[[ЦИТАТА|33|Ltava|Привикайте розмовляти з людьми на рівні -МАМА МИЛА РАМУ
Схоже , до цього йдеться. До поради варто прислухатись.
Схоже , до цього йдеться. До поради варто прислухатись.
0 0
13.alist
«б все одно, хоч пощезніть,»
«б все одно, хоч пощезніть,»
Пане аліст, чи як Вас там , штука Ви ще та ... Різнобічна , так би мовити. Гнів на безладдя в обох відомих регіонах начебто й праведний, якщо не вдуматися глибше в написане Вами тоді як трохи припекло власний інтерес, а саме - тривога за сім"ю. Легко було бруднити санжарців здалеку , тепер дійшло до вуха , що скрізь заварилася густа юшка , можуть і близькі люди опектися ? На трясці здався такий чоловік , який залишає сім"ю на непевність та ще когось і звинувачує на всі боки ? Якби не пхався в світи , а дбав як слід і про власну державу , то не довелося б волати та клясти тих, хто нічим не зобов"язаний алісту. Покинута хата пусткою стає, про неї здалека не дбають.
4 1
7.Ltava
«7. Ltava / сьогодні, 13:41»
«7. Ltava / сьогодні, 13:41»
Додайте ще затрати на спротив отруйним інформаційним атакам , які треба розпізнати та зробити правильні висновки , щоб не піддатися. Дається тільки постійними трудами.
0 0
3.Ltava
« слова поганого не казав проти санжарців . »
« слова поганого не казав проти санжарців . »
Лтаво, не Вас мала на увазі, повірте ! Просто давно зауважила , що найбільше отих моралізаторів було з Полтави , Фейсбук аж кипів. Тепер всім дістається. А розумнішати - процес непростий і тривалий, та й не лише стосовно санжарців.
1 0
1.Ltava
«А новосанжарці були не гостинні )))»
«А новосанжарці були не гостинні )))»
Бо передчували, що з часом і Полтава наїжачиться блокпостами та бетонними блоками. Якраз для зручностей тим, хто не вгавав моралізувати з приводу лютневих подій.
1 0
3.Filon
«старше покоління нічим не краще за молодь. Гірше, я б сказав.»
«старше покоління нічим не краще за молодь. Гірше, я б сказав.»
Ігоре Миколайовичу, а до якого покоління Ви відносите себе - до старшого чи молодого? Судячи по «редакційних» - в обох присутній , з однаковими характеристиками.
1 0
8.Ltava
«8. Ltava / сьогодні, 19:47»
«8. Ltava / сьогодні, 19:47»
Моноліт двоскладовий, взаємно доповнюють його обидві складові
Змінено 18.03.2020, 19:57
0 0
6.Ltava
«Армія і поліція не можуть об"єднувати »
«Армія і поліція не можуть об"єднувати »
Про поліцію - згодна. А про армію не зовсім , якщо взяти за приклад армію Ізраїлю, де навіть дівчата служать без поблажок. Тому й суспільство там монолітне .
0 0
3.Професор
«3. Професор / сьогодні, 12:32»
«3. Професор / сьогодні, 12:32»
1. Сильна , свідома своїх завдань армія , розуміння її ролі для суспільства кожним громадянином - ще й яка об"єднуюча складова успішної держави !
2. Всі названі Вами народи постали такими тільки тому, що захищали свою ідентичність через боротьбу за рідну мову. Про це багато написано істориками.
3.В питаннях віри я не дуже смілива. Але менше б дрався в Українську церкву Кирило, спокою було б більше.
0 0
2.Ltava
«2. Ltava / сьогодні, 11:22»
«2. Ltava / сьогодні, 11:22»
В ідеалі так. Тільки сьогодні немає (на мою думку) ні таких сил , ні бажання БУДУВАТИ сАме таку державу. А нізвідки вона не впаде.
0 0
Пане Володимире, Ви виклали своє бачення подій того пам"ятного дня , дякую. Ще один штрих до осмислення того , що сталося ( для мене особисто). Практично з усім згодна. Попрошу тільки про одне : поясніть , якого значення Ви надаєте постулатам "армія.мова . віра". Чи вважаєте ці чинники роз"єднувачами в житті країни? Зовсім неважливими? Що ж інше має об"єднувати, на Вашу думку? Один лише паспорт громадянина України, здається, не спрацьовує.
0 0
1.Ltava
«Черговий ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, у владі :((»
«Черговий ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, у владі :((»
Який не збирається ніколи бути пенсіонером. Такого цинізму й чорти в пеклі не видають
1 0
3.Filon
«А можна конкретніше сформулювувати.»
«А можна конкретніше сформулювувати.»
Можна. Якщо людина береться до справи, яка вимагає знань, вміння, врешті куражу перед огромом завдань, які перед нею стануть , в даному випадку - держава та мільйони доль, які будуть залежати від її роботи, то повинна бути професіоналом , чи ні? Повинна була оцінити масштаби взятого на свою відповідальність ? Вміє розбиратися в людях , щоб ті надійними були , щоб тягли віз разом, виконуючи обіцяне ? Можна називати ще багато чеснот , яких під мікроскопом не побачиш у людини , яку Ви так пожаліли на початку статті. Сподіваюсь , розумієте , про кого я. А мені не хочеться жаліти того, хто остаточно "со товарищи" - непрофесійними радниками - добиває моє право жити хоч трохи по-людськи.
0 0
Тепер на санжарців можна "всіх собак" вішати , зручний момент!!! Бо все проявилося : ницість , жорстокість , благородство - вся палітра заповнена. Діалог влади з народом . Хто як умів , так і говорив та діяв. Справді, на переїзді було багато огидного і з боку поліції, і жінки скаженіли . А якби ж оте сорокарічне Реті та перш,ніж матюкатися як і оті молодиці,задумалося : А ХТО І ЯК всі ці роки обробляв свідомість українців , якою вона є сьогодні? Це ж постаралися то мумійо сталінське, то прилади ПДДН - прилади добровільної дебілізації нації - телевізори з трижди продажними зрусифікованими каналами, голос розуму глушився і своїми, й чужими писаками та глашатаями. А тепер , як припекло кожному платіжками та вірусами , й прорвався весь бруд , крик, страх . Правильно сказала Лана Зеркаль про події в Санжарах : міні-хаос, який в будь-який час може охопити всю країну. Будьмо трохи обережнішими в осудах.
1 1
Ігоре Миколайовичу, а біля Вас багато радників-професіоналів , чи Ви справляєтеся самостійно із взятим на себе вантажем обов"язків?
0 0
Роман Романенко свідомо ! не відповів на ще три важливих питання , які задала жінка. Помилково використана нею цифра не робить погоди в задуманій афері газовиків (звичайно, не на рівні кінцевої ланки ).
0 0
42.Ltava
«Не давайте себе давити і робити крайніми !!!!!»
«Не давайте себе давити і робити крайніми !!!!!»
Лозунги і заклики легше прголошувати, ніж здійснити. До цього ми ще всі не готові
42.Ltava
«Я не кидався, хоча з самого початку говорив про підставу:((»
«Я не кидався, хоча з самого початку говорив про підставу:((»
Я й не мала Вас на увазі зовсім. А про «підставу» - цілком справедливо.
0 0
38.Ltava
« то уявіть яка манія величності у кобилятчан :))»
« то уявіть яка манія величності у кобилятчан :))»
Та нехай буде й манія величі , не перечу. Тільки ж перш , ніж плювати в сусідський колодязь, хоч трохи подумати б , як дехто тут відразу кинувся.
0 0
39.Filon
«9. Filon / сьогодні, 12:06»
«9. Filon / сьогодні, 12:06»
Ігоре Миколайовичу, у мене немає жодних підстав звинувачувати Саню та Рому, від мене цього ніде й не звучало. Та й Ви за всіх не ручайтеся , бо були й такі , що шукали. За нашу владу (місцеву) - окрема розмова, яку починати передчасно, нехай ті претензії та обвинувачення визріють остаточно та оприлюдняться. Я живу в Санжарах довгі роки, знаю людей, вони дуже різні , всіх трьох названих очільників бачу наскрізь ( не поспішайте глузувати , не самовпевнена) , тому мені дуже болить те, як нас тупо роздавили , і хто цьому сприяв - стало ясно , як день. Думаю, наші з Вами визначення адекватних і неадекватних - різнитимуться. В такому наелектризованому натовпі стримуватися важко , про це цілі теорії створені. Та ще при тому, як це було обставлено сильними світу цього та тих, про кого й слова не підберу зараз, мабуть, гаддям повзучим...
0 0
36.Ltava
«Дарма нічого не буває !:»
«Дарма нічого не буває !:»
Та мені вже байдуже , хто що подумає , які висновки зробить з мною написаного, бо як і багато хто в селищі емоційно виснажені настільки, що сусідам таких відчуттів не бажаємо. Користі з цього не маю, та й не прагнула урвати. Просто не зуміла донести тим, хто почав приписувати цій події п"яних та так дурнуватих , а суті не второпав. Як ото : а слона-то я и не приметил . Такої публіки скрізь вистачає , для них це розвага в затуманених мізках. А в Кобеляках , що : всі з святими німбами над головами?
Лтаво, я б змінила Ваш коментар на " Випадкового нічого не буває !" А, може,й так правильно, вже не наполягатиму.
0 0
34.Ltava
«Чий ?»
«Чий ?»
Добре знаєте його і без мене, дарма старалась.
0 0
31.Ltava
«а зараз як проповідник повчає жителів санітарної культури:))))»
«а зараз як проповідник повчає жителів санітарної культури:))))»
Я ж не врахувала одного : Решетило кобелячанам відомий як близький родич ! Каюсь...
0 0
31.Ltava
«мені показалося »
«мені показалося »
Лтаво, можете з повною впевненістю не хреститися - не показалося. Ще й дехто з вірних грунт підготував.
0 0
29.Ltava
«А Олег Решетило свій чи чужий ? »
«А Олег Решетило свій чи чужий ? »
Олег Решетило виріс в Санжарах , проживає в Решетилівці , видає газету «Година» ( не впевнена , чи це повна її назва) , отже, він фаховий журналіст. Події в Санжарах його завжди цікавили і неодноразово висвітлювалися на сторінках цієї газети об"ективно. Чому б і не цього разу? Якого невігласа критикував - не зауважила, тому не можу дати оцінку, спрямуйте мої пошуки , тоді матиму, що сказати. Не хочеться нікого розгнівити , але таки скажу : не варто зациклюватися на окремих деталях, вони відволікають від основного : хто автор , режисер , виконавець ? Це моя , жіноча логіка, можете її зневажати тільки тоді , коли правильно розберетесь , ще й мене просвітите. Ще й сьогодні по селищу шугають атозаки, повні поліцейських розкішні «Міцубісі» , синім криком крутять. Слава Богу, хоч сиренами не ревуть . Зате харківські байкери ось-ось заявляться проти " мракобесия " воювати з нами.
0 0
25.Ltava
« заяви своїх земляків і Головихи »
« заяви своїх земляків і Головихи »
Лтаво, може Ви звернули увагу, що я писала про те, що повинні влягтися емоції та охолонути гарячі голови ? Такий час поволі настає , санжарці обговорюють подію , кожен свою частину баченого , складається більш-менш цілісна картина . Про її деталі не поширюватимуся, озвучаться й без мене. Тільки попрошу Вас і всіх на цій сторінці : заради справедливості НЕ ПЛУТАЙТЕ САНЖАРЦІВ з ГОЛОВИХОЮ та її патроном . Це кара Божа над селищем, отому вереску ні на йоту вірити не можна. А чужих завезених справді було багато. Досвіду в тих, хто заварив таку кашу багато, а гості , що прилетіли , і місцеві однозначно заручники створеної ситуації.
Змінено 23.02.2020, 12:52
0 0