Вхід | Реєстрація

Останні коментарі

Коментарі користувача
1 ... 284 285 286 287 288 289 290 ... 1666
Filon 18 вересня 2019, 10:35 На тему: Чи можна вирішити проблему смі...
4.ИВЕН
« Цитувати
Уявимо -що завтра мером стане хтось із нас-куди ви будете вивозити сміття-яке вирішення запропонуєте ви»

Рішення давно відоме - вивозити у Зачепилівку або Горішні Плавні. Звичайно, якщо йдеться про законне рішення.І так робитимуть усі.Інших просто ще півень смажений не дзьобнув.
микола козак 18 вересня 2019, 09:28 На тему: Ліс — це смітник...
У мене виникає питання , чи ця територія лісу , де роблять смітник , входить до території міста , чи це окрема територія , яку незаконно захватили , ну так , як було коли роздавали ділянки для забудови в районі нафтопроводу , а потім за гроші платників податків викупляли побудовані будинки і продавали їх для розбору , звичайно поповнюючи свої статки ті хто купляв будинок за 90тис , а продавав за 3тис.
ИВЕН 18 вересня 2019, 07:58 На тему: Чи можна вирішити проблему смі...
Уявимо -що завтра мером стане хтось із нас-куди ви будете вивозити сміття-яке вирішення запропонуєте ви...(сьогодні--- а не на колись побудований завод по переробці сміття...)
Filon 17 вересня 2019, 23:28 На тему: Ліс — це смітник...
3.микола козак
«Я категорично протисмітника в лісі , але ж поліція бездіяла і тоді , коли Ісип створював смітник в людей під будинками , а Камаз більш за все був у команді Ісипа , а тепер бризкає слюною з жовчю. »

Миколо, Ви знову маєте рацію. Окрім того, що Камаз якраз був у команді Копельця
Fuks 17 вересня 2019, 21:43 На тему: Ліс — це смітник...
Да,вождь и предводитель з’їхав з катушок...Засипати мусором нещасний ліс під носом у кобелячан це вже занадто..Що мовчите виборці..Ви ж там грибочки збираєте,в річці купаєтесь та й дихаєте врешті решт..Погубе хахлів хата з краю..
Filon 17 вересня 2019, 21:15 На тему: Ліс — це смітник...
2.Lion2020
«А де ж активісти за чисте довкілля?!»

Активістам важко вийти із зони комфорту. Витримувати на собі погляд Санича, може не кожен. І розуміти, що потім про тебе напишуть у "Голосі з під Копельця". Поки що із звернень до правоохоронців лише моє і Йосипа Хоми. Кримінальна справа буде.Але захищати ліс і не дозволяти завозити у нього сміття не хоче майже ніхто. Бажаючих двоє. Я І Рудич. Як у тому вірші про двоє в комнатє.
микола козак 17 вересня 2019, 21:12 На тему: Ліс — це смітник...
Я категорично протисмітника в лісі , але ж поліція бездіяла і тоді , коли Ісип створював смітник в людей під будинками , а Камаз більш за все був у команді Ісипа , а тепер бризкає слюною з жовчю.
Lion2020 17 вересня 2019, 20:57 На тему: Ліс — це смітник...
А де ж активісти за чисте довкілля?!
Слабо?!
Де офіційні звернення до правоохоронців?

Змінено 17.09.2019, 21:00
КАМаз 17 вересня 2019, 20:10 На тему: Ліс — це смітник...
Пахан красава!! І всі йому пох...!!! А менти під...! Бедіяльність їм потрібно впаяти. Поговорили вони!! Водіїв які везуть сміття в обезянник і відразу все припиниться!
Selena2017 17 вересня 2019, 18:24 На тему: Чи можна вирішити проблему смі...
З усього видно ,що сміттєва проблема взяла кобелячан буквально "за горло". Та й не тільки їх. По-різному пропонують її вирішувати. Наважусь теж озвучити свою думку ( кому вона здаватиметься смішною - прощаю). Допоки плодити оті "атомні бомби" ?!! Чому ніхто не веде мову про СМІТТЄПЕРЕРОБНИЙ ЗАВОД? Хоча б один на всю Полтавщину. Невже спільними стараннями його не можливо побудувати? Звичайно, не за день-два він вродиться. І не згадувати владних осіб лише на цих сторінках, а братися до справи вперто і наполегливо, колективно і терпляче , пробираючись на найвищі ступені влади з своїми вимогами. Покажіть, на що ви здатні, кобелячани! В Санжарах цього не зроблять, тут болото. А поки будуватиметься завод, люди звикнуть сортувати відходи, вже ж он і пропонують як це вирішувати вже зараз.
orakul 17 вересня 2019, 11:35 На тему: Головними сортувальниками відх...
Блін, допишуться до того, що таки як не міська рада так якийсь Руслан повстановлюють контейнери. А що тоді пенсіонерам робити? Як їм тоді свою гейропейську гідність і право на збирання відходів реалізовувати?
orakul 17 вересня 2019, 11:27 На тему: Юних кобелячан учитимуть сучас...
І куди дивиться оцей наш БДЮТ і відділ култури? Ну не можна вчити українського так хоча би вперед дивились, на перспективу так сказать. Переймали б передовий досвід, блін. Треба ж дітей вчити тому що їм в пригоді стане і не тому що нікому ніколи не буде потрібне. Посилання на www.youtube.com
orakul 17 вересня 2019, 11:17 На тему: Юних кобелячан учитимуть сучас...
Ну, й куди поцреоти дивляться? Нах нам той брейк-данс? ДайощЪ гопак з щароварами і шаблюками. Ось ще при товаришу Сталіну танцювали. Це поцреоти знищили все українське а кажуть що Сталін. Посилання на www.youtube.com
Ще добавлю , що потрібно звернути увагу на сміття з ринку , де його виробляють дуже багато і ніхто за вивезення не сплачує.
Шз такого гучного заголовку , я відразу подумав , що пан Микола вже запропонує рішення , але такого не сталося.Їхати в Сухинівку домовлятись не є виходом , поскільки в Сухинівці теж не дураки і не дозволять Рябеці розташовувати в себе атомну бомбу , яка в любий час може вибухнути.Та крім того ще потрібно хоч поверхнево уявляти вимоги до сміттєзвалища , яке на Сухинівських піщаних грунтах його будувати вийде дуже дорого , а зробити стихійне можна знаючи , що будете травити себе і навколишнє середовище.Набагато дешевше вийде сортувати сміття , на перший період навіть найняти на кожну приймальну площадку приймальників , які не дозволятимуть кидати в контейнери органіку , будівельне сміття , яке дуже часто можна використати на ремонтах вулиць і т.д. .Від таких заходів впевнений різко зменшиться виробництво сміття , а сортиване ще і принесе користь і навіть може оплачувати роботу приймальників.

Змінено 17.09.2019, 10:10
orakul 17 вересня 2019, 10:02 На тему: Сміття до цегельного заводу не...
12.Filon
« У сісідній Російській Федерації, де живуть мої родичі, люди бояться на городі за містечком залишки бурянів палити. Бо прийде поліцай і випише штраф. І нептрібно дляя протоколуу ніяких свідків»

Епрст! Миколайович, то це ж сєпаратізм, зрада і пособнічество лютому ворогу. Капець. Таке написати. І це в той час коли Сеня Семенченко збирає побратимів на захист галичан від вугілля з рашки. Світ зійшов з ума. Що діється? В неділю дивлюсь, одна знайома на базарі купує російські консерви. Воно то й нічого б, але колись вона разом з Ісипом і пришелепуватими депутатами голосували рішення сесії про маркування продукції рашки, декомунізовували і позбавляли почесних звань Кобзона ну і т.д. А тепер на тобі - консерви з рашки купує. Що діється? Капець. Вчора йду, дивлюсь, висит ахвіша - «кролики» будуть виступатимуть в РЦКД. Люди добрі, та це ж на них патріоти усєя украйни збирали на сайті самого президента підписи про позбавлення їх звання "народного артиста". А тут тобі отаке, концерт в самих Кобеляках. Нічогісінько не понять.
Filon 16 вересня 2019, 15:26 На тему: Сміття до цегельного заводу не...
8.микола козак
«Ця проблема виникла значно раніше , ще тоді , коли прийшлося ліквідовувати смітник , який був де зараз хочуть знову його розмістити , іще з тих пір ніхто не займався сміттям.І зараз знову депутати міськради проявляють безвідповідальність »

Браво, Миколо! Підписуюсь під кожним словом. А особливо підтримую - щодо компостування.
Але, знову ж... Тут дехто знову голосить про необхідність пробуджувати свідомість. Як для мене - це нічого не робити. У сісідній Російській Федерації, де живуть мої родичі, люди бояться на городі за містечком залишки бурянів палити. Бо прийде поліцай і випише штраф. І нептрібно дляя протоколуу ніяких свідків, непотрібно підпису порушника. Твоя земля - тобі штраф. Приблизно так само пробуджували свідомість у свідомій Європі. Держава - це апарат насильства. Мене так у школі вчили. А пробудження свідомості... Це - або наркотики або у Гімалаї до йогів.
ИВЕН 16 вересня 2019, 15:14 На тему: Сміття до цегельного заводу не...
10.микола козак
«Із знайомих багато гадять біля сміттєвих баків , а дехто гадить де прийдеться. »


Дякую за правдиву відповідь-(отже виннен не ЧИНОВНИК з міськради-а саме населення...)-що робити?-найдієвіше на мою думку-ФОТО цих ИСТОПЛЮЇВ і в газету або на ПЛОЩУ...ДРУГОГО ВИХОДУ НЕ БАЧУ--можливо ви щось підскажете...

тільки не потрібно обливати гряз*ю інших...ГОВОРІТЬ КОНСТРУКТИВНО!
9.ИВЕН
«МИКОЛО-підкажи куди вивозити смітті- і куди ти і твої знайомі
»

А я стараюсь не виробляти багато сміття.У мене в сміття ідуть пакети з під хліба і я їх знищую дома.Зараз піде листя , яке можна компостувати , що принесе користь для ваших маленьких грядок.Із знайомих багато гадять біля сміттєвих баків , а дехто гадить де прийдеться.
ИВЕН 16 вересня 2019, 11:21 На тему: Сміття до цегельного заводу не...
8.микола козак
« і якщо водоканал плюс повезе сміття в ліс , то вчинить злочин.
»

МИКОЛО-підкажи куди вивозити смітті- і куди ти і твої знайомі
7.Чудо Юдо
«о проблема і так постала 3-5 років назад»

Ця проблема виникла значно раніше , ще тоді , коли прийшлося ліквідовувати смітник , який був де зараз хочуть знову його розмістити , іще з тих пір ніхто не займався сміттям.І зараз знову депутати міськради проявляють безвідповідальність , голосуючи за смітник в лісі , незважаючи на санітарні норми , передбачені законами України , тому ні це колегіальне рішення , ні смітник не є законнисми , поскільки все це суперечить законам України.Дурні рішення не повинні виконуватись , і якщо водоканал плюс повезе сміття в ліс , то вчинить злочин.
У бюлетні міськради Спиця пише що Філон козел, бо не дозволяє робити сміттєзвалище, через це провокує стихійні смітники навколо Кобеляк. А на нормальне рішення потрібно 3-5 років.
Але він чомусь замовчує, що проблема і так постала 3-5 років назад і ніхто навіть не подумав про якесь нормальне рішення - просто переіменували «сміттєзвалище» у "сортувальну станцію" і накидали й далі. Те саме чекає і нове сміттєзвалище - накидатимуть купу, поки заборонять, потім знову переіменують у сортувальну станцію і все по новій, поки закривати і те не прийдеться, почнемо вивозити у інше місце кудись. Схема ж працює
Lion2020 15 вересня 2019, 19:03 На тему: Костянтин Касай: «У тюрмах 50 ...
Тим паче, що "боротьбу з корупцією треба починати із себе"!

Змінено 15.09.2019, 19:04
orakul 15 вересня 2019, 18:26 На тему: Згадаємо наших земляків...
"під час російсько-української війни»

Так автор ще й відверто бреше. Хто таку війну оголшував? Ніякі ОБСЕ і ООНИ це не підтверджують. Та й нема такого терміна в жодному з офіційних державних документів чи в наказах і розпоядженях військового командування. Якщо продерти очі і почитати доступні документи, то побачимо що раніше вживався термін АТО, а потім придумали ООС. Ніякі воєнні стани ніколи не вводились крім потрібного Петі на вибори в 1919 році. Навіщо він його вводив так ніхто і не пойняв. Але тоді він сказав, що народ може бути впевнений, що жодна нога російського солдата не сутпить на українську землю доки він при владі. А тут на тобі отаку хрін автор пише. При обміні полоненими міняють українців на українців і ще ніхто не бачив в списках жодного полоненого бурята чи якогось іншого кінного водолаза. Ну скільки ж можна дурити народ?
orakul 15 вересня 2019, 18:12 На тему: Згадаємо наших земляків...
"місцевий громадський люд немає спокою і сну. Такі реалії сьогодення."

Ну де таке хто бачив? Та місцевому люду побоку. Місцевий люд пє, гуляє, влаштовує шоу на честь міст, сіл, свят і не свят (про виборчі агітшоу взагалі промовчу). І як писав Борис Олійник
"Над Україною
“Во врем”я люте”..
Такі гремлять загонисті салюти,
Немов чума гостює в сатани!"
1 ... 284 285 286 287 288 289 290 ... 1666
Курс НБУ

Зачекайте, йде завантаження...

Логін:
Пароль:
запам'ятати


Реєстрація | Нагадати пароль

Шановні водії!

У зв’язку зі значним погіршенням погодних умов та сильної хуртовини частина траси Р-52 у Царичанському районі являєтсья непридатною до використання!

Служба порятунку звертає Вашу увагу на те, що вирушаючи у таку погоду в дорогу Ви йдете на це на свій страх і ризик - у випадку неможливості вибратися із снігових заметів на дорогах чекати допомогу можливо прийдеться досить довго.

Тому рекомендується відмовитися від подорожей автомобілем до стабілізації ситуації