20
32.Петлюрівець
«.А зараз хіба десятки мільонів украінських жертв
сталінського геноциду-Голодомору, концтаборів НКВД не підстава засудити іхніх катів , іменами яких названі міста , вулиці і площі...»

Ти порахуй скільки зараз мільйонів пішло у вічність. І то був не сталінський геноцид, а ваш. Ваші ту кашу заварили і все заплутали, аби дурні українці нічого не зрозуміли. Тож беріть і перейменовуйте вулиці Свердлова, Якіра і т.п., а не Московську, чи Маяковського, чи Чкалова, чи Матросова.
43. Петлюрівець / 15 січня 2016, 19:25
41.саша ставицький
«Люди , не вірте різним Геям-фоксам , Мачсонам з вазонами - це шушара , прихвостні»

Саша будь зконослухняним громадянином.Є закон і його треба виконувати і нерозводити демагогію як це робиш ти.Треба викинути з свідомості украінців прокляте минуле бездержавності , а молодь щоб і не знала тих імен катів іменами яких московські комуністи загарбники називали наші міста та вулиці.
44. Колчак / 15 січня 2016, 19:32
35.Петлюрівець
«.тисячі убитих і поранених украінських солдатів і мирних жителів російськими Градами ? І це в в 21 столітті ... во ім’я чого ? Паранойя»

Паранойя, тільки в кого. Ти про Гради не тут розказуй, а в соцмережах мешканцям Донбасу. А то дійсно, 21 вік, а люди, як зомбі, нічого крім ТВ не бачать.Посилання на www.youtube.com
45. Колчак / 15 січня 2016, 19:35
33.професор
« Але чомусь ми так реагуємо на слово "Путін".»

Щось ти слабий професор. Академіку Павлову приписують такі слова: " «…на все это надо смотреть и с медицинской точки зрения. Именно, именно – с медицинской! ….у многих граждан еще недавно великой России в несчастных головах происходит такое… Постоянная сшибка процессов возбуждения и торможения. Быстро приводится в расстройство нервная система населения, это почва для, сплошных неврозов. Вся страна – неврастеники….. в таком состоянии в деятельности мозга возникает парадоксальная фаза: мозг плохо реагирует на сильные стимулы – на окружающую действительность, зато на более слабые раздражители – на слова – реакция усиливается… и вот результат. К седьмому – восьмому году революции у многих просто утратилась восприимчивость к действительности, но обострилась восприимчивость к словам. Их условные рефлексы, уж Павлову то поверьте, скоординированы не с действительностью, а со словами. Слова значат больше чем факты».
46. саша ставицький / 15 січня 2016, 19:49
43.Петлюрівець
«Саша будь зконослухняним громадянином.Є закон і його треба виконувати і нерозводити демагогію як це робиш ти.Треба »

А як же бути , коли держава не виконує навіть елементарних вимог Конституції , написаної нею.Чи ти задумувався , хто приймає ті закони , які я повинен виконувати?Сьогодні по ТВ повідомляли , що депутат Найєм перевіз до України більше сотні своїх родичів з Афганістану - це майбутні нардепи , Саакашвілі спускався в метро - майбутній премєр , Поліція , прокуратура - грузини , Коломойський захистив Україну від Росії І Т.Д.А ким ти в них?
47. Колчак / 15 січня 2016, 19:57
38.Масон Вазон
«у свій час був пакт Молотова -Ріббентропа і це зовсім не завадило початку найкровопролитнішої війни.»

Ну а як би воно завадило, коли Майн Кампф був написаний ще в 1926 році. У ньому вже все було визначено: "«Поэтому мы, национал-социалисты, совершенно намеренно зачеркнули линию поведения, которой следовала предвоенная Германия в своей внешней политике. Мы положили конец вечному германскому продвижению на Юг и Запад Европы и обратили наши взоры к землям на Востоке" Про те, що війна неминуча Сталін говорив сто разів у відкртих виступах. Пактом він просто відтягував її терміни і нарощував економіку і озброєння.
48. Колчак / 15 січня 2016, 19:59
46.саша ставицький
«А ким ти в них?»

Та він у них на ставці, а шифрується під патріоту
49. Колчак / 15 січня 2016, 20:03
43.Петлюрівець
«а молодь щоб і не знала тих імен катів іменами яких московські комуністи загарбники»

Ти молоді мозги не заталмудовуй. Молодь повинна знати, що ті "московські комуністи" такі самі московські, як зараз українські патріоти ті, що при владі у нас. Дехто із них навіть родичі.
50. Колчак / 15 січня 2016, 20:05
40.саша ставицький
«а оті вчителі історії - невігласи і прихвостні , які поводять так себе , приспособлюючись до ситуації і їхнє слово пусте.»

Істину глаголиш. І таких істориків у нас 99 %.
51. Колчак / 15 січня 2016, 20:15

Коментар видалено за порушення пункту 2.3, 2.8, 2.9 Правил користування сайтом
52. Альфа / 15 січня 2016, 20:40

Коментар видалено за порушення пункту 2.3, 2.5, 2.9 Правил користування сайтом
53. Люся / 16 січня 2016, 16:36
На мою думку зараз зовсім недоречно перейменовування вулиць. Всякі закони зверху приймають, а договоритись про припинення війни ніхто не хоче, бо на цьому верхи наживаються. Це брудний бізнес, брудна корупція. Гинуть наші хлопці, цвіт нашоі націі, щоб повністю знищити украінський народ. Дивлячись, що відбувається на нашій землі, як обіднів і біднішає наш народ, яка висока оплата послуг, не потрібно згадувати голодомори 1921, 1932-1933, 1946-1947рр. Винищення украінців відбувається і сьогодні, тільки іншим способом. Не впевнена зовсім,що при такій владі будемо ми, простий народ, жити добре. А від зміни назв вулиць життя в кращу сторону не зміниться. В першу чергу треба думати про покращення добробуту народу,а в нас верхи, хоч і місцеві, cамі збагачуються. І все ім мало й мало
54. Петлюрівець / 16 січня 2016, 18:20
Россия вынашивает планы не только «впихнуть» обратно в состав Украины оккупированные районы Донбасса, но и обеспечить им статус «государств в государстве». Об этом пишет журналист Виталий Портников в своем блоге.
55. Петлюрівець / 16 січня 2016, 18:31
Помощник президента России Владислав Сурков мог предложить представителю Госдепартамента Соединенных Штатов Америки несколько сценариев разрешения конфликта на Донбассе, однако наиболее оптимальный из них - это отстранение от власти лидера Российской Федерации Владимира Путина.
Такое предположение высказал в своем блоге на "Радио Свобода" украинский журналист Виталий Портников.
56. Петлюрівець / 16 січня 2016, 21:10

Коментар видалено за порушення пункту 2.9 Правил користування сайтом
57. Петлюрівець / 16 січня 2016, 21:13
"Є дуже серйозна проблема. Україна нічого не робить навіть для захисту українців у Росії, тому сподіватися на роботу України з неросійськими національними рухами не варто. Росія постійно вимагає введення російської мови як другої державної, але чому Україна не вимагає того ж самого від Росії, визнання української мови? Українців або людей із українськими коріннями в РФ дуже багато, в процентному відношенні не менше, ніж росіян в Україні", - підсумував Шмулевич.
58. Дід Панас / 16 січня 2016, 21:26
53.Люся
«Винищення украінців відбувається і сьогодні, тільки іншим способом. »

Молодець, Люся! Давно сказано: "Спасіння потопаючих - справа рук самих потопаючих". І доки український народ не почне головою думати, толку з нього не буде. А з усього видно, що голова у українців виключно для капелюха.
59. Петлюрівець / 16 січня 2016, 21:27

Коментар видалено за порушення пункту 2.9 Правил користування сайтом
60. Сергій / 16 січня 2016, 21:40
54.Петлюрівець
«Об этом пишет журналист Виталий Портников в своем блог»

А ти знаєш , хто Портніков ? Дякуючи цим Портникам , Найємам , нас зробили ідіотами і в першу чергу таких , як ти.Невже ти не бачиш , хто нами править , до чого нас принизили і ти тупо віриш цим Портникам. Схаменись і не дурач знедолених українців , їх ця влада безбожно винищує.
61. шок / 16 січня 2016, 21:45
100 % погоджуюсь Сергієм, що москва не дає нам розвиватись Путін винуватий
62. шок / 16 січня 2016, 21:46

Коментар видалено за порушення пункту 2.9 Правил користування сайтом
63. Дід Панас / 16 січня 2016, 22:06

Коментар видалено за порушення пункту 2.9 Правил користування сайтом
64. Дід Панас / 16 січня 2016, 22:10
60.Сергій
« і ти тупо віриш цим Портникам.»

Та він їм служить. Він і сам із їхнього племені. Що ти ловишся на його нік.
65. Петлюрівець / 16 січня 2016, 22:36
61.шок
«погоджуюсь Сергієм, що москва не дає нам розвиватись Путін винуватий»

А я на 100% згоден з Шоком що путінська Росія дійсно винна.Це ж треба дійти то такого у 21 столітті напасти на сусідній братній украінський народ, загарбати чужу територію, десятки тисяч убитих і поранених російськими Градами,мільйони біженців і зруйнованих доль, сльози матерів , дружин і дітей.І в ім’я чого ця агресія путінськоі Росііі ? Тому що маньяку Путіну мариться залишити слід в історіі, бути подібним Гітлеру і Сталіну, відновити російську імперію тюрму народів,При цьому Путін блюзнірськи говорить что украінци і русскіє ето одін народ.Але одне залишає надію ,що є ще інша Росія, Росія Нємцова,Каспарова,Макаревича та інших мільйонів чесних людей і за цією Росією майбутнє.
66. Муромець / 16 січня 2016, 22:45

Коментар видалено за порушення пункту 2.9 Правил користування сайтом
67. Петлюрівець / 16 січня 2016, 22:50

Коментар видалено за порушення пункту 2.9 Правил користування сайтом
68. шок / 17 січня 2016, 09:00
у нас що другим нічим занятся, нада вулиці змінювати дибілізм
69. шок / 17 січня 2016, 09:02
дурня повна
70. Дід Панас / 17 січня 2016, 13:24
67.Петлюрівець
«Зухвала брехня !»

Якби була брехня, то адмін би мій комент №63 із ссилкою не видалив. Це тобі перша ознака того, що людям цілеспрямовано із злим умислом обмежують доступ до правдивої інформації.
71. професор / 17 січня 2016, 13:46
Вам не здається дивним, що оті "хороші росіяни" чомусь не поспішають переїхати до "перспективної України"? Щодо академіка Павлова... Дуже розумні слова.. Та поки стосуються більше українців... Допоки українці не покидають свої нікчемні "роботи" - вчителями, лікарями, торгашами (а це вже теж почина приносити мінімальні прибутки) і не займуться реальним ділом - поки так і злидарюватимуть. А це непросто... Тому все ж є сподівання -(і майже впевненість) - криза посилюватиметься... А голод - рушій прогресу. І тоді вже буде не до Путінів, новин, клапань по клавіатурах... Буде просте і важке, але ЖИТТЯ.
72. саша ставицький / 17 січня 2016, 16:49
Що говорити за вулиці , в Кобеляках діє ціла група агентів кремля.Одні продають в магазинах чорний хліб під назвою РОСІЙСЬКИЙ , другі його поїдають і патріоти ніяк з цим не борються.Громадяни , не їжте хліб під назвою РОСІЙСЬКИЙ.
73. саша ставицький / 17 січня 2016, 16:50
   Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
Це вже в мені діє психоз від пропоганди.Становлюсь дебілом.
74. Машка / 17 січня 2016, 16:51
А я люблю хліб під назвою Білоруський...
75. Петлюрівець / 17 січня 2016, 17:22

Коментар видалено за порушення пункту 2.9 Правил користування сайтом
76. Петлюрівець / 17 січня 2016, 17:32
74.Машка
« я люблю хліб під назвою Білоруський.»

Маша я вас підтримую, бо також інколи споживаю хліб Білоруський.Пропоную назвати одну з вулиць Білоруська, іншу на честь нашого земляка Симона Петлюри, борця за Украінську Державу.
77. Петлюрівець / 17 січня 2016, 17:43

Коментар видалено за порушення пункту 2.9 Правил користування сайтом
78. саша ставицький / 17 січня 2016, 18:12

Коментар видалено за порушення пункту 2.9 Правил користування сайтом
79. Петлюрівець / 17 січня 2016, 18:27

Коментар видалено за порушення пункту 2.9 Правил користування сайтом
80. саша ставицький / 17 січня 2016, 18:34

Коментар видалено за порушення пункту 2.9 Правил користування сайтом
81. професор / 17 січня 2016, 19:08
Яка Білоруська? Якого Петлюри? От поміняється завтра влада знов - і що??! Мало Вам назв - Зернова, Бузкова, Світанкова, Святкова...?
82. шок / 17 січня 2016, 20:10

Коментар видалено за порушення пункту 2.9 Правил користування сайтом
83. шок / 17 січня 2016, 20:12

Коментар видалено за порушення пункту 2.9 Правил користування сайтом
84. шок / 17 січня 2016, 20:14
на всі 300% еще тут нормальні люди які мислят здраво
85. Дід Панько / 18 січня 2016, 00:31
Забули ще написати що потрібно ще й будинки,та квартири попалити, КОМУНА ж будувала! Краще б дороги почистили, а то ба! Немає чим зайнятися! Патріоти, сніг то Путін накликав! Лопати беріть і знищуйте!!! А потім з вулицями розберетесь! вул.Леніна перейменували, а сніг і там лежить! Не порядок!!!
86. Учитель / 20 січня 2016, 18:36
Біда та й годі. Невже нгація хвора. Ними керують не українці, країна котиться у прірву, а вони чергову кістку глодають. Та схаменіться люди. Невже ви не бачите що відбувається у країні.
87. Максим Кармелюк / 20 січня 2016, 19:26
Є назви вулиць як ланцюги для собак.
88. Максим Кармелюк / 21 січня 2016, 18:42
Було б добре якби в районному будинку культури провели підсумкові громадські слухання для обговорення питання про перейменування вулиць, перевулків.
89. Гонта / 21 січня 2016, 18:54
88.Максим Кармелюк
«Було б добре якби в районному будинку культури провели підсумкові громадські слуханн»

Істину глаголиш. Тільки хто ж іх проведе? Бояться. А з іншого боку, хто прийде?
90. Кобеляцький виборець / 21 січня 2016, 19:36
Мало прийде , бо якщо відкрито скажеш , що це затіяна дурниця , то тебе відразу запишуть в агенти кремля.
91. Історик / 21 січня 2016, 20:19
90.Кобеляцький виборець
« тебе відразу запишуть в агенти кремля.»

А треба вчитися все прекручувати навиворіт, як це жиди роблять. Тоді виявиться, що миздобули і є агенти сіоністьскої частини Кремля. Вони за бабло замутили Майдан, бо знали чим все скінчиться. Не могли не знати, якщо у них хоть трішки мозгів є. Не було б Майдану Україна була з Кримом і Донбасом. Тобто, миздобули і є справжні сеператюги, які розвалили країну. Чому було б не жити із сусідом в дружбі? Ні, їм хотілося американських грошей заробити. Почитали б плани Бжезинського, які він ні від кого не скривав. «… прежде всего Европа является важнейшим геополитическим плацдармом Америки на Европейском континенте. Геостратегическая заинтересованность Америки в Европе огромна».«Американское глобальное превосходство, таким образом, подкрепляется сложной системой союзов и коалиций, которая буквально опутывает весь мир. Организация Североатлантического договора (НАТО) связывает наиболее развитые и влиятельные государства Европы с Америкой, превращая Соединенные Штаты в главное действующее лицо даже во внутриевропейских делах». «… любое расширение пределов Европы автоматически становится также расширением границ прямого американского влияния».
По простому, миздобули хизуються роллю затички і Обаминих холуїв. Найцікавіше те, що розумна цивілізована Європа добре це розуміє і глибоко презирає миздобулів.
92. академік / 21 січня 2016, 23:24
Прозрієте та буде пізно. І нащадки Вам цього не пробачать.
93. ісай / 23 січня 2016, 03:33
Вже є достатньо пропозицій і в газетах Ехо, Колос а також в міській раді для узагальнення.
Звертаюсь до керівників міста, районної ради РДА збори громадян з проханням оголости про цей захід, назвати час, дату і місце проведення.
Доречно почути думку Копельця, Шевченко, Кішінського, поважних депутатів міської, районної та обласної рад.
Цікаво послухати авторитетних людей нашого міста, молоді, ветеранів, істориків.
Можливо своїми думками поділяться досвідчені управлінці Таранушич, Мирошнеченко, Решетило, Жуков, Чернявський, Спиця, Нестеренко, Манник, Андрієнко,Рожкова,Данко,
Запросіть лектора-ініціатора цих перейменувань з інституту національної памяті.
Цікава думка про інтернет опитуваання щодо рейтингового голосування за пропозиції.
Нині вирішується питання про наше майбутнє.
Не треба рубати з плеча, але й імена катів мають зникнути з карти нашого найкращого в світі міста.
94. передплатник КОЛОСА / 15 лютого 2016, 02:53
88.Максим Кармелюк
«Було б добре якби в районному будинку культури провели підсумкові громадські слухання для обговорення питання про перейменування вулиць, перевулків.»
На жаль такого обговорення в РБК не було. Звертаю увагу,що в КОЛОСІ надруковано виступ Михайла Лося одного із старійшин. Педагог, історик, краєзнавець, колишній директор школи. В статті говориться про Голди Меір,Зінгенштассе та інше....Заперечує Зацекляному дещо... То прийдемо ж на сесію міськради 18.02.16 де розглядатимуть питання щодо перейменування вулиць
95. місцева / 15 лютого 2016, 08:46
93.ісай
«Доречно почути думку Копельця, Шевченко, Кішінського, поважних депутатів міської, районної та обласної рад.»

ВОНИ--сівши в крісла--СВОЄЇ ДУМКИ НЕ МАЮТЬ ПРАВА мати--вони на СЛУЖБІ--що їм накажуть-те вони і робитимуть(скажуть-роздвигай-роздвинуть---скажуть валяй-вони валяють---скажуть МОВЧИ--вони МОВЧАТИМУТЬ)
ДЕБІЛІЗМ--но були б ви на їх місці--робили б те саме....
96. Хома / 15 лютого 2016, 09:04
93.ісай
«Цікаво послухати авторитетних людей нашого міста, молоді, ветеранів, істориків.
Можливо своїми думками поділяться досвідчені управлінці Таранушич, Мирошнеченко, Решетило, Жуков, Чернявський, Спиця, Нестеренко, Манник, Андрієнко,Рожкова,Данко,»

Почув???
97. Хома / 15 лютого 2016, 09:07
95.місцева
«
ВОНИ--сівши в крісла--СВОЄЇ ДУМКИ НЕ МАЮТЬ ПРАВА мати--вони на СЛУЖБ»

Там Ісай питав не тільки про тих хто на службі.
98. Самотерапевт / 15 лютого 2016, 10:29
96.Хома
«93.ісай
«Цікаво послухати авторитетних людей нашого міста, молоді, ветеранів, істориків.
Можливо своїми думками поділяться досвідчені управлінці Таранушич, Мирошнеченко, Решетило, Жуков, Чернявський, Спиця, Нестеренко, Манник, Андрієнко,Рожкова,Данко,»
Почув???»

Чути було тільки Колі Тереніна позицію.
99. Ісай / 15 лютого 2016, 12:23
95.місцева
«ДЕБІЛІЗМ--но були б ви на їх місці--робили б те саме....»

Я добре знаю чим відрізняється чиновник від не чиновника. Чиновник має робити те, що передбачене законом, а всі інші люди можуть робити все що не заборонено законом.
Але коли чиновників спонукали, при януковичу, збирати для них хабарі, деякі посадовці перейшли на іншу роботу, не бажаючи йти тупиковим шляхом. Адже було зрозуміло що Янукович - це банда при владі яка веде до прірви. Скажу, що серед службовців є порядні люди які ні за яких умов не підуть на беззаконня. Голодатиме, а хабаря не візьме. Були такі (законослухняні) апаратчики й при комуністичній владі. 18 лютого 2016 року сесія міської ради, а понеділок, вівторок, середа - засідання комісій міськради. Там і почуємо думку і депутатів і голови Копельця О. А завтра сесія райради. Там думка інших Шевченко, Кішінського... А ще достатньо було матеріалів в газетах: "ЕХО" "КОЛОС". До того ж скринька в міськраді для всіх хто бажав висловити свою думку щодо перейменування. А якщо названі досвідчені управліннці промовчали. То така їх суть, отакі вони є. Старе правило- мовчить значить погоджується.
100. Олекса / 15 лютого 2016, 12:45
94.передплатник КОЛОСА
«. В статті говориться про Зінгенштрассе, Голди Меір»
А чого б і не винести (з подачі депутатів) на розгляд сесії пропозиції Михайла Лося. А може і в депутатів будуть власні міркування - вони ж найближче до своїх виборців.
101. Трампампам / 15 лютого 2016, 12:47
99.Ісай
« А якщо названі досвідчені управліннці промовчали. То така їх суть, отакі вони є. Старе правило- мовчить значить погоджується.»

Ось тут не соглашусь з Ісайом. Мовчать посадові особи і керівники партій не тому що погоджуються чи не погоджуються із перейменуванням. А тому що підсцикують. Мало як воно обернеться, може знову красниє до влади прийдуть.
У всіх номеклатурщиків-комуняк, а в міській і районній владі тіки такі і є, існує золоте правило - лучче помовч. ТОді місце біля корита останеться. Їм наср..ть на ту декомунізацію чи комунізацію. Головне - процесом, де бабло рулить.
102. Максим Кармелюк / 15 лютого 2016, 12:56
95.місцева
«ВОНИ--сівши в крісла--СВОЄЇ ДУМКИ НЕ МАЮТЬ ПРАВА мати--вони на СЛУЖБІ--що їм накажуть-те вони і робитимуть(скажуть-роздвигай-роздвинуть---скажуть валяй-вони валяють---скажуть МОВЧИ--вони МОВЧАТИМУТЬ)
ДЕБІЛІЗМ--но були б ви на їх місці--робили б те саме....»

В народі гуляє вираз: " Служити радий, прислуговуватися тошно". Для мене особисто, окрім законів є ще людська гідність, мораль. Я не робив і не робитиму дії які не спримає розумом і серцем. Тому я за те щоб обиралися, призначалися на керівні посади найрозумніші, наймудріші з нас. Бо дехто з нас не може ради дати собі не те, що громаді.
103. Ісай / 15 лютого 2016, 13:04
101.Трампампам
«Ось тут не соглашусь з Ісайом. Мовчать посадові особи і керівники партій не тому що погоджуються чи не погоджуються із перейменуванням. А тому що підсцикують. Мало як воно обернеться, може знову красниє до влади прийдуть.
У всіх номеклатурщиків-комуняк, а в міській і районній владі тіки такі і є, існує золоте правило - лучче помовч. ТОді місце біля корита останеться. Їм наср..ть на ту декомунізацію чи комунізацію. Головне - процесом, де бабло рулить.»

Я поважаю вашу думку. Добре, що ви не промовчали.
104. Трампампам / 15 лютого 2016, 13:08
102.Максим Кармелюк
« Тому я за те щоб обиралися, призначалися на керівні посади найрозумніші, наймудріші з нас. Бо дехто з нас не може ради дати собі не те, що громаді.»

Чуєш Максік,не сміщи хоть ти.Найрозумніші і наймудріші, давно поклали із прибором на український владний гадючник.
Кроме того, Максік, найдостойніших простоне виберуть люди, бо в достойних немає бабла,сахаря і гречки.
105. Кіноман / 15 лютого 2016, 18:19
102.Максим Кармелюк
«В народі гуляє вираз: " Служити радий, прислуговуватися тошно". »

Це не в народі гуляє... В радянській школі всі вчили монолог Чацького (О.Грибоєдов "Горе від розуму). Це так, для відома.
106. Хома / 15 лютого 2016, 21:36
105.Кіноман
«Це не в народі гуляє... В радянській школі всі вчили монолог Чацького (О.Грибоєдов "Горе від розуму)»

Ти тут обережно з Гоголем. Його тепер моздобули до сепарів і москалів відносять і в школі вивчати не будуть. Он, вже й Тараса Булбу забороняють.
107. Хома / 15 лютого 2016, 21:37
Плять, помилився спутав з Ревізором. Буває, вибачте
108. Хома / 15 лютого 2016, 21:37
Миздобули все одно ні того ні другого не читали
109. Чудо Юдо / 16 лютого 2016, 09:33
106.Хома
«Ти тут обережно з Гоголем. Його тепер моздобули до сепарів і москалів відносять і в школі вивчати не будуть. Он, вже й Тараса Булбу забороняють.»

Посилання на закони і розпорядження, будь ласка, чи просто триндим?
110. юрій / 19 лютого 2016, 20:25
Небажання деяких політиків виконувати закон про декомунізацію багато хто сприймає як огидну, але звичну традицію невиконання законів. Але не все так просто — як і за небажанням прозоро декларувати доходи цілком ймовірно стоїть крадіжка, тут теж глибші корені. Вони сподіваються, що “мине час” і країна може програти цю гібридну війну, хоча б інформаційно. І тоді залишені маркери совка — читай русского міра — дозволять “віддати на тарілочці” наші, українські міста та села ворогові. Так хтось хоче вислужити собі ймовірну індульгенцію. Тому чіпляється “за ноги”, аби втримати нас у минулому. Тому, відкинувши цинізм і прискіпливу увагу до розподілу фінансових потоків, старанно, як першокласник на уроці, вигадує безглузді перетлумачення на клашт Святого Петра чи Колективу Молодих Соціально Мотивованих Людей - Справжніх Козаків. Ні, вони не мають нас за ідіотів, вони мають нас за ресурс. Ідеологічний ресурс, яким досі можна ефективно торгувати на північно-східному ринку агресії. Давайте спільними зусиллями не допустимо такого розвитку подій і звільними наш простір від пропаганди!
111. Анархіст / 19 лютого 2016, 21:06
сподіваються, що “мине час” і країна може програти цю гібридну війну, хоча б інформаційно. І тоді залишені маркери совка — читай русского міра — дозволять “віддати на тарілочці” наші, українські міста та села ворогові. Так хтось хоче вислужити собі ймовірну індульгенцію. Тому чіпляється “за ноги”, аби втримати нас у минулому.


Згоден з вами Юрію, а з Самойленком ні.
112. Лука / 19 лютого 2016, 23:07
110.юрій
«Небажання деяких політиків виконувати закон про декомунізацію»

Який то закон? " У той час, як Закон № 317-VIII можна розглядати як такий, що переслідує законні цілі, його положення не є достатньо точними, щоб дозволити особам регулювати свою поведінку відповідно до Закону і запобігти довільному втручанню з боку державних органів. Як такий, Закон не відповідає трьом вимогам: законності, легітимності та необхідності у демократичному суспільстві. Крім того, Закон є занадто широким за охопленням і вводить санкції, непропорційні законній меті" (Із висновку Венеціанської комісії)

110.юрій
« дозволять “віддати на тарілочці” наші, українські міста та села ворогові.»

Так ви все вже віддали. Ворого вже у вас на шиї сидить, а ви і не бачите.
110.юрій
«Тому чіпляється “за ноги”, аби втримати нас у минулому.»

У таких як ви немає ні минулого ні майбутнього.
113. Ісай / 20 лютого 2016, 00:03
вул. Огія матиме назву вул. Мільйонна
А ще нові назви вулиць:
вул. Волявська замість вул. Крупської,
вул.Подільська замість вул.Островського
вул.Броварська замість вул.Чернишевського
вул.Успенська замість вул.Комсомольська
вул Зінгенська замість вул.Якіра
Додати коментар

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
Вам необхідно зареєструватися, або увійти під своїм логіном



Купить квартиру Полтава
 Криптовалютні біржі в Україні
Курс НБУ

Зачекайте, йде завантаження...

Логін:
Пароль:
запам'ятати


Реєстрація | Нагадати пароль

Шановні водії!

У зв’язку зі значним погіршенням погодних умов та сильної хуртовини частина траси Р-52 у Царичанському районі являєтсья непридатною до використання!

Служба порятунку звертає Вашу увагу на те, що вирушаючи у таку погоду в дорогу Ви йдете на це на свій страх і ризик - у випадку неможливості вибратися із снігових заметів на дорогах чекати допомогу можливо прийдеться досить довго.

Тому рекомендується відмовитися від подорожей автомобілем до стабілізації ситуації