У кого єтрохи більше часу, уточніть будьласка ось що - помойму за освітлення вулиць сплачує само населення. Не одноразово у разних інформаціях я нападав на таке, що тариф для населення містить у собі не тільки вартість самої енергії та її транспортування, а ще плюс оплата для деяких державних установ і все таке. Але точно памятаю що там є освітлення вулиць.
І якщо стосовно вуличного освітлення вияснеться що це справді так, то це цілком логічно - з якої це такої щедрості, місцевий бюджет сплачює освітлення вулиць для населення? Хіба нікому це не здається приколом... ))))
пс. Тільки звісно що не уточняйте це в кобеляцьких дререлах інформації.
3. Микола Гузченко пише:
«До цього критика або ігнорувалась, або її автори тупо посилались нахуй. Оцю відповідь, блять, треба роздрукувати і повісити перед носом кожного журналіста, щоб він знав як правильно реагувати на подібні коментарі.»
Немає нічого дивного в тому, що критика від незнайомих осіб з інтернету ігнорується або шлеться нахуй. Особливо, коли ця критика набуває маніакального окрасу з елементами переслідування.
Найдієвіша критика — це та, що виходить від знайомих, компетентних людей (редактора видання, наприклад). І викладена вона має бути в коректній формі, без образ та злобних подйобок. Такою є корисна критика.
Ось, наприклад, в цьому конкретному випадку автор може сміливо ігнорувати "критика". Критик в коректній формі відреагував на статтю, але не вказав, що саме йому не сподобалось. Тобто просто зіпсував настрій і робочий дух автору.
Контейнери - це єдиний спосіб цивілізованої утилізації сміття. Кращого ще не придумали. А те, що контейнерифікація Кобеляк іде пеньками - то це нормальне явище. Краще так, аніж ніяк.
А ті хто трендить, що спонтом раніше якось обходилися без контейнерів, - згадайте часи, коли усі прали поліетиленові кульочки. І коли пластикова пляшка (з закруткою!) була на вагу золота. А ще сходіть у будь-яку лісопосадку і гляньте, куди дівалося сміття. Зараз відходів стало в десятки разів більше, ніж 20 років тому. Звідси й зовсім інші методи їх утилізації.
2. Гість пише:
«А може то не випалювання ліміту електроенергії, а складна аварія на повітряній лінії електропередач?»
Нє, ну це пять! Складна аварія, яка змушує ліхтарі світитись!?.. Ги-ги...
Уявіть собі: через складну аварію на ЛЕП я не можу вимкнути телевізор. Або: "Чому в тебе світло в хаті третій день горить?" - "Та складна аварія на ЛЕП була - ніяк тепер вимкнути"... Це ж треба було, блін, таке придумати!
Справедливості заради зазначу, що винен тут рес, а не муніципалітет.
Якщо то аварія на лінії, то чому третю добу ніхто нічого не робить? І наскільки складнішою може бути та аварія, а ніж замикання фонарної лінії на одну із фаз? Крім того, у любому випадку, яким би він не був складним, можна просто "відкусити" фонарну лінію там де вона починається - найгрубіший найшвидший ремонт при любих обставинах, який обіядеться на порядки дешевше а ніж енегрія. А ще цікаво, що ж то за така складна аварія, що водночас з нею по тій вулиці в усих людей є світло...
"...доходи бюджету Кобеляк хоча й зростають, але не так, як нам би всім хотілосью.." спасибі що зізнався, хоч разок проскочило нечаянно слово правди ))
2. zhscz67 пише:
«Таке питання не повинно навіть виникати.Нам не потрібна двумовність.»
Чому? Наприклад, в Мальті офіційними мовами є мальтійська і англійська. І жителі цієї країни дуже впевнено і комфортно себе почувають в спілкуванні з іноземцями на англійській. Також суперово говорять на італійській. А між собою говорять тільки на мальтійській.
Противникам російської мови пропоную уявити, що її знання повністю стерті з вашої пам’яті. І будь-який текст російською ви не можете прочитати... Впевнений, що вже через тиждень ви вовком витимете.
Знаю кількох поляків, які, проживаючи у чужій країні, не знають жодної мови, окрім своєї. Це жалюгідне явище.
Іноземна мова (і рос. теж) — це знання, а не політика.
А причина підарастичного москалізму в Україні не у мові, а у тому, що до сих пір де-факто України не існує. Все це тільки документи, мітинги і пиздьож з трибун. На ділі ж: російьський газ, китайський одяг, корейські поросята, продажні чиновники... Ні достатку, ні порядку, ні гарантій нормального майбутнього. Люди нещасні, бідні і злі. Це не держава, це просто територія з колючим дротом по периметру.
моя думка що комплекс потрібен озерянам чим комусь іншому- це ж робота і все інше -а як по другому ви хочете підняти свій добробут- нічого не роблячи- а селян підбурюют ті кому цей бізнес буде на заваді
Роза.... при всій до Вас повазі - зізнаюся, більша частина всього що вище х.з. що.
До речі, не поважав би я Вас, не зізнався би. Та зізнався бо вірю що Ви розумна жінка у котрої глузд буде вище над емоціями, аби все вірно зрозуміти. От і довірив Вам таке зізнання. Не розчаруйте мене, плиз.
налоги- мінімальні- за газ- по тарифах пенсіонерів-за свет- теж-говорили що то не ресторан а (хатка) а її мешканці- то родичі та гості-- от вам і.....
(так їм ХИТРОЖОПИМ)
газетко шановна - вітаю! Поки знайшов хвилинку завітати на твої сторінки, дозволь звернути твою увагу на наступне.
Зараз пішла массова "оцифровка" наземного телебачення. Проявляється це у тому, що трансляцію звичайних відкритих каналів, котрі усі завжди дивилися безкоштовно, поступово, по одному, починають припиняти. І для того щоб переглядати їх надалі, треба купити "чорну коробочку", котра по умному зветься "ресівер декодер". От на ній дозвольте зупинитися детальніше.
По перше, її ціна, у більшості продаж, на сьогодні складає 600 грн. Крім того, за ці гроші, серед її функіонального складу немає навіть пульта дистанційки - можу помилятися але як мені розповіли то ніби так.
По друге, у роботі цього декодеру є специфіка - якщо сигнал із антени буде слабким, то без неї ви хоч із сіялками та всеж могли переглянути передачу, а тут ні - або показує, або зображення припиняється повністю - зновуж таки інформація від одного із її користувачів.
По третє, і це уже відомо офіційно, кожна із цих коробочок має ідентифікатор. У кожної із них є свій номер, точно так само як у мобільника. Якщо ви не зрозуміли що це значить - це знчить те, що є 100%-ва можливість робити тарифікацію послуги. І не просто тарифікацію, а вибірокову! - зновуж таки, повна аналогія із мобільниками, у кожного свій тарифний пакет. Поки що немає ніяких тарифів, але не треба бути унікумом аби зрозуміти що це нормальна наживка для подальшої розкрутки. Називається просто - тактика. Тактика введення в дію кінцевого задуму.
Четверте, якщо до 600 грн. докласти лише 100, ви можете без зайвих питань, у любого телемайстра замовити послугу встановлення комплекту супутникового телебачння під ключ, котре надасть вам переляд все тих же самих каналів що і наземне телебачення, тільки без вище перечислених трьох "але" - тепер у вас буде дистанційка, сигнал не буде пропадати від поганих умов прийому, і ніякого ідентифікатора! А якщо ви сам можете встановити та налаштувати таку систему, то навіть і того дешевше.
А якщо ви ще захочете стати абонентом оператора Віасат, то весь комплект вам нададуть лише за 300 грн. Це ресівер котрий вартує 200, і додаток до нього - антена + три гловки + "дісек" + 20 м. кабелю. Цей додаток до ресіверу, компанія Віасат вам як своєму новому абоненту надасть лише за 100 грн.!!!
Спостерігається невесела ситуація. Спілкування між людьми показує - народ, у дуже великій кількості, не розуміє вище перелічених чотирьох обставин. Звісно хтось "докумекає", але є пребагато таких, хто сумно розводячи руками стягує останні кляті гроші на ту не менш кляту коробочку.
Треба додатково підганяти трактор до контейнерів по графіку, для сміття, яке не є побутовим.
Наприклад, є в мене мішок пластикових пляшок, 2 мішка сухого листя і пару гілок. Для цього сміття я не піду виписувати машину у сервісній службі, значить, я понесу його до контейнера ))
Якщо він пустий - то після моїх мішків місця вже не буде і два-три дні люди будуть висипати сміття на землю. Собаки ж розтягнуть його на цілий квартал.
Якщо я покладу свої мішки поруч з контейнером - сусіди добавлять і буде ціла гора сміття. Значить в мене залишається варіант - палити сміття і хай люди дихають димом? Краще я цілий тиждень збиратиму такого типу відходи і у визначений час прийду з ними та з абон.книжкою до трактора.
Шанваний авторе, ось тут поруч Посилання на exo.in.ua Ви пишете що у народу чи то паранойя чи що, усих бояться.. а не треба нікого сцяти, бо ніхто ні по кому не буде стріляти. А ви самі зовсім нічого не боїтеся? Так от якщо ні - докажіть це. Напишіть про таке застереження окрему статтю. Мовляв люди дбрі, будьте уважні - мишоловка! Щоб про це знали не тільки півтори каліки які випадково прочитають комент, а як мога більше народу. Виж за людей? Ануж..
Якщо мінти відмахуються від того що у техпаспоті написано 75куб.см., і говорять мол нас та цифра неколише і все одно потрібна наша експертиза, майте на увазі, що немає жодного закону, який говорить що заодські дані треба додатково первіряти.
А те що ви купили той техталон у магазині, чи у сусіда обміняли на курку бройлера, то не ваші проблеми, і як мінімум це треба доказати, що техталон не дійсний. Доказати треба, бо законодавство побудоване на презумпції НЕ виновності.
Категорія А1 присвоюється до мототранспорту, об'єм двигуна котрого сягає ДО 50 см.куб. включно. Тоб то по народному для дирчиків та мопедів. Якщо ж об'єм двигуна перевищує 50 куб.см., то це вже мотоцик, і відповідно для нього не потрібна ніяка А1, а цілком підходить звичайна одвічна категорія А, котра є у більшості.
У свою чергу, сьогодні, серед усього парку мопедів та скутерів, набереться максимум (на мій полгляд) 5...10% таких, у котрих об'єм двигуна буде до 50 куб.см., тобто котрі є мопедами, і дійсно вимагають категорії А1. Усе інше - МОТОЦИК, а отже категорія просто А. Для прикладу, серед відомих мопедів "Альфа" та "Дельта", двигунів 50 куб.см. НЕ існує. Найменші двигуни котрі на них встановлені мають об'єм 75 куб.см. Хто не вірить, знімаєте гловку двигуна, міряєте діаметр циліндру, і довжину РОБОЧОГО руху поршня (не путати із загальним від верху до низу). Множите їх одне на одного, і отримуєте істиний об'єм двигуна, і шанс 95% що він буде більшим а ніж 50 кубиків.
Якщо ті що із полосатими паличками будуть вимагати від вас А1, а у вашого скутера об'єм більше за 50 куб.см. і це підтверджується технічним паспортом, така вимога є черговий розводняк. Це обман від лукавого - не ведіться. Женіть їх прямим текстом не бійтеся - боятися повинні вони вас щоб ви мовчали. Згадаймо усі, поки не було категорії А1 вони усім мопедістам кричали що у вас двигуни більші за 50 кубиків, ви усі правопорушники. А тепер коли родили категорію А1, пластинка їхньої пісеньки заспіває у протилежному напрямку - у всих двигуни різко зменшаться до полтініка, щоб торгувати папірцями А1. Бля буду, подиветесь.
Ви ще тут? Село - швидко гайда до мотомагазинів, і купуйте собі нові техталони у котрих чесно зазначений об'єм дбвигуна, а це близько 70 куб.см. Купівля техталону буде куди дешевше а ніж іхня сумнівна експертиза. А хоч би і так само, та навіть якщо і дорожче на десятку двадцятку, все одно краще техталон купити, щоб принципово не виручати їхню "контору".
І класти ви хотіли на цей мотовірус "А1"
Залишиться лише отримати реєстрацію з номерним знаком. Але не категорію.
У зв’язку зі значним погіршенням погодних умов та сильної хуртовини частина траси Р-52 у Царичанському районі являєтсья непридатною до використання!
Служба порятунку звертає Вашу увагу на те, що вирушаючи у таку погоду в дорогу Ви йдете на це на свій страх і ризик - у випадку неможливості вибратися із снігових заметів на дорогах чекати допомогу можливо прийдеться досить довго.
Тому рекомендується відмовитися від подорожей автомобілем до стабілізації ситуації