Вхід | Реєстрація

Останні коментарі

Коментарі користувача
1 ... 50 51 52 53 54 55 56 ... 1662
orakul 21 жовтня 2021, 09:43 На тему: Уже завтра між областями можна...
Щось нічого не пише Селена про заградотряди у 33-му році. До речі, скоро вже треба відзначати чи то голодомор, чи то холодомор, чи то Хануку. Ну.. у кожного своє. Чи кожному своє.
Якщо хто не зна, то щоб знали - 27-го листопада День пам’яті жертв голодомору. Це українцям такий день придумали для поминання загиблих. Краще б їм розуму добавили. І як тепер поминати загмблих, коли й на могилу не проїдеш? А з іншого боку 27-го шабат. Як оце прийдуть чиновники щось відзначати, коли ніззя, табу. А на другий день після тіпа скорботи їм треба на Хануку йти, веселитися. Ну це блін не країна, це якесь шапіто з клоунами.
Для особо тупих і лунних, ось пан Гордон популярно пояснює, що усі терори робили ті, кого зараз селени у обрізаний орган цілують, кого возвели в боги і гетьмани, на кого моляться, кому здали країну на знищення. Ну Гордону ж не можна не вірити. Бо хто йому не віритиме, тому можна й антисемітизм пришить. Антиконституційний закон про осообливий статус у суспільстві і порядок захисту себе любимих вже підписаний самим гетьманом. Мені тут нічого не щийте, якщо хтось не згоден, то пишіть Дімону Посилання на www.youtube.com
1.orakul
«е для українців давно такого щастя не було, може з 37-го чи з 33-го.»


Отакої , лАхи сталініста в секонд-хенд здано??!! В польоті прямо перевзувся ,роки терору по-іншому приплітаються. Сам себе вже переплюнув ....
Тута для Селени із Славком ще одна радісна новина. Вчора був у парку біля Богдана. Дивлюсь, а памятник то не підписаний. Марахвет навели, а не підписали. К чєму би енто? И дивись як мовчать усі борці з Копельцем. І Філон мовчить. Тепера бери, одну голову відкрути, а інщу почепи і підписуй "Гіван Мазепа". Ніхто й не відрізнить. А можна й голову не чіпати, хто там зна який той Мазепа а який Богдан.
Тута ось ще один мужичок нормально і логічно розказує про те, що на його думку треба робити. Але може не відкритись відео. А може й відкриється. Бач як уже пишу "на його думку". То не моя думка, бо хвашизм вже наступа по всіх хронтах. Діждались таки. Селена рада.
Мене за це відео забанили у йоханому хвейсбуці. Бояться. Й не зря бояться. Може й тут забанять.
Посилання на www.facebook.com
А тута ось цілий прохвесор, та ще й епідеміолог, каже, що там де вакцинувались,там більша смертність. Загугли «Гундаров» і почитай його біографію. Сурйозний товаріщ, не Ляшко, і не Супрунша.
Посилання на m.facebook.com
2.Чудо Юдо
«Навіть лайкну Оракула.»

Ну спасибі. А то ніхто нічого і не пише. Ну у нас з тобою дуже виликих світоглядних розбіжностей і нема. А от якби Селена чи Славко лайкнули, то ото б диво було. Там якась представниця наріду петицію написала, підписи збира. Нехай збира, мало наріду підпише, бо більшість хоче вакцинуватись і сто років жити. Але мислі у неї цінні є. Ось повний текст приведу,не щибко він грамотний, але не в грамоті суть.
"Якщо примусове, то це вже насильство, це не є благо.
З яких пір держава,так печеться за моє здоровья.
Ніхто!!! не має право примушувати.
Навіть перед операцією людина підписує документ ,де вказує, що вона згодна( чи не згодна) на її проведення.
Щеплення під час епідемії сизонного гриппу не примушують робити, а цей вірус не менш небезпечний, ніж коронавірус.
Тому ця «турбота» "держави" про мій стан здоров"я у мене викликає побоювання і обурення.
Я знаю, що в нашій державі кожен громадянин вирішує свої проблеми сам, а держава тільки гроші дере. На все добре."
Найдужче оце сподобалось "З яких пір держава,так печеться за моє здоровья."
А пришелепки свято вірять що тіпа держава таки "печеться."
Посилання на petition.president.gov.ua

Змінено 20.10.2021, 22:16
Навіть лайкну Оракула.

Мені також «сподобалась» остання фраза поліцая. От за хвороби у нас ще кримінальні справи і не шили...
"У випадку, якщо буде доведено, що особа, хвора на коронавірусну інфекцію, розповсюдила хворобу, вона може бути притягнена до кримінальної відповідальності»

Дик це як понять, блін? Це по вікнам Овертона йде підготовка до поголовних розстрілів бидломаси, чи поки що лише посадок в концтабори?
Ну навіть українці знають що модна інфекція передається від людини до людини. Навіть якщо ту інфекцію спеціально підкидають. Так це виходить що в поліцаїв вже є якісь інструкції, плани щодо поголовних арештів. Ну так просто він би такого не ляпнув, ну відомо ж, що у пяного на умі, те у.... щось заплутався. Ну по Фрейду, короче...
Може воно й важко українцям збагнути, але згідно сказаного поліцаєм, а він його сам не придумав, є план ліквідації чи ізоляції усіх перехворівших і усіх вакцинованих, бо вони теж інфікуються малою дозою. Ще раз.. хто не поняв. Скоро будь кому можна буде пришити розповсюдження хвороби. Спочаку вони кожну людину підозрювали в хворобі і тому одягли всім намордники. Це щоб тіпа по навуці. Ну навіть дуже тупі знають же що намордник потрібен для хворого. А тепер їм цього замало, тепер з кожного неугодного робитимуть ворога.
Ще раз для дуже тупих. Вірус може передаватися лише від людини. Шити справу можна кожному. Якщо усіх підозрілих знищити, то не буде розносчиків і не буде хвороби. Треба організувати кампанію по виявлянню хворих і таємно перехворівших. А як їх виявляти,.. правильно думаєте....
Це для українців давно такого щастя не було, може з 37-го чи з 33-го.

Змінено 20.10.2021, 09:50
orakul 18 жовтня 2021, 22:53 На тему: Перечитуючи Єфремова...
"Столкновения и насилие стали основой, содержанием всякого произведения здешнего искусства. Без этого жители Торманса не проявляют интереса к книге, фильму или картине. Правда, есть одно непременное условие. Все ужасное, кровь и страдания, должны или относиться к прошлому, или изображать столкновения с вторгшимися из космоса врагами. Настоящее было принято изображать спокойным и невероятно счастливым под мудрой властью владык" (Єфремов)

"Часть тормансиан носила на левой стороне груди, над сердцем, нашивки в форме удлиненного ромба, с какими-то знаками. Как подметила Чеди, тем, у которых в ромбе блестело нечто похожее на глаз, оказывали особое уважение." (Єфремов)

А у нас ті ромби малюють навіть на грошах і ніякі журналісти не можуть знайти хто їх там намалював.
Та ху.лі ті гроші, грощі вони десь у Києві малюються. Тут ось у Кобеляках при вході в парк Богдана намалювали мозаїкою два «ромби» і нічо. Ніхто й не бачить і ніхто крайніх не щукає. Справедливости ради треба сказати що намалювали так, що й не причепишся. На дехвакт зору спишуть. Але свої побачать. А дувуни, ті не побачать навіть коли замість Богдана Мазепу впарять. А якщо й побачать, то ще й раді будуть. Вже їх до цього кроку підготували

Змінено 18.10.2021, 23:55
orakul 18 жовтня 2021, 22:39 На тему: Перечитуючи Єфремова...
"Кто смеет закрывать мыслящему существу путь к познанию мира? Фашистские диктатуры прошлого Земли и других миров совершали подобнее преступления, причиняя неимоверные бедствия. Поэтому когда в Великом Кольце обнаруживают государство, закрывающее своим людям путь к знанию, то такое государство разрушают. Это единственный случай, дающий право на прямое вмешательство в дела чужой планеты."
(Єфремов)

Якщо існує якесь міжпланетне сообщество сповідуюче даний принцип, чи вищий разум, то государство Україна приречене на знищення, так як у ньому панує суцільна брехня і тотальна заборона на знання

"– А миллиарды ду.раков и психопатов, дробящих истину на мелочные откровения и создающих великую путаницу мнений.
...В здешней литературе пишут гораздо больше о плохом, чем о хорошем. Слово о злом и темном несет больше информации, чем о хорошем и светлом, потому что повседневный опыт количественно набирает больше плохого. По той же причине легче верят плохому и злому; зло убедительнее, зримее, больше действует на воображение. Фильмы, книги и стихи Торманса несравненно больше говорят о жестокостях, убийствах, насилиях, чем о добре и красоте, которых к тому же труднее описывать из-за бедности слов касающихся любви и прекрасного" (Єфремов)
А тепер подивіться з чого складаються Ехівські новини і запитайте хоч самі себе, чи то Ехо відробляє гранти, чи йде на поводу у даунів, яких більше нічого не цікавить, заради заробітку і робить на сценаристів даром
orakul 18 жовтня 2021, 22:17 На тему: Перечитуючи Єфремова...
8.Borch
«Циклічність еволюцій суспільства вшита в гени »

Ніякої циклічності еволюції нема. Еволюція розвивається по спіралі. А це не одне й те саме. РА-з-витие. Дуже багато речей закладено в самій мові і це одна із причин нищення російської мови, перехід на українську, з подальшим знищенням і української, як частки давньої пра-мови. Хто не сліпий, той бачить = галицька гавара,латиниця, і як результат - табуни пшекомовних даунів на клубниці.
Але про циклічність. Вона формується телевізором і іншими ЗМІ,а тепер може ще й так званою вакцинацією.
"Дезинформация и чудовищная ложь стали орудиями политической борьбы за власть. …Самым ужасным казалось отсутствие ясной цели и жажды познания мира у очень многих людей, без интереса грядущих в темное, не обещавшее никаких существенных изменений будущее с его неизбежным концом – смертью." (Єфремов)
СУГС!

Змінено 18.10.2021, 22:28
orakul 18 жовтня 2021, 09:28 На тему: Перечитуючи Єфремова...
9.Maksym
«Оце читав про неандертальців,»

Дик це ж що воно таке по-вашому виходить, Селени вимруть, чи як? Чи може вони нас виморять? Тута блін така діалектика...
Он Борщ такого борщу наварив, що відразу й не заперечиш. Треба спочатку чаю попити, а може й ще чогось, а тоді відповім йому словами Єфремова якого він не читав а судити береться.
Maksym 17 жовтня 2021, 22:05 На тему: Перечитуючи Єфремова...
2.orakul
«А у нас серед відвідувачів сайту Ехо нема русурсу для ідеологічного протистояння селенам, славкам і прочім штундам.
»

З чого ви такі впевнені, що штунді треба протистояти?
Оце читав про неандертальців, теорії чому вони вимерли, бо не так вже й сильно відрізнялися вони від нас, могли б і далі жити. Найактуальніша, що вони були геть негнучкі. Втрапили у колію і рік за роком робили те саме, що й колись. А світ навколо змінювався.
Borch 17 жовтня 2021, 18:45 На тему: Перечитуючи Єфремова...
Циклічність еволюцій суспільства вшита в гени і нічого тут не поробиш.

Якби Єфремов хотів докопатись до суті питання, а не був одним із тих кому зараз “ Достатньо знімати на відео та показувати іншим якусь дурню”, то він би це зрозумів, а так, видав псевдо філософічну модель яка враховує пів половини від четверті і тепер нам льют по цьому «произвидению» повну ахінею в дусі все пропало… А причину тикають в наслідки.

Беремо любий елемент моделі і шукаємо шляхи вирішення проблеми, і не знаходимо. Тому як причина знаходиться декілька поколінь назад, і при виховуванні нового покоління передається в трансформованому вигляді, і перевиховання майже неможливе. Плюс соціальні зв’язки, плюс потік інформації від попереднього покоління, і в результаті маємо що маємо.

Можливо автор пропонує забирати дітей в батьків в юному віці і виховувати в повній відповідності до поставлених цілей, а в віці 18 років повертати назад. І я думаю що ні. Тому все буде як і тисячі років до цього іти своїм шляхом від розквіту до занепаду від занепаду до розквіту.

Мені досить сумно від нерозуміння суті ситуації. Це не аморальність, це реакція суспільства на чинники яким десятки років, досить прагматична і закономірна реакція.

І взагалі, газ, швидше перестануть качати через невигідність, чим він скінчиться.
orakul 17 жовтня 2021, 12:24 На тему: Перечитуючи Єфремова...
"Згадати про видатного російського письменника та мислителя Івана Єфремова"
Тута вАпрос вималювався. А чому російського? Сам Єфремов вважав себе радянським, якщо не космічним. Вапрос канешно хвілософський, бо радянськи прект не дуже й російський, ну.... по авторству.
orakul 16 жовтня 2021, 22:45 На тему: Перечитуючи Єфремова...
Селена взялася мірятись світоглядом із Єфремовим!!! Хуцпа, однако. А дві групи цитат не може порівняти. Та що ж їх там рівняти? Чи й не біном Ньютона. "Капиталистическое хозяйствование привело к истощению планеты" Хіба це не очнвидно? Та це ж навіть Славко бачить. А як майбутньє общество назвать, то вже справа десята. Може Селена б його назвала обществом свідомих великоукрів.Так тоді де дівати не укрів, ну негрів наприклад, чи індусів? З москалями понятно. А богообрані, їх куди? Вони і в боги і в президенти повлазили. Не так воно просто як Селена думає.
Коммунизм (от лат. communism «общий»)
Якщо Селена дума, що дім людства розумного - планета Земля, не «обща» а належить їй із Славком чи богообраним, яким вони вірно служать в силу своєї обмеженості , то хай собі дума. Такий у неї світогляд. У Єфремова був інший світогляд. А марксизм він сюди приплів виключно для того, щоб обійти цензуру. Та й то не вийшло, бо був період коли книга "Час Бика" була під забороною. Для того, щоб зрозуміти що у Єфремова ніякого иарксистського світогляду не було й на показ, треба почитати хоч парочку його книжок, а не анонси до них з тирнету, навіть якщо вони і авторські. А от у Селени із Славком світогляд дійсно марксистський в його троцькістській інтерпритації

Змінено 17.10.2021, 09:05
Selena2017 16 жовтня 2021, 18:13 На тему: Перечитуючи Єфремова...
Насамперед зауваження автору редакційної : прийнято при наведенні цитат вказувати джерело їх походження : назву твору, якому персонажу твору належать та ін. Бо незрозуміло , чия це позиція: письменника чи дійової особи твору , висловлена думка якої може мати різне забарвлення.

Я не такий уже досконалий знавець всієї творчості Єфремова , та палким прихильником себе не вважаю , бо для мене ,як читача, важливо : хто пише та з якого авторського світогляду народжується твір. Можливо, ця людина геніальна в науці, але не в літературній творчості , яка може просвітити або скалічити людську душу. Як свідчать ВЛАСНІ ВИСЛОВЛЮВАННЯ Єфремова про мету написання своїх творів, це -- віра "в счастливое коммунистическое общество" , " переход к бесклассовому коммунистическому обществу и полное осуществление мечты основоположников марксизма", "исходил ..... из практически почти беспредельного могущества, которое даст человечеству коммунистическое общество" ( "Туманность Андромеды" , от автора) "Капиталистическое хозяйствование привело к истощению планеты" ("Час Быка" , от автора)

Як поєднати обидві групи цитат ? Співець комунізму для мене не авторитет. Цю ідеологію, яку І.Єфремов і на інших планетах хотів бачити, та якось не вийшло.
То чи не в отій більш як сімдесятирічній тьмі та біді треба шукати коріння сьогоднішніх негараздів та не радіти, що відкинуто нас до хмизу та сокири. Може, пошукаєте в інтернеті, у що перетворили радянські будівники комунізму Сибір , висмоктуючи його природне багатство, а зараз залишки того "беспредельного могущества" тероризують весь світ. Таки читатиму краще Параджанова , Буніна, Астаф"єва , безліч ...
Деп 16 жовтня 2021, 17:37 На тему: У Новосанжарській громаді виса...
Садили з чернобильцями тут дерева - пропіарились і забули. Дерева позасихали. Тепер знову фотографуються.
orakul 16 жовтня 2021, 10:08 На тему: Перечитуючи Єфремова...
От дивимось не виходячи за рамки цієї сатті.
Не вспів Миколайович написати статтю з елементами хвілосохвії, як слуги богообраних вже тут як тут, вже ссилочку на свій сайт дали. Вже перемкнули недоумків на "свою волну". Ну тіпа якщо хочете розсуждать про високе і вічне, так ось воно тут, у нас.
Далі... може ще тут щось напише Селена, бо вона може й із вчительок, трішки якихось книжок читала, поки її не мазеп не перемкнуло. От і все. Славко тут нічого не писатиме, бо й не пойме про шо тут.
Де вчителі, яких тут всі жаліють і захищають? Де їх голос?
Ах, вони мабуть бояться втратити роботу? Ну припустимо що бояться. А де вчителі-пенсіонери? З іншого боку, коли треба було мутити майдан, так тоді ніхто нічого не боявся. Тоді всі боролись за гідність. Ну й де ваша гіність?
orakul 16 жовтня 2021, 09:53 На тему: Перечитуючи Єфремова...
Це Миколайович таке написав. Ще б про Сенеку щось написав. Кому, для кого?! На всю кобеляцьку громаду не знайдется й дестка вчителів, які б не те що читали Єфремова, але хоча б про нього чули. Це я про вчителів. А решта біомаси вже забула що таке книжка. Старші люди, які ще в совку алфавіт вчили, то ті ще купують по привичці якісь там "Порадниці", «Бабушки» ну і Єхо з "Нашим містом" пролистують. Все. У нас майже стовідсоткова деградація наріду.

Змінено 18.10.2021, 23:56
orakul 16 жовтня 2021, 09:31 На тему: Перечитуючи Єфремова...
О, блін! Прославителі богобраного наріду вже тут як тут.
Та вони вже й так всим заволоділи. А головне - заволоділи ЗМІ. А ЗМІ - це все. У Єфремова про це є - про інформацію і ноосферу.
А у нас серед відвідувачів сайту Ехо нема русурсу для ідеологічного протистояння селенам, славкам і прочім штундам.
alist 16 жовтня 2021, 00:55 На тему: На школярів Кобеляцької громад...
4.Selena2017
«А в Україні НАРОДУ дуже мало, є лише НАСЕЛЕННЯ, якого мало що хвилює. »

"Ведь единственное, что мешает сегодня нашему правительству, – это наш народ. За исключением времени выборов. Тут народ нужен. Поэтому нельзя дать помереть народу. Но и затрачиваться особенно не стоит. Просто надо так кормить, чтоб мог сам добраться до избирательного участка. Поэтому у нас не народ, а – электорат."
(с) Михаил Задорнов.
Sergiy Matis 15 жовтня 2021, 18:39 На тему: Перечитуючи Єфремова...
Просто зайдить на сайт:jw.org-там усе є.
Filon 15 жовтня 2021, 17:09 На тему: На школярів Кобеляцької громад...
4.Selena2017
« А в Україні НАРОДУ дуже мало, є лише НАСЕЛЕННЯ, якого мало що хвилює. Тому й називається це хуторянством, егоїзмом, страхом - як завгодно це явище можна назвати. »

А ви хто? Нарід чи населення?
1 ... 50 51 52 53 54 55 56 ... 1662
Квартири на DIM RIA у Полтаві
 Криптовалютні біржі в Україні
Курс НБУ

Зачекайте, йде завантаження...

Логін:
Пароль:
запам'ятати


Реєстрація | Нагадати пароль

Шановні водії!

У зв’язку зі значним погіршенням погодних умов та сильної хуртовини частина траси Р-52 у Царичанському районі являєтсья непридатною до використання!

Служба порятунку звертає Вашу увагу на те, що вирушаючи у таку погоду в дорогу Ви йдете на це на свій страх і ризик - у випадку неможливості вибратися із снігових заметів на дорогах чекати допомогу можливо прийдеться досить довго.

Тому рекомендується відмовитися від подорожей автомобілем до стабілізації ситуації