- Чудо Юдо
11 червня, 11:24
На тему: Куди щез колорадський жук? - эу
8 червня, 03:07
На тему: Только купив хамам, можно открыть источник истинного наслаждения - микала
31 травня, 08:20
На тему: Відновлення переписки в Телеграм: прості способи - Rinascimento
28 травня, 21:26
На тему: У свої 93 роки Юрій Тараненко не розлучається із гантелями - AllVisible
21 травня, 23:19
На тему: Ворожіння та езотеричні послуги можуть офіційно заборонити
Які продукти корисні для мозку
Нове дослідження показує, що люди, дієта яких сповнена овочів, фруктів і ягід, мають на 20% менший ризик зниження когнітивних функцій. Дослідження було представлено в журналі Neurology.
Уся справа у флавоноїдах, природних сполуках, що містяться в рослинах. Вони вважаються потужними антиоксидантами. Вчені відзначають, що флавони і антоціани можуть мати найбільший захисний ефект.
У дослідженні взяли участь 49 500 жінок (середній вік 48 років) і 27 800 чоловіків (середній вік 51 рік). За 20 років спостереження люди кілька разів заповнювали анкети, у яких вказували частотність вживання різних продуктів. Двічі оцінювалися когнітивні здібності учасників.
Група з найвищою кількістю флавоноїдів у середньому споживала 600 міліграмів (мг) щодня. Після коригування таких факторів, як вік і загальне споживання калорій, було встановлено, що люди, які споживали більше флавоноїдів, мали низький ризик когнітивного зниження, у порівнянні з тими, хто нехтував вживанням флавоноїдів.
Дослідники також вивчили окремі флавоноїди. Флавони, що містяться в деяких спеціях і жовтих або помаранчевих фруктах та овочах, володіли найсильнішими захисними якостями і були пов’язані з 38% зниженням ризику когнітивного скорочення, що еквівалентно 3-4 рокам.






