Гарна стаття, весела. Шкода тільки сільських голів.
А Шовкоплясу передайте, що адреса - це те, шо на конверті написане. А письмове привітання - це адрес.
по роботі мотатись в місті та по селах, незамінна річ
точно точно... машини в гаражі можуть мінятися, але мопед там стоятиме завжди )) шось у ньому єсть ))
пс. щире спасибі за статтю. Авторе напишіть номер своєї кредитки, я вам її поповню на сотню, за консультацію населення у цих тонких, і головне таких прихованих засекречених питаннях ))
У землю закопуємо дріт, над розсадою підвісимо металеву решітку, десь на висоті приблизно 10 см. від вершків, і подамо на ці два електроди високу напругу, близько 20...25.000 В. При мінімальному ефекті розсада виросте в два рази скорше, при максимальному прискорення можливе до 4 разів. Рослині від того нічогісінько не буде, головне не сильно опускати над нею сітку, щоб не було розрядів через тіло рослини.
Аналогічно в погребах - сирі стіни відома проблема. Так от у проблемну стіну, на мокрому її участку, замуровуєте оголений провід, і такий самий провід закопуєте у землю прямо під цією ж стіною. На ці два дроти подаємо напругу близько 12 В. Через місяць стіни будуть повністю сухі. Фокус мокус? Ні, це елементанта фізика. Напруга протікає від + до -, походу притягуючи за собою матерію провідника. У першому прикладі провідник це матерія рослини та волога в ній, у другому прикладі це волога у стіні.
Перший приклад використовувати вряд чи хтось буде, бо може йопом токнути шо забудете в якому рядку помідори а в якому огірки, і коли ви їх поливали. Тому він скоріше теоретичний, хоча і повністю працює на ділі, якщо є клепка правильно все зробити та поводитися з таким речами. А от другий - користуйтесь на здоровя.
Невірите? Наберіть у гугле фразу: "Сушка стен электроосмосом". Або ще: "Электростатическая коптильня"
погляньте на цю фотку Посилання на exo.in.ua
який шокуючий контраст між шостою (з ліва на право) дівчиною, і отим на фоні чого вона стоїть, що зветься школою..
Не про білборди міліціі треба думати. а про власний авторитет. На сьогодні його немае. особливо в дільничних.Чи це. можливо. для того. щоб люди впізнавали міліціонерів і обходили десятою дорогою?
1. Микола Гузченко пише:
«Чувак на відео молодчага. »
В Ютубі в коментарях його назвали «паладін з лопатою», святий воїн :)
От хто-хто, а двірники точно знають як боротися із бродячими псами. І на них ніяка собака не попре - знають, що біда буде. Он яка зграя, а як вломив одній по горбу, так всі інші гопники розбіглися в момент.
1. Гість пише:
«А де «Фестивальний» знаходиться?? »
Наліво від Дніпропетровського моста. Це там де фестиваль «Вйо» проводять - минулого року там берег почистили, піска насипали, розрівняли. Так що купатися можна.
2. KING пише:
«Є ще один варіант - ганяти на велосипеді. Все життя на ньому по місту рухаюся - чудовий транспорт! І на бензин не витрачаюся, і жирок не залежується, і ДАІшники по боку. Ну хіба що дальнобійників лякаюся - водії ж велосипедистів взагалі за учасників дорожнього руху не вважають - тільки проїдь по Фрунзе, так кожна фура сигналить, немов я зобов’язаний у кювет стрибати щоб йому, вельмишановному, дорогу уступити. А так все чудово.
Щоправда такий транспорт не для хворих і лінивих :)»
Я на велосипеді давно вже їзжу і буду іздити, мопед для мене як робоча конячка - по роботі мотатись в місті та по селах, незамінна річ.
1. Maximus пише:
«От тобі і вибір - або купуй права в 2,5 тис. грн., або ж катайся жахаючись машин с мигалками... »
Є ще один варіант - ганяти на велосипеді. Все життя на ньому по місту рухаюся - чудовий транспорт! І на бензин не витрачаюся, і жирок не залежується, і ДАІшники по боку. Ну хіба що дальнобійників лякаюся - водії ж велосипедистів взагалі за учасників дорожнього руху не вважають - тільки проїдь по Фрунзе, так кожна фура сигналить, немов я зобов’язаний у кювет стрибати щоб йому, вельмишановному, дорогу уступити. А так все чудово.
Щоправда такий транспорт не для хворих і лінивих :)
А ще є Венська конвенція "Про дорожній рух", в пункті "m" якої сказано, що всі ТС з об'ємом двигуна до 125 см3 або конструктивною швидкістю до 40 км/год являються вело-мопедами (всі японські скутери по техдокументах їдуть не більше 40!!!), це РАЗ. І Україна входить до цієї конвенції!
ДВА - стаття 34, абзац 3 ЗУ "Про дорожній рух" - "для мопедів реєстрація є обов'язковою лише при русі по дорогах державного значення", а у нас це лише частина вул.Фрунзе та Шевченка, по якій фури рухаються. Але чогось про це ГАЙці замовчують і вимагають реєстрації навіть в полі на сінокосі.
ТРИ - курси А1 в Кобеляках вже є, у бурсі нашій. Але група там взагалі не набирається, адже їх вартість - 1000 грн! Це просто здиралово, при средній вартості мопеда в 3000 грн. А ще додайте сюди екзамени та права у ВРЕР + 500 грн, та ще плюс "щоб здати" близько 1000 грн!!! І не думайте, що самі здасте. Недавно був у ВРЕР і застав двох хлопців на здачі керування мопедом. ГАЙець поставив конуси так, що між ними нереально проїхати скутером, всі думаю знають яка поличка для ніг широка у всіх скутерів. ЦЕ стосується тих в кого взагалі прав не має, або нещодавно відкрита кат. В.
От тобі і вибір - або купуй права в 2,5 тис. грн., або ж катайся жахаючись машин с мигалками...
Та ні... В Кобеляках за рік у середньому помирає 180-200 людей. Якщо врахувати те, що родичі померлого самі наймають копачів (а не в комунгоспі), то значить МСС копає десь 130-140 могил - це десь 30 тис. грн. на рік.
В день у нас як мінімум один похорон, беремо в середньому 300грн множимо на 30 днів і отримуємо 9000грн.
Невже у нас гробокопателі отримують хоча б по 2000 на руки??? ))))
3. Дарія пише: «Зі слів майстра, щука — його особистий трофей, який він дуже цінує і більше всього, не продасть. »
Все залежитьвід повноти налитого стакану. То йому ніхто не попонував ціни такої як треба. "Дядьки" у своїх будинках ох як люблять такі прикраси, розкошелюються на ура не рахуючи ні копійки, осболиво якщо це для охотничої дачі десь під лісочком. Диву даюсь що при таких здібностях у того хлопця доси не висить на шиї кілограмовий кусок жовтого металу. Мже він ще сам не знає яким талантом наділений? Так увімкніть йому світло..
У зв’язку зі значним погіршенням погодних умов та сильної хуртовини частина траси Р-52 у Царичанському районі являєтсья непридатною до використання!
Служба порятунку звертає Вашу увагу на те, що вирушаючи у таку погоду в дорогу Ви йдете на це на свій страх і ризик - у випадку неможливості вибратися із снігових заметів на дорогах чекати допомогу можливо прийдеться досить довго.
Тому рекомендується відмовитися від подорожей автомобілем до стабілізації ситуації