- Чудо Юдо
11 червня, 11:24
На тему: Куди щез колорадський жук? - эу
8 червня, 03:07
На тему: Только купив хамам, можно открыть источник истинного наслаждения - микала
31 травня, 08:20
На тему: Відновлення переписки в Телеграм: прості способи - Rinascimento
28 травня, 21:26
На тему: У свої 93 роки Юрій Тараненко не розлучається із гантелями - AllVisible
21 травня, 23:19
На тему: Ворожіння та езотеричні послуги можуть офіційно заборонити
Чим загрожує надмірне вживання кави
У численних дослідженнях неодноразово повідомлялося про користь помірних доз кави для загального здоров’я і мислення людини. Останнє дослідження австралійських вчених показало, що значне перевищення рекомендованих доз кави (2-3 порції на день) може стати причиною розвитку старечого недоумства у подальшому.
За отриманими вченими з Університету Південної Австралії даними, занадто великі дози кофеїну можуть сприяти зменшенню об’єму мозку, що викликає у майбутньому проблеми з розумовими здібностями і розвиток деменції.
До таких висновків група вчених прийшла, провівши аналіз даних понад 17,5 тисячі осіб. Вивчивши їх пристрасть до кави, експерти встановили, що вживання 6 і більше чашок кави на день сприяло збільшенню ризику розвитку старечого недоумства майже на 53%.
«Ми вважаємо, що отримані нами результати можуть допомогти співробітникам охорони здоров’я своєчасно виявляти групи ризику щодо розвитку деменції серед «любителів» кави. Слід пам’ятати, що, як і будь-який препарат, кофеїн, який міститься у каві, у розумних дозах приносить користь для організму людини, але перевищення кількості кофеїну на день може стати причиною розвитку незворотних наслідків у мозку, спровокувавши розвиток деменції», — поділилася авторка дослідження Кітті Фам.






