Вхід | Реєстрація

Останні коментарі користувача «Микола Гузченко»

Коментарі користувача
1 ...5 6 7 8 9 10 11
Вже й виші в лапках...
Микола Гузченко 5 травня 2012, 10:54 На тему: А діти ж не винні...
   Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
5. Дід Петро пише:
«Філоненко вже не той»

Блять, от як зручно шось таке ляпнути...
Якщо зараз не той, то коли був той? Зразок якого року мається на увазі?
Але з редакційною не згоден. Приколупування до неугодних дітей - дуже поширена у школах практика. І якщо халамиднику пофіг, що йому поставлять п’ятірку замість сімки, то для дівчинки-відмінниці дев’ятка за чверть - це справжня трагедія.
Будь-якому вчителю під силу завалити будь-яку неугодну дитину. І довести факт приколупування неможливо. І коли дітям/батькам важливі оцінки, справді легше опустити очі й заплатити.
І підстави для анонімності у батьків є. Хай навіть автору вони видаються смішними.
   Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
2. KING пише:
«Ох уж цей Микола...»

Та кожній людині притаманно вважати себе молодцем, а інших підарасами. Просто оця публічна самоідеалізація - не комільфо.
Мало того, автор чітко окреслив ознаки свідомої людини: вона повинна писати статті в газету і ходити на вибори.
Автор пише:
«пишуть статті про бідних селян, ходять на вибори і голосують, як свідомі громадяни»

А якщо ти пахаєш в селі, не пишеш статті в газету, сука отака, і срать хотів на вибори - ти стопудово несвідомий. Сидиш, блять, чекаєш, доки за тебе все зроблять дурні грицьки (понаписують статей і понапроголосовують на виборах).

Насправді ходити на вибори чи не ходити - це громадянська позиція. Он у Росії, наприклад, опозиціонери (Каспаров чи Нємцов - уже не згадаю) агітували людей не ходити на недавні вибори, бо вони нечесні. Так це що, виходить, опозиціонери агітували людей стати несвідомими?
І коли людина замість писати статті довбеться на городі - це теж не ознака несвідомості. Це ознака того, що людина не працює в газеті.
Несвідомий селянин - це той, хто бадяжить молоко, спихає на м’ясо лейкозну корову чи заливає хімікатами продажні помідори.
Дурні Грицьки їздять по селах і пишуть статті про бідних селян, ходять на вибори і голосують, як свідомі громадяни. А розумні дядьки сидять і чекають.

Іншими словами: "я - свідомий громадянин, а ви - підараси". Це прекрасно.
Ніколи, до речі, не розумів цієї шняги з коров’ячими кооперативами. Ну є в селі десять бабушок з корівками, ну створять вони кооператив і похерять молкозавод. Заводу ті сто літрів на день по барабану, а бабушки втратять останній заробіток. Страйкувати можуть ті, кому є куди відступати. Коли ти ледве зводиш кінці з кінцями, не так легко вилити молока на сотню.
Який страшний заголовок.
А звідки ви знаєте, що міліція хоче щоб їй допомагали?
Чувак по центру і баришня у чорній сукні з пояском - оце так парочка. )
Микола Гузченко 29 квітня 2012, 21:17 На тему: Висушити калюжу...
8. Вікторія пише:
«Ну хоча б тим, що до моїх і ви можете приєднатися, а ваші - просто сарказм. »

Згоден, але дієвість у боротьбі з калюжею десь така сама.
Микола Гузченко 29 квітня 2012, 20:20 На тему: Висушити калюжу...
6. Вікторія пише:
«А на мою думку усе життя спокійно викладати чи займатися лікуванням - нудно»

Ну це вже кому як. От ви знач ідіть в політику, а Нью Йорк знач буде столярувати, викладати й лікувати.
6. Вікторія пише:
«а на старості - навіщо уже ті Бермуди? »

Краще сапати буряки?
6. Вікторія пише:
«деякі пропозиції я виклала»

3. Вікторія пише:
«Спробуйте піти в політику і бути чесним, не давайте хабарів, говоріть українською..»

Якщо ви підете в політику і будете чесною - значить ви будете чесним провінційним політиком.
Якщо не даватимете хабарів - значить не даватимете хабарів.
Якщо ви говоритимете українською - значить ви говоритимете українською.
Чим ваші пропозиції кращі за мої?
Микола Гузченко 29 квітня 2012, 19:53 На тему: Висушити калюжу...
3. Вікторія пише:
«підведіть очі від екрана та визирніть у вікно - наша спільна Батьківщина і досі видається вам калюжею»

У вікні ми побачимо українську природу. А ми зараз говоримо про українську державу в теперішньому її вигляді. Це дві не лише різні, а навіть ворожі субстанції.
3. Вікторія пише:
«висвітлювати в редакційній колонці дійсно актуальні проблеми сучасності»

Еміграція - це не проблема сучасності. Це наслідок проблем сучасності. "Титанік" не тому потонув, що з нього емігрували пасажири.
3. Вікторія пише:
«запропонувати власні пропозиції щодо їх вирішення»

А де ви бачили пропозиції? Вирішити проблему еміграції шляхом зменшення еміграції? Покращити рівень життя українців шляхом збільшення кількості безробітних?
Тоді і в мене є нехілі пропозиції:
1. Зменшити хабарництво шляхом зменшення кількості хабарників.
2. Побудувати нові автошляхи щляхом побудови нових автошляхів.
3. Підняти рівень життя пенсіонерів шляхом підняття пенсій у 15 разів без інфляції.
Ну хіба ж не геніально?
Микола Гузченко 29 квітня 2012, 11:01 На тему: Висушити калюжу...
   Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
1. New York пише:
«можна сидіти в калюжі і висушувати її своєю жопою»

Блін, теж хотів написати про жопу і про калюжу. )
Мені теж цікаво, чому Автор вважає що калюжу можна висушити жопою. Нє, ну воно зрозуміло, що жопа воду трохи нагріє і вона почне трохи швидше випаровуватися, але це надто нераціональний метод - ним проти дощу не попреш. А вичерпувати/викачувати воду ніхто ніколи не буде - ніхто не знає як. А якби хтось і спробував - то отримав би по соплях, бо в калюжі сидять крокодили і п’явки, які з калюжі мають гешефт. І висушування наламає їм всю тягу. І закон разом з владою і правоохоронцями захищає їх, а не чиїсь там жопи. І взагалі, калюжа - це ж наше національне багатство, ні в кого такої нема! Тому вона теж охороняється законом і рівень води в ній підтримується за державний кошт.
Та й люди, що тут говорити, пристосувалися - хто цеглинку під жопу підмостив, хто заброди нятягнув, а більшість просто загартували жопи. А хтось просто помер посеред калюжі.
За 20 років незалежності калюжа анітрохи не підсохла. Хабарів беруть все більше, дороги стають все гірші, хамство, п’янство і байдужість ніде не ділись, Крим, Карпати, береги Дніпра продовжують заростати залізними парканами. І ніхто цьому не протистоїть. Тому є всі підстави вважати, що і наступні 20, 40, 60 чи 80 років нічого не зміниться.
Наша калюжа - штука дуже міцна, надійна і стабільна. Я в ній впевнений і напевно знаю, що відсутність моєї жопи ніяк на неї не вплине.
Але якщо не говорити про утопічну ідею осушення калюжі, то позиція Автора цілком нормальна. Для нього понад усе важливе власне географічне положення - от він нікуди й не поїде. Молодець. А хтось переймається сухістю своєї жопи і покидає калюжу. Теж молодець.
У цій вічній дискусії неправий не той, хто поїхав чи лишився. Неправий той, хто сміє дорікати іншим, тицяти пальцем і вказувати, де, хто і з ким повинен жити.

Змінено 29.04.2012, 11:04
Гггг... Шось є. )
Микола Гузченко 23 квітня 2012, 19:54 На тему: І знову про собак...
Ну от знаю і все тут. )
9. 7777 пише:
«ми ( це стосується Вас Микола теж ) повинні ставитися до всіх з терпінням навіть якщо людина пише не вірно»

Так я ж з терпінням і поставився. Чувак почав спорити з Олексієм, одночасно з ним погоджуючись. Бо ніфіга не зрозумів, що той хотів сказати. От я терпляче й запропонував ознайомитися з написаним уважніше. )
Мені даішники теж не раз давали здачу.
Блін, стрілочки для перегортання фоток підписані.
Супернаворочена нереальна крутізна.
А дріжджі навіщо?
Згадав фільм "Тупий та ще тупіший". Епізод, коли Ллойд і Гаррі виявляють, що у валізі повно грошей і починають їх просажувати. До валізи натомість кладуть розписки, що вони, мол, позичають стільки-то.
Те саме і з Серьогою. Він не шахрай, а дурень. І коли просирав гроші, свято вірив що віддасть. Але не вийшло.
Я, до речі, абсолютно не розумію, як можна було йому давати в руки гроші. Хоча... Якщо додумалися Проскуру поставити начальником, то що вже тут говорить...

Як би там не було, а Серьога - молодець. Ніхто не думав, що з його затії взагалі хоч щось вийде.
Ну це ж таке... Не всім же умом блістать.
Ні, це Ісип! Нічьо-нічьо, ось Пряхіна йому дасть!
   Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
6. Макс пише:
«Проаналізувавши твою думку, можна сказати, що ти дебіл!»

Макс, проаналізувавши твою думку, можна зробити висновок, що дебіл ти.

Змінено 02.04.2012, 11:46
4. Читач пише:
«Та вони на роботі тієї парнухи живої так надивляться,що тошнить від неї!!!»

Тю... Якщо в них і так є можливість дивитися парнуху, навіщо ж їм комп’ютери?
   Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
32. Сергій пише:
« лікбез для тебе потрібніший... з огляду на рівень твоєї культури і освіти.»

Так-так-так... Рівень культури - це, напевно, натяк на матюки. Ну да, хуй - це ж жлобство, а от ПОЦ прописними буквами - це вишуканий лексикон інтелігентів. А от з освітою неясно. Це так, ляпнув.
Підкажи, будь ласка, як з огляду на матюки і освіту можна визначити, що людині потрібен лікнеп?
Лікнеп потрібен неграмотним людям з огляду на їх неграмотність.
От ти, скажімо, був ні сном ні духом про пунктуацію при звертаннях та іменних присудках, а я тобі підказав, що і де ставити. Тепер твоя неписьменність в цьому питанні ліквідована. Це і є лікнеп, а не ти мені париш про якусь культуру і якусь освіту.

Змінено 01.04.2012, 13:02
2. Читач пише:
«Краще б влада подумала як купити комп"ютери лікарям,щоб»

... парнуху і їм було як дивитися.
20. Сергій пише:
«Не вчи вченого.»

Ну от... Нєт шоб подякувати за безкоштовний лікнеп... Вчені, Серьога, так не пишуть.
20. Сергій пише:
«Це тільки твоя й цілком упереджена думка.»

Авжеж.
20. Сергій пише:
«Інші коментатори (ти ж сам бачиш) не поділяють твою позицію.»

Та вже якось переживу.

Ага, іще одне. Якщо не йметься поплюватись в мою сторону - шагом марш до мене в блог або в приватні повідомлення. Нічого засирати людям теми.
1 ...5 6 7 8 9 10 11
Курс НБУ

Зачекайте, йде завантаження...

Логін:
Пароль:
запам'ятати


Реєстрація | Нагадати пароль

Шановні водії!

У зв’язку зі значним погіршенням погодних умов та сильної хуртовини частина траси Р-52 у Царичанському районі являєтсья непридатною до використання!

Служба порятунку звертає Вашу увагу на те, що вирушаючи у таку погоду в дорогу Ви йдете на це на свій страх і ризик - у випадку неможливості вибратися із снігових заметів на дорогах чекати допомогу можливо прийдеться досить довго.

Тому рекомендується відмовитися від подорожей автомобілем до стабілізації ситуації