Вхід | Реєстрація

Останні коментарі

Коментарі користувача
1 ... 1532 1533 1534 1535 1536 1537 1538 ... 1661
ЯрГ 3 липня 2013, 11:44 На тему: Ліквідовано пожежу в рейсовому...
Судячи з фото, назву статті підібрали невдало.

ЛІКВІДОВАНО РЕЙСОВИЙ АВТОБУС В ПОЖЕЖІ.

Так краще.
Zhjckfd Uepxtyrj 1 липня 2013, 23:13 На тему: У Кобеляцькому районі нестача ...
"Дехто з пацієнтів просто не може зрозуміти, чому з хворим вухом потрібно йти не до лора"

Ну дебільна ж система!
Віталій Токовий 1 липня 2013, 16:22 На тему: Віра в Україну...
99. Олексій пише:
«Хмельницькі, Мазепи, Перлюри це хіба не сучасні Ющенки, Януковичі та Тимошенки???»



??? Ви хоч розумієте, КОГО ви порівнюєте із "ким". Посилання на exo.in.ua
Ольга В 1 липня 2013, 14:55 На тему: Віра в Україну...
20 червня помер дідусь 85 років - останній на нашій території учасник бойових дій, інвалід ВВв. Зараз дочка померлого оформляє пільги на бабусю (86 років) - дружину померлого. Серед інших довідок обов"язково!!! вимагають довідку про те, що за ці 10 днів бабуся ні за кого іншого заміж не виходила. Так хто ми?
Майстер 1 липня 2013, 13:48 На тему: Віра в Україну...
97. Микола Гузченко пише:
«Так могла написати лише людина, яка не пробувала читати історію. І Шевченка теж. »

Шевченка читав. Але яке відношення він має до часів комунізму? А-а-а. Це ти напевно натякаєш, що українці і до революції були нікчемними? Ну-ну.
Чудо Юдо 1 липня 2013, 13:31 На тему: Віра в Україну...
   Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
100. Майстер пише:
«сподіваюсь що це останній строк Віктора Федоровича»

Тверезо оцінюючи ситуацію сумніваюся в цьому... У нас немає здравої опозиції. Там партії щороку створюються, розсираються, розвалюються, об’єднуються, розбігаються і збігаються. І кожен раз вони нові. І кого людям обирати, як кожен день нові пики на екранах ТВ? А ПР, тут потрібно віддати все-таки їм належне, уже десяток років як міцна і стабільна братва.

А щодо слів Майстра про поділ обговорюючих на три групи, то погоджуся. Одні хочуть покращення і займаються незрозуміло чим. Другі хочуть того ж покращення, але займаються висміюванням перших. Толку мало що від перших, що від (тим паче!) других.

А взагалі я сам відношуся до третіх, які взагалі нічим у цій сфері не займаються, але вірять у щасливе майбутнє. Вимруть наші батьки, вимремо ми і наші онуки житимуть краще. Подивіться на нові покоління. Вони вже не наші батьки - вони вже не хочуть продавати голос за кіло гречки. Вони як продати, так хочуть задорого - у олігархів бабла не вистачить купити. Тільки не потрібно говорити про дітей-алкоголіків, курящих, наркоманів і закиданих таблетками дебілів на дискотеках. Так себе поводить молодь у всіх країнах світу, навіть у найуспішніших. Але розтрощених пляшок на тротуарах поменшало. І це показних появи здравія в мізках, щоб там не говорили скептики Нью Йорки та Гузченки. Це вже признак появи якогось мислення у півкулях нового покоління.
Майстер 1 липня 2013, 12:57 На тему: Віра в Україну...
У перших не було країни. Вони воювали, щоб її мати. У других країна була. Щодо того, що вони зробили для її розвитку, то тут треба розбиратися по кожному окремо. Тимошенко не була президентом, Ющенко та Янукович були дуже різними. Кажу були, тому що сподіваюсь що це останній строк Віктора Федоровича. Президентський, я маю на увазі.
Олексій 1 липня 2013, 12:52 На тему: Віра в Україну...
Хмельницькі, Мазепи, Перлюри це хіба не сучасні Ющенки, Януковичі та Тимошенки???
Майстер 1 липня 2013, 12:45 На тему: Віра в Україну...
Періодично не була. Були спроби відвоювання держави при Хмельницькому, при Мазепі, при Петлюрі. Не вийшло. Тільки я не казатиму: "Нам же завжди заважали!" Це популярне твердження, хоча не завжди правдиве. Не всі хотіли тієї держави. Як і тоді, так і у наш час знаходиться багато таких, яким краще б було під Москвою, Польщею, Німеччиною чи ще кимось. Завжди легше, коли хтось керує тобою. І важче самому брати на себе відповідальність.
Микола Гузченко 1 липня 2013, 12:43 На тему: Віра в Україну...
95. Майстер пише:
«Це тільки люди, які навіть не пробували читати історію, можуть говорити, що комуністи не винні - це ми самі нікчеми.»

Так могла написати лише людина, яка не пробувала читати історію. І Шевченка теж.
Майстер 1 липня 2013, 11:40 На тему: Віра в Україну...
Взагалі щодо дискусії у цій темі. Вона - як яскравий зріз ситуації у країні. Одні хочуть щось змінити, але не знають як. Інші сміються з тих, хто щось хоче і не знає як. Хоча і самі б не проти пожити у кращій країні. Треті вірять у зміни всупереч логіці (себе я зараховую і до перших, і до третіх). Але всіх нас дружно об'єднує одне - відсутність спільної думки. Ідеї, якщо хочете. Хочу жити краще - це ще не ідея. Хочу змінити владу - також. Хочу підняти на вила регіонала - це заклик до скоєння злочину, але не ідея. Тут Нью Йорк щось писав про "Свободу". Це (принаймні на моїй пам'яті) перша політична сила, яка звернутись не просто до електорату, а до нації. Зрозуміло, що за нинішніх умов це поки що програшний хід. Тому що серед населення України насправді дуже мало українців. Як за походженням так і по духу. І 70 років радянської влади тут якраз дуже причетні. Це тільки люди, які навіть не пробували читати історію, можуть говорити, що комуністи не винні - це ми самі нікчеми. Можливо ми і є такими саме тому, що кращих представників нації фізично винищили. Під час примусової колективізації у 20-их, під час голодомору у 33-му, під час війни, у якій українців не боялися відправляти у розход пачками. Замість цитування улюбленого вами Леся, почитали б про "Розстріляне відродження". Про українських поетів і письменників, які писали надзвичайно сильні речі. Але ми ніколи й нічого про них не чули. Тому що їх розстрілювали і висилали у часи прогресивного комунізму. Тому ми зараз і маємо націю нікчем. Яка поки що неспроможна вибудувати собі державу. Все закономірно. Невже ви думаєте, що після 70 років радянського поневолення ми за якийсь двадцяток років розправимо крила і полинемо увись? Мені теж цього хочеться. Але поки що так не буде. Треба чекати, щоб народилися нові українці. Не нікчемні, не поневолені. І вони обов'язково народяться. Якщо, звичайно, не підуть на абортивний матеріал.
Майстер 1 липня 2013, 11:24 На тему: Віра в Україну...
29. New York пише:
«Ви взагалі розумієте різницю між зародком і дитиною?»

Так-так. Усі розуміють. Це вбити дитину гріх. А зародок - він же навіть не живий! Чхати, що у нього вже є ручки-ніжки. Чхати, що у нього є серце і він здатний відчувати біль. Його ж можна просто вичистити. І далі спокійно жити. Звичайно, як же у нас можна забрати таке виключне право?!
Наскільки мені відомо про таку "операцію", її роблять до 12 тижня. Ось як описують життя "зародка" на 9-12 тижні медики:
"Скелет та м'язи яскраво виражені. Плід вже може здійснювати перші свої рухи - рухає руками, ногами, стискає кулаки, відкриває рот, ковтає, намагається робити смоктальні рухи. Прослуховується серцебиття плоду - воно майже удвічі частіше, ніж у матері"
Звичайно, з погляду Нью Йорка та іже з ним - це ще не дитина. Це - абортивний матеріал.
stogryven 30 червня 2013, 20:59 На тему: Віра в Україну...
92. Микола Гузченко пише:
«Тільки одна біда:
85. stogryven пише:
«Зараз у мене такої цілі немає. Але, може колись, як ми разом з тобою будем пити пивко, може я й спробую.»»

Це стосується конкретно тебе.
Микола Гузченко 30 червня 2013, 19:28 На тему: Віра в Україну...
89. stogryven пише:
« Але головна суть в тім, що коли мислячих людей стане більше половини в країні...»

Так ти і це можеш? Ух ти! Україна спасєна!
Тільки одна біда:
85. stogryven пише:
«Зараз у мене такої цілі немає. Але, може колись, як ми разом з тобою будем пити пивко, може я й спробую.»

stogryven 30 червня 2013, 18:45 На тему: Віра в Україну...
На мислячих, діють тільки аргументи і факти. А маса - є маса. Головне щоб порядок був в морально правовому полі.
Та не переживай, вона нікуди не подінеться. Просто продавати її будуть інші люди.
Слава Україні!
Микола Гузченко 29 червня 2013, 19:37 На тему: Віра в Україну...
78. stogryven пише:
«Якщо одна людини переконає ще одну в тім що це можливо - це вже охуєнний результат.»

Ану ж, переконай мене. Тільки знай: мені, як і сорока мільйонам українців, чхать на твої переконання. Але це нічого. Ти переконай.
stogryven 29 червня 2013, 02:01 На тему: Віра в Україну...
76. Джардон пише:
«не ну так ашо? Влпасть жиж виберали для чогось. І помоїму це лудший варіант ізусіх. сидите тут тільки трендите. а ви поробуйти достігнути того як Віктор ведорович достіг. Такого россвета україни не було в последні трицать лет. Просто якби ви получіли образованіє нормальне а то всі бурсу покончали і жалуїтесь типер. аж протівно!»

Таку маячню проніс, Аж в довбехі загуділо.
Ярослав Гузченко 28 червня 2013, 19:29 На тему: Віра в Україну...
М-даааа....
От не можу ніяк второпати, за що люди себе так не люблять?! Чому усіляко намагаються виставити себе ідіотами?
Зіна Мерц 28 червня 2013, 17:50 На тему: Віра в Україну...
"От якби я сів та відкрив рота,а туди манна небесна сама залітала".Реальні речі треба пропонувати,а не сидіти мріяти та всіх критикувати.
Ярослав Гузченко 28 червня 2013, 16:50 На тему: Віра в Україну...
69. stogryven пише:
«Робокопів, чи шо?»

Ага) І термінаторів.
Кажу ж, казки то все. Ніде їх взяти, тих про яких я писав. І Нью Йорк правий - неможливо отак взяти і виховати. От тому це і проблема. Треба як предки наші, коли гибли від міжусобиць в IX ст, попросили князювати варяга Рюрика. А так би перебили одне одного х керам)
Ольга В 27 червня 2013, 18:47 На тему: Віра в Україну...
33. Віталій Токовий пише:
«наша байдужість САМИМ щось змінювати, брати відповідальність на самих себе! Бо саме завдяки нашому нехотінню та вічному недоведенню справи до логічного кінця ми й маємо таку владу, яка є сьогодні. І ми її самі повинні міняти.»

Ось - золоті слова! Дякую! Коротко і зрозуміло.
Петро Дяченко 27 червня 2013, 17:35 На тему: Віра в Україну...
26. Ольга В пише:
«Я з вами навіть не спілкуюся. Можете мене проігнорувати. Я не ображусь.

Нью йорк - оце в даному випадку слово "патріот" треба в лапках вживати.»


Таки Лісовський казав правду: ви типова провокаторша, причому нахабна та засліплена.
Валентин все сказав правильно, а от усі інші "мудрагелі" в мене нічого окрім суму не викликають. Мимоволі сгадуються рядки Шевченка про таких як ви:
"Неначе села погоріли,
Неначе люди подуріли.
Німі на панщині ідуть,
Та діточок своїх несуть"

А Валентину подяка за нормальне та виважене розуміння проблеми.
30. Валентин пише:
«Олю,пам"ятаю!Дуже добре пам"ятаю, як перефарбовувались районні і обласні керівники,як знущались над неперефарбованими.Ще пам"ятаю очі людей на Майдані і очі цих людей через рік.А,ще я бачу сучасний стан речей.І аналізуючи, можу сказати ,ця влада нас знищить,якщо ми її невипередим.Олю,оті хлопці говорячи про владу навряд мають на увазі Вас ,чи мене.Вони ,з притаманною своєму віку гарячковістю хочуть,як і Ваші молоді соратники достукатись до чиїхось мізків.Чи бачу я талановиту команду ,здатну щось зробити для людей? Звісно бачу!Я бачу Ярослава Гузченка, Петра Дяченка,різних,молодих,активних,нащастя не зіпсованих авантюрами.Так, вони не мають великого політичного,а можливо й суспільного досвіду.Та це й добре.Отже вони ніколи не стануть "Януковичами",чи "Ющенками".Проблема одна.Чи стануть вони командою?Чи знову лебідь,рак і щука?Але,без жартів я впевнений що оці хлопці,та тисячі їх однолітків нарешті повинні мати можливість показати нам ,як потрібно управляти державою.І тому,якщо в бюлетні я побачу Ярослава,чи Петра,проголосую за них.Чи краще,Олю,все залишити як є?»


+10000. Повністю згоден.
Петро Дяченко 27 червня 2013, 17:34 На тему: Віра в Україну...
26. Ольга В пише:
«Я з вами навіть не спілкуюся. Можете мене проігнорувати. Я не ображусь.

Нью йорк - оце в даному випадку слово "патріот" треба в лапках вживати.»


Таки Лісовський казав правду: ви типова провокаторша, причому нахабна та засліплена.
Валентин все сказав правильно, а от усі інші "мудрагелі" в мене нічого окрім суму не викликають. Мимоволі сгадуються рядки Шевченка про таких як ви:
"Неначе села погоріли,
Неначе люди подуріли.
Німі на панщині ідуть,
Та діточок своїх несуть"

А Валентину подяка за нормальне та виважене розуміння проблеми.
New York 27 червня 2013, 15:51 На тему: Віра в Україну...
28. Любов пише:
«Ось головна ціль цього законопроекту. Збільшити кількість рабів та вояків.»

Цілі у тих шакалів можуть бути різними, але точно не зробити людей щасливими.
19. Петро Дяченко пише:
«може тоді ви підтримуєте і те, що новонароджених дітей такі горе-матері кидають у смітники, бо це ж їх право, це ж доля жінки»

Ви взагалі розумієте різницю між зародком і дитиною?
23. Петро Дяченко пише:
«хлопці і дівчата, котрі вступають в інтимні стосунки заради задоволення, а потім такі дівчата вбивають у собі життя, кричучи на всі боки, що це її право, мовляв. Е, ні, дорогенька, якщо вже залетіла, то виноси і народи, а не позбавляй життя, і лише тоді можеш вже вирішувати: віддавати його в притулок, якщо в тебе важке життя, або ж все ж виховувати його в повноцінній родині і з батьком.»

Цікаво, що б на це сказав доктор Зігмунд Фрейд? Хлопцеві в молодості дівчата не давали?

Оля, до речі, вітаємо вас на стороні добра і здорового глузду. ;)
1 ... 1532 1533 1534 1535 1536 1537 1538 ... 1661
Купить квартиру Полтава
 Криптовалютні біржі в Україні
Курс НБУ

Зачекайте, йде завантаження...

Логін:
Пароль:
запам'ятати


Реєстрація | Нагадати пароль

Шановні водії!

У зв’язку зі значним погіршенням погодних умов та сильної хуртовини частина траси Р-52 у Царичанському районі являєтсья непридатною до використання!

Служба порятунку звертає Вашу увагу на те, що вирушаючи у таку погоду в дорогу Ви йдете на це на свій страх і ризик - у випадку неможливості вибратися із снігових заметів на дорогах чекати допомогу можливо прийдеться досить довго.

Тому рекомендується відмовитися від подорожей автомобілем до стабілізації ситуації