Майже рік минув з того часу, як вся країна вболівала за Kalush Orchestra на конкурсі «Євробачення-2022». Сьогодні “Укрпошта” презентувала нову марку, яку присвятили переможцям минулорічного конкурсу.
Про це повідомив генеральний директор АТ “Укрпошта” Ігор Смілянський.
“Майже рік минув з того часу, як вся країна вболівала за Kalush Orchestra на конкурсі “Євробачення-2022” і сподівалася почути слова, які могли б звернути міжнародну увагу на війну в Україні та сотню українських військових, які тоді перебували під обстрілом на “Азовсталі”. Поранені, без води, їжі та ліків. Саме тоді зі сцени пролунали відомі слова: “Save Mariupol, save Azovstal now!”. А ми виконуємо свою обіцянку, яку дали рік тому, і сьогодні презентуємо марку “Kalush”, бо це ще один символ війни та сміливості наших людей — робити все, щоб бути почутими”, – йдеться у повідомленні.
Урочисте спецпогашення пройде 10 квітня (одночасно із запуском продажу марки у відділеннях по всій країні) в місті Калуш Івано-Франківської області разом з лідером гурту Олегом Псюком та його учасниками + погашення штемпелем «Перший день» — у Києві.
Автор марки – Святослав Романчак, автор картки – Юрій Сосницький, художниця конвертів – Олеся Вакуленко.