На початку 2010-х років стався різкий стрибок долі седанів. Протягом 2010-2013-го доля автомобілів з таким типом кузова стрімко знизилась і декілька років демонструвала показник близько 40% ринку.
Аналітики зазначають, що, починаючи з 2014 року, доля седанів стрімко знижується. У той самий час, доля автомобілів сегмента SUV (у більшості, це саме універсали) зростає. Дивлячись на динаміку зростання долі кросоверів та позашляховиків, виходить, що доля седанів зворотно пропорційна долі автомобілів сегменту SUV.
У 2018-2019 роках седани зайняли 20% ринку. У 2022-му вони охоплювали 10% ринку нових автомобілів, а на початку поточного року їх доля зменшилась і досягла 7%.
Автомобілі з кузовом седан сходять нанівець і залишились домінуючими тільки в преміальному сегменті авторинку, зазначають експерти.