Вхід | Реєстрація

Останні коментарі

Коментарі користувача
1 ... 1357 1358 1359 1360 1361 1362 1363 ... 1659
шофер 11 вересня 2014, 23:45 На тему: Іван Терновий запропонував жур...
4.Бригадір
«Я розумію, що в вашом авто ям не відчувається»
Помиляєшся Бригадір - ті ями відчуваються на всих авто. Хіба що у деяких авто тихіше и не гримить. А так, перед тими ямами всі авто майже рівні. Особливо на участках, де колії такої глибини, що колеса 18-го розміру виглядають лише на половину. Там далеко не всі авто можуть проїхати без чухання пузом по асвальту, і тому їхати потрібно тільки по бордюру колії. На тих участках, можна навіть сміливо перетинати суцільну, переїзджати на зустрічну смугу де колії менші, і жоден ДАЙ не посміє сказати тобі "брешиш", бо дороги не дають можливості не те щоб дотриматися ПДР а взагалі проїхати без пошкодження авто - це абсолютно закконна підстава, і протокол ДАЙ-ця написаний на тебе, насправді зіграє проти відповідального за цю дорогу (при умові що ти не лох). Головне не створювати "аварійної ситуації" (подробиці цього визначення читаємо у ПДР).
Гість1 11 вересня 2014, 23:11 На тему: Володимир Паршевлюк розповів, ...
55.Чудо Юдо
«І так, обидва конфлікти дійшли до протихаконних дій.
Але Микола правий - різницю у початках цих конфліктів тільки баран не побачить:

Посилання на www.youtube.com

Посилання на www.youtube.com»

О, ще один видатний політолог підпрягся!!!)) Якраз саме ж ТИ в лютому і доказував, що війни на україні буть не може. То є так, пане, Ви мали рацію! )))))

Убогість мислення та недолугість інтелекту успішно компенсує самовпевнена пихатість. Щасливі ви люди, чуди-гузченки-ітп, їй-Богу.
New York 11 вересня 2014, 23:06 На тему: Володимир Паршевлюк розповів, ...
55.Чудо Юдо
«Але Микола правий - різницю у початках цих конфліктів тільки баран не побачить»

Різниця є. Із цим я не спорю. Я кажу, що події на сході є наслідком і продовженням подій на майданах. Сєпари почали з того, чим закінчили майданівці. Перейшли на наступний рівень, якшо можна так сказати. І зв’язку між майданом і сходом тільки баран не побачить.
Бригадір 11 вересня 2014, 22:10 На тему: Іван Терновий запропонував жур...
Констянтинович, а зробіть добре діло й для міста, поремонтуйте, будь-ласка, своє ПЕРЕХРЕСТЯ. Я розумію, що в вашом авто ям не відчувається, але ж не в всих такі. За всю вулицю змовчу, хоча там підїзди до садика й музичной школи і це центр міста. Та нажаль міська влада цього не поміча. То можливо хоч ви щось зробите.
Кривда 11 вересня 2014, 22:09 На тему: Іван Терновий запропонував жур...
Господи кожна його відповідь суперечить його вчинкам.Чи не Терновий тягав за петельки Кучеренка а тепер до Кучеренка претензій не має то може ти вибачишся тепер за те що безпідставно так обидив чоловіка.Та і взагалі не місце Терновому хай краще їде в зону АТО Жив засранцем то може хоть помре героєм
І так, обидва конфлікти дійшли до протихаконних дій.
Але Микола правий - різницю у початках цих конфліктів тільки баран не побачить:

Посилання на www.youtube.com

Посилання на www.youtube.com
Бригадір 11 вересня 2014, 21:29 На тему: Іван Терновий запропонував жур...
Вважаю, що краще було б, аби замість неекологічного асфальту в центрі Кобеляк люди ходили по красивій і довговічній тротуарній плитці.
Красота і довговічність тоже стоїть не дешиво. Може й краще буде, тільки не так стилити, як у вас перед двором, ступеньки, й з дитячой каляской не проїдеш. Майже те саме що по всьому городу перед дорогами потрібно на руках переносити.
50.Гість1
«І з іншого боку можна лише подивуватися млявості Великобританії щодо референдуму в Шотландії, навіть ніяких тобі бомбардирувань і геноциду шотландців! Ганьба!)))))»

А що, шотланці уже з кулеметами і гранатометами британських поліцейських мочать?
Щось я пропустив тамтешній український сценарій...
Бувалий 11 вересня 2014, 17:50 На тему: Сенсацій не сталося...
"...місцевий «Стандарт» приймав у гостях колектив із Селещини."
Ви там що, вже зовсім ох...єли? Було-було, але щоб таке!!!! Ребьята, що ви курите???????
New York 11 вересня 2014, 17:01 На тему: Володимир Паршевлюк розповів, ...
49.Микола Гузченко
«американська конституція, скажімо, давним-давно передбачає силову відповідь громадянина на протизаконне насилля з боку влади»

А-а-а, ну тепер все ясно. Майданівці все робили законно, просто керувались американською конституцією.
Слухай, а про повалення стел та пам’ятників у тій конституції нічого нема? Це б усе пояснило. )
49.Микола Гузченко
«Я вас почув.»

Який прівєт, такий і отвєт.
Гість1 11 вересня 2014, 16:03 На тему: Володимир Паршевлюк розповів, ...
49.Микола Гузченко
« передбачає силову відповідь громадянина на протизаконне насилля з боку влади»

Отже, донецькі сепаратисти, щиро вважаючи дії нинішньої влади протизаконним насиллям мають таки право на застосування зброї? Ну, згідно з твоїми уявленнями про американську конституцію...))) Та ти сепаратист, одначе!

Щодо застосування приведеної тобою та нас свій розсуд тлумаченої тобою норми конституції США, доречним буде нагадати тобі про недавні події, пов"язані з убивством поліцейським чорношкірого підлітка. Також слід згадати недавній розгін поліцейськими "оніжедєтєй" в Німеччині.
Не встигнеш і мекнути, як тебе уконтапуплять, незважаючи на що де написано і як це розуміє Гузченко. Так що не жени пургу, Микола Гузченко, "слухай пісню тракториста" )))))

І з іншого боку можна лише подивуватися млявості Великобританії щодо референдуму в Шотландії, навіть ніяких тобі бомбардирувань і геноциду шотландців! Ганьба!)))))
Гість1 11 вересня 2014, 12:17 На тему: Володимир Паршевлюк розповів, ...
45.Микола Гузченко
«Коли держустанови захоплюються за підтримки півмільйонних мітингів - це народовладдя. А коктейлі, зброя і все інше було вже з другої половини грудня - після майже двох місяців мирного протесту»

От наші законодавці б"ються, як риба об лід, компонуючи нову конституцію, і, бідняги, навіть не підозрюють про існування кобеляцького гіганта демократії та світоча юриспруденції - миколи гузченка з його неперевершеними новітніми поглядами щодо засад народовладдя!

Коля, ти вже якось займався опитуваннями щодо статусу Шофера.))
З твоїм досвідом та айкю вже доречно провести опитування щодо власної персони: чи не на часі вже залучати тебе до законотворчої та законотлумачної діяльності на рівні держави.

А то ж такий персонаж дурно талант протирає сімейники в глуші на Полтавщині!)))))))))
Гість1 11 вересня 2014, 12:05 На тему: Володимир Паршевлюк розповів, ...
   Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
45.Микола Гузченко
«Коли держустанови захоплюються за підтримки півмільйонних мітингів - це народовладдя. »

ОХYЄТЬ!!!!

[ Вибачаюсь перед адекватними коментаторами, але інше слово для коментування визначного політолога Гузченка просто відсутнє в лексиконі будь-якої мови!!)))]
New York 11 вересня 2014, 11:55 На тему: Володимир Паршевлюк розповів, ...
42.Микола Гузченко
«Ну шо за брєд знову, Нью?»

45.Микола Гузченко
«Рєбяткі, не будьте баранами»

Поцілуй себе в зеркало.
Гість1 11 вересня 2014, 10:48 На тему: Володимир Паршевлюк розповів, ...
   Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
42.Микола Гузченко
«Ну шо за брєд знову, Нью? Ну як же ж не змінює?! У першому випадку все почалося мирною законною демонстрацією, у другому - захопленням територій озброєними людьми. З першого дня. Суті, блять, це не змінює?»

Мирною демонстрацією? Якби ти не страждав ретроградною амнезією, то мав би пам"ятати про коктейлі молотова, захоплення ОДА, розграбування зброї військових частин, харківські стрільбища....
-----------------

ДО ШАНОВНОГО МОДЕРАТОРА:
намарне ви видалили відео [40. Гість1 / сьогодні, 00:00] та [41. Гість1 / сьогодні, 00:11], ніякого порушення правил сайту не було: запропоновані відео - кількарічної давності, ще за часів януковича і мова в них саме про януковича, та ті причини, що і призвели до нинішнього гіркого стану країни.
П.С. до речі, ще в лютому-2014 я в коментаріях прогнозував близьку громадянську війну в україні та наслідки революції. І добре пам"ятаю, як тутешні видатні експерти мене запльовували, посилали нах та кричали, що у нас такого бути не може "нікагда".

Я могу быть не согласным с вашим мнением, но я готов отдать жизнь за ваше право высказывать его.(с)Вольтер.
   Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
33.New York
«Суті це не змінює.»

Ну шо за брєд знову, Нью? Ну як же ж не змінює?! У першому випадку все почалося мирною законною демонстрацією, у другому - захопленням територій озброєними людьми. З першого дня. Суті, блять, це не змінює?
Гість1 11 вересня 2014, 00:00 На тему: Володимир Паршевлюк розповів, ...

Коментар видалено за порушення пункту 2.3 Правил користування сайтом
шофер 10 вересня 2014, 23:27 На тему: Володимир Паршевлюк розповів, ...
А взагалі то, у моєму переліку найважливіший пункт перший.
За нього сумніву немає 200%
шофер 10 вересня 2014, 23:26 На тему: Володимир Паршевлюк розповів, ...
36.Чудо Юдо
«пункт №3 не витримує навіть найфантастичнішої критики - Янукович що, чародій, уміє самостійно робити інфляцію та дефляцію валют?»
Це вміє робити люба влада - а нинішня тим більше.
Не віреш? Ось на подивись Посилання на finance.i.ua

Найфантастичнішої критики, не витримує твоя наівність та твоє примітивне бачення - Чудо.
   Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
31. шофер
«Питання - яким буде результат?»

Ну якщо дещо із твоїх пунктів ще можна уявити у фантастичному розповіді, то пункт №3 не витримує навіть найфантастичнішої критики - Янукович що, чародій, уміє самостійно робити інфляцію та дефляцію валют? Це дуже складна штука, яка ніяк не залежить від того, хто у кріслі презика сидить, залежить від того, як той презик править, а з Януковича правитель був а-ля «довбойоб звичайний».
І пункт 6 не менш казковий. Насправді Росії (керівництву) з високої гори на Донбас. Путлєр заохочує там терроризм від співчувань жителям Донбасу? Ага, аякже. І гуманітарку ми уже їхню бачили - привезли напівпорожні фури, хрін зна де вигрузили, а натомість накрали запчастин до «Кольчуг». Нє, ну це взагалі пиз***ь! Це ж просто ворюги срані! Яке «відновлювати», шофере, ти що? Цинічні злодюжки нічого не відновлюють :)
Гість1 10 вересня 2014, 20:20 На тему: Володимир Паршевлюк розповів, ...
31. шофер
«Давайте спробуємо уявити фантастично неуявиме, заради розуміння реального. Так от уявімо собі, що завтра, у керівництві країни не залишеться жодного із "переворотнів", і натомість повернестья весь керівний склад у такому ж складі як був до майдану. Питання - яким буде результат? Давайте будемо говорити за те, у чомиу ми переконані на 100% - а мені думається так:...........
»

Коротше, як я і прогнозував десь в кінці лютого, ще вийдемо з плакатами " Бандо, повернися!!!" та " Вітя, сцуко, вертайся!" )))))
шофер 10 вересня 2014, 19:13 На тему: Володимир Паршевлюк розповів, ...
31. шофер
« і натомість повернестья весь керівний склад»
вибачаюсь за очепяточку - керівництво регіоналів у такому ж складі, хотів сказати.
Нью, в принципі з тобою згоден, Майдан організований дядями, яких "прокинув" Янукович і вони вирішили видавити його з країни. Чим подали нехороший приклад людям. Але тільки одна у тебе помилка:
29.New York
«Оскільки вони майже відразу напоролись на супротив армії, то і самі взяли до рук зброю.»

"Сєпари" взяли в руки зброю відразу, ще коли ніякою армією ніде і не пахло.
Посилання на www.youtube.com
Зверни увагу на дату - 12 квітня. Ніякої армії і АТО ще й у помині не було.

Цю херню організовували інші люди, яким взагалі насрати на чиїсь житті і вони ніяк не хотіли показати яка українська влада погана (у випадку з організацією Майдану), цим організаторам просто потрібна була кров і руйнування. Набрали оторвів, дали в руки автомати і ті: "улю-улю-улю", побігли стріляти у неугодних. Це ж так офігенно постріляти у людей, а тебе за це ще й хвалять
New York 10 вересня 2014, 17:01 На тему: Володимир Паршевлюк розповів, ...
   Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
14.Чудо Юдо
«Я завтра візьму у руки автомат і піду грабувати твоїх рідних, наприклад. А ти після цього негайно біжи примушувати "патлатого" нести за це відповідальніть. Це ж майдан винен, що мені у людей постріляти захотілося!»

Активісти майдану показали, як методом "дубини і камня" можна проводити своє волевиявлення. Як робити неконституційний переворот, як силою захвачувати госбудівлі і пиздити чиновників, які їм не нравляцця.
Потім це почали робити сєпари. Оскільки вони майже відразу напоролись на супротив армії, то і самі взяли до рук зброю.
Сєпари — це ті самі правосєки, тільки по ту сторону барикад. І з кращим озброєнням. Всі вони гандони, але діяльність одних спровоцирувала діяльність інших. От і все.
Боб Роб 10 вересня 2014, 15:41 На тему: Траса двигтить від техніки, а ...
4.Волоська Ольга
«Олександре Повітковський, якщо вже пишете про жителів Попове, що служать в АТО, пишіть про всіх: Мирослава Панченка, який під Шахтарськом в оточенні був, зараз, якщо вірити офіційним сводкам, під Дебальцево (25 десантна), напишіть, як його брати (четверо їх у нього) першими в селі підняли жовто-блакитний прапор над власним будинком; як фарбують паркан у кольори державного прапора; напишіть про Сашу Мовчана, який в "Донбас" добровольцем пішов і як не доїхали 300 з 400 бійців, бо "Градами" розстріляли, як дзвонив він до мами і казав: мамо, як отримаєш похоронку - не вір, я живий. Напишіть про Ваню Качмара, 1990 року народження, якого ось зараз на відправку готують. Напишіть про тих, хто цих хлопців підтримує, за який рахунок вони бронежилети купують, як їхні матері начами плачуть. І про Руслана Прохна напишіть. Навіть коментувати не буду. Якщо комусь цікаво - попитайте жителів Попове, вони розкажуть, хто, де і для чого. Олександре, ви - НЕ ЖУРНАЛІСТ. Так, фу.»

Олександре Повітковський вам підказали ,напишіть.Нешукайте сенсацій,вони набридли людям.А за грошима на АТО навряд чи хтось з наших хлопців поїхав!Взагалі,цікаво,Попівська сільська рада,мабуть, найменша в Новосанжарському районі,а в ЕХО уваги до неї найбільше.Легко бігати по накатаній дорожці?
1 ... 1357 1358 1359 1360 1361 1362 1363 ... 1659
Курс НБУ

Зачекайте, йде завантаження...

Логін:
Пароль:
запам'ятати


Реєстрація | Нагадати пароль

Шановні водії!

У зв’язку зі значним погіршенням погодних умов та сильної хуртовини частина траси Р-52 у Царичанському районі являєтсья непридатною до використання!

Служба порятунку звертає Вашу увагу на те, що вирушаючи у таку погоду в дорогу Ви йдете на це на свій страх і ризик - у випадку неможливості вибратися із снігових заметів на дорогах чекати допомогу можливо прийдеться досить довго.

Тому рекомендується відмовитися від подорожей автомобілем до стабілізації ситуації