Вхід | Реєстрація

Останні коментарі

Коментарі користувача
1 ... 365 366 367 368 369 370 371 ... 1666
25.orakul
«. В цій цитаті все.»


Мне аж жаль стало как ты разделал эту Славку под орех. Наверное всю ночь будет изучать труды Сталина. Бедняга.
orakul 9 березня 2019, 22:29 На тему: Після об’єднання з Садовим Гри...
24.Slavko
«чомусь найбільше не хочуть націоналізму в Україні, і як таких можна називати ? А зараз деякі з них ще й дизлайків мені наставлять»

Поки що тільки один дизлайк поставили і то не я поставив. Так що ще не все втрачено. Ще трішки лікбезу, поки адмін не видалив. При пасічнику разом з виборчою агітацією носили ще й книжечки. Мені попалась книжечка "Честь України" якогось пришелепуватого Івана Белебехи із Харкова. Ця книжка є і в біліотеці. Так от цитую «…Во время второй мировой войны украинство было на строне немецких нацистов…. Украинство является самым оголтелым преспешником евреев в деле уничтожения русского народа….» (стр.126) Звісно, я цитату вирвав з контексту, але саме в такому вигляді вона відобража істину. Він приводив цитату із Оренбурзької газети «Русский вигляд» і приводи її як негатив. Але ви тепер перевершили того автора, ви колошматите свій народ і думаєте що воюєте з Путіним. Почитай з цього приводу щоденник Мозгового. Цитувати не буду, бо не чесно кажучи не варто ризикувати заради пришелепуватого народу.
Beri Mor 9 березня 2019, 22:17 На тему: Чи казати правду хворому на ра...
3.земеля
«Молодец тот терапевт, ибо такие диагнозы требуют тщательного обследования.»

Согласен.Она молодец,я думаю лучшая среди работающих у нас в поликлинике.Скажу даже фамилию,это Попруга.Профессионал с большой буквы.И медсестричка у нее хорошая,спокойная и отзывчивая.
orakul 9 березня 2019, 22:15 На тему: Після об’єднання з Садовим Гри...
23.Slavko
«Про Гриценка заціни »

Та шо мені запроданців зацінювати. То ти заціняй. Що ти хотів почути від пасічниковго міністра. Вивчай табличку множення" і дасть бог навчишся розвязувати приклади. Оце ти сам знайшов вдалий приклад, але розвязати його не можеш. Бо вам же неможливо втокмачити в голову, що вас розводять, як колись розвели німців. І нах вам той тирнет. Все ж давно написано й по поличках розкладено. Читай не про мазеп і шухевичів, а читай серйозні книжки серйозних авторів. Почитай Дневник писателя Достоевского. Почитай Сталіна, він же до речі був наркомнацем. Ось тобі одна із цитат. Якщо хватить ума поняти про що мова, то вважай що тобі повезло, може й розберешся. «..нарушать принципы равенства национальностей и допускать какие - нибудь привилегии одной национальности – это значит обречь свою национальную политику на смерть» (Сталин ПСС. Т5.с.255) Допоможу. В цій цитаті все. Ви боретесь за якусь міфічну національну державу в багатонаціональній країні. А це нонсенс. І тут Гриценко правий. Але він не каже про привілеї одній нації. І чудно було на самому початку 90-х слухати ваш лепіт, в той час як ви навіть ліквідували графу національність. Ще раз. Фішка не в тому, щоб українцям робити якісь привілеї, а в тім, щоб не було превілеїв іншим націям. А у вас навіть богом обрізаний працює, не говорю вже про ВРУ, Кабмін і Президента. І ви ж знову збираєтесь обирати кого...? І обирете.
Borch 9 березня 2019, 22:10 На тему: Пережили...
9.orakul
«Какая нах конкуренция, когда твари обладающие СМИ создают этот шум умышленно для одурачивания общества.»

Умышленно, преследуя свои интересы. СМИ выступают как оружие. Принцип работы мало чем поменялся за многие годы. Кому то нужно что то продать, кому то кого то очернить, кому то кого то раскрутить. СМИ это игрушки в чьих то руках не более. Общество одурачивается само по себе, так как это неизбежное последствия перехода от социализма, когда над тем что бы ты был нормальным думал не только ты. Был нарушен принцип конкуренции.
9.orakul
«Просто человечество должно выработать концепцию борьбы с «шумом» по примеру того как люди борются с загрязнением окружающей среды.»
Человечество не борется с загрязнением окружающей среды. Статистика говорит обратное. Достаточно проехаться посмотреть по обочинам, на результат этой борьбы. А вот загрязнение с человечеством борется, и это ужасно, но правильно. Так и информационный шум, с ним не возможно бороться, потому что сами люди его и создают. И нужен он не для конкретных людей, а для всего рода человеческого. Так как выступает в роли эволюционного инструмента.
9.orakul
«Если не бороться с загрязнением среды то человечество обречено на погибель.»
Сильно сказано. Человечество явно только выиграет от информационного шума, в достаточно большем отрезку времени. Принцип эволюции никто не отменял, кто то научиться отсеивать шум кто то нет. Все жестоко как и тысячу лет назад, и через тысячу лет все будет также.
Молодец тот терапевт, ибо такие диагнозы требуют тщательного обследования. Лучше перебдеть чем недобдеть. У нас был полковой врач, который так сказал командиру полка" Лучше я дам освобождение пятерым хитрецам, чем не дам одному действительно больному" На что батя, почесав репу,ответил молодому лейтенанту " Правильно сынок, молодец" А как мы потом зауважали этого врача, кстати украинца с Тернополя.
Beri Mor 9 березня 2019, 21:27 На тему: Чи казати правду хворому на ра...
   Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
1.orakul
«А такі статті хворому не допоможуть, а тільки провокують і програмують у здорових людей виникнення хвороб. "»

100% правда.Пару років тому вирішив обстежитися,як кажуть "для себе".Зробив УЗД щитовидної залози, врач-терапевт,як побачив результат опису УЗДіста зробила очі по 5 копійок,та відразу відправила в онкодиспансер в Полтаву.Сказати,що я "всрав.ся",це не сказати нічого(всі ми з філософією буддизму,поки жарєний пєтух в одне місце не клюне).Тим більше,як писав тут десь Філон,я не за чутками знаю про цю хворобу(батьки померли від неї,зараз дружина хворіє).Так от,приїхав я в онкодиспансер,врач обстежив мене каже і каже:"кого ти ху.я приперся?Все в тебе нормально."Послали,кажу.Він каже:"Хто у вас,в Кобеляках онколог?Я кажу,що в нас його немає,мене звичайний терапевт до вас направив.Він дивитья на мене,як на дебіла..."А ендокринолог хто"?Теж,кажу немає...Він:"Ти жартуєш?Кажу,ні,серйозно,немає.
Але це все лірика,я до чого веду.Через пару тижнів після такого стресу,в мене виявили діабет.Я звичайно не стверджую,що це послугувало причиною,може просто так збіглося.Хоча навряд...

Змінено 09.03.2019, 21:48
orakul 9 березня 2019, 20:57 На тему: Пережили...
12.Slavko
«або подарувати комусь, у кого його нема, якій-небуть бабусі, наприклад, в якої немає телевізора. Я підказав би одну таку, хай би дивилася на старість »

Ну автор же написа, що телевізор не дивиться. А віддати його бабусі, це все одно, що віддати бабусі дусту. Атвор же не ворог бабусям. І так пів України розум втратило. Хай бабуся доживе віку психічно здоровою.
orakul 9 березня 2019, 20:50 На тему: Пережили...
11.земеля
« Еще раз прочитай к чему относятся мои слова»

Ну, прочитал. Как я понял, ты пишешь о том, что в Америке, Германии и т.д. давно есть интернет, но он якобы не повлиял американцам и немцам на мозги. И они живут лучше. И ты думаешь, что они живут лучше оттого, что у них есть интернет, или оттого, что он на них не повлиял. Но ведь не факт, что это так. Они живут лучше потому, что им позволено жить лучше, в частности за счет грабежа других народов. Ты то это должен знать. В США проживает 5% населения планеты, а ресурсов они потребляю 50%. Все недоразвитые страны, в том числе и Украина, входя почему-то в зону их экономических интересов. И свидомые считают, что если они будут перед ними нагибаться, так они будут с ними делиться своими ресурсами. Будут, но только объедками со стола, в лучшем случае.
Slavko 9 березня 2019, 20:24 На тему: Після об’єднання з Садовим Гри...
Доречі, ті хто найбільше ставить в приклад інші «продвинуті» в націоналізмі держави, чомусь найбільше не хочуть націоналізму в Україні, і як таких можна називати ? А зараз деякі з них ще й дизлайків мені наставлять !
Slavko 9 березня 2019, 20:12 На тему: Після об’єднання з Садовим Гри...
Коментар видалено за порушення пункту 2.3 Правил користування сайтом
Slavko 9 березня 2019, 20:07 На тему: Після об’єднання з Садовим Гри...
21.orakul
« замість Слава Україні, так привіз би краще квітів до памятника Шевченку, бо владі ніколи, а ти ж все таки патріот.»

Маєш тут рацію. Шевченко вибачить, а я виправлюсь ;)
Slavko 9 березня 2019, 20:02 На тему: Пережили...
Чому б автору взяти і не продати свій телевізор, раз таке діло або подарувати комусь, у кого його нема, якій-небуть бабусі, наприклад, в якої немає телевізора. Я підказав би одну таку, хай би дивилася на старість і вірила йому чи не вірила. А то все не дивлюсь та не дивлюсь...
orakul 9 березня 2019, 19:53 На тему: Після об’єднання з Садовим Гри...
19.Slavko
«Куди внятніше? »

Ти таки не похмелився? Ну якщо зараз написав нормально, так таки все зрозуміло. Написав би не "пишуть, що Ірина Фаріон", а "пишуть, що той комент написала Ірина Фаріон" так ніхто б тебе і не перепитував. А замість Слава Україні, так привіз би краще квітів до памятника Шевченку, бо владі ніколи, а ти ж все таки патріот.
земеля 9 березня 2019, 19:26 На тему: Пережили...
10.orakul
« Это мои слова»


Ты оказывается зацыклился на своем и читаешь через строку. Еще раз прочитай к чему относятся мои слова.
Slavko 9 березня 2019, 19:21 На тему: Після об’єднання з Садовим Гри...
18.Beri Mor
«
Здесь не тот случай.»

Пасись
Slavko 9 березня 2019, 19:17 На тему: Після об’єднання з Садовим Гри...
17.orakul
«ти вже похмелився? »

Сам ти дурний. Куди внятніше? Новини почитай. Там пишуть, що нібито Ірина Фаріон писала, слава Богу, що є такий Зе, тепер буде видно коефіцієнт дибілів у нашій країні. Я таких її слів не знайшов, але згодний із цим та з твоїм попереднім коментарем. І не дивлячись на дизлайки, я такий не один. Отже... Слава Україні!
orakul 9 березня 2019, 17:36 На тему: Пережили...
7.земеля
«Я ничего не думаю, не надо придумывать этот абсурд. »

" В Америке, Германии, Польше, Норвгии интернет намного раньше и живут же люди,и еще как живут." Это мои слова или может все таки твои?
orakul 9 березня 2019, 15:57 На тему: Пережили...
8.Borch
«это так называемый информационный шум. Информация не представляющая никакой пользы. По всех расчетах процент шума только увеличивается, и уже до 50 года составит 98-99%. Все не должны получать нормальную информацию по умолчанию. Человек должен отсеять весь шум самостоятельно. Только так сохраняется принцип конкуренции.»

Вполне здравое суждение, кроме последнего предложения о конкуренции. Какая нах конкуренция, когда твари обладающие СМИ создают этот шум умышленно для одурачивания общества. Просто человечество должно выработать концепцию борьбы с «шумом» по примеру того как люди борются с загрязнением окружающей среды. Этот шум и есть не что иное как загрязнение окружающей среды вредной и даже опасной для жизни информацией. Если не бороться с загрязнением среды то человечество обречено на погибель. Простой радиоприемник на том и работает, что выбирает из из зашумленного эфира полезную информацию, но для этого надо иметь резонансный контур и фильтры. Оснастить кастрюлеголовую голову такими приспособлениями, как показывает практика, невозможно.
Borch 9 березня 2019, 15:32 На тему: Царичани не хочуть працювати в...
Все просто. Мало платят за таку роботу.
Borch 9 березня 2019, 15:29 На тему: Пережили...
Як сказала Ліна Костенко, єдина, на мою думку, геніальна людина серед нині живих українців: «Раніше ми полювали за інформацією, а тепер вона полює за нами». Прошу вибачення за можливо не дослівне цитування. Але фраза геніальна, як сама поетеса.

Все это слова человека давно отставшего от жизни. Сейчас 2019 год, много кто еще в 2005 живет, некоторые еще в 90х остались.
По факту. Информация это деньги. По сути капитализма, деньги не могут равномерно распределятся. С всей информации 95% это так называемый информационный шум. Информация не представляющая никакой пользы. По всех расчетах процент шума только увеличивается, и уже до 50 года составит 98-99%. Все не должны получать нормальную информацию по умолчанию. Человек должен отсеять весь шум самостоятельно. Только так сохраняется принцип конкуренции.
земеля 9 березня 2019, 14:04 На тему: Пережили...
4.orakul
«. Ты думаешь, что в Германии живут, потому что там интернет?»


Я ничего не думаю, не надо придумывать этот абсурд. С тобой полемику вести не приятно. Тебе про Фому, а ты про Ерему с перескоком на свой любимый конек. Я не знаю кем ты работал, но если у тебя были подчиненные, то наверное несладко им приходилось. Такая верткость является негативом для личности.
orakul 9 березня 2019, 13:59 На тему: Пережили...
2.земеля
«Ты наверное не знаешь что инет это не только инфа но и платежи, фото, документы и др.»

Мы ведем разговор не об этом. Хотя и это не есть хорошо. Тут же в Ехо была статья о том, как воруют деньги с карточки. Кроме того, цифровые платежи, это по сути, ликвидация денег как таковых. И мы к этому уже вплотную подошли. Если раньше ты мог что-то там спрятать "в чулок" на черный день, то скоро этого не будет. А неугодным будут карточку блокировать и иди куда хочешь. Все это называют "Электронным концлагерем". И он будет построен, как минимум в Украине, раз уже на нас взялись опыты проводить. А для этого лучшей страны и не найти.
orakul 9 березня 2019, 13:52 На тему: Пережили...
   Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
3.земеля
« что телевизор для очень многих это единственный способ общения с внешним миром. Представьте себе что какой то придурок взял и отключил телеканалы?»

Это не способ общения, а способ промывания мозгов и наркотическая зависимость. Если глубоко покопать (на клеточном и молекулярном уровне) так там и механизмы воздействие на организм похожие. А то, что выйдут кипишевать если отключить каналы, так таки выйдут. Ну это типа как алкашу не дать опохмелиться, так он тоже буянить будет, будет воровать и даже убить может. А то, что у него жрать нечего, что дети голодные, ему пофиг.
orakul 9 березня 2019, 13:46 На тему: Пережили...
2.земеля
«Что то у тебя с логикой не в порядке (или ты применяешь ее где тебе нужно) В Америке, Германии, Польше, Норвгии интернет намного раньше и живут же люди,и еще как живут.»

У меня с логикой все в порядке. Ты думаешь, что в Германии живут, потому что там интернет? Ты ошибаешься. Чтобы не изобретать велосипед я тебе приведу чужой комент на эту тему из соцсетей. "И никто не знает, какая участь уготовлена той же Германии, с созданным в ней искусственным и временным благополучием, с какой целью осуществляется такой низкочастотный процесс? Неужели вы думаете, что сегодняшнее благополучие Германии, это заслуга канцлера и правительства, которые назначаются с 1946 года из Вашингтона, через канцлеракт ?" Дополню, что Германию вначале разбили, а потом начали «поднимать» с помощью Плана Маршала. Примерно то же сейчас делают с Украиной. Придет время и начнут «поднимать» и строить тут Небесный Иерусалим. Только он будет не для украинцев. Сегодня проходил мимо памятника Шевченку на котором написаны его слова "И оживе добра слава, Слава Украини". Только никто не вспоминает, что там до того написано было. Напомню "Доборолась Україна до самого краю Гірше ляха свої діти її розпинають" І таки розпинають. І жодна патріотична скотина не поклала жодної квітки. Про що це каже? Та про те, що адмінстрації дали таку вказівку. Якби за часів СРСР не поклали квітів до памятника Леніну в день його народження, то на другий день би писали вони пояснення в КДБ. Та й Ехові по барабану той Тарас. Вони краще про гейробачення напишуть та про те хто кого зарізав, а ще..... блін про піст. Він кому нах нужен той піст. У 90% українців вже пятий рік суцільний піст. Посилання на exo.in.ua
1 ... 365 366 367 368 369 370 371 ... 1666
Курс НБУ

Зачекайте, йде завантаження...

Логін:
Пароль:
запам'ятати


Реєстрація | Нагадати пароль

Шановні водії!

У зв’язку зі значним погіршенням погодних умов та сильної хуртовини частина траси Р-52 у Царичанському районі являєтсья непридатною до використання!

Служба порятунку звертає Вашу увагу на те, що вирушаючи у таку погоду в дорогу Ви йдете на це на свій страх і ризик - у випадку неможливості вибратися із снігових заметів на дорогах чекати допомогу можливо прийдеться досить довго.

Тому рекомендується відмовитися від подорожей автомобілем до стабілізації ситуації